panacod yliannostus

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
viaras
Olen kerran itsetuhotarkoituksessa ottanut 10 kpl panacodeja kerralla sairaalan pihalla. Kyllä sillä annostuksella hoitoon pakotettiin suostumaan. Ei jäänyt mitään vaurioita onneksi.
 
"Taavi"
OLEN VUOSIKAUSIA VEDELLYT PANACODEJA JOPA 16KPL PÄIVÄSSÄ JA MAKSA-ARVOT JATKUVASTI N.39(viitearvot10-70)!!!!!
Eli täyttä paskaa nämä teidän panacod/maksamyrkytys juttunne!!!!
 
vierailija
? No kyllä mä tässä vaan olen. ei 8 500mg panacodia ole mikään tappava annos..
Itse otin 2009 panacod 500:sta 40 kpl. Ambulanssi mies sanoi että tappava annos. No lääke oli ollut vanhaa ja nukuin 20 tuntia jonka jälkeen huono tasapaino. Toisella kerralla (4 viikkoa edellisestä) tiesin ostaa 50 burana 400:sta. Isä arvasi eivätkä lääkkeet vsikuttaneet kuin 15 minuuttia, ehkä. Nyt kaiken jälkeen elossa vielä vuonna 2018.
 
vierailija
ei käy kuinkaan, otat vhän rauhoiytavia ja vaikka imovanea, huomenna taas kunnossa, voit vaikka juoda vähän kuohuviiniå ja sillai eikä suomessa kukaan sun maksasta vålitä, täytyy itse lääkitä itseään
 
vierailija
[QUOTE="vieras";25765939]otin tänään n. klo 15.00 8panacodia kerralla, lähipäivät ovat olleet niin raskaita ja kamalia, että halusin vaan nukkua ja turtua. Heräsin sitten äsken, mutta milloinkohan pää alkaa olla selvä?
se on tulehduskipu lääke jossa on kodeiinia joka muuttuu maksassa morfiiniksi!
Itsellä teki olon humalaiseksi siksi mietin miks lääkäri määräsi sitä minulle vaikka olin raskaana! En uskaltanut enää syödä niitä lääkkeitä!
[/QUOTE]
No tuliko lapsesta vammaista, kun otit kodeiinia raskausaikana?
 

Yhteistyössä