Palsta- Perjantait!

Njääh! Miehet vaa komistuu vanhetessaan ja kalju on aina kaikista paras miehillä (y) naiset vaa tuntuu tupsahtavat vanhetessaan.. pitää vissiin alkaa koittaan sitä uutta ”kasvonaamioo” mist hekutettiin et pysyy nuorekkaana :ROFLMAO:
naiset tuhlaa isot rahat kasvohoitoihin ja sit miehet kumminkin katsoo takamusta :LOL: Nuorekkuus tulee olemuksesta, ei siitä miltä näyttää.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Täs mitään palloa jaksa heitellä. Naapurin neitoa tekis mieli käydä pyytään leikkimään, mut veikkaan et jos käyn tähän aikaan koputteleen boxeressa ikkunaa niin leikin vaan poliisin kanssa
Kokeile:D
Mulla on heräillyt hiljaksiin koirakuumetta, mutta en ainakaan vielä haluais ottaa koiraa kerroslatoon..kattoo sitten minkälaiseen murjuun muutan ens kesänä, jos vaikka ottaiskin:love:
 
Kappas vaan, palsta hajosi...mutta siis joo toki haukut kerrostalossakin pärjää...mutta olen miettinyt että jos muuttais rivariin niin pärjäis vielä paremmin varsinkin kun sais takapihaa.
 
No niin oon ymmärtänyt...
Kaupungeissa ei taida isoja takapihoja olla...täytyy nyt katella mihin suuntaan sitä muuttaa. Kovasti houkuttelevat välillä tonne itä Suomeen..mutta taas mua kiinnostais enemmän asua täällä päin maata.
Mä joskus lapsena asustelin pohjois-savos..ei kyl mieli tekis takas, tääl laakeella on hyvä olla :D
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä