Pelkäävätkö miehet naisia?

  • Viestiketjun aloittaja hmph
  • Ensimmäinen viesti
Tai sitten oudon monella ON nihkee vaimo. Kannattaa ottaa tämä vaihtoehto huomioon. Aina totuus ei ole siellä missä torttu.
Monella on nihkeä vaimo.

Se nihkeys voi olla montaa asiaa. Ei tarkoita etteikö se nainen voisi olla ihanakin.

Mutta aika moni nainen on hyvin joustamaton ja tuomitseva miestensä harrastuksiin, aikatauluihin tai hänen kavereihinsa.

Se mistä se johtuu on taas yksilöllistä. Ehkä mies on laiska tekemään osaansa kotona. Ehkä mies ei ole kovin mukava asuinkumppani. Ehkä ehkä ehkä. Tai sitten nainen on vaan yksi kauhea hyökkäysvaunu.

Syitä on monia miksi ihminen on ikävä jollekin / joillekin.

Kaverina taas ne syyt ei sinänsä paljoa paina jos itse joutuu siihen tulilinjalle kun aikaansa sattuu viettämään ko. miehen kanssa.
 
Blue
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;30016069:
Ja osin myös kirjoitettua, mutta en minä silti usko koko pelko-ilmiön olemassaoloon noin niinkuin yleisellä tasolla.
En mäkään mutta silti en ymmärrä tätä yleistä narinaa ja valitusta takakireistä vaimoista. Valintahan on ollut vain ja yksin teidän omanne.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja Ciervo
Peyote
[QUOTE="harmaa";30016073]Aika erikoista. En mä ole ainakaan huomannut tuollaista suhtautumista vaikka jätkäporukoissa kuljenkin, en itseeni kohdistuvaa enkä muihinkaan.[/QUOTE]

Tuskin kaikissa porukoissa semmosta onkaan. Mullekin suht uusi ilmiö.
 
9MM
Siinäpä se oikeastaan tulikin.
Olen vaan havainnut, että jotkut miehet suhtautuvat tosi alistuvasti ja jopa välttelevät esimerkiksi kaverin vaimoa?! Mistä tällainen johtuu?
Itse en mielestäni ole todellakaan mikään ns. Justiina ja silti on miehiä, jotka suhtautuvat minuun tosi varovaisesti. ;)
Alistuvasti mitä tarkotat tolla ?

Ei pelkää tai tuntematon käsite mulle.

tottakait se kaverin vaimo ei ole yleensä tuttu nih tarkkailu hommiks se menee :)

justiina saa takas mies justiinan kyl :)
 
Mä ymmärrän kyllä hienosti puutteen olemuksen ihan naisenakin, joo olen siitä poikkeuksellinen. Mutta jos suurin osa elämästäni olisi vitutusta puolisoon niin en mä pelkästään seksin takia vaivoikseni ottaisi miestä. Kuten sanoin niin seksi on järjestettävissä muutenkin, ja huomattavasti halvemmalla kuin vaimon avulla. Varsinkin kun suuri todennäköisyys on että vaimosta huolimatta et saa seksiä tarpeeksi.
Ehkä et ole tavoittanut kuitenkaan sitä samaa tasoa?

Minä en voi henkikökohtaisella tasolla ymmärtää miten seksin puute voi viedä mielekkyyden elämästä.
 
  • Tykkää
Reactions: astrolabe
En mäkään mutta silti en ymmärrä tätä yleistä narinaa ja valitusta takakireistä vaimoista. Valintahan on ollut vain ja yksin teidän omanne.
Mikä määrä narinaa ja valitusta riittää tekemään ilmiöstä yleisen? Riittävätkö esim. tällä palstalla päivittäin avatut 5-10 "mieheni on sika" -tyyppistä avausta siihen, että voimme todeta naisten yleisesti narisevan ja valittavan miehistään?
 
Blue
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;30016074:
Tässä kohdin kokemuksesi naisena poikkeaa aika tavalla tyypillisestä miesten kokemuksesta.
Kerrohan miten.

Ai että miehet eivät millään järjestelyillä saa yhden illan suhteita, naiset taas saa? Mitä ne miehet sitten siellä naisten sängyissä ovat niiden yhden illan juttujen aikana? Vai että mies menee vararikkoon maksullisten takia? Ei vaimo halvempi ole kuin pari ostettua panoa/hoitoa kuussa. Vai että käsi ei toimi? No, se on kyllä harmi....
 
9MM
Onhan niitä tapoja, eli ei sekään riitä syyksi. Ei kukaan mies vaimo(kkee)npuutteeseen ole kuollut, tai edes näivettynyt.

Erikseen tietty sitten jotkut todella oudot tapaukset, mutta heidän olettaisi olevan vain todella onnellisia takakireistäkin vaimoista (joten en usko heidän valittavan vaimoistaan).

Sitä paitsi, vaimoon sitä rahaa vasta meneekin! Ja siitäkin valitetaan....
Taas outo käsite mulle että vaimoon menee rahaa :) tai että valittais siitä se on vaan paperia ..
 
Yusuf al-Allah
Miksei miehet pelkäisi naisia? Kaikissa mahdollisissa konfliktitilanteissa nainen on aina vahvemmilla ja nauttii kirjoittamatonta korotettua oikeusturvaa. Ja jos suhde ajautuu karille niin yleensä läheistenkin syyttävä sormi osoittaa ensinnä miestä. Kai vähemmästäkin alkaa puntti tutista.
Siksi Suomeen tulisikin saada (ja maahanmuuton kautta todennäköisesti saadaankin) arabialainen yhteiskuntajärjestelmä, missä miehen ei tarvitse pelätä sitä, että konfliktitilanteessa ei pääsisi niskan päälle tai että nainen lähtisi määräilemään häntä.

Esim. harjanvarresta saadut mustelmat opettavat rääväsuisimmankin ja itsevarmimmankin naisen mukautumaan luonnolliseen asemaansa yhteiskunnassa ja perheessä.
 
Sehän on yksi miesten kestovalituksista naisista. Sekä omasta että myös muista, "me miehet maksamme suurimman osan veroista joilla sitten kustannetaan naisten loisiminen".
En ole törmännyt tuollaiseen ajatukseen. Sinkut valittavat joskus kuinka paljon yhdenillan juttujen haalimiseen menee rahaa ja halvemmalla pääsisi maksullisilla, mutta vaimoista en ole kuullut vastaavaa.
 
9MM
Sehän on yksi miesten kestovalituksista naisista. Sekä omasta että myös muista, "me miehet maksamme suurimman osan veroista joilla sitten kustannetaan naisten loisiminen".
Tuntematon Mies laji mulle tai siis oonhan mä kuullu yleisesti ottaen että töyttömät loisii rahoilla. Mut toi nais homma ja siitä valittaminen kyl meitsi lähtis ainakin liitää jos tarvis narista joka päivä..
 
Pessimisti
Tai ehkä niiden miesten itsetunto on valunut kuin hiekka tiimalasista vuosien alistamisen jälkeen ja uskovat aidosti saaneensa sen parhaan mahdollisen johon rahkeet riittää. Ei uskalla edes haaveilla paremmasta.
 
Kerrohan miten.
Ja minähän kerron.

Sinulle tuskin tulee kovinkaan suurena yllätyksenä se, että naiset noin niinkuin päääsääntöisesti saavat niin halutessaan irtoseksiä aika tavalla helpommin kuin miehet? Jos olet normaalin näköinen nainen ja tiedustelet baarissa satunnaisesti vastaantulevilta miehiltä mahdollisuutta saada seksiä, niin uskallan luvata, että viittä useammalta ei tarvitse kysyä. Kun vaihdamme sukupuolet toisin päin, niin se normaalin näköinen mies saa kysellä koko illan ja ehkä vielä seuraavankin, ennenkuin tärppää.

Ihmettelit sitä, että kenen kanssa ne naiset sitten siellä sängyssä ovat. Koska loppupeleissä kuitenkin hyvin harva nainen haluaa sitä irtoseksiä satunnaisen vastaantulijan kanssa, niin jokaiselle tällaista haluavalle riittää niitä Top 5% -miehiä, jotka siis elävät samantyyppisessä seksuaalisessa yltäkyllyydessä kuin ihan normaalit naiset. Tilanne tietysti muuttuisi tyystin toisenlaiseksi, mikäli naiset noin joukkomitassa alkaisivat kaivata sitä satunnaista irtoseksiä.

Älä ota liian vakavasti. Aihetta tarkasteleva referee-artikkelini on jumittanut sinne referee-kierrokselleen... :D
 

Yhteistyössä