Palsta- Perjantait!

Mulla kans typerästi harmaata tos edes ..no onneks saa peitettyy väril tasaiseksi ja jos ei jaksa nii töis aina pipo tai lippis pääs riippuen siit kummal osastol on töis :ROFLMAO:
Mä en enää viitsi läträtä hiusvärien kanssa kun on saanut kaikki edelliset värit pois ja oma väri taas hiuksissa. Nypitään sitten vaikka pinseteillä jos häiritsee :D

Miehillä puhutaan että se on charmia jos on harmaita hiuksia mutta mitäs ne sitten naisilla on:D
 
Mä en enää viitsi läträtä hiusvärien kanssa kun on saanut kaikki edelliset värit pois ja oma väri taas hiuksissa. Nypitään sitten vaikka pinseteillä jos häiritsee :D

Miehillä puhutaan että se on charmia jos on harmaita hiuksia mutta mitäs ne sitten naisilla on:D
Pitäsköhän teidän miettiä ruokavaliota tai jotain kun kakskymppisenä alkaa harmaita hiuksia olemaan :LOL:
 
Mä en enää viitsi läträtä hiusvärien kanssa kun on saanut kaikki edelliset värit pois ja oma väri taas hiuksissa. Nypitään sitten vaikka pinseteillä jos häiritsee :D

Miehillä puhutaan että se on charmia jos on harmaita hiuksia mutta mitäs ne sitten naisilla on:D
Petolinnunperse? :D No mä värjään sil väril mikä mul ois luonnostaan nii ei juurikasvu näy muutaku harmaissa :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala

Yhteistyössä