PALJON SULLE TULI KILOJA RASKAUDESSA?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
1. raskaus 23kg, 2.raskaus 15kg, 3.raskaus 13kg ja 4.raskaus 10kg (huomenna la).

Muutamia kiloja jäänyt ekasta ja tokasta raskaudesta.

Loppuraskaudesta tullut kaikissa raskauksissa eniten painoa, joskus rv 30 jälkeen. Tässä raskaudessa rv 30 mennessä oli tullut 4kg.
 
Anne
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Millasta päinonnousu on ollut loppuraskaudesta ( rv30-> ) ?

Ajattelin vain, kun jaoin painoni kuukausilla, että paljon suurinpiirtein on tullut kuukaudessa. Ja paljonkohan voisi vielä odottaa tulevan?

Nouseeko paino loppuraskaudessa ENEMMÄN suhteessa kuin alkuraskaudessa? Tai siis miten teillä on ollut? :)
Paino alkoi nousemaan joskus rv20paikkeilla. Sitten se nousi suht tasaisesti loppuun asti mutta viimesellä kahdella viikolla tuli enemmän kun tuli vähän turvotusta.
 
harmaa
Ekasta 30kg!2viikkoa synnytyksestä painoa oli tippunut 20kg.Loput jäi killumaan ruhooni pariksi vuodeks,sit aloin odottaan toista.
Painoa tuli 24kg,josta 4kg jäi laitokselle.Turvotusta oli niin paljon ettei paino pudonnut enempää.Nyt vuosi synnytyksestä olen 5kilon päässä siitä painosta kun aloin esikosuta odottaa.

Olen laihtunut aina sitten kun imetys on loppunut.
 
eka raskaus: lähtöpaino 50kg -> +12kg -> alle puoli vuotta synnytyksestä -24kg :/

toka raskaus: lähtöpaino 43kg -> +13kg -> alle puolivuotta synnytyksestä -14kg.

eli mulla laskenu ihan liikaakin paino synnytyksen jälkeen, eikä se nouse millään takasin :(
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Millasta päinonnousu on ollut loppuraskaudesta ( rv30-> ) ?

Ajattelin vain, kun jaoin painoni kuukausilla, että paljon suurinpiirtein on tullut kuukaudessa. Ja paljonkohan voisi vielä odottaa tulevan?

Nouseeko paino loppuraskaudessa ENEMMÄN suhteessa kuin alkuraskaudessa? Tai siis miten teillä on ollut? :)
Mulla tuli tasasesti alkuun, aina samanverran suunnilleen kuukaudessa, mut juurikin noin viikoilta 30 eteenpäin, ja varsinkin kaks viimestä kuukautta paino nous rajusti (järkyttävä turvotus, nesteet) kauheilla kesähelteillä
Ja vauva synty 41+6
 
vieras
mulla tuli 25 kg. suurin osa oli turvotusta, joten loppuraskauden aikana tuli sellaista kilo viikossa tahtia... 15 kg jäi laitokselle, 5 kg lähti parin ekan kuukauden aikana imetyksellä. Loppujen kanssa tässä taistelen, vielä olis pari jäljellä... Vauva on nyt 6kk

Imetyksen aikana ei saa/kannata mitään laihdutuskuureja vetää, se vaikuttaa maidontuloon, mutta nyt olen keventänyt ruokavaliota ja lisännyt liikuntaa niin kyllä nää pari kiloo vielä tästä lähtee!
 
mulla
ylipainoa ennestään. Ekasta tuli reilu kilo, ja reilu 10kg jäi laitokselle. Tässä tokassa 31. viikko menossa, tullut kilon verran. Esikoisesta ainoa painonnousu oli viikoilla 28-32 ja samaa linjaa näyttää jatkavan tämä tokakin.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:
Mulla paino nousee heti plussattua ihan hirveesti, loppuraskaudessa se välistä tulee alaspäinkin, kun ei mahdu mahaan ruokaa.


Tämä vaihtoehto passais mullekki :D nyt kun näitä helteitä ollut, niin ruoka ei maistu yhtään! Ja vauva painaa jotenki niin, että aivan hengästyttää eikä tosiaan mahdu ruokaa mahaan samanlailla kuin alussa...

 

Yhteistyössä