Pelkäävätkö miehet naisia?

  • Viestiketjun aloittaja hmph
  • Ensimmäinen viesti
Pessimisti
En ole törmännyt tuollaiseen ajatukseen. Sinkut valittavat joskus kuinka paljon yhdenillan juttujen haalimiseen menee rahaa ja halvemmalla pääsisi maksullisilla, mutta vaimoista en ole kuullut vastaavaa.
En mäkään ole kuullut kenenkään valittavan oikeassa elämässä, että vaimo tulee kalliiksi. Lyhyistä suhteista sen sijaan oon kuullu purnausta kun pitää nopeasti tehdä vaikutus ja mikä helpompi keino kun vähän höylätä visaa.
 
hmph
Nää kirjoitukset kyllä tukevat teoriaani siitä, että miehet pelkäävät naisia :D
Tai jos eivät suoranaisesti naista pelkääkään, vaan naisten potentiaalista reaktiota konfliktitilanteissa. Eli kyllä, siis tavallaan pelkoa se on, kun ei uskalleta nostaa kissaa pöydälle. :eek:
 
Blue
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;30016092:
Mikä määrä narinaa ja valitusta riittää tekemään ilmiöstä yleisen? Riittävätkö esim. tällä palstalla päivittäin avatut 5-10 "mieheni on sika" -tyyppistä avausta siihen, että voimme todeta naisten yleisesti narisevan ja valittavan miehistään?
En ymmärrä näitäkään. Mutta vielä vähemmän ymmärrän näitä yleisiä "kavereiden vaimot nyt yleensä on vähän nihkeitä"-narinoita kuin kohdistettuja "mun mies/vaimo petti/on alkoholisti/ei tee kotona mitään, pitäiskohän mun jättää se"-narinoita. Siinä sentään yritetään tehdä jotain ongelmalle, eikä tuomita koko sukupuolta.
 
En ymmärrä näitäkään. Mutta vielä vähemmän ymmärrän näitä yleisiä "kavereiden vaimot nyt yleensä on vähän nihkeitä"-narinoita kuin kohdistettuja "mun mies/vaimo petti/on alkoholisti/ei tee kotona mitään, pitäiskohän mun jättää se"-narinoita. Siinä sentään yritetään tehdä jotain ongelmalle, eikä tuomita koko sukupuolta.
Jos nuo on naimisissa keskenään? :p
 
  • Tykkää
Reactions: astrolabe
Nää kirjoitukset kyllä tukevat teoriaani siitä, että miehet pelkäävät naisia :D
Tai jos eivät suoranaisesti naista pelkääkään, vaan naisten potentiaalista reaktiota konfliktitilanteissa. Eli kyllä, siis tavallaan pelkoa se on, kun ei uskalleta nostaa kissaa pöydälle. :eek:
Aika provosoiva asenne, tuosta oikein huokuu sellainen "toive" että mies pistää päin näköä, jos ei muuten niin henkisesti.

Jotenkin kieroutunutta.
 
En ymmärrä näitäkään. Mutta vielä vähemmän ymmärrän näitä yleisiä "kavereiden vaimot nyt yleensä on vähän nihkeitä"-narinoita kuin kohdistettuja "mun mies/vaimo petti/on alkoholisti/ei tee kotona mitään, pitäiskohän mun jättää se"-narinoita. Siinä sentään yritetään tehdä jotain ongelmalle, eikä tuomita koko sukupuolta.
Minusta itse palstalla valittaminen ei kyllä ole minkäänlaista "yrittämistä". Vain pelkkää höyryjen päästelyä.
 
Pessimisti
Kerros mulle nyt alistamisesta ja miten sana Mies liittyy siihen samaan pakettiin???++
Hienosti kiteytit yhteen lauseeseen tätäkin asiaa koskevan kaksinaismoralismin. Jos mies joutuu alistetuksi, vaikkapa narsistin kanssa parisuhteeseen niin se on miehen ihan omaa nyhverömäisyyttä. Eihän sellainen voi olla mies ensinkään, moinen luuseri hahahaa. Ja omapa on vikansa kun meni sellaisen kanssa yhteen. Nytpä oppii olemaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Data
veitsisarja
Siksi Suomeen tulisikin saada (ja maahanmuuton kautta todennäköisesti saadaankin) arabialainen yhteiskuntajärjestelmä, missä miehen ei tarvitse pelätä sitä, että konfliktitilanteessa ei pääsisi niskan päälle tai että nainen lähtisi määräilemään häntä.

Esim. harjanvarresta saadut mustelmat opettavat rääväsuisimmankin ja itsevarmimmankin naisen mukautumaan luonnolliseen asemaansa yhteiskunnassa ja perheessä.
Mulla on hyvä veitsisarja et siitä vaan....
 
9MM
Jos Justiina on malliesimerkki alistajanaisesta niin onko Pekka Puupää sitten malliesimerkki alistetusta miehestä?
Laiskuutena mä sen näksin Mut en miehekkäänä. Mut onko niin että pekka on onnelinen ja justiina ei? eli jsutiina kaipais Miestä joka usklataa olla eri mieltä ja sanoa vastaan . Mies joojoona ja visan käyttäjänä en ymmärrä .. mielenkiintoista ol ise et aloin miettiin justiinaa ja pekkaa
 
hmph
Aika provosoiva asenne, tuosta oikein huokuu sellainen "toive" että mies pistää päin näköä, jos ei muuten niin henkisesti.

Jotenkin kieroutunutta.
Hah, ja miehenä tyypillisesti vedit heti ääripäähän. :D
Tarkoitin lähinnä sitä, jos miesporukka on vaikkapa lähdössä baariin, niin siellä on aina joku tällainen alistuja, joka ei sitten uskalla lähteä sinne, koska vaimo/naisystävä ei päästä. Ei uskalleta sanoa, että mähän lähden, tykkäsit tai et.
 
"Petteri"


Ongelma on vaan siinä, että nyky-yhteiskunnassa naiset on opetettu kieltämään nämä tunteensa, mikä johtaa mm. tässä ketjussa ilmeneviin jännitteisiin sukupuolten välillä. Ts. nainen ei oikeasti halua olla se kiukutteleva ja nalkuttava nuttura kireällä -tyyppi, mutta ajautuu siihen sitten omien tunteidensa ja odotustensa ristiaallokossa.
 
Hah, ja miehenä tyypillisesti vedit heti ääripäähän. :D
Tarkoitin lähinnä sitä, jos miesporukka on vaikkapa lähdössä baariin, niin siellä on aina joku tällainen alistuja, joka ei sitten uskalla lähteä sinne, koska vaimo/naisystävä ei päästä. Ei uskalleta sanoa, että mähän lähden, tykkäsit tai et.
Ei taida äärimmäisyydet olla sukupuolisidonnainen ominaisuus, tämäkin oli vaan sinun provosoivien tekstiesi tulos.

Eh? niin, että mies on alistuja jos ei lähde ravintolaan kun kaverit menee? :LOL: Selevä...

Eiköhän tämä ollut tässä :D
 
9MM
Hienosti kiteytit yhteen lauseeseen tätäkin asiaa koskevan kaksinaismoralismin. Jos mies joutuu alistetuksi, vaikkapa narsistin kanssa parisuhteeseen niin se on miehen ihan omaa nyhverömäisyyttä. Eihän sellainen voi olla mies ensinkään, moinen luuseri hahahaa. Ja omapa on vikansa kun meni sellaisen kanssa yhteen. Nytpä oppii olemaan.
Kaikilla on vapaa tahto.
 
Blue
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;30016136:
Ja minähän kerron.

Sinulle tuskin tulee kovinkaan suurena yllätyksenä se, että naiset noin niinkuin päääsääntöisesti saavat niin halutessaan irtoseksiä aika tavalla helpommin kuin miehet? Jos olet normaalin näköinen nainen ja tiedustelet baarissa satunnaisesti vastaantulevilta miehiltä mahdollisuutta saada seksiä, niin uskallan luvata, että viittä useammalta ei tarvitse kysyä. Kun vaihdamme sukupuolet toisin päin, niin se normaalin näköinen mies saa kysellä koko illan ja ehkä vielä seuraavankin, ennenkuin tärppää.

Ihmettelit sitä, että kenen kanssa ne naiset sitten siellä sängyssä ovat. Koska loppupeleissä kuitenkin hyvin harva nainen haluaa sitä irtoseksiä satunnaisen vastaantulijan kanssa, niin jokaiselle tällaista haluavalle riittää niitä Top 5% -miehiä, jotka siis elävät samantyyppisessä seksuaalisessa yltäkyllyydessä kuin ihan normaalit naiset. Tilanne tietysti muuttuisi tyystin toisenlaiseksi, mikäli naiset noin joukkomitassa alkaisivat kaivata sitä satunnaista irtoseksiä.

Älä ota liian vakavasti. Aihetta tarkasteleva referee-artikkelini on jumittanut sinne referee-kierrokselleen...
:D
Joo, en otakaan koska kuten sanoin niin ihan tavismiehiäkin onnistaa, ainakin silloin tällöin irtoseksissäkin. Ei vaan pidä olettaa itsestään liikoja (=pitää tasoa liian korkealla) niin tärppää. Kukka se on perunakin. ;)
 
Peyote
Haluatko oikeasti seistä tuon takana?

Koska jos haluat, niin sehän tarkoittaa sitä, että esimerkiksi kaikenlainen parisuhdeväkivalta kun on jatkuvaa,niin apua ei kuulu saada, koska vapaa tahto.
Ei kukaan oo sanonut ettei apua kuulu saada. Apua kuuluu saada ja apua kannattaa hakea, eikä jäädä tilanteeseen jossa on jatkuvasti ja vuodesta toiseen valitettavaa.
 
  • Tykkää
Reactions: 9MM
Joo, en otakaan koska kuten sanoin niin ihan tavismiehiäkin onnistaa, ainakin silloin tällöin irtoseksissäkin. Ei vaan pidä olettaa itsestään liikoja (=pitää tasoa liian korkealla) niin tärppää. Kukka se on perunakin. ;)
Totta. Mutta silti sitä tavismiestä onnistaa huomattavasti harvemmin kuin sitä tavisnaista. Ja ihan siis puhtaasti siitä syystä, että "kaikki" miehet haluavat sitä irtoseksiä, kun taas naisista vain hyvin pieni osa.
 

Yhteistyössä