Palsta- Perjantait!

No niin oon ymmärtänyt...
Kaupungeissa ei taida isoja takapihoja olla...täytyy nyt katella mihin suuntaan sitä muuttaa. Kovasti houkuttelevat välillä tonne itä Suomeen..mutta taas mua kiinnostais enemmän asua täällä päin maata.
Mut takas e-Suomeen mieli tekis, jos sit vanhoina päivinä ku lapset kaikki aikuisia :)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mä joskus lapsena asustelin pohjois-savos..ei kyl mieli tekis takas, tääl laakeella on hyvä olla :D
Mulla on sukua Pohjois Savossa, emmäkään ihan sinne ylös haikaile^^


Mut takas e-Suomeen mieli tekis, jos sit vanhoina päivinä ku lapset kaikki aikuisia :)
Mä taas tykkään tästä villistä Lännestä ihan hyvin nytkin:p
Välillä vaan miettii, että mihkä päin sitä muuttais:)
 
Mulla on sukua Pohjois Savossa, emmäkään ihan sinne ylös haikaile^^



Mä taas tykkään tästä villistä Lännestä ihan hyvin nytkin:p
Välillä vaan miettii, että mihkä päin sitä muuttais:)
Kyl tääl on kans hyvä olla, mut jokin vetää takas sinne syntyperille, mis vappukokot roihus ja muutenkin kesä oli pidempi :D Mut saa nähdä sit, kai me miehen kans vaan eräillään sit etelämpänä mökkeilemässä , saa nähdä mihin virta viel vie :)
 
Siellä on muuten ihan hitosti nykysellään peuroja ja kauriita. :confused: Viimeisen kymmenen kertaa kun oon ajellut pohjan läpi kirkkonummen suuntaan niin vähintään kymmenen nelijalkaista on näkynyt joka kerta.

Nii ja ruusa-roosa-ruoho täällä siis, nimimerkki on vaan vähän tuunattu.
Mun olis tarkoitus lähtee sinne sit kun ois vähän pidempi vapaa töist ku vaa viikonloppu..eli näil näkymin vast ens kesänä :) siel kyl ollu aina peuroja paljon , näkyy slickossa paljon niitä
 

Yhteistyössä