Palstatapaaminen helsingissä

[QUOTE="vieras";26047647]Kehtaisitko (lue:uskaltaisitko) kaiken aborttikeskustelun jälkeen oikeasti näyttää naamaasi?[/QUOTE]

Oletat sen olevan yleisesti ongelma minulle, että olen mielipiteeni täällä jakanut? Olen jakanut mielipiteeni asioista hyvin monissa muissakin paikoissa, ihan omalla naamallani, joten se ei nyt suuri kynnys olisi. Ottaen huomioon mitä kaikkea ihmiset täällä jakavat itsestään, en koe oman mielipiteeni tuosta kyseisestä asiasta olevan kovinkaan erottuva. Suurempiakin häpeän aiheita voisi kuvitella tältä palstalta löytävänsä.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26047647]Kehtaisitko (lue:uskaltaisitko) kaiken aborttikeskustelun jälkeen oikeasti näyttää naamaasi?[/QUOTE]

no vaikken itsekkään nyt ihan samoilla linjoilla tuossa aborttiasiassa ole niin kai ihmisellä saa mielipiteitä olla? ja jos miksei kehtaisi naamansa näyttää jos todellakin uskoo asiaansa?
 
"vieras"
Oletat sen olevan yleisesti ongelma minulle, että olen mielipiteeni täällä jakanut? Olen jakanut mielipiteeni asioista hyvin monissa muissakin paikoissa, ihan omalla naamallani, joten se ei nyt suuri kynnys olisi. Ottaen huomioon mitä kaikkea ihmiset täällä jakavat itsestään, en koe oman mielipiteeni tuosta kyseisestä asiasta olevan kovinkaan erottuva. Suurempiakin häpeän aiheita voisi kuvitella tältä palstalta löytävänsä.
Lähinnä meinasin, että uskallatko? Olet niin selkeästi kertonut kuinka halveksit esim. abortin tehneitä naisia, että heidät saisi jopa tappaa. Uskon, että joku saattaa olla asiasta niin masentunut ja sekaisin, että voi tehdä vaikka mitä... Sulle varmasti on ihan sama vaikka ihmiset sulle naureskelevat, mutta ota huomioon, että joku voi konkreettisesti kiusata vähän enemmän...
 
ymmärrystä vailla?
[QUOTE="vieras";26047672]no vaikken itsekkään nyt ihan samoilla linjoilla tuossa aborttiasiassa ole niin kai ihmisellä saa mielipiteitä olla? ja jos miksei kehtaisi naamansa näyttää jos todellakin uskoo asiaansa?[/QUOTE]

Ette ilmeisesti ymmärtänyt, etten nyt tarkoittanut häpeää omia mielipiteitään kohtaan. Jos itse laukoisin vastaavia murhakommentteja jostain ihmisistä, mua kyllä pelottaisi, jos ne vaikka lahtaisi mut mielipiteineni.
 
sdfghtt
En mä Katylinalle mitään tekisi, vaikka mulle se haluaisi tehdä yhtä ja toista "sanojen tasolla".
Onneksi niistä on pitkä matka tekoihin, onhan (?)

Olkoot tuota mieltä... onneksi mun ei tarvi olla samaa mieltä... Luulen, että välttäisin vaan aborteista puhumista tai sitten kysyisin, ootko ihan oikeeasti ihan tosissas.

Mut ainahan löytyy.
 
[QUOTE="vieras";26062683]Lähinnä meinasin, että uskallatko? Olet niin selkeästi kertonut kuinka halveksit esim. abortin tehneitä naisia, että heidät saisi jopa tappaa. Uskon, että joku saattaa olla asiasta niin masentunut ja sekaisin, että voi tehdä vaikka mitä... Sulle varmasti on ihan sama vaikka ihmiset sulle naureskelevat, mutta ota huomioon, että joku voi konkreettisesti kiusata vähän enemmän...[/QUOTE]
Kiusata? Mua? Voi onnea tälle henkilölle. En usko kenenkään kovin paljon provosoituvan saati todellisuudessa välittävän mielipiteistäni samoin kun en tee tällä palstalla itsekään, mutta jos joku näin tekisi ja ns. "kävisi kimppuun" niin voin vain todeta, etten ole kovinkaan puolustuskyvytön. Saati osaa edes kuvitella että joku todella saisi siepit jostakin noinkin mitättömästä asiasta. Ja ylipäätään abortit ei nyt ole ainut keskustelun aihe repertuaarissani, en edes muista koska siitä viimeksi olisin kenenkään kanssa jauhanut. Läytyyhän niitä paljon mielenkiintoisempiakin aiheita hihasta jos näin on ollakseen tai tarvetta.

Ja ei, en olisi ketään siellä lahtaamassa. Vaikea kuvitella että mammat enemmän tai vähemmän vapaailtanaan haluaisivat jauhaa aborteistaan. :D Tosin en kyllä taida olla tulossa näillä näkymin..
 
"huh"
Kauhee vaino Katylinaa kohtaan. :O Abortista ei saa sanoa mitään negatiivistä?

Yllättävät monet ei hyväksy aborttia, vaikkei sitä niille abortin puolustaja kiihkoilijoille sano ettei ne kävisi kimppuun...
 
"noh"
[QUOTE="huh";26062745]Kauhee vaino Katylinaa kohtaan. :O Abortista ei saa sanoa mitään negatiivistä?

Yllättävät monet ei hyväksy aborttia, vaikkei sitä niille abortin puolustaja kiihkoilijoille sano ettei ne kävisi kimppuun...[/QUOTE]

Juu vaino on aina väärin, niin myös pi*'un polttaminen.
 

Yhteistyössä