Palstatapaaminen helsingissä

[QUOTE="huh";26062745]Kauhee vaino Katylinaa kohtaan. :O Abortista ei saa sanoa mitään negatiivistä?

Yllättävät monet ei hyväksy aborttia, vaikkei sitä niille abortin puolustaja kiihkoilijoille sano ettei ne kävisi kimppuun...[/QUOTE]
päläpälä TURVAT UMPEEN NYT! Tehkää oma ketju, voitte jatkaa tuota älyvapaata aborttikeskustelua muualla...huoh.
 
"öööö"
No mutta Katylinan kanssahan ei noista aborteista tarvii puhua, ei se ainakaan ketään tuomitse joka on abortin tehny, koska Katylinan mukaaKatylinalta voi varmaan kysellä tapaamisessa lisää.
 
"öööö"
No mutta Katylinan kanssahan ei noista aborteista tarvii puhua, ei se ainakaan ketään tuomitse joka on abortin tehny, koska Katylinan mukaa asioita mitkä ei lue netissä EI OLE tapahtunut, joten oikein hyviä uutisia teille jotka ootte abortin tehny, mutta ette oo siitä omalla nimellä netissä kertonu: Sitä ei ole tapahtunut!!!! Katylinalta voi varmaan kysellä tapaamisessa lisää.
 
Ois ny kiva tietää että suurinpiirtein mistä?

Jos on mamma tapaaminen - puhutaan yleensä äitiydestä, vauvoista jne.

Jos on anime tapaaminen - puhutaan taas animeista, mangoista jne.

Kaksplus tapaaminen - ??? :D
Ei tuu mieleen mtn tiettyä aihetta, mistä vois edes puhua. :/
No siis todellakin aivan kaikesta. :D Perheestä, palstasta, opiskeluista ja mistä nyt milloinkin.
 
28.4. klo 17 Memphis? Jep jep. Ootteko ajatellu pöytää varata? Btw, mulla ois tollanen kuponki, jolla sais kaks kana-halloumi -salaattia yhden hinnalla, jos joku tahtois semmosta syödä. Kokonaishinta on joku 15 ja risat, joten alle 8 eurolla selviäis, jos syödä meinaa.

Onko pukukoodia? Jos minarissa tuun? :p
 
mr mies
Mulle kelpais. :D
Jep. Mulle kans! Avec toi?

Vai onko nämä tällaiset geimit siljettuja palstan miespuolisilta - onko ennakkotapauksia, voiko tulla vahvistmaan sääntöä (poikkeuksena)?


Tämäkin vielä. Käsi pystyyn tällekin:

Mä tarviin vielä majoituspaikan. :D En varmaan viitti olla vaan yhtä päivää Helsingissä.

Voisin tietty kyllä jäädä usemammaksikin päiväksi. Siitä se ei ole kiinni. :)
 
28.4. klo 17 Memphis? Jep jep. Ootteko ajatellu pöytää varata? Btw, mulla ois tollanen kuponki, jolla sais kaks kana-halloumi -salaattia yhden hinnalla, jos joku tahtois semmosta syödä. Kokonaishinta on joku 15 ja risat, joten alle 8 eurolla selviäis, jos syödä meinaa.

Onko pukukoodia? Jos minarissa tuun? :p
Jotain tällasta ajattelin laittaa
 

Yhteistyössä