Paljonko painat, sinä n. 162cm pitkä!?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
vieras
n. 95kg

Joo, HYYYIIII kauhee läski, YYYÄÄÄK! Hukuta ittes, hirtä ittes, kidutat meidän muiden herkkiä silmiä rumalla olemuksellasi.

Onneksi paranin anoreksiasta.
 
Paksu Mamma
Mie oon 164 cm pitkä ja painoa 121 kg- toisin olen raskaana rv 25. Mut kyllä tuota elopainoa on ihan normaalistikkin ollut ennen raskuautta viimeiset 10 v 105-125 kg välillä.
 
heidinen
n. 66kg, ja eipä tarvi 60 kilon alle mennäkää. Hyvältä näyttää. :) Musta on ihan tyhmää kauhistella, et ku painaa sen ja sen verran...jos kuitenkin painoindeksinki mukaan on viel ihan normaalipainon rajoissa.
 
--
158 pitkä, ja tällä hetkellä painoa 59kg. Synnytin 3kk sitten.. Vielä 5kg lähtöpainoon, mutta 52kg olen vasta tyytyväinen. Mutta ei kiirettä, imetellään nyt ensin. Jospa ne vaunulenkit auttais... :D
 
vierailija
163 cm ja 83 kg.

Laihdutusprojekti on menossa, 5 kiloa on jo tippunut (ja paljon vielä edessä ). Tavoitteena on painaa ensi juhannuksena taas 55 kg, minkä olen edellisen kerran painanut 10 vuotta sitten. Välitavoite on 65 kg uutena vuotena.
 
onnellinen
Alkuperäinen kirjoittaja Frost in the ground:
mä oon 163cm, painoa on peräti 85kg. Mulla on laihdutusprojekti käynnissä, oon lisännyt liikuntaa ja parantanut ruokavaliota. 7kg on tippunut toukokuusta...
Pituuttaa 162 ja painoa ennen 80 kiloa. Nyt painoa 58 kiloa. Tiputin neljässä kuukaudessa yli 20 kiloa. Ja tämä vain ja ainoastaan pyöräilemällä kuntopyörällä. Samoja ruokia söin, mutta jätin vain hyvyskät vähemmälle.
 

Yhteistyössä