Paljon mennyt lahjoihin rahaa?

  • Viestiketjun aloittaja "tinttis"
  • Ensimmäinen viesti
arvelen
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;29370375:
Pari tonnia. 18 lahjansaajaa, joista 7 on lapsia.
OT, mutta ootko taas modena? Kysyin sitä jossain toisessa ketjussa, muttet tainnut huomata tai en itse löytänyt enää ketjua, joten en tiedä vastasitko.
 
riippuu siitä mitä noihin laskee, tänään annettaviin lahjoihin (8v tyttö ) on menny joku reilu satanen

ja noiden isompien lahjat, kielimatka englantiin toiselle ja toiselle uus tietokone, maksoikin sit 3000 pintaan, ne on jo hommattu ja sovittu et muita lahjoja ei tänä jouluna sit tule
 
Keittiönoita
OT, mutta ootko taas modena? Kysyin sitä jossain toisessa ketjussa, muttet tainnut huomata tai en itse löytänyt enää ketjua, joten en tiedä vastasitko.
Mun tunnuksissa on edelleen modeoikeudet ja jos törmään johonkin sopimattomaan, voin sen poistaa. Mutta en moderoi aktiivisesti. Muutenkin vähentänyt palstailua, aika kuluu muualla somessa nykyisin.
 
arvelen
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;29370397:
Mun tunnuksissa on edelleen modeoikeudet ja jos törmään johonkin sopimattomaan, voin sen poistaa. Mutta en moderoi aktiivisesti. Muutenkin vähentänyt palstailua, aika kuluu muualla somessa nykyisin.
Ok :)
 
"-enni-"
590 euroa ja tässä lahjat viidelle ihmiselle, miehelle, lapsille ja vävykokelaalle. Omille vanhemmille ja appivanhemmille ei osteta joulukukkaa enempää, sovittu, että aikuisten kesken ei lahjoja ostella.
 
"viivi"
omiin joululahjoihin meni 120e ja 2 kummille lapselle meni 25e ja 23e lahjoja ja ukolle 25e ja vanhemmille 7e edestä osittain laitoin mukaan sellaista käyttämätöntä tavaraa mitä oli kaapissa lojumassa joutilaana uudenveroisena.yhteensä meni alle 200e.
 
vieras*
Karkea arvio olis varmaan 500 euroa 10 hengelle (7 aikuista, 1 teini, 1 taapero, 1 vauva). Ostetaan joulun jälkeen omalle perheelle "joululahjaksi" yksi kalliimpi kodinkone.
 

Yhteistyössä