Paljon mennyt lahjoihin rahaa?

  • Viestiketjun aloittaja "tinttis"
  • Ensimmäinen viesti
"tinttis"
Uteliaisuuttani kysyn, ei ole tarkoitus vertailla kuka on ollut "paras" ja laittanut eniten rahaa. Itselläni mennyt noin 300 euroa, viiden ihmisen lahjoihin joista yksi lapsi.
 
köyhillä hienoo
ei yhtään. perheessä mies ja minä ja koira, sovittiin ettei lahjoja tänäkään vuonna huonon rahatilanteen takia. vanhempien ja sisarusten kanssa ollaan jo vuosia sitten sovittu ettei ostella lahjoja. Itse kyllä olen joitakin lahjoja muutamille pakollisille antanut mutta ne jotain itsetehtyä leivonnaista tai muuta eteenpäin annettavaa..
 
"yyhoo"
Ihan liikaa taas.... :( En tosin ole laskenut, mut olisko joku 500 - 600 ekun paikkeilla. Mut osan lahjoista olen hankkinut jo marraskuun aikana, että kerralla tuota ei ole tarvinnut pulittaa.
 
"hmm"
Vähän yli 2000e. Neljälle lapselle, heidän kummeilleen, kummilapsille (5), omille vanhemmille. Omien lasten lahjoista kallein on melkein 1000e, joten se kattaa ison osan tuosta kokonaissummasta.
 
.vieras.
Alle 250e. Laskin ylöspäin pyöristetyillä summilla ja tulos oli 246. Mukana tuossa oli myös kortit, koska ne annoin samalla, kun vein lahjat. Annoimme siis aikuisille itsetehtyjä konvehteja ja kynttilöitä. Sukulaislapsille (5kpl) ostin niitä H&M:n lahjakortteja, joista joku osa menee hyväntekeväisyyteen. Joillekin lapset "tekivät" ostoskasseja ja tyynyliinoja, eli piirtelivät kangastusseilla "hienoksi" (annettiin sellaisille, jotka moista arvostavat). Oman perheen kesken ostettiin lapsille yhteiseksi yksi elokuva ja meille vanhemmille molemmille paketoitiin yhdet käyttötavarat, mitä muutenkin olisi ostettu jossain vaiheessa.
 

Yhteistyössä