Paljonko omistatte..

  • Viestiketjun aloittaja Fleur de la Cour
  • Ensimmäinen viesti
Fleur de la Cour
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
No en hyvin paljon. Kalleimmat ja tunnearvoltaan rakkaimmat on mun miehen ostamat Kalevalan Kehrääjä-sarjan kaulakoru, korvikset ja ranneketju. Ja kihlasormus on kelta-valkokultaa ja maksoi pari sataa.
Oi kun sinulla on sit söpönen vauva profiilissa..
 
Jokusen kultakorun. Ei mulla timantteja tms. taida olla... Pari perintöneulaa löytyy kans, ja yhdet helmet.
En niin koruista perusta, kalliista varsinkaan, ne harvemmin on mun tyylisiä. Käytänkin niin harvoin. :D
 
Fleur de la Cour
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Öh.

Jokusen perintöroikaleen, vaan en muista minne tungin ne muuton yhteydessä. :xmas:
Jaa sinuakin näkyilee palstalla :)
No eipä ole suakaan näkynyt.

Mitä kuuluu?
Oikeastaan varsin hyvää tällä hetkellä. Elämä ja arki jatkuu ja tuntuu hyvältä. Toki välillä muutakin kuin arkea, palasimme justiinsa matkoilta.
 
Kihla-, ja vihkisormukset, ketjun, missä on kultainen sydän, pieni tossu ja vielä pienempi risti (jokaisella on merkityksensä ), ja joitakin kultaisia korviksia. Hopeakoruja on enemmänkin, mutta en pidä niitä niin arvossa kun kultakoruja.
 
Jalokiviä ei taida löytyä, kultaa usean sormuksen (isoisotädiltä peritty helmisormus on lemppari ) ja ketjun muodossa. Hopeakorut ovat lähinnä sydäntäni ja niitä löytyykin kyllä.
Mun aarteeni on isäni Egyptistä tuoma paksu ja painava hopeinen rannekoru, äiti antoi sen mulle kun poikani syntyi. :heart:
 
poikia3
Onhan mulla koruja, enkä käytättäkään kuin aitoja, mutta vähän kerrallaan ja isokokoisista koruista en välitä. Arkisin käytän vihki ja kihlasormusta, sekä kaleva-korun elämän alku riipusta.
Tämän lisäksi löytyy kultainen rannerengas ja ketju, kaulakoruja ja korvakoruja, ja pari ylimääräistä sormusta, siinä se. Niitä timantteja on sormuksissa ja korvakoruissa.
 
Muutamia perintökoruja, mies ostanut mm. kalevalakorun kehrääjä, kielo- - ja talon sydän sarjan korvikset, riipuksia, käätyjä jne sekä Lapponia-sarjaan useita koruja. Tallella on myös exän osatmat kihla- ja vihkisormukset, lasten syntyessä saadut korut ja muut lahjukset.
Ulkomaan matkoilta olen itse ostanut mm. sormuksia, ketjuja,nilkkakoruja.
Ainoa koru,jota käytän aina,on timantein varustettu kihlasormus.
 
Fleur de la Cour
Itse omistan helmikaulanauhan ja helmiranneketjun, kultaisia sormuksia 5 kappaletta joissa siis mukana kihlasormus ja vihkisormus, kaikissa muissa sormuksissa paitsi kihlasormuksessa on timantteja, lisäksi kultaa mulla on kaulakääty ja kaksi kaulaketjua, toisessa myös valkokultaa mukana, kaksi kultaista ranneketjua ja sit mulla on kolme Kalevalakorun hopeista kaulakäätyä ja sit yhdet jalokivikorvikset, helmikorvakoruja 3 ja kultaisia korvakoruja 3 (korvissa reikiä siis myös kolmelle korulle).
 

Yhteistyössä