Pettynytasiakas
Eikös se ole niin, että vaikka liike ilmoittaa, ettei heillä ole palautusoikeutta, niin kuluttajaviranomaisen mukaan tuotteilla on AINA kuitenkin palautusoikeus jonkin tietyn ajan sisällä? Haluan vain varmistaa... (Juuri taisi olla Kuningaskuluttajassikin, että tuotteen saa palauttaa myös ilman kuittia...)
Itse ostin tänään vaatekappaleen ilman asianomaisen mukanaoloa. Tarkistin myyjältä kuitenkin varmuudeksi, että kai tuotteella on kuitenkin palautusoikeus. Hän sanoi, ettei palautusoikeutta ole, mutta on viikon vaihto-oikeus kuitin kera. En jäänyt sen enempää puhumaan asiasta, sillä muistin kuitenkin, että todellisuudessa tuotteesta kuuluu kyllä saada rahat takaisin tai jos näin ei kuitenkaan olisi, niin ei olisi ehkä maailmanloppu ostaa liikeestä jotain muuta, jos hassusti kävisi, eikä tuote olisikaan sopiva. No, kotiin tullessa, kun vaatekappaletta aiottiiin sovittaa, niin huomattiin napin olevan rikki. Siis ennenkuin vaate oli edes päällä. Se oli siis ollut rikki jo ostaessa. Tottakai aion siis palauttaa tuotteen, sillä nappi ei ole edes sellainen tavallinen, että sen voisi ommella kiinni. Jos nyt liike kuitenkin yrittää vängätä vastaan, että tuotteella on vain vaihto-oikeus, niin kai minulla on ihan oikeasti oikeus saada tuotteesta vain rahat takaisin?
Itse ostin tänään vaatekappaleen ilman asianomaisen mukanaoloa. Tarkistin myyjältä kuitenkin varmuudeksi, että kai tuotteella on kuitenkin palautusoikeus. Hän sanoi, ettei palautusoikeutta ole, mutta on viikon vaihto-oikeus kuitin kera. En jäänyt sen enempää puhumaan asiasta, sillä muistin kuitenkin, että todellisuudessa tuotteesta kuuluu kyllä saada rahat takaisin tai jos näin ei kuitenkaan olisi, niin ei olisi ehkä maailmanloppu ostaa liikeestä jotain muuta, jos hassusti kävisi, eikä tuote olisikaan sopiva. No, kotiin tullessa, kun vaatekappaletta aiottiiin sovittaa, niin huomattiin napin olevan rikki. Siis ennenkuin vaate oli edes päällä. Se oli siis ollut rikki jo ostaessa. Tottakai aion siis palauttaa tuotteen, sillä nappi ei ole edes sellainen tavallinen, että sen voisi ommella kiinni. Jos nyt liike kuitenkin yrittää vängätä vastaan, että tuotteella on vain vaihto-oikeus, niin kai minulla on ihan oikeasti oikeus saada tuotteesta vain rahat takaisin?