Pakolaiset tehnet JOPA 100 ahdistelua KUUKAUDESSA- vastaa 2200 kpl suomalaisen tekemää

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mitä sinä teet että pakolaiset kotoutuisivat omalla paikkakunnallasi?
En suko että mitään. Ohjeita kyllä satelee, eikä yhtään toimivaa ole vielä nähty. Somevihallahan tämä maailma parannetaan, vai mitä.
Mä en kohtele pakolaisia huonommin kuin muita asiakkaitakaan, eivät ne mitään marsilaisia ole, vaan ihmisiä.
Jos sä leimaat kaikki vaarallisiksi hulluiksi, miten se auttaa tuota kotoutumista.
En mäkään leimaa kaikkia suomalaisia sun tai tämän palstan perusteella.
Tänne tulleet saavat kotoutua ihan itsekseen, kuten aikaisemminkin on tapahtunut mm. vietnamin venepakolaisten kanssa. Suomessa on paljon työperäistä maahanmuuttoa, eikä ole mitään ongelmia ollut kotoutumisen kanssa. Eri asia on, jos joku ei itse halua kotoutua. Kukaan ei siihen voi pakottaa. Turha yrittää syyllistää suomalaisia turvapaikanhakijoiden kotoutumishaluttomuudesta. Fakta on, että he vaativat suomalaisia mukautumaan heidän tapoihinsa.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
vierailija
Kyllä vertaan. Vastaanottoikeskus saattaa osiltaan olla jopa vankilaa karumpi paikka. Siellä olevat ihmiset eivät edes tiedä koska odotus loppuu. Iso osa nukkuu patjoilla, yksityisyyttä ei ole ollenkaan jne.
Stressi on varmasti samaa luokkaa, ellei jopa korkeampi, kuin vankilassa. .
Sulla on aika ruusuiset kuvat vastaanottokeskuksista, oletko kateellinen pakolaisille?
Kenenkään ei ole pakko tulla Suomeen vastaanottokeskukseen. Koko Eurooppa on turvallisia maita täynnä. Sinne voi palata ihan vapaasti.
 
vierailija
Kuules, kun mä olen ollut alusta asti sitä mieltä, että näitä tyyppejä ei edes pitäisi ottaa rajan yli. Sanotaanko näin, että mulla on riittävästi kokemusta ihmisistä ymmärtääkseni sen, että rajanylitys ja kädestä taluttaminen ei muuta sitä, mitä se ihminen on sisäistänyt koko elämänsä ajan. Kotoutuminen tapahtuu ihmisen omasta halusta, ei siitä, että sitä paapotaan ja talutetaan kädestä. Kukaan ei myöskään jätä raiskaamatta "hyvän kotoutuksen" takia.

Mä suosittelen sulle perehtymistä ihmisen mieleen, käyttäytymiseen ja siihen miten se on valmis muuttamaan arvojaan, jotka se on sisäistänyt elämänsä ensimmäiset 30 vuotta. Opiskele ihmistä, niin sä ymmärrät enemmän siitä, miksi tämä ei tule koskaan toimimaan.
Tuosta tekstistä näkee että sä jattelet ihmiset rikollisiksi pelkästään sen perusteella mihin ne on syntyneet, eli sä olet rasisti. Mä en jaksa keskustella rasistien kanssa, koska yhtä hyvin voisi hakata päättään seinään.
Mä en taluttele ketään, mutta kun kohtaan ventovieraan ihmisen esim liikkeessäni, on aivan sama onko se skinhead, vanha hienostorouva vai pakolainen, kaikki saavat osakseen samanlaisen kohtelun, ellei paljastu että kyseessä on moukka.
En jaksaisi elää sun tavalla, että näen eritaustaiset ihmiset automaattisesti pahoina tai hyvinä. Ihmiset voivat olla mitä tahansa, kukaan ei tiedä kadunmiesten- ja naisten ajatuksista, ei edes lähipiirinsä. Olisi todellakin lyhytnäköstä lähteä lokeroimaan ihmisryhmiä ja ryhtyä jakelemaan tuomioita vain syntymämaan perusteella.
Mä olen ikäni tarkkaillut ihmisiä ja osaan lukea omasta mielestäni ihmisiä hyvin, kaikki eivät osaa. Olen myös kokenut paljon pahoja asioita (väkivaltaa jne), eikä mua viehätä tuo tapa jolla sä märehdit niillä asioilla että saat esittää muiota ylempiarvoista.
Tuollanen aiheuttaa mussa heti inhoreaktioita, en haluaisi tuntea sua IRL. Asiakkaina kuitenkin palvelisin sua yhtä hyvin kuin muitakin, koska enhän mä suakaan mihinkään lokeroon laittaisi pelkän ulkonäön perusteella.

Maahanmuuttajien aiheuttamiin rikoskiin tulee tietenkin puuttua, aivan kuten kaikkiin rikoksiin. Mutta ehkä tässä sun ajatusmaailmassa on kyse syvemmistä vesistä, joihin en toivoisi ihmiskunnan enää vajoavan.
 
vierailijattt
Kuules, kun mä olen ollut alusta asti sitä mieltä, että näitä tyyppejä ei edes pitäisi ottaa rajan yli. Sanotaanko näin, että mulla on riittävästi kokemusta ihmisistä ymmärtääkseni sen, että rajanylitys ja kädestä taluttaminen ei muuta sitä, mitä se ihminen on sisäistänyt koko elämänsä ajan. Kotoutuminen tapahtuu ihmisen omasta halusta, ei siitä, että sitä paapotaan ja talutetaan kädestä. Kukaan ei myöskään jätä raiskaamatta "hyvän kotoutuksen" takia.

Mä suosittelen sulle perehtymistä ihmisen mieleen, käyttäytymiseen ja siihen miten se on valmis muuttamaan arvojaan, jotka se on sisäistänyt elämänsä ensimmäiset 30 vuotta. Opiskele ihmistä, niin sä ymmärrät enemmän siitä, miksi tämä ei tule koskaan toimimaan.
Peesi. Tämä on se pointti jonka niin moni vaan ohittaa. Jos me ei saada suomesta, suomalaisista kitkettyä alkoholismia - miten hitossa me saadaan poistettua tai muutettua niinkin vahvan uskonnon ja kultuurin juuria kuin Islam? Ei niin mitenkään.

Aina löytyy fiksuja ihmisiä jotka haluavatkin muutoksia. Mutta kun kaikki eivät ole heitä. Ja vaikka osa ehkä haluaisi muuttua on vielä se "kasvojen menetys" perheen edessä. Perhettä ei petetä. Sitten ollaan ristitulessa.

Kun on puoli elämää kiertänyt maailmaa ja asunut eri maailman kolkissa, näkee asian vähän laajemmin. Mä pidän eri kulttuureita rikkautena. Mutta fakta on ettei me voida "elää saman katon alla", ellei kaikkia pakoteta saan uskontoon, kultuuriin, elämäntapaan ja jopa politiikkaan. Kuinkahan moni suomalainen nainen kykenisi sopeutumaan esim. Irakiin? Alistumaan naisen asemaan siellä ja sopeutumaan heidän yhteiskunnan normeihin? Kertokaa oi viisaammat? Kuinka nopeasti suomalainen nainen omaksuisi sen ettei hän saa katso kävellessään kuin jalkohinsa? Ettei hän saa poistua kotoaan? Vai yrittäisikö hän kuitenkin jatkaa suomessa opittua käytöstä, ja muuttaa sikäläistä kultuuria lähemmäs meidän käsitystä naisen asemasta? Get the point?
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
Peesi. Tämä on se pointti jonka niin moni vaan ohittaa. Jos me ei saada suomesta, suomalaisista kitkettyä alkoholismia - miten hitossa me saadaan poistettua tai muutettua niinkin vahvan uskonnon ja kultuurin juuria kuin Islam? Ei niin mitenkään.

Aina löytyy fiksuja ihmisiä jotka haluavatkin muutoksia. Mutta kun kaikki eivät ole heitä. Ja vaikka osa ehkä haluaisi muuttua on vielä se "kasvojen menetys" perheen edessä. Perhettä ei petetä. Sitten ollaan ristitulessa.

Kun on puoli elämää kiertänyt maailmaa ja asunut eri maailman kolkissa, näkee asian vähän laajemmin. Mä pidän eri kulttuureita rikkautena. Mutta fakta on ettei me voida "elää saman katon alla", ellei kaikkia pakoteta saan uskontoon, kultuuriin, elämäntapaan ja jopa politiikkaan. Kuinkahan moni suomalainen nainen kykenisi sopeutumaan esim. Irakiin? Alistumaan naisen asemaan siellä ja sopeutumaan heidän yhteiskunnan normeihin? Kertokaa oi viisaammat? Kuinka nopeasti suomalainen nainen omaksuisi sen ettei hän saa katso kävellessään kuin jalkohinsa? Ettei hän saa poistua kotoaan? Vai yrittäisikö hän kuitenkin jatkaa suomessa opittua käytöstä, ja muuttaa sikäläistä kultuuria lähemmäs meidän käsitystä naisen asemasta? Get the point?
Kovin monen on vaikea kääntää näinkin yksinkertaista asiaa päälaelleen ja sen pitäisi olla helppoa. Sitä voi kysyä itseltään, että jos minä muuttaisin muslimimaahan, esim. Irakiin, olisinko sitä mieltä, että minun tyttäreni tulee naittaa 9- vuotiaana aikuiselle miehelle, hänen ei tarvitse osata lukea tai kirjoittaa, koska on tärkeää, että hän synnyttää lapsia, tekee ruokaa ja hoitaa kotia. Hän on myös miestä tyhmempi ja hänen tulee alistua miehen määräysvallan alle?

Ei, minä en koskaan uskoisi niin enkä kasvattaisi tytärtäni alistumaan kenellekkään.

Vaikka meidän kulttuurimme, oikeusjärjestelmämme ja tasa- arvomme onkin meidän mielestämme paljon parempi yhteiskunnalle se ei tarkoita sitä, että tietyistä maista tulevat ihmiset ajattelisivat näin. Se ei myöskään tarkoita sitä, että heidän ajatusmaailmansa muuttuisi koskaan sellaiseksi kuin meidän.
 
vierailija
Tanskassa matu murtautui yöllä taloon ja yritti raiskata 8-vuotiaan pikkutytön!

Dennmark: Syrian refugee breaks into house, tries to rape 8-year-old

http://10news.dk/?p=2024

“A 40 year old male asylum seeker from Syria have been sentenced to nine months in prison after he was convicted of an attempted rape of an 8-year-old girl in December 2014. …

The then 39-year-old man suddenly stood in the girl’s room in the middle of the night. The girl screamed in horror, and it woke her parents who came to her rescue.

After a fight between the offender and the girl’s father, the now 40-year-old asylum seeker was arrested by the police.”
 
vierailijatttt
Tuosta tekstistä näkee että sä jattelet ihmiset rikollisiksi pelkästään sen perusteella mihin ne on syntyneet, eli sä olet rasisti. Mä en jaksa keskustella rasistien kanssa, koska yhtä hyvin voisi hakata päättään seinään.
Mä en taluttele ketään, mutta kun kohtaan ventovieraan ihmisen esim liikkeessäni, on aivan sama onko se skinhead, vanha hienostorouva vai pakolainen, kaikki saavat osakseen samanlaisen kohtelun, ellei paljastu että kyseessä on moukka.
En jaksaisi elää sun tavalla, että näen eritaustaiset ihmiset automaattisesti pahoina tai hyvinä. Ihmiset voivat olla mitä tahansa, kukaan ei tiedä kadunmiesten- ja naisten ajatuksista, ei edes lähipiirinsä. Olisi todellakin lyhytnäköstä lähteä lokeroimaan ihmisryhmiä ja ryhtyä jakelemaan tuomioita vain syntymämaan perusteella.
Mä olen ikäni tarkkaillut ihmisiä ja osaan lukea omasta mielestäni ihmisiä hyvin, kaikki eivät osaa. Olen myös kokenut paljon pahoja asioita (väkivaltaa jne), eikä mua viehätä tuo tapa jolla sä märehdit niillä asioilla että saat esittää muiota ylempiarvoista.
Tuollanen aiheuttaa mussa heti inhoreaktioita, en haluaisi tuntea sua IRL. Asiakkaina kuitenkin palvelisin sua yhtä hyvin kuin muitakin, koska enhän mä suakaan mihinkään lokeroon laittaisi pelkän ulkonäön perusteella.

Maahanmuuttajien aiheuttamiin rikoskiin tulee tietenkin puuttua, aivan kuten kaikkiin rikoksiin. Mutta ehkä tässä sun ajatusmaailmassa on kyse syvemmistä vesistä, joihin en toivoisi ihmiskunnan enää vajoavan.
Taivaita hipova ja kaunis ajatelma - kovin itseriittoinen toki ja vene vuotaa kuin seula.

Pikku testi, kun osaat lukea ihmisiä eikä heidän tausta tai kultuuri vaikuta mitenkään ihmiseen (ja kuinka häntä tulkita) Helppo sinulle kun olet taitava ihmistuntija.

Suomessa: Kerrot minulle asian. Minä nyökkään ja hymyilen, ehkä naurahdan sinulle. Miten tulkitsen minun ottaneen asian?

Toistat saman Kiinalaiselle.

Vastaus: Tulkitse asian mitä todennäköisemmin suomalaisittain. Että sinun sanomasi on ymmärretty ja siitä on pidetty, ehkä koettu jopa hauskaksi kun päälle tulee naurahdus. Kiinalaisen kohdalla tämä voikin tarkoittaa ettei kuulija ole lainkaa ymmärtänyt mitä sanoit, mutta nyökkää kasvojen menetyksen pelossa. Hymy ja naurahdus tukavat tätä tulkintaa, eli vastaanottaja on hämillään (naurahdus voi siitä olla vahva merkki).

Summasummaarum. Sinä näet ihmiset vain suomalaisen kultuuritaustasi kautta. Se muokkaa kuvaasi vastaan ottaa ihmisen tuottamaan viestiä. Yhtävahvasti Islamin taustaisuus muokkaa ihmisen tapaa nähdä ja kokea asioita ja sepä ei olekaan samanlainen katsonta kanta kuin suomalaisella. Se ei tee kaikista yksilöistä pahoja, mutta on perin lapsellista pitää itseää ihmistuntija ja maata syleilevän hyväksyvänä. Ja vähintääkin typerää pitää rasisteina niitä jotka ymmärtää mitä eroja kultuuritausta ihmisen mielelle aiheuttaa.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
vierailija
Tanskassa matu murtautui yöllä taloon ja yritti raiskata 8-vuotiaan pikkutytön!

Dennmark: Syrian refugee breaks into house, tries to rape 8-year-old

http://10news.dk/?p=2024

“A 40 year old male asylum seeker from Syria have been sentenced to nine months in prison after he was convicted of an attempted rape of an 8-year-old girl in December 2014. …

The then 39-year-old man suddenly stood in the girl’s room in the middle of the night. The girl screamed in horror, and it woke her parents who came to her rescue.

After a fight between the offender and the girl’s father, the now 40-year-old asylum seeker was arrested by the police.”
Suvakit ovat tilanneet samaa myös Suomeen.
 
vierailija
Eli pikkutytöt ei ole enää turvassa, ahdistelu räjähtänyt käsiin ja ilmeisesti vain hännänhuippu nämäkin. Mikä on ahdistelujen todellinen määrä niin sitä ei tiedä tai kehtaa kertoa kukaan. Raiskauksiakin on ilmeisesti paljon enemmän.

Milloin näemme naisjärjestön kannanoton otsikolla suomalainenkin mies ahdistelee ja raiskaa joten mitään ongelmaa ei ole.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
vierailija
Eli pikkutytöt ei ole enää turvassa, ahdistelu räjähtänyt käsiin ja ilmeisesti vain hännänhuippu nämäkin. Mikä on ahdistelujen todellinen määrä niin sitä ei tiedä tai kehtaa kertoa kukaan. Raiskauksiakin on ilmeisesti paljon enemmän.

Milloin näemme naisjärjestön kannanoton otsikolla suomalainenkin mies ahdistelee ja raiskaa joten mitään ongelmaa ei ole.
Raiskauksista ainakin arvioidaan, että vain 10 % raiskauksista tulee poliisin tietoon.
 
urrpo
Mä oon luullut palstaa lukiessa että mamut on ahdistelleet ainakin 100000 kertaa kaikkien lapsia ja vielä raiskanneet ainakin 1000000 syksyn aikana.
Suomalaiset taas on lopettaneet raiskaukset ja rikokset ihan kokonaan, ne vain auttaa mummoja kadun yli ja laulaa kirkossa sunnuntaisin. :)
 
vierailija
Mä oon luullut palstaa lukiessa että mamut on ahdistelleet ainakin 100000 kertaa kaikkien lapsia ja vielä raiskanneet ainakin 1000000 syksyn aikana.
Suomalaiset taas on lopettaneet raiskaukset ja rikokset ihan kokonaan, ne vain auttaa mummoja kadun yli ja laulaa kirkossa sunnuntaisin. :)
Yksikin kerta on liikaa. Meillä on ihan tarpeeksi kotoperäistä väkivaltaa, joten yhtään enempää ei tarvitse tuoda tänne ulkopuolelta väkivaltaisia ihmisiä.
 
Tuosta tekstistä näkee että sä jattelet ihmiset rikollisiksi pelkästään sen perusteella mihin ne on syntyneet, eli sä olet rasisti. Mä en jaksa keskustella rasistien kanssa, koska yhtä hyvin voisi hakata päättään seinään.
Mä en taluttele ketään, mutta kun kohtaan ventovieraan ihmisen esim liikkeessäni, on aivan sama onko se skinhead, vanha hienostorouva vai pakolainen, kaikki saavat osakseen samanlaisen kohtelun, ellei paljastu että kyseessä on moukka.
En jaksaisi elää sun tavalla, että näen eritaustaiset ihmiset automaattisesti pahoina tai hyvinä. Ihmiset voivat olla mitä tahansa, kukaan ei tiedä kadunmiesten- ja naisten ajatuksista, ei edes lähipiirinsä. Olisi todellakin lyhytnäköstä lähteä lokeroimaan ihmisryhmiä ja ryhtyä jakelemaan tuomioita vain syntymämaan perusteella.
Mä olen ikäni tarkkaillut ihmisiä ja osaan lukea omasta mielestäni ihmisiä hyvin, kaikki eivät osaa. Olen myös kokenut paljon pahoja asioita (väkivaltaa jne), eikä mua viehätä tuo tapa jolla sä märehdit niillä asioilla että saat esittää muiota ylempiarvoista.
Tuollanen aiheuttaa mussa heti inhoreaktioita, en haluaisi tuntea sua IRL. Asiakkaina kuitenkin palvelisin sua yhtä hyvin kuin muitakin, koska enhän mä suakaan mihinkään lokeroon laittaisi pelkän ulkonäön perusteella.

Maahanmuuttajien aiheuttamiin rikoskiin tulee tietenkin puuttua, aivan kuten kaikkiin rikoksiin. Mutta ehkä tässä sun ajatusmaailmassa on kyse syvemmistä vesistä, joihin en toivoisi ihmiskunnan enää vajoavan.
Työskentelen päivittäin eritaustaisten ihmisten kanssa. Heitä on työpaikallani useista eri maailmankolkista. Huvittavinta on se, että ovat kärkkäimmin vastaan tämänhetkistä turvapaikanhakutrendiä ja pitävät suomalaisia totaalisina pässeinä hyväksyessään kaiken tämän.

Se, etten halua turvapaikanhakijoita tänne, johtunee siitä, että tiesin jo etukäteen ettei sellaiset ihmiset sopeudu, joista suurin osa on ilmaisen elintason perässä. He eivät ole tulleet sopeutumaan.

Minä voin olla vaikka rasisti, jos se sinun oloasi helpottaa. Huomaan, että sinun suvaitsevaisuutesi ei kuitenkaan suvaitse minua. Voit kiittää itseäsi siitä, että pystyt kyllä suvaitsemaan raiskaajat, muttet minua. Sinusta minun asenteeni on haitallisempaa, kuin kaikki ne ahdistelut ja raiskaukset, jotka on tapahtuneet kaltaistesi mielipiteiden seurauksena, koska pitää muistaa että ne kaikki 500 väkivallantekoa, 100 ahdistelua ja 10 (tai enemmän) raiskausta olivat vain yksittäisiä tekoja.

Sinä et osaa lukea ihimisiä, koska sinä et ymmärrä ihmisen mieltä. Keskimäärin kaikki luulevat osaavansa lukea muita ihmisiä, mutteivät osaa. Sinä haluat uskoa (haluamistasi) ihmisistä parasta mahdollista ja siksi sinun arviosi kenestäkään ei ole pätevä.

Miksi koet minun olevan yläavoisempi?

Sun jutusta kyllä huomaa, että sä et ole kuullut sanaakaan siitä, mitä olen sanonut. Sä et tiedä musta mitään, etkä selvästi ole pätevä ymmärtämään ihmistä tai hyvä lukemaan ihmisiä. Sä olet vaan toivonut, että sä voisit syyttää rasismista jotakuta sellaista, joka ei ole kanssasi samaa mieltä, koska se on viimeinen keino, jolla voisit ehkä vaientaa sen, jolla on eriävä mielipide.
 
vierailija
Kohta olemme tilanteessa jossa raiskaukset ja naisten sekä pikkutyttöjen ahdistelu, seksuaalinen hyväksikäyttö on normi, asia mille kukaan ei voi yhtään mitään.
Eli naiset ja pikkutytöt eivät saa enää koskaan olla rauhassa.
Valitettavasti ollaan kovaa vauhtia menossa kohti tyypillistä muslimiyhteiskuntaa, jossa naiset ja tytöt joutuvat olemaan neljän seinän sisällä ja tarvitsevat ulos mennessään aina saattajan.

Yhtälö on aika hankala, koska Suomalainen hyvinvointiyhteiskunta rakentuu sen varaan, että täällä käyvät sekä naiset että miehet töissä.
 
vierailija
Kohta olemme tilanteessa jossa raiskaukset ja naisten sekä pikkutyttöjen ahdistelu, seksuaalinen hyväksikäyttö on normi, asia mille kukaan ei voi yhtään mitään.
Eli naiset ja pikkutytöt eivät saa enää koskaan olla rauhassa.
Tämä Suomen tuleva tilanne muistuttaa jotain toista maata.... hmm, ei nyt nimi tule mieleen...:confused:
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
vierailija
Valitettavasti ollaan kovaa vauhtia menossa kohti tyypillistä muslimiyhteiskuntaa, jossa naiset ja tytöt joutuvat olemaan neljän seinän sisällä ja tarvitsevat ulos mennessään aina saattajan.

Yhtälö on aika hankala, koska Suomalainen hyvinvointiyhteiskunta rakentuu sen varaan, että täällä käyvät sekä naiset että miehet töissä.
Tämä on todella hankala yhtälö. Miten perheet pärjäävät kun vain mies voi käydä töissä? Miten käy työmarkkinoiden kun naisten täytyy jäädä pois töistä? Kuka tekee hoitajien, opettajien, siivoojien, kaupan myyjien, ravintolatyöntekijöiden jne työt naisten puolesta? Tuleeko Suomeen naisvaltaisille aloille innokkaita työntekijöitä näistä matu-miehistä?
 
vierailija
Mä oon luullut palstaa lukiessa että mamut on ahdistelleet ainakin 100000 kertaa kaikkien lapsia ja vielä raiskanneet ainakin 1000000 syksyn aikana.
Suomalaiset taas on lopettaneet raiskaukset ja rikokset ihan kokonaan, ne vain auttaa mummoja kadun yli ja laulaa kirkossa sunnuntaisin. :)
YKSi mutiasen tekemä raiskaus vastaa 22 kpl suomalaisen tekemää !!

Eli oliko viime viikolla 66 kpl suomalsien tekemää puskaraiskausta nuoriin naisiin/lapsiin ?
Koko vuodelta muistan yhden !

Entäs onko kuukaudessa ollu 2200 kpl pikkutyttöjen ja nuoretn naisetn ahdistelutapauksia ? Ei ole

Suvakilla kuset housuissa ja ei taida enää kekisä mitään tekosyitä. Hahha, ihan oiekin tuollaiseille lehmille ( Oletko se 100 kg possunaama Nina S ? )
 

Yhteistyössä