parisuhteen pahin kriisi

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 14:17 Helmi-Kana kirjoitti:
Useamman asian summa.. Ei voi eritellä, eikä haluis täällä riepotella niitä asioita. Mut lämpimästi suosittelen parisuhdeterapiaa, se avaa semmosia solmja joita ei edes tiennyt olevan.
:hug:
Missä sellaista terapia annetaan? :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 14:17 Helmi-Kana kirjoitti:
Useamman asian summa.. Ei voi eritellä, eikä haluis täällä riepotella niitä asioita. Mut lämpimästi suosittelen parisuhdeterapiaa, se avaa semmosia solmja joita ei edes tiennyt olevan.
:hug:

Miten sait miehen lähtemään sinne? Mies sanoo, että pelkää ettei ole kykeneväinen asumaan kenenkään kanssa yhdessä vaikka rakastaa ja ei voisi kuvitella olevansa ilman minua. :/ Mitä tähänkin oikein ajattelisi.
 
Meilläkin siihen liittyi useampia asioita, mm. mun kolmenkympin kriisi ja kolmannen lapsen syntyminen. Yhdessä se selvitettiin, mutta aikaa se vei toista vuotta. Sen jälkeen suhteemme on ollut vahvempi kuin koskaan =)
 
Vakkari
Meillä se kriisi tuli ihan arkipäiväsistä asioista. Monen asian summasta joka sitten purkautu kerran ja kun asiat saatiin selvitettyä niin kyllä tuo mies on entistäkin rakkaampi tapaus.

Neuvoksi annan sen et puhukaa puhukaa ja ottakaa yhteistä aika. Pitäkää sellasia päiviä/viikkoja et netti/telkkari/radio on kiinni. Olkaa yhdessä ja tehkää ihan kotihommia porukalla. Pussatkaa ja halitkaa arkenakin lasen seassa.
 
Lapsen syntyminen ja äitiys teki minulle kriisin. Oli kova työ itselläni hyväksyä niitä muutoksia mitä lasten tulo aiheutti.
Äidin on ja täytyy monessa asiassa uhrautua ja joustaa, sille ei vaan voi mitään.
 
\[quote="26.05.2007 klo 14:22 Jonna kirjoitti

Miten sait miehen lähtemään sinne? Mies sanoo, että pelkää ettei ole kykeneväinen asumaan kenenkään kanssa yhdessä vaikka rakastaa ja ei voisi kuvitella olevansa ilman minua. :/ Mitä tähänkin oikein ajattelisi.
[/quote]
Siis asutteko nyt yhdessä ?Vai pelkääköhän yhteenmuuttamista ?

Mun kohdallla talon rakentaminen, lapset sairastelivat todella paljon ja runsaasti univelkaa...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 14:53 Hehkulamppu kirjoitti:
\[quote="26.05.2007 klo 14:22 Jonna kirjoitti

Miten sait miehen lähtemään sinne? Mies sanoo, että pelkää ettei ole kykeneväinen asumaan kenenkään kanssa yhdessä vaikka rakastaa ja ei voisi kuvitella olevansa ilman minua. :/ Mitä tähänkin oikein ajattelisi.
Siis asutteko nyt yhdessä ?Vai pelkääköhän yhteenmuuttamista ?

Mun kohdallla talon rakentaminen, lapset sairastelivat todella paljon ja runsaasti univelkaa...

[/quote]


Asumme yhdessä nyt kyllä ja naimisissakin. Tunteet ok,mutta mistä nämä ajatukset kumpuaa kun ei mieskään tiedä. Vähän epävarma olo :\|
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 14:53 Hehkulamppu kirjoitti:
\[quote="26.05.2007 klo 14:22 Jonna kirjoitti

Miten sait miehen lähtemään sinne? Mies sanoo, että pelkää ettei ole kykeneväinen asumaan kenenkään kanssa yhdessä vaikka rakastaa ja ei voisi kuvitella olevansa ilman minua. :/ Mitä tähänkin oikein ajattelisi.
Siis asutteko nyt yhdessä ?Vai pelkääköhän yhteenmuuttamista ?

Mun kohdallla talon rakentaminen, lapset sairastelivat todella paljon ja runsaasti univelkaa...

[/quote]


Asumme yhdessä nyt kyllä ja naimisissakin. Tunteet ok,mutta mistä nämä ajatukset kumpuaa kun ei mieskään tiedä. Vähän epävarma olo :\|
 


Asumme yhdessä nyt kyllä ja naimisissakin. Tunteet ok,mutta mistä nämä ajatukset kumpuaa kun ei mieskään tiedä. Vähän epävarma olo :\|
[/quote
Olisikohan miehellä joku ikäkriisi ? Parisuhteessa aina nämä tuntemukset välillä muuttuvat ja joutuu etsimään itseensä ja tutustumaan toiseensa uudelleen.yrittää jutella mieheesi kanssa miten hän kokee nämä asiat ja miten tärkeänä hän kokee teidän suhteenne.Yritä sillä tavalla perustella sitä lähtöä sinne parisuhdeneuvontaan :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 15:05 Hehkulamppu kirjoitti:
Asumme yhdessä nyt kyllä ja naimisissakin. Tunteet ok,mutta mistä nämä ajatukset kumpuaa kun ei mieskään tiedä. Vähän epävarma olo :\|
[/quote
Olisikohan miehellä joku ikäkriisi ? Parisuhteessa aina nämä tuntemukset välillä muuttuvat ja joutuu etsimään itseensä ja tutustumaan toiseensa uudelleen.yrittää jutella mieheesi kanssa miten hän kokee nämä asiat ja miten tärkeänä hän kokee teidän suhteenne.Yritä sillä tavalla perustella sitä lähtöä sinne parisuhdeneuvontaan :hug:
Toivotaan näin.Kiitos sinulle. Hän kaiketi pelkää olleensa liian kauan yksin elämässä ja ettei osaa mukautua :/
 
]

Toivotaan näin.Kiitos sinulle. Hän kaiketi pelkää olleensa liian kauan yksin elämässä ja ettei osaa mukautua :/
[/quoteOlin eronnut yh kun tapasin nykyisen mieheeni joka silloin oli 36 - ja olin hänelle ensimmäinen vakava juttu... ennen sitä mies oli "ikuinen sinkkumies "Hyvin hänkin on "pakostakin tottunut " meidän vaudikkaaseen perheelämään.. ;)
Toivoa siiis on =)
 

Yhteistyössä