K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kyllä minä ainakin uskon, että Sadie oli siellä, ei faneilla olisi mitään syytä keksiä tälläisiä tarinoita ja luulen, että D ei olisi lähtenyt tuonne ilman Sadieta, lisäksi livettäjä oli ihan nähnyt hänet keikalla
"Ei faneilla olisi mitään syytä keksiä tällaisia tarinoita"... siihen mitään syytä tarvita. Koko ajanhan julkkiksista levitetään perättömiä juttuja, plus sitten ihan kuulopuheiden leviäminen lopulta totuutena. Olen samaa mieltä kuin joku edellinen, kyllä siitä kuva olisi jos hän olisi mukana ollut. On kuitenkin tosi tunnettu myös Euroopassa, ei ole uskottavaa, ettei yhden yhtäkään kuvaa ole olemassa todisteena.
 
vierailija
Onhan K:kin nyt parissa paikassa päässyt käymään ilman fanien ottamia kuvia esim. Malmö, joka paljastui vaan sen ovessa olevan kyltin kautta, Sadie on luultavasti kieltänyt kuvaamisen olihan se nykin kuvakin salakuva
 
vierailija
Luulen, että se vaan olis ollut D:lle jotenkin kiusallista mennä yksin, jos ei ihan niin läheinen ole kuitenkaan, ehkä ajateltu S naisena myös Vitalle seuraksi
Öö mitä helvettiä xD Ei se Vita mitään itselleen tuntematonta näyttelijänaista tartte keikkabussiin seuraksi, kun on tuntenut ja kiertänyt Joksujen kanssa vaikka kuinka kauan ihan itsekseen. Damon taas on tehnyt ja nähnyt vaikka mitä urallaan, joten viikko slovenialaisen bändin keikkabussissa yksin ilman omaa delegaatiota ei ole mitään kummallinen juttu hänelle.
 
vierailija
Mulla näkyy Boitsun seurattujen listassa Damon ennen sitä BBQ-jäbää ja sitä B ainakin alkoi seurata jo joskus loka-marraskuussa.
Jos itse seuraat näitä tai jompaa kumpaa ne pompsahtaa sinne ylöspäin. Mulla näkyy Damon ennen Kta Boitsun kavereissa ja se nyt ei pidä paikkaansa ja Ewe näkyy ensimmäisenä kaverien listassa, joten noi ei kerro mitään.
 
vierailija
Damonin seuratuissa Bojanin ja Krisin välissä on yksi seurattu eli aika lähekkäin on heitä alkanut seuraamaan. Onhan se voinut kiinnostua siitä Damonista B vaikka ei olisi sitä ennen tätä vuotta tavannutkaan. Pyörii kuitenkin kamelin emännän porukoissa ja instassa.
 
vierailija
Damonin seuratuissa Bojanin ja Krisin välissä on yksi seurattu eli aika lähekkäin on heitä alkanut seuraamaan. Onhan se voinut kiinnostua siitä Damonista B vaikka ei olisi sitä ennen tätä vuotta tavannutkaan. Pyörii kuitenkin kamelin emännän porukoissa ja instassa.
Mulla näkyy Bojanin ja Krisin välissä kaksi seurattua. Mutta Damonilla on muutenkin vähemmin seurattuja enkä hänen somekäyttäytymistään tunne niin en tiedä paljonko siinä välissä on voinut kulua aikaa.
 

Yhteistyössä