ottaisitko silikonit jos sinulla olisi a-kuppi?

  • Viestiketjun aloittaja silikoniton
  • Ensimmäinen viesti
Peyote
[QUOTE="harmaana";29605169]Ei näytä ei mutta mainitsin kuitenkin. Vaikka 85AA:lla saisi tissivaon niin ainakaan mä en sitä saa aikaiseksi edes 70A:lla. :p[/QUOTE]

Tissivaon aikaansaamiseen vaikuttaa eniten se, kuinka löysät ne on. Sitä tiukempi vako mitä löysempi tissi. Pätee pieniin rintoihin ainakin.
 
Minä otin
Minulla oli nuorempana just ja just A-kupin rinnat. Lasten ja imetyksen jälkeen jäljelle ei jäänyt mitään. Ei siis yhtään rintaa, paitsi törröttävät, pitkulaiset nännit. Olen hoikka, mutta piru vieköön kun rasvakin kertyy vain pakaroihin ja reisiin.
En tuntenut oloani naiselliseksi. AA-teinirintaliivitkin olivat täytteillä liian isot. Paidat roukkuivat päällä hassusti enkä pystynyt käyttämään yhtään avonaisempia paitoja. Niinpä, pitkän harkinnan jälkeen, kävin laitattamassa silikonit rintalihasten alle.

Eli minulla ei ole ihon alla olevia palloja, vaan rintalihasten alla olevat, luonnollisen näköiset B-kupin rinnat. Ja näihin olen tyytyväinen. Ovat olleet minulla 4 vuotta eikä ongelmia ole (ainakaan vielä) ollut. Leikkaus maksoi Jyväskylässä reilut 5000 euroa, mutta olen tyytyväinen.
 
AA-kuppi
Se oli vähän osa pointtia, että typerää puhua jostain kuppikoosta "liian pienuuden" määrittäjänä, kun vähintään yhtä paljon merkkaa ympärys ja malli. Samalla lailla 70C ja 85C on ihan eri kaliiberin tykkejä.
 
AA-kuppi
Tissivaon aikaansaamiseen vaikuttaa eniten se, kuinka löysät ne on. Sitä tiukempi vako mitä löysempi tissi. Pätee pieniin rintoihin ainakin.
Mä oisin kyllä väittänyt just toisinpäin :eek:! Kiinteät rinnat pysyy hyvin yhdessä kun vähän vaan tuuppaa sivuilta (ylhäällähän ne on jo valmiiksi, kun taas löysät pitäisi köyttää tiukemmin sojottamaan ylös-/keskelle päin. Sama kuin miettii että kummat on helpompi saada pysymään tiukasti yhdessä, kaksi tennispalloa vai kaksi puolitäyttä vesi-ilmapalloa :D. Paljon enemmän ne löysät pallot vaatii tukea.
 
Peyote
Mä oisin kyllä väittänyt just toisinpäin :eek:! Kiinteät rinnat pysyy hyvin yhdessä kun vähän vaan tuuppaa sivuilta (ylhäällähän ne on jo valmiiksi, kun taas löysät pitäisi köyttää tiukemmin sojottamaan ylös-/keskelle päin. Sama kuin miettii että kummat on helpompi saada pysymään tiukasti yhdessä, kaksi tennispalloa vai kaksi puolitäyttä vesi-ilmapalloa :D. Paljon enemmän ne löysät pallot vaatii tukea.
Tiukemmat ei liiku vaan on lähellä rintakehää.
 
"hei"
Mä oisin kyllä väittänyt just toisinpäin :eek:! Kiinteät rinnat pysyy hyvin yhdessä kun vähän vaan tuuppaa sivuilta (ylhäällähän ne on jo valmiiksi, kun taas löysät pitäisi köyttää tiukemmin sojottamaan ylös-/keskelle päin. Sama kuin miettii että kummat on helpompi saada pysymään tiukasti yhdessä, kaksi tennispalloa vai kaksi puolitäyttä vesi-ilmapalloa :D. Paljon enemmän ne löysät pallot vaatii tukea.
Näin se on. Peyote nyt esittää näitä kieroutuneita näkemyksiään aina kun on tisseistä puhe.
 
Peyote
[QUOTE="hei";29605218]Sulla on niin pienet rinnat, ettei sellaisiin yleensä tule ollenkaan vakoa. Älä nyt yritä väittää, että jos on vako, on huonommat tissit kuin sulla, kun ei ole yhtä "tiukat".[/QUOTE]

Ootko vähän herkillä hei? Sulla käy oma pää puolet tästä keskustelusta ja luulet asioita joita en ole sanonut. Sanoin että jos on pienet rinnat, niihin on vaikeampi saada vakoa silloin kun ne ovat hyvin kiinteät verrattuna siihen, että ne eivät olisi niin kiinteät. Tiedän sen, koska kun olin teinityttö, ei rintoihini saanut minkäänlaista vakoa vaikka ne olivat hiukan suuremmat kuin nykyisin. Nykyisellään näihin voi saada aikaan sellaisen jonkunlaisen, jos laittaa päälle erittäin epämukavat topatut ja kiristävät liivit.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"hei"
Ootko vähän herkillä hei? Sulla käy oma pää puolet tästä keskustelusta ja luulet asioita joita en ole sanonut. Sanoin että jos on pienet rinnat, niihin on vaikeampi saada vakoa silloin kun ne ovat hyvin kiinteät verrattuna siihen, että ne eivät olisi niin kiinteät. Tiedän sen, koska kun olin teinityttö, ei rintoihini saanut minkäänlaista vakoa vaikka ne olivat hiukan suuremmat kuin nykyisin. Nykyisellään näihin voi saada aikaan sellaisen jonkunlaisen, jos laittaa päälle erittäin epämukavat topatut ja kiristävät liivit.
Eh, en? Sulla taisi oma pää käydä keskustelua juuri.
Vaon aikaansaamiseen vaikuttaa eniten juurikin rintojen koko ja malli. Mulla ei pahemmin vakoa synny, voisinhan minäkin hymistellä, että juu mulla on katsos niin kiinteät rinnat..
 
"liikeri"
Kivittäkää jos haluatte, mutta mulla on jo. Lähtökohtani ei ollut a-kuppi, vaan tubulaarinen b ja todella ruma. Nyt muotoa korjattu ja laitettu pienet anatomiset implat. Jos rintojen muoto olisi ollut luonnostaan normaali, niin tuskin olisin lähtenyt korjailemaan. Nyt olen kuitenkin supertyytyväinen lopputulokseen :)
 
"niitti"
A- kupin tisseillä varustettuna olen kyllä moneen otteeseen miettinyt asiaa. ;iehelleni on aivan sama, millaiset tisini ovat, mutta omaa itsetuntoani ja naiseuttani nämä pieet roikkuvat tissit vaan syö. En usko, että silokoneja ottaisin, se nverran karsastan ajatusta jostain luonnottomasta materiaalista kehossani (siis jos sitä olisi "ihan huvin vuoksi" eikä kuten nilkkaleikkauksen ruuvit ja pultit). Mutta rintojen "täydennys" omalla rasvakudoksella on olut harkinnassa ja uskon että sen teenkin ,jos vain rahatilanne koskaan sallii.
 
Peyote
[QUOTE="hei";29605316]Eh, en? Sulla taisi oma pää käydä keskustelua juuri.
Vaon aikaansaamiseen vaikuttaa eniten juurikin rintojen koko ja malli. Mulla ei pahemmin vakoa synny, voisinhan minäkin hymistellä, että juu mulla on katsos niin kiinteät rinnat..[/QUOTE]
Mistä sä revit noita juttujas? En mä ole sanonut että mulla on kiinteät rinnat. Huhhuh ja haloo.
 
-
En ottaisi enkä ole ottanutkaan, oon ihan tyytyväinen näihin :) Tosin tuskin ottaisin vaikken olisikaan tyytyväinen, ajatus silikoneista on jotenkin vastenmielinen ja siihen leikkaukseenhan voi vaikka kuolla jos paska mäihä käy...
 
"Jessica"
Kyllä kaikki a kuppiset ottaisi silarit jos vaan olisi rahaa/uskaltaisi. KAIKKI haluisi isot tissit. Jokainen mies tykkää isoista tisseistä. Isot tissit on jokaisen haaveissa. Jos muuta väittää valehtelee!
 
Peyote
[QUOTE="Jessica";29605608]Kyllä kaikki a kuppiset ottaisi silarit jos vaan olisi rahaa/uskaltaisi. KAIKKI haluisi isot tissit. Jokainen mies tykkää isoista tisseistä. Isot tissit on jokaisen haaveissa. Jos muuta väittää valehtelee![/QUOTE]

Muat ois hirveetä jos tulis isot tissit. Ei kaikki vaan tykkää samoista asioista.
 
"jips"
En ottaisi. Raskauksien jälkeen mun reilut B:t muuttu ja jäi D:ksi, ja ottaisin mieluusti ne B:t takaisin (paino pysynyt samana, eli lihominen ei ole syynä kuppikoon kasvuun).
 
iu
Mulla on liivin mallista riippuen A-B-kuppi käytössä. Koskaan ikinä milloinkaan en ole ollut haluamassa isompia - äidilläni on kookkaat rinnat, ja voi tavaton niitä terveys- ja vaateongelmia! En ikinä vaihtais osia isorintaisen kanssa, mä olen hyvin tyytyväinen näihin rusinoihini. (Ja tää ei todellakaan ole mitään "happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista" -selittelyä, vaan ihan vilpittömästi olen pieniin rintoihini tyytyväinen nainen. :) )
 
vierailija
[QUOTE="Jessica";29605608]Kyllä kaikki a kuppiset ottaisi silarit jos vaan olisi rahaa/uskaltaisi. KAIKKI haluisi isot tissit. Jokainen mies tykkää isoista tisseistä. Isot tissit on jokaisen haaveissa. Jos muuta väittää valehtelee!
Muat ois hirveetä jos tulis isot tissit. Ei kaikki vaan tykkää samoista asioista.[/QUOTE]

Ei kaikki todellakaan tykkää samoista asioista.
Itselläni myös A-kupin rinnat ja en ottaisi silareita koskaan. Olisin ihan luonnottoman näköinen isoilla rinnoilla, koska olen muuten hoikka ja lyhyt.
 

Yhteistyössä