Paljonko painat, sinä n. 162cm pitkä!?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
onnellinen
Alkuperäinen kirjoittaja onnellinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Frost in the ground:
mä oon 163cm, painoa on peräti 85kg. Mulla on laihdutusprojekti käynnissä, oon lisännyt liikuntaa ja parantanut ruokavaliota. 7kg on tippunut toukokuusta...
Pituuttaa 162 ja painoa ennen 80 kiloa. Nyt painoa 58 kiloa. Tiputin neljässä kuukaudessa yli 20 kiloa. Ja tämä vain ja ainoastaan pyöräilemällä kuntopyörällä. Samoja ruokia söin, mutta jätin vain hyvyskät vähemmälle.
Tähän lisään vielä, että kun tuo 20 kiloa oli tippunut, näytti tilini miinusmerkkiä :) kaikki vaatteet meni vaihtoon, samaten jopa kengätkin. Pieneni jalka yhden koon.
 
näinmulla
167cm ja paino 58-60kg ollut aina,taitaa olla mulle se ihanne. Jos oikein kovasti treenaan saan painon siihen 54. Mutta mulle ihanne tuo minkä ekaksi mainitsin. Vaatekoko 36.
Nyt tosin loppumetreillä raskaana ja painoa tullut +15kg, mutta innolla odotan että pääsee kunnon vaunulenkeille kiloja karistaan:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja onnellinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Frost in the ground:
mä oon 163cm, painoa on peräti 85kg. Mulla on laihdutusprojekti käynnissä, oon lisännyt liikuntaa ja parantanut ruokavaliota. 7kg on tippunut toukokuusta...
Pituuttaa 162 ja painoa ennen 80 kiloa. Nyt painoa 58 kiloa. Tiputin neljässä kuukaudessa yli 20 kiloa. Ja tämä vain ja ainoastaan pyöräilemällä kuntopyörällä. Samoja ruokia söin, mutta jätin vain hyvyskät vähemmälle.
vau! haluisin kans kuntopyörän, koska kun talvi tulee, niin mua ei saa pyörän selkään millään, ku pelkään kaatumista :D jätin kans karkit ym. pois, ja pienensin lautasen kokoa :)
 
onnellinen
Alkuperäinen kirjoittaja Frost in the ground:
Alkuperäinen kirjoittaja onnellinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Frost in the ground:
mä oon 163cm, painoa on peräti 85kg. Mulla on laihdutusprojekti käynnissä, oon lisännyt liikuntaa ja parantanut ruokavaliota. 7kg on tippunut toukokuusta...
Pituuttaa 162 ja painoa ennen 80 kiloa. Nyt painoa 58 kiloa. Tiputin neljässä kuukaudessa yli 20 kiloa. Ja tämä vain ja ainoastaan pyöräilemällä kuntopyörällä. Samoja ruokia söin, mutta jätin vain hyvyskät vähemmälle.
vau! haluisin kans kuntopyörän, koska kun talvi tulee, niin mua ei saa pyörän selkään millään, ku pelkään kaatumista :D jätin kans karkit ym. pois, ja pienensin lautasen kokoa :)
Tein itse niin, että ostin osamaksulla kuntopyörän, koska tällöin vielä opiskelin eikä rahaa ollut juuri koskaan ylimääräistä. Nyt on menossa jo toinen kuntopyörä :) Aluksi en meinannut jaksaa polkea edes viittä minuuttia, mutta pikku hiljaa kunto alkoi kohentua. Hyvä musiikki treenin aikana auttaa, mitä parempaa musiikkia, niin ei sitä edes huomaa että hiestä märkänä polkee :)
 

Yhteistyössä