Pakolaiset tehnet JOPA 100 ahdistelua KUUKAUDESSA- vastaa 2200 kpl suomalaisen tekemää

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Kaikki pakenevat kohta. https://www.kepa.fi/teemat/ilmastonmuutos
Intissä ne pojat rakastelevat toisiaan pyllyyn ja pääsevät lomalla viikonloppusin syömään äitin nakkikastiketta ja panevat sitten siidereissä teinityttöystäviään toyotan takapenkillä etureikään.
Suomalainen Intti ei aiheuta stressiä koska sieltä pääsee lomille ja homopojat tietävät koska se loppuu. .
Olenkohan mä ymmärtänyt jotain väärin. Luulin, että nämä turvapaikanhakijat ovat täällä omasta vapaasta tahdostaan. Armeijaan sensijaan on pakko mennä. Turvapaikanhakijat ovat vapaita tekemään aamusta iltaan mitä lystäävät, esim. harjoittamaan huumekauppaa kännäämisen lisäksi. Armeijassa olevat pojat eivät.
 
pertti p
No sinähän olet varmaan majoittanut jo pari perhettä kotiisi, helpottamaan heidän tuskastumistaa? Eikös niin.

Ja sinulla on varmasti suunnitelma minne nämä miehet nyt majoitetaan ja ennen kaikkea rahoitussuunnitelma valmiina tälle toiminnalle? Eikös niin?
.
Teille on majottunut sit 300 persumiestä. Onko hyvät kyydit? Minkä kunnan sossu ne leijonaviinat maksaa? Onko taas silmät mustana ja vittu revenny?
 
vierailija
Poliisi tyrmää huhut: Turvapaikanhakijat eivät ole lisänneet rikosilmoituksia

Tiistai 15.9.2015 klo 15.17

Rasistinen isku Kiteellä: Ulkomaalaisten opiskelijoiden majoituspaikkaan hyökättiin

Loppukesällä alkanut turvapaikanhakijoiden määrän voimakas kasvu on jatkunut edelleen Oulun poliisilaitoksella.

Oulun pääpoliisiasemalle ilmoittautuu joka vuorokausi kymmeniä uusia turvapaikanhakijoita, kertoo poliisi tiedotteessaan.

Viimeisen vuorokauden aikana saapui 60 turvapaikanhakijaa, mikä vastaa pitkälti viime aikojen vuorokautista hakijamäärää. Uudet turvapaikanhakijat on pystytty majoittamaan olemassa oleviin hätämajoituspaikkoihin. Turvapaikanhakijoita on ilmoittautunut myös Kajaanin poliisiasemalle.

Kokonaisuudessaan turvapaikanhakijoita on kirjattu Oulun poliisilaitokselle tämän vuoden aikana jo lähes pari tuhatta, kun vuosittainen kokonaismäärä viime vuosina on ollut noin 350 turvapaikanhakijan luokkaa. Erityinen nousu on tapahtunut elo-syyskuun aikana, ja tämä on ruuhkauttanut pahoin Oulun poliisilaitoksen ulkomaalaispoliisin toiminnan.

Pääosin turvapaikanhakijat ovat tulleet Ouluun Tornion kautta.

Huhuille tyrmäys

Poliisi korostaa, että vaikka turvapaikanhakijoita on majoittunut runsaasti Oulun poliisilaitoksen alueelle, se ei ole näkynyt poliisin rikos- tai hälytystilastoissa ulkomaalaisten aiheuttamien häiriötehtävien lisääntymisenä.

Sosiaalisessa mediassa ja eräillä sivustoilla on viime päivinä kerrottu, että Oulussa olisi Kastellin hätämajoitusyksikön avaamisen jälkeen tapahtunut kyseisellä alueella kaksi raiskausyritystä, jotka olisivat ulkomaalaisten tekemiä. Samassa yhteydessä mainitaan, että poliisi olisi myöntänyt tällaista tapahtuneen.

- Tämä "uutisointi" ei kuitenkaan pidä paikkaansa. Poliisille ei ole kirjattu raiskauksia tai raiskauksen yrityksiä Kastellin alueelta, ei ulkomaalaisten eikä kantaväestön tekemiksi epäiltyjä, poliisi toteaa tiedotteessaan.

- Tiedossa ei ole, mistä huhut ovat saaneet alkunsa, mutta vaikuttaa jopa siltä, että jotkut tahot tarkoituksella yrittävät lietsoa pelkoa, epäluuloa ja suoranaista vihaa ulkomaalaisia kohtaan. Ihmisten ennakkoluuloja ja tietämättömyyttä ulkomaalaisista, heidän elinoloistaan ja eduistaan, turvapaikkaprosessista ja yleensäkin heidän elämästään yritetään käyttää hyväksi pelon lietsonnassa, apulaispoliisipäällikkö Esa Heikkinen Oulun poliisilaitokselta sanoo.

Poliisi toivoo, että tässä poikkeuksellisessa tilanteessa, jossa turvapaikanhakijoita on paljon, kyettäisiin keskustelemaan asioista kiihkottomasti ja puolueettomasti faktojen pohjalta.

- Huhujen ja väärän tiedon levittämiseen ei itse ainakaan kannata osallistua, poliisi neuvoo

************************************

KUUKAUSI SITTEN
 
vierailija666
Olenkohan mä ymmärtänyt jotain väärin. Luulin, että nämä turvapaikanhakijat ovat täällä omasta vapaasta tahdostaan. Armeijaan sensijaan on pakko mennä. Turvapaikanhakijat ovat vapaita tekemään aamusta iltaan mitä lystäävät, esim. harjoittamaan huumekauppaa kännäämisen lisäksi. Armeijassa olevat pojat eivät.
Ei inttiin ole pakko mennä enkä usko että edes vähä-älyinen haluaisi elää sotatantereella. Mä uskon että sä olet ensimmäisesten joukossa heittämässä lapsia pois tieltä kun pelastusveneitä jaetaan.
 
Olisiko tuollaisesta mitään hyötyä?


Ennennäkemättömässä pakolaistilanteessa Suomi hakee luovia ratkaisuja etelänaapurista.

Oikeus- ja työministeri Jari Lindströmin (ps) mukaan tarvitaan luovia ratkaisuja, jotta Suomi selviää turvapaikanhakijoiden kotouttamisesta.

Tuoreimman arvion mukaan vuoden loppuun mennessä Suomeen on saapunut 35 000 turvapaikanhakijaa, joista arviolta 10–12 000 saa luvan jäädä Suomeen.

Lindström kertoi tänään tiedotustilaisuudessa toimittajille, että Virossa turvapaikanhakijoita velvoitetaan perehtymään yhteiskuntaan, tapoihin ja lakeihin. Vasta kun turvapaikanhakija on läpäissyt yhteiskunnan tuntemusta mittaavan testin ja on allekirjoittanut sitouttamissopimuksen, hän on oikeutettu tiettyihin etuihin.

Lindströmin mukaan myös Suomessa harkitaan, voitaisiinko täällä ottaa käyttöön Viron mallin mukainen sitouttamissopimus.

– Riittääkö se, että ihmiselle annetaan joku esitys, jota hän ei välttämättä edes lue? Vai onko parempi, jos oikeasti kerrotaan, että näin yhteiskunta toimii. Sen jälkeen testataan, onko hän oikeasti ymmärtänyt ja pyydetään nimi alle, Lindström kuvailee.
Ministerin mielestä Viron mallin kaltainen ratkaisu on hyvä sekä maan että turvapaikanhakijan kannalta.

– Näen siinä hyviä puolia, että kerrotaan turvapaikanhakijoille mikä on suomalainen yhteiskunta, millainen lainsäädäntö Suomessa on, millainen moraali täällä on ja miten kohdellaan naisia ja lapsia.

– Kun tätä vähän testataan ja pyydetään nimi alle, niin sen jälkeen hän ei voi ainakaan siihen vedota, ettei hän tiennyt, miten täällä maassa toimitaan, Lindström miettii.


Jos turvapaikanhakija ei ymmärtäisi miten täällä maassa "toimitaan", mitäs sitten tapahtuisi?
 
Olisiko tuollaisesta mitään hyötyä?


Ennennäkemättömässä pakolaistilanteessa Suomi hakee luovia ratkaisuja etelänaapurista.

Oikeus- ja työministeri Jari Lindströmin (ps) mukaan tarvitaan luovia ratkaisuja, jotta Suomi selviää turvapaikanhakijoiden kotouttamisesta.

Tuoreimman arvion mukaan vuoden loppuun mennessä Suomeen on saapunut 35 000 turvapaikanhakijaa, joista arviolta 10–12 000 saa luvan jäädä Suomeen.

Lindström kertoi tänään tiedotustilaisuudessa toimittajille, että Virossa turvapaikanhakijoita velvoitetaan perehtymään yhteiskuntaan, tapoihin ja lakeihin. Vasta kun turvapaikanhakija on läpäissyt yhteiskunnan tuntemusta mittaavan testin ja on allekirjoittanut sitouttamissopimuksen, hän on oikeutettu tiettyihin etuihin.

Lindströmin mukaan myös Suomessa harkitaan, voitaisiinko täällä ottaa käyttöön Viron mallin mukainen sitouttamissopimus.

– Riittääkö se, että ihmiselle annetaan joku esitys, jota hän ei välttämättä edes lue? Vai onko parempi, jos oikeasti kerrotaan, että näin yhteiskunta toimii. Sen jälkeen testataan, onko hän oikeasti ymmärtänyt ja pyydetään nimi alle, Lindström kuvailee.
Ministerin mielestä Viron mallin kaltainen ratkaisu on hyvä sekä maan että turvapaikanhakijan kannalta.

– Näen siinä hyviä puolia, että kerrotaan turvapaikanhakijoille mikä on suomalainen yhteiskunta, millainen lainsäädäntö Suomessa on, millainen moraali täällä on ja miten kohdellaan naisia ja lapsia.

– Kun tätä vähän testataan ja pyydetään nimi alle, niin sen jälkeen hän ei voi ainakaan siihen vedota, ettei hän tiennyt, miten täällä maassa toimitaan, Lindström miettii.
Sekään, että ymmärtää mikä maan tapa on, ei takaa sitä, että kyseistä tapaa kunnoittaisi tai alkaisi elää sen mukaan.
 
joudutaan.
. vankila ois parempi esimerkki. intissä ei oo stressiä ja se on lyhyt.
Sä vertaat vastaanottokeskusta vankilaan?

Ensinnäkin, vankilaan kukaan ei tunge väkisin sisään (tietääkseni).
Vankilassa saa oikeasti paskaa ruokaa.
Vankilasta ei pääse raiskaamaan naisia ja lapsia.
Vankilasta ei pääse baariin juhlimaan, ei kauppaan, ei kaduille, eikä mihinkään.
Ainut yhteinen tekijä vankilalla ja vastaanottokeskuksella on se, että kumpikin on täynnä rikollisia.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
vierailija
Sekään, että ymmärtää mikä maan tapa on, ei takaa sitä, että kyseistä tapaa kunnoittaisi tai alkaisi elää sen mukaan.
Mitä sinä teet että pakolaiset kotoutuisivat omalla paikkakunnallasi?
En suko että mitään. Ohjeita kyllä satelee, eikä yhtään toimivaa ole vielä nähty. Somevihallahan tämä maailma parannetaan, vai mitä.
Mä en kohtele pakolaisia huonommin kuin muita asiakkaitakaan, eivät ne mitään marsilaisia ole, vaan ihmisiä.
Jos sä leimaat kaikki vaarallisiksi hulluiksi, miten se auttaa tuota kotoutumista.
En mäkään leimaa kaikkia suomalaisia sun tai tämän palstan perusteella.
 
vierailija
Teille on majottunut sit 300 persumiestä. Onko hyvät kyydit? Minkä kunnan sossu ne leijonaviinat maksaa? Onko taas silmät mustana ja vittu revenny?
Käyhän se vituttamaan kun hoksaa kuinka naivii sitä onkaan. Mutta älyllä varusteltu osaa hieman paremmankin kommentin antaa mielipiteen perusteluksi.

mun käsitykseni mukaan aika iso osa suomalaisista elättää itse itseään. Toki osa valtion elättejä (kysymys, eikö heissäkin ole jo tarpeeksi duunia meille veron maksajille?). Oli sitten persu tai kokoomuslainen. Ja edelleen toki fakta, suomalaiset juo. Ja raiskaa. Toistan saman kysymyksen, eikös heissäkin ole jo tarpeeksi duunia?

Ilmeisesti ei. Mutta mene ihmeessä vapaaehtoiseksi auttamaan hätää kärsiviä tuskastumisessaa. Tee se kuten parhaaksi näet, uskon että jos ja kun olet nainen, sinulta löytyy hyvinkin paljon annettavaa heille. Ja koska vastauksesi hipovat älyllisesti pilviä ;) osannet organisoida homman niin että suit-sait sukkelaan jokaisella on oma koti ja elanto. Että voi sitten perheen tänne kutsua ja turhautuminen puukkohippasineen on vain ikävä muisto,
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
vierailija666
Sä vertaat vastaanottokeskusta vankilaan?

Ensinnäkin, vankilaan kukaan ei tunge väkisin sisään (tietääkseni).
Vankilassa saa oikeasti paskaa ruokaa.
Vankilasta ei pääse raiskaamaan naisia ja lapsia.
Vankilasta ei pääse baariin juhlimaan, ei kauppaan, ei kaduille, eikä mihinkään.
Ainut yhteinen tekijä vankilalla ja vastaanottokeskuksella on se, että kumpikin on täynnä rikollisia.
Kyllä vertaan. Vastaanottoikeskus saattaa osiltaan olla jopa vankilaa karumpi paikka. Siellä olevat ihmiset eivät edes tiedä koska odotus loppuu. Iso osa nukkuu patjoilla, yksityisyyttä ei ole ollenkaan jne.
Stressi on varmasti samaa luokkaa, ellei jopa korkeampi, kuin vankilassa. .
Sulla on aika ruusuiset kuvat vastaanottokeskuksista, oletko kateellinen pakolaisille?
 
Mitä sinä teet että pakolaiset kotoutuisivat omalla paikkakunnallasi?
En suko että mitään. Ohjeita kyllä satelee, eikä yhtään toimivaa ole vielä nähty. Somevihallahan tämä maailma parannetaan, vai mitä.
Mä en kohtele pakolaisia huonommin kuin muita asiakkaitakaan, eivät ne mitään marsilaisia ole, vaan ihmisiä.
Jos sä leimaat kaikki vaarallisiksi hulluiksi, miten se auttaa tuota kotoutumista.
En mäkään leimaa kaikkia suomalaisia sun tai tämän palstan perusteella.
Kuules, kun mä olen ollut alusta asti sitä mieltä, että näitä tyyppejä ei edes pitäisi ottaa rajan yli. Sanotaanko näin, että mulla on riittävästi kokemusta ihmisistä ymmärtääkseni sen, että rajanylitys ja kädestä taluttaminen ei muuta sitä, mitä se ihminen on sisäistänyt koko elämänsä ajan. Kotoutuminen tapahtuu ihmisen omasta halusta, ei siitä, että sitä paapotaan ja talutetaan kädestä. Kukaan ei myöskään jätä raiskaamatta "hyvän kotoutuksen" takia.

Mä suosittelen sulle perehtymistä ihmisen mieleen, käyttäytymiseen ja siihen miten se on valmis muuttamaan arvojaan, jotka se on sisäistänyt elämänsä ensimmäiset 30 vuotta. Opiskele ihmistä, niin sä ymmärrät enemmän siitä, miksi tämä ei tule koskaan toimimaan.
 
vierailija
Mitä sinä teet että pakolaiset kotoutuisivat omalla paikkakunnallasi?
En suko että mitään. Ohjeita kyllä satelee, eikä yhtään toimivaa ole vielä nähty. Somevihallahan tämä maailma parannetaan, vai mitä.
Mä en kohtele pakolaisia huonommin kuin muita asiakkaitakaan, eivät ne mitään marsilaisia ole, vaan ihmisiä.
Jos sä leimaat kaikki vaarallisiksi hulluiksi, miten se auttaa tuota kotoutumista.
En mäkään leimaa kaikkia suomalaisia sun tai tämän palstan perusteella.
Kaikki ei ole vaarallisia hulluja. Mutta nyt meillä on sekalainen joukko sekä kunnollisia että todellakin hulluja ja vaarallisia. Ja näitä tulee vaan lisää. Pahin on se että molempien joukkojen edustajat saa jäädä Suomeen. Ihan sama vaikka raiskaat lapsen, tänne jäät. Liekkö jollakin kuvitelma että "kyllä se siitä parantuu kun kotoutuu". Ei hemmetti, asenne ei voi olla tämä.

Kototutuminen. Myönnän, teen vähän. Toisinsanoen minulla on työ ja maksan veroni. Minulla on myös oma perhe josta on pakko huolehtia. En voi sanoa lapsille että kuule nämä Irakin- uroot tarvii nyt minua enemmän. Liian usea suomalainen ei kerta kaikkiaan käsitä miten paljon voimakaammasta ja vahvemmasta kultuurista nämä ihmiset tulee. Sitä ei heistä hetkessä kitketä pois, tai saateta sille tasolle että se edes aavistuksen vastaa suomalaista kultuuria. On hienoja esimerkkejä henkilöistä jotka ovat kotutuneet. MUTTA HE OVAT sitä itse halunneet. Mä en usko että tuossa massassa joka tänne on tullut, kaikki niin tahtoisivat. Ei, he eivät tahdo muuttua koska heidän uskonsa ja kultuuri on niin vahvasti aivoihin tungettu. Jos he muuttuvat, he pettävät sukunsa. No naisten kohdallahan tiedetään mitä muutos tarkoittaa heidän kultuurissa...He eivät voi olla suvun pettureita.
 

Yhteistyössä