Palstatapaaminen helsingissä

Tuletteko muuten lasten kanssa vai ilman lapsia? Onkohan lapsiystävällinen paikka.
Mä olen käynyt lapsen kanssa tuolla ja on ihan ok lapsen kanssa, mutta en taida ottaa häntä mukaan palstatapaamiseen kun kuitenkin meitä tulee niin monta sinne ja tuntemattomia ihmisiä, niin ei tiedä miten muksu reagoi (pahimmassa tapauksessa pitäisi helvetillistä show'ta pystyssä ja se nyt ei ihan vastaisi tapaamisen tarkoitusta). :D

Ja mulla muutenkin muutti kaksi kaveria tuohon 900metrin päähän niin saan mukelon hoitoon. Luksusta. :cool:
 
minä,
Mä olen käynyt lapsen kanssa tuolla ja on ihan ok lapsen kanssa, mutta en taida ottaa häntä mukaan palstatapaamiseen kun kuitenkin meitä tulee niin monta sinne ja tuntemattomia ihmisiä, niin ei tiedä miten muksu reagoi (pahimmassa tapauksessa pitäisi helvetillistä show'ta pystyssä ja se nyt ei ihan vastaisi tapaamisen tarkoitusta). :D

Ja mulla muutenkin muutti kaksi kaveria tuohon 900metrin päähän niin saan mukelon hoitoon. Luksusta. :cool:
Ja kuluuhan sillä muksulla aika siellä vaikka tietsikan kimpussa, kun jo näkyy käyttävän
 
ahahahhahahhaa
[QUOTE="vieras";26087780]Vaikka seiskan lukijat onkin 'white trash' -porukkaa niin ei kai niitäkään kiinnosta jutut ihan tuntemattomista tyypeistä, vaikka miten olette olevinanne kingejä tällä palstalla?! :O[/QUOTE]

Ei v*** sä olet tyhmä! :D :D
 
Mä olen käynyt lapsen kanssa tuolla ja on ihan ok lapsen kanssa, mutta en taida ottaa häntä mukaan palstatapaamiseen kun kuitenkin meitä tulee niin monta sinne ja tuntemattomia ihmisiä, niin ei tiedä miten muksu reagoi (pahimmassa tapauksessa pitäisi helvetillistä show'ta pystyssä ja se nyt ei ihan vastaisi tapaamisen tarkoitusta). :D

Ja mulla muutenkin muutti kaksi kaveria tuohon 900metrin päähän niin saan mukelon hoitoon. Luksusta. :cool:
Vähänkö omituista nähdä sut ilman lasta :D
 
  • Tykkää
Reactions: fortunate

Yhteistyössä