Palstalaisten tyyliketju

Tylsä mama
Vaaleat neuleet
Tummat siniset/mustat pillifarkut
Usein joku yksivärinen huivi
Laukussa pitää olla joku juju tyyliin isot ''timantit'', paljetit jne
Aina vaan mustat korottomat saappaat tai nilkkurit (yhdet maltilliset kiilakorot on)
Takki on aina joko musta tai vaalea sävyltään
Pipo, huivi ja hankat oltava samaa sävyä.
 
Mie tykkään pukeutua semmoisiin vaatteisiin mistä tykkään. Vaatteita on erityylisiä kaapissa. En omaa jotain tiettyä tyyliä, mutta pääasiassa mustaa, pinkkiä, lilaa, pääkalloja, verkkosukkiksia, tennareita, huiveja... tässä nyt muutama kuva miusta erivaatteissa...

Juhlissa:


Kiihdytyskisoissa:


Souduissa:


Ja monesti oon kuullu, et ku oon tämmönen gootti, mut en kyllä gootiksi ole ikinä itseäni luokitellu, enkä luokittele. :D Koirien kans ku lähen liikkeelle, ni sit on huppari ja ulkoiluhousut...
 
Viimeksi muokattu:
Suomeen muuton (ja lapsen saannin...) jälkeen tyylini on yksinkertaistunut ja ehkä tylsistynyt. Enää ei ole aikaa käyttää niin paljoa muodin seuraamiseen ja kaupoissa kiertelyyn. Ikääkin on tullut, ei tarvetta juosta joka trendin perässä (tai no oikeastaan ennen olin se, jolla se trendi oli jo ennen kuin siitä tuli trendi). Zaraa, TopShoppia, H&M:n se muotimallisto ym. aika pitkälle nykyään. Farkut, joko pillit tai leveät korkeavyötäröiset, ja joku ihanan värinen silkkipaita. Aika vähän koruja nykyään.
Tosin nyt raskaana vielä suppeampaa, varsinkin kun olen vielä siinä vaiheessa, että näytän vaan tasapaksulta eikä ole nättiä mahaa: mustat tai tumman denimit pillifarkut ja löysempi paita, usein alla joku sävyihin sopiva trikoopaita, jonka helma saa tulla pidemmälle kuin päällispaidan. Kaulaan huivi, jalkaan korolliset nilkkabootsit tai broguet.
Huppareita en käytä koskaan. Kesällä paljon mekkoja, tosin ensi kesänä taas imetys rajoittaa kamalasti asuvalintoja.
 
No käytän vaatteita vähän laidasta laitaan. Paljon mekkoja ja hameita, housuja vähän ja farkkuja en juuri lainkaan. Mekot ja hameet sopivat mulle paremmin, koska omaan kohtalaisen suuren hanurin.

Sitten niiden hameiden ja mekkojen kanssa käytän erilaisia sukkahousuja ja säärystimistä tykkään myös. Lempivärejä vaatteissa musta, tummanpunainen, valkoinen ja harmaa.

Hiuskoristeet kuuluu nykyisellään melkein joka päivä asustukseen, lähinnä erilaiset pannat. Kengistä suosin toisaalta mukavia, tasapohjaisia kenkiä kuten kumppareita tai Uggseja, toisaalta käytän hirveän korkeita korokoja, jos lähden vaikka juhliin.

Kotona viihdyn ihan perushuppareissa, shortseissa, collegehousuissa jne.

Jos jaksan, laitan kohta kuvan tämän hetkisestä vaatteesta.
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Suzyanne
Mulla oli tänään pitkä musta peruukki, tummanlilaa huulipunaa, musta sifonkipaita, kaulassa paljon pitkiä ketjuja ja iso risti, tiukat mustat satiinihousut, korkeat ylipolvensaappaat, lisäksi pitkä musta nahkatakki. Olin musavideon kuvauksissa, siinä mun piti olla sellainen gotin ja noidan sekoitus. Ei todellakaan oma tyyli. :D
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Mulla oli tänään pitkä musta peruukki, tummanlilaa huulipunaa, musta sifonkipaita, kaulassa paljon pitkiä ketjuja ja iso risti, tiukat mustat satiinihousut, korkeat ylipolvensaappaat, lisäksi pitkä musta nahkatakki. Olin musavideon kuvauksissa, siinä mun piti olla sellainen gotin ja noidan sekoitus. Ei todellakaan oma tyyli. :D
Mä haluun sit nähdä niit kuvia :)
 
Mistä ostat mekkoja? Mä haluisin käyttää enemmän mekkoja ja hameita mut en jotenkin vaan löydä kivoja versioita kummastakaan
Lähinnä netistä. Ostan jonkin verran EMP:lta niitä Vive Marian ja Pussy Deluxen mekkoja, sitten Olivia Rougesta ja Nellysta. Nellyn mekkoja kyllä monesti tuunaan (tai siis käyn ompelimossa tekemässä sen).

Nyt mulla on esimerkiksi ompelimossa yksi merimiesmekko, johon vaihdetaan kokonaan helma. Siinä oli sellainen liian lyhyt kellohelma, niin vaihdan sen tiukemmaksi ja pidemmäksi kynähametyyppiseksi sen alaosan.

Sitten mä mulla on Minna Parikalta pari mekkoa. Ja paljon myös ihan suoraan teetän ompelimossa. Ja Garagelandista ostan myös.
 
Käytän aina hameita tai mekkoja. Housut jalassa vain lenkillä ja silloin, kun on kotipäivä. Kotona siis on joku kotiasu, johon kuuluu yleensä jotkut mauttomat kollarit :)
Mielestäni ainakin olen todella tarkka tyylistä. käytän aika naisellisia hameita ja mekkoja. Joskus olen kokomustassa ja joskus on tosi värikästäkin päällä.
Lempihameita on tällä hetkellä vilan sellainen rennomman mallinen musta hame, zaran kapea tumma "hiukan kiiltävä" farkkuhame ja sitten yksi musta kynähame. Mekoista suosikkina on nyt kaksi mustaa kotelomekkoa..toinen on rennompi..sellasta jämäkkää trikoota.

Korvikset mulla on aina. Näyttävät.

Mun tyylini on jotenki tosi tyttömäinen ja toisaalta tosi naisellinen.
 
Viimeksi muokattu:
Mä nostan tän ihan siitä syystä kun täällä on tuo tyylikkyysketju. Omasta mielestä kun noita tyylejä on valtavasti niin tyylikkyyttä löytyy joka tyylissä ei pelkästään siinä perus tyylissä joka normaalisti mielletään tyylikkäimmäksi.
 

Yhteistyössä