Palstalaisten tyyliketju

kauheasti ei ole valinnanvaraa tällähetkellä: tiukat mammafarkut ja trikoopaita :D välillä käyn myös miehen vaatekaapilla ja nappaan sieltä farkut, siihen vielä kiva huppari niin varmasti mukavat vaatteet!
 
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;25114742:
kauheasti ei ole valinnanvaraa tällähetkellä: tiukat mammafarkut ja trikoopaita :D välillä käyn myös miehen vaatekaapilla ja nappaan sieltä farkut, siihen vielä kiva huppari niin varmasti mukavat vaatteet!
Miehen vaatekaappia minäkin välillä käytän :)
 
"eee"
Kuvailisin tyyliäni sanalla naisellinen.

Töissä smart casual - esim. neulemekko / farkut + istuva kauluspaita / farkut + t-paita + hyvin istuva bleiseri. Jalassa yleensä aina nilkkurit tai saappaat reippaalla korolla, korut ja kellot aina hopeaa. Aina päällä ainakin korvikset, rannekello ja rannekoru.

Vapaa-ajalla myöskin farkut ja neuleet/tunikat on aika perusvalintoja. Korkkareilla tällöinkin, paitsi tietty urheillessa. ;)

Sit luova asusteiden käyttö, ostan nahkarannekoruja esim. miesten osastolta ja niittirannekkeitakin löytyy (niitä voi yhdistellä aika naisellistenkin juttujen kanssa).

Kesällä ihastuin sinivalkoiseen raitaan ja suomenruotsalais-Gant-tyyppiseen pukeutumiseen, suunta on ehkä aavistuksen sinne suuntaan siis. Paljon käytän farkkua, valkoista, tummansinistä, beigeä, harmaata. Laukku usein konjakinvärinen, villakangastakkeja löytyy eri pituuksissa ja väreissä useampia aina tummansinisestä kermanvalkoiseen. ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt
mustaa, mustaa ja mustaa.... ehkä vähän dramaattista viininpunaista ja violettia väriä antamassa. tosin nykyisin fiftarihenkinen pallokuosi on alkanut miellyttää.. yleensä farkut, kesällä suosin hameita/mekkoja. mustaa paitaa, toppia & tunikaa joka löytyy joka lähtöön, mustasta nahkatakista & korkkareista en luovu varmaan kahdeksankymppisenäkään ! vitivalkoinen naama, kampaus miehen mukaan rekkalesbo ja palstan mukaan nurinkurinen kananperse (pystyssä päälaelta). reumaattisena olen ihastunut pitkävartisiin, neulottuihin kynsikkäisiin jotka yhdessä ketjussa haukuttiin täysin mauttomiksi, myös niittivyöt & pöksyihin ripustettavat koristeketju-rykelmät miellyttävät silmää. muutenkin erikoiset korut ovat juttuni, en osaa kuvitella kulkevani esim. jokin pieni pelkistetty sydänriipus kaulassa ja nomination ranteessa.. myös rakastamissani tatuoinneissa oman persoonan näkyminen on tärkeää
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Wicked Mary
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;25115286:
mustaa, mustaa ja mustaa.... ehkä vähän dramaattista viininpunaista ja violettia väriä antamassa. yleensä farkut, kesällä suosin hameita/mekkoja. mustaa paitaa, toppia & tunikaa joka löytyy joka lähtöön, mustasta nahkatakista & korkkareista en luovu varmaan kahdeksankymppisenäkään ! vitivalkoinen naama, kampaus miehen mukaan rekkalesbo ja palstan mukaan nurinkurinen kananperse (pystyssä päälaelta). reumaattisena olen ihastunut pitkävartisiin, neulottuihin kynsikkäisiin jotka yhdessä ketjussa haukuttiin täysin mauttomiksi, myös niittivyöt & pöksyihin ripustettavat koristeketju-rykelmät miellyttävät silmää. erikoiset korut ovat juttuni, en osaa kuvitella kulkevani esim. jokin pieni pelkistetty sydänriipus kaulassa ja myös rakastamissani tatuoinneissa oman persoonan näkyminen on tärkeää
Onko kynsikkäät haukuttu vai :LOL: Ne on kyllä ihan mahottoman ihanat käyttää..
 
"Rento mutta laittautunu. Ei aikuismainen tai naisellinen. Vähän rokkarityyppine mut urheilullinen."

"No oot tosi tyylikäs, hillitty, siisti ja trendikäs."

Kysyin mun kahdelta ystävältä mielipidettä kun en itse osaa tyylistäni sanoa.
Eipä kyllä ihan hirveesti selkeyttänyt nuo mielipiteetkään.
Ehkä tästä nyt vois vetää sen johtopäätöksen, että mulla ei mitään tiettyä tyyliä ole? :D

Ai niin, mua on joskus "haukuttu" räppäriksi ja gootiksi, et ehkä se kertoo tyylini vaihtelevuudesta...
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Wolt
"Rento mutta laittautunu. Ei aikuismainen tai naisellinen. Vähän rokkarityyppine mut urheilullinen."

"No oot tosi tyylikäs, hillitty, siisti ja trendikäs."

Kysyin mun kahdelta ystävältä mielipidettä kun en itse osaa tyylistäni sanoa.
Eipä kyllä ihan hirveesti selkeyttänyt nuo mielipiteetkään.
Ehkä tästä nyt vois vetää sen johtopäätöksen, että mulla ei mitään tiettyä tyyliä ole? :D

Ai niin, mua on joskus "haukuttu" räppäriksi ja gootiksi, et ehkä se kertoo tyylini vaihtelevuudesta...
räppäävä gootti kuulostaa mielenkiintoiselta :D
 
  • Tykkää
Reactions: fortunate
"heips"
Mä käytän farkkuja, toppia ja neuletakkia usein. Kesällä farkkucaprit ja joku toppi/t-paita. Joskus legginsit ja tunika tai farkut ja tunika. Nyt raskaana ollessa puen sen mikä mahtuu päälle...

Kaulakoruja en käytä kuin juhlissa jos niissäkään. Korvissa nappikorut ja sormessa kihla- ja vihkisormukset on ainoat koruni.

Väreinä musta, tumma farkku, violetti ja satunnaisesti jotain kirkasta kuten punaista, vihreää, keltaista.
 
"Mamma italiana"
Tarkka siità ettà mikààn ei riitele keskenààn.
Vaatteiden pitàà istua, mutta tyyli ei saa olla liian jàykkàà.
Rakastan mustaa ja valkoista, koruja saa olla.
Tykkààn korostaa pituuttani ja jalkojani.
 
Ei miulla ole mitään tiettyä tyyliä, laitan päälle sellasia vaatteita joista pidän.
Useimiten käytän farkkuja, khakihousuja, joskus pitkiä, suoria housuja, trikoourheiluhousuja, jonkin verran hameita
ja mekkoja, lyhyt ja pitkähihaisia t- paitoja, toppeja, neuleita ja tunikoita, neuletakkeja ja lyhyttä nahkatakkia, talvella mustaa talvitakkia.
Väreinä mustaa, punaista, violettia,valkoista , sinistä, turkoosia, jonkin verran keltaista ja vihreää.

Koruista käytän eniten kihla ja vihkisormuksia ja horoskooppiriipusta, muita kaulakoruja vaihtelen ja miehen hääpäivälahjaksi ostamia sormuksia
ja nomination rannekorua sekä yleensä nappi tai sydänkorviksia.
 
Viimeksi muokattu:
Töissä tylsähkö, mustasävyinen, klassinen, neutraali.
Vapaa-ajalla taas tylsähkö, mustasävyinen, neutraali.
Juhlissa taas neutraali musta. Kerran erehdyin ostamaan kirkkaanpunaisen mekon, sitä olen käyttänyt kerran häissä.
Musta kompensoi valoisaa perusluonnettani. Muuten häikäisisin muita liikaa :cool:
 
Tyypillinen asuni voisi olla vaikka alhaalta ylös: punaiset tennarit; paksut, valkoiset villasäärystimet; ruskeat polvisukat runtussa; luumunpunaiset pitkät kalsarit; violettiraidallinen polven päälle ulottuva hihaton puuvillamekko, jonka alla ruskea, pitkähihainen, ohut villapaita; käytössä nuhjaantunut anarkistimaihari provosoivine badgeineen; vihreät villamyssy ja lapaset. (Mulla on kädet ylhäällä, siksi lapaset ylimmäisinä... :D)
 
"vieras"
reipas, iloinen, värikäs...
tykkään yhdistellä värejä, esim. vihreä-pinkki, liila-oranssi, sininen-pinkki, keltainen-ruskea,
tykkään kuvioista, tietyllä tavalla retrohenkisistä,
tykkään tunikoista, legsuista, farkuista, villatakeista,
tykkään converseista, näteistä iloisenväristä balleriinoista,
tykkään isoista koruista ja värikkäistä huiveista =)
että heippa vaan tutut!
 
  • Tykkää
Reactions: MINTYNEN

Yhteistyössä