Päivän ärsytys-galluppi????

Kertokaa mulle, mikä tänään ärsyttää????

Mua se, että pesutuvassa oli TAAS KERRAN jonkun pyykit koneessa kun mun vuoro alkoi.... :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
Zapettaa ja vietävästi! :kieh:


:saint:
 
pöh
Ketuttaa kun väsyttää, itkettää ja ketuttaa... mitään en saa aikaseksi, nyt ei näköjään uloskaan pääse muksun kanssa kun sade alkoi. Imuri odottaa olkkarissa, ei vaan jaksa mitään! varmaan pitäis kauppaankin, mihkään en pääse yksin!
 
Meillä on naisten kesken työpaikalla päivystysviikot, jolloin jokainen vuorollaan siivoaa keittiön (siis siivotaan miesten ja toistemme jäljet, pannaan kahvit, tiskikone päälle, jos vieraita tulossa, pannaan tarjoilut jne) mutta tuo yksi uusi henkilö jättää viikko toisensa jälkeen hommansa tekemättä. Olen koettanut nätisti asiasta sanoa kun herättää närää muissa, mutta ei mene jakeluun. "unohtaa" aina. Ja muut paikkaavat omien töidensä lisäksi hänelle kuuluvia tehtäviä. Se ketuttaa tänään ihan liikaa.
 
IhanaValo
Menkat joo tääkkäkin, tosin kuppi helpottaa vähän sitä ketutusta..mut tätä kurkkukipua se ei auta |O En halua nielasta enää ollenkaan..


(OT ;Ihana kuopus, tuli tuohon ku kuuntelin mp3:sta, "pyysi" toisen napin omaan korvaansa ja alko jammaamaan Kotiteollisuutta :D :heart: )
 

Yhteistyössä