Oulun seudun odottajat

liminkalainen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2007 klo 21:58 miiku84 kirjoitti:
Mirah tervetuloa vaan joukkoon!miltäs paikkakunnalta olet?
missäs suunnalla limingassa sinä asustelet?
olis kiva saada täältä kyllästyneestä tuppukylästä uusia ystäviä =)

me asumma täällä kylällä koulujen takana =)
 
Täälläkin oululainen odottaja. :wave: LA on 17.7.

Neuvolassa oon käyny ensin kuukauden välein ja nyt oon käynyt 2 viikon välein. Ihan mun oman jaksamisen takia. Mies meni pettämään ja tässä odotellaan yksin.

Koskelan neuvolassa käyn ja ens viikolla olis sinne taas aika.

Viipi&Vilperi 24+2
 
ankka-80
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2007 klo 16:18 virpi1980 kirjoitti:
perhehuoneen saa parhaiten siten,että sitä toivoo jo esitietolomakkeessa.minä ainaski saanu molemmilta,olen vielä silloin ilmoittanut toiveeni,kun menen sinne synnyttämään.seki vaikuttaa saako vai ei,jos on paljon leikattuja äitejä jne.....
Oliko sulla myös esikoinen mukana siellä perhehuoneessa silloin toisella kertaa vai olitko yksin vauvan kanssa? Mietin vaan, ettei meillä ainakaan esikoinen siellä oikein viihtyisi, mutta toisaalta itse kaipaisin varmasti sitä omaa rauhaa myös tällä toisella kerralla.
 
n 77

Hei Maikkulan neuvolassa asioivat![/b]

Minulla on menossa 10 rvk ja olen menossa 5.4 ekalle neuvolakäynnille. Ketä teillä on ollut hoitajana ja lääkärinä?
Millaisia he ovat olleet?

Kiitos jo etukäteen mielipiteistä.


 
tellervo harmaana
Moi!

En ole vähään aikaan kerennyt tänne ja täällähän oli mukava ylläri =)

Olen 31 vee esikoista odottava äippä joka asioi myös maikkulan neuvolassa.

Huomenna alkaa rv 22 ja la on 11.8.

Neuvolassa oon käyny kahdesti (toka oli lekuri) ja rakenneultrassa. Rv 9 kävin gynekossa alkuraskausultrassa varmistamassa onkos masussa ketään. Aika harvakseltaan on käyntejä kun vertaa kavereihin jotka asustelevat esim. etelässä.

Mukava kun meitä oululaisia alkaa ilmaantumaan oma joukkio =)
 
tellervo harmaana
Vastaus n 77:lle!

Maikkulassa hoitajana mulla on ollu Seija (apua sukunimeä en muista) ja lääkärinä meidän terveyskeskusomalääkäri Juha Mäntymaa. Molemmat ihan kivoja mutta naislääkäri ois ehkä kivempi. Kävin kerran selän takia ja sillon oli naislekuri jonka nimeä en taaskaan muista.
Kuulemma tämä muistamattomuus kuuluu raskauteen ;)
 
n 77
Kiitos ! Mulla pitäis olla lääkärinä just se Juha,mut joka toinen ke siellä käy naislääkäri Riikka.
Toivon lekuriajat sille Riikalle..tai yks mahdollisuushan on mennä yksityiselle. Mulla ei oo mukavia muistoja mieslekurista. Hoitsuna mulla on Irma.
 
Kun kävin eka kerran neuvolassa näin sen naislääkärin siellä ja oletin että hän on mulla myös. Mutta oli yllätys et se sitte olikin Mäntymaa.
Eli kannattaa aina varmistaa jos sillä asialla on merkitystä =)

Seuraavasta lekuriajasta ei mitään hajua mutta taidampas minäkin pyytää Riikalle ajan sitten.

Oletteko käyneet merioulu-neuvolassa ultrassa ja jos nii mimmosia kokemuksia?
Olen kuullut muutamalta kaverilta positiivista vaan.

Millon ois muuten "järkevintä" käydä seuraavassa ultrassa? Nyt on menossa rv 22 ja jossain vaiheessa olis kiva käydä vilkaisemassa masuasukkia :heart: jälleen!

tellervo
 
n 77
Moi!

Olen miettinyt, että kävisinkö meri-oulun neuvolassa ultrassa tarkistuttamassa tilanteen, mutta en sitten saanut aikaiseksi,kun aamu-ja iltapahoinvointia on kiitettävästi.
Netistä olen siitä lukenut ja kivalta se ainakin vaikuttais sivujen perusteella.

Voihan se olla et siellä tulee vielä käytyäkin..
 
Käyn maikkulan neuvolassa ja mulla on se seija kans.. Kai se on ihan ok, mutta meillä ei oikein huumori synkkaa tai jotai semmosta.. :D Lääkärinä on joku nuorehko nainen..ONNEKSI..kävin kerran miehellä ja määä en tykkäää ku se virnuili oudosti koko ajan niin ahisti..

milana ja iita-aatu 22+6
 
Moi! Haukiputaalainen odottaja ilmoittautuu mukaan! Tänään on rv 40 eli laskettu aika on koittanut!! Yli menee siis.. Kyllä tässä jo kärsimättömänä odotellaan koko perhe, että alkais jo tapahtua!! Joku mainitsi Meri-Oulun äitiysnlasta ja voin kyllä suositella siellä käyntiä! Itse kävin siellä rv:lla 30 ja oli todella mukava kaikessa rauhassa katsella ultrasta vauvelin touhuja masussa. Ultrakuvia sai sitten omaan s-postiin ihan useampiakin. Isommat lapset saivat leikkiä ultran aikana viereisessä huoneessa ja halutessaan kävivät aina välillä kurkkaamassa ultratouhua. Tsemppiä kaikille Oulun alueen odottajille!!

:wave:
 
oululainen minäkin
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.03.2007 klo 22:17 tytti kirjoitti:
Moi! Haukiputaalainen odottaja ilmoittautuu mukaan! Tänään on rv 40 eli laskettu aika on koittanut!! Yli menee siis.. Kyllä tässä jo kärsimättömänä odotellaan koko perhe, että alkais jo tapahtua!! Joku mainitsi Meri-Oulun äitiysnlasta ja voin kyllä suositella siellä käyntiä! Itse kävin siellä rv:lla 30 ja oli todella mukava kaikessa rauhassa katsella ultrasta vauvelin touhuja masussa. Ultrakuvia sai sitten omaan s-postiin ihan useampiakin. Isommat lapset saivat leikkiä ultran aikana viereisessä huoneessa ja halutessaan kävivät aina välillä kurkkaamassa ultratouhua. Tsemppiä kaikille Oulun alueen odottajille!!

:wave:

Mitäs tällainen ultra muuten maksaa? Itselläni ei enää järkeä käydä koska viikkoja 41+4 mutta ihan vain mielenkiinnosta. Tsemppiä odottamiseen jokaiselle!

Niin ja Tytti: Tiedä vaikka ollaan yhtä aikaa osastolla jos sinullakin menee hieman yli... ;) Minulla on tiistaiksi varattu aika että aletaan käynnistelee.
 
Meri-Oulun neuvolasta kyseleville: Me kävimme siellä kahteen kertaan (piti maksaa vain toisesta) alkuraskaudessa viikoilla 6 ja 7 varmistelemassa, että masussa yleensäkin on jotain ja erityisesti oikeassa paikassa. Hinta oli 40 euroa, eli ei paha.

Minä ja muut Meri-Oulun neuvolassa käyneet olemme kirjoitelleet enemmän kokemuksiamme Loka-masut ketjuun (siihen ensimmäiseen).

Mukavaa aprillipäivää! (Sainpas huijattua aamulla miestäni :kieh: )
 
Moikka! Enpäs olekkaan tätä ketjua ennen hoksannut =) Me odotetaan toista lasta (poikaa), nyt viikkoja 28+3 eli laskettu aika on 22.6. :) Meillä on tyttö 1v7kk ja muutettiin nyt viikonloppuna Kaijonharjusta Herukkaan (jos on muitaki täältäpäin niin saa laittaa yksityisviestiä =) ).
Täällä näkyi olevan muutama, jotka joutuvat olemaan levossa, mulla myös paikat jo sormelle auki ja kaula lyhentynyt puol senttiä. Lepäillä pitäs mut kun oli tuo muutto niin pakkohan sitä oli touhuta ja pakkailla ja siivota, saapa nähä mikä tilanne kun torstaina taas lääkäriaika. Toivottavasti ei ainakaan osastolle joudu makaamaan, siellähän kuolee tylsyyteen!

Meri-Oulun neuvolassa mekin käytiin viikolla 11 ja tosi mukava paikka oli ja mukava se nainen! Rauhassa saatiin katella pikkusta ja sähköpostiin saatiin runsaasti kuvia pienestä :heart:

Lumenneito ja Onni 28+3<br><br>
 
n 77
Hei Paa!

Kiitos informaatiosta!
Taidanpa varata ajan sinne.
Ois kiva saada masuasukista kuvia ja lähettää ne mummulle ja papalle.
Ne kun ovat niin mielissään tästä uutisesta.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.04.2007 klo 16:34 n 77 kirjoitti:
Hei Paa!

Kiitos informaatiosta!
Taidanpa varata ajan sinne.
Ois kiva saada masuasukista kuvia ja lähettää ne mummulle ja papalle.
Ne kun ovat niin mielissään tästä uutisesta.
Sieltä ei vaan saa paperisia kuvia tai ei ainakaan sillon saanut kun me käytiin mut sähköpostiin tosiaan lähetti 5 kuvaa =)
 
täällä yks Oululainen, Myllyojan neuvolan asiakas B)
Meille on tuloillaan 4. lapsi ja LA ois heinäkuun lopulla (27.pvä)
Kotosalla uutta leikkikaveri odottavat 2 tyttöä ja poika sekä isi -tietty :heart:


Eppu & masuli
 
Olipa melkein, ku omaa tekstiä tuo Eppuliinin kirjoittama..

Täällä siis kans Oululainen Myllyojan neuvolan asiakas jolle on tulossa neljäs lapsi. La on kesäkuun lopussa ja kotona odottaa pikkusiskoa/-veljeä kolme poikaa ja vanhemmat..

Pia
 

Yhteistyössä