PALJON SULLE TULI KILOJA RASKAUDESSA?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Yhteensä?

Ja jos monta raskautta takana, niin paljon mistäkin?

Itse odotan esikoista, LA 24.8 ja painoa tullu jo 10 kiloa!!
Jos tätä vauhtia lihon niin huhhuh...


Ja jäikö kilot sairaalaan? Laihduttaako imetys tosiaan nin paljon kun kehutaan?
 
vierass
Esikoisesta 25 kiloa, kuopuksesta 12. Imetys ei poistanut mitään, yritin laihduttaakin oikeen, mutta elimistö piti väkisin kiinni. Molemmat ollut täysimetyksellä puolivuotiaaksi...

Sit vasta, kun olleet noin 2-vuotiaita on kilot lähteneet.
 
vieras
Esikoisesta 17kg, jotka kaikki olivat kadonneet kuukauden kuluessa synnytyksestä.
Kuopuksesta 25kg, joista 14 on vieläkin paikoillaan ja aikaa synnytyksestä on jo kaksi vuotta. :ashamed:
 
IhanaValo
Ekasta tuli jotain parikymmentä, niistä ehti sulaa kahta kiloa vaille kaikki. Tokassa raskaudessa kiloja tuli jotain 12kg, joista on vielä muutama vaikka synnytyksestä on jo 2½v. :ashamed:
Huonosti lähti muutenkin, kai mie tykkäsin/tykkään ruuasta liikaa..
 
Ekasta tuli 9kg. 8kg jäi synnärille ja sitten putosi vissiin vielä viitisen kiloa ylimääräistäkin, aloin olla vähän turhankin kapoinen..

Ja tästä tokasta on nyt rv 29+0 tullut ehkä noin miljoona (vissiin jotain 14?) kiloa, saapa nähdä lähtevätkö itsekseen vai täytyykö avustaa vähän.
 
mama
hahaa, mä aijon vetää ennätyksen tähän ketjuun, tänään rv40+3 ja kiloja tullut 29! :D Uskoisin että suurin osa jää synnärille, koska suurin osa musta on tällä hetkellä turvotusta. :D Edellisessä raskaudessa lihosin melkein 40kg ja olin lähtöpainossa kuukauden päästä.
 
vieras
22kg tuli :)
Synnärillä ei lähteny ku se 5kiloa, eli vauva + muut oleelliset.

Ensimmäisen kahden kk aikana en saanu kilon kiloa tiputettua, vaikka urheilin ku hullu.
Siitä seuraavat noin 4kk, pudotin karppauksella 25kg.
Nyt synnytksestä vuosi, eikä oo kiloja takas tullu.
 
ap
Millasta päinonnousu on ollut loppuraskaudesta ( rv30-> ) ?

Ajattelin vain, kun jaoin painoni kuukausilla, että paljon suurinpiirtein on tullut kuukaudessa. Ja paljonkohan voisi vielä odottaa tulevan?

Nouseeko paino loppuraskaudessa ENEMMÄN suhteessa kuin alkuraskaudessa? Tai siis miten teillä on ollut? :)
 
Tämä ei ole hyökkäys ketään vastaan, mutta raskaudessa kiloja tulee- joillekin enemmän ja joillekin vähemmän.
Onneksi mulle on aina osuneet semmoset terkat jotka ei tuijota pelkkää vaakaa vaan myös kokonaisuutta, eikä painon tarkkailu ole ollut mitenkään pääosassa- ei itsellä eikä neuvolan puolesta.

Se lähtee- joillain helpommin kuin toisilla, mutta ne saa todellakin myös lähtemään. Joka ikisen kilon niin halutessaan.
 

Yhteistyössä