peräaukon bakteerit emättimeen

  • Viestiketjun aloittaja masentunut
  • Ensimmäinen viesti
masentunut
Mieheni hyväilee sormillaan minua peräaukosta sekä pimpasta,kysynkin että aiheuttiko tuo hyväily mulle emätintulehduksen?Pari päivää tuon hyväilyn jälkeen mulle tuli tulehdus.
Sain lääkkeet ja oireet paranivat.Kysynkin vielä että onko mahdollista että tulehdus rupeaisi nyt uusiutumaan,vaikka ei enää harrastettaisi tuota peräaukon hyväilyä?Kielsin mieheltä kokonaan tuon touhun,olin hölmö kun en tajunnut että siitä seuraa näin ikävää :(
 
masentunut
Kauhea kutina,polttelua,valkovuotoa..luulin eka hiivasienitulehdukseksi.Mutta näytteet oli negatiiviset.Lääkäri teki gynekologisen tutkimuksen ja selvis emätintulehdus.Sain flagyl emätin kapselit.
 
Fleur de la Cour
Kyllä te voitte peräaukon hyväilyä jatkaa kunhan muistaa sen säännön, että ensin se pimpsan puoli ja sit peräaukko eikä toisinpäin. Luultavasti sait emätintulehduksen just tuosta, mutta jos hoidatat sen kunnolla pois niin tuskin siitä isompaa haittaa sulle tulee kuin tää kertajuttu jos vaan otat opiksesi. Samoin jos peppuseksiä harrastatte niin muistakaa mieluiten kortsunkäyttö.. niin ja voihan sitä vaikkapa leikkiä noilla kertakäyttökumihanskoilla siellä pepussa, on meinaan aikas kivan tuntuinen varsinkin jos lisää hanskaan vielä liukkaria. Pysyy se miehen sormikin ihan puhtaana, siis kunhan ei sit samaa hanskakättä tosiaan työntele emättimeen enää..
 
masentunut
Niin ja olimme tuolloin mökillä,eli pesutkin jäi huonommaksi järvivedellä.Ennen ei ole ollut tälläistä tulehdusta.Toivon että tää ei enää uusiutuisi.Mut kai tää on jo parantunut kun ei enää kutise eikä alapää ole turonnut.Voin kai luottaa että lääke on toiminut niinkuin pitääkin?
 
masentunut
Lähinnä pelottaa se että kun oon lukenut netistä että nää tulehdukset tuppaa uusiutumaan kun kerran on saanut :( Vaikka nyt kyllä pidän huolen tuosta puhtaudesta ja ettei pöpöt siirry paikasta toiseen!!On tää sen verran vaikeeta ollut.
 
Fleur de la Cour
Alkuperäinen kirjoittaja masentunut:
Niin ja olimme tuolloin mökillä,eli pesutkin jäi huonommaksi järvivedellä.Ennen ei ole ollut tälläistä tulehdusta.Toivon että tää ei enää uusiutuisi.Mut kai tää on jo parantunut kun ei enää kutise eikä alapää ole turonnut.Voin kai luottaa että lääke on toiminut niinkuin pitääkin?
Flagyl on hyvä lääke, tosin vaikutus on hidas kuten varmaan ohjeista luitkin. Ota ens kerralla mökkiolosuhteisiin intiimipyyhkeitä, itse pyyhkäisen niillä jos olen retkiolosuhteissa enkä pääse pesulle. Tosin mökillä kyllä pesen ihan merivedellä enkä ole enää saanut hiivatulehduksia. Aikoinaan olen kyllä nuorena joutunut noi Flagyl-kuurit muutamaankin otteseen syömään ja just tosta peräaukon bakteerien siirtymisen vuoksi. Joten ei kovin tavaton ongelma ole, mutta ikävä tietty sille joka siitä kärsii.
 
Fleur de la Cour
Alkuperäinen kirjoittaja masentunut:
Lähinnä pelottaa se että kun oon lukenut netistä että nää tulehdukset tuppaa uusiutumaan kun kerran on saanut :( Vaikka nyt kyllä pidän huolen tuosta puhtaudesta ja ettei pöpöt siirry paikasta toiseen!!On tää sen verran vaikeeta ollut.
Höpö, höpö, tulehdukset uusii niillä jotka ei ota niitä vakavasti.. hiivatulehdukset usein uusii naisilla, mutta syykin on useimmiten partnerissa jonka esinahan alla kasvaa oireettomana hiivatulehdus. Hoida limakalvoja vaikkapa maitohappobakteeripuikoilla flagyl-kuurin jälkeen niin saat taas emättimen terveeseen kuntoon, itse tosin suosin ihan luonnonmukaista piimäkuuria emättimeen lääkekuurien jälkeen, hoitaa limakalvoja sametinpehmeästi. Ja jos oikein limakalvovaivaa tulee (joka siis altistaa uusille tulehduksille) niin lääkäristä saa kyllä bromikuurin tarvittaessa.
 
masentunut
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Alkuperäinen kirjoittaja masentunut:
Lähinnä pelottaa se että kun oon lukenut netistä että nää tulehdukset tuppaa uusiutumaan kun kerran on saanut :( Vaikka nyt kyllä pidän huolen tuosta puhtaudesta ja ettei pöpöt siirry paikasta toiseen!!On tää sen verran vaikeeta ollut.
Höpö, höpö, tulehdukset uusii niillä jotka ei ota niitä vakavasti.. hiivatulehdukset usein uusii naisilla, mutta syykin on useimmiten partnerissa jonka esinahan alla kasvaa oireettomana hiivatulehdus. Hoida limakalvoja vaikkapa maitohappobakteeripuikoilla flagyl-kuurin jälkeen niin saat taas emättimen terveeseen kuntoon, itse tosin suosin ihan luonnonmukaista piimäkuuria emättimeen lääkekuurien jälkeen, hoitaa limakalvoja sametinpehmeästi. Ja jos oikein limakalvovaivaa tulee (joka siis altistaa uusille tulehduksille) niin lääkäristä saa kyllä bromikuurin tarvittaessa.
Ai ihan tavan piimää laitat emättimeen,ruiskulla vai?Kuinkahan pitkään tuota pitäis tehdä?Mulla loppui eilen kuuri.Olen käyttänyt päivittäin nyt alapäähän ceridal öljyä joka kosteuttaa noita limakalvoja.

 
Fleur de la Cour
Alkuperäinen kirjoittaja masentunut:
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Alkuperäinen kirjoittaja masentunut:
Lähinnä pelottaa se että kun oon lukenut netistä että nää tulehdukset tuppaa uusiutumaan kun kerran on saanut :( Vaikka nyt kyllä pidän huolen tuosta puhtaudesta ja ettei pöpöt siirry paikasta toiseen!!On tää sen verran vaikeeta ollut.
Höpö, höpö, tulehdukset uusii niillä jotka ei ota niitä vakavasti.. hiivatulehdukset usein uusii naisilla, mutta syykin on useimmiten partnerissa jonka esinahan alla kasvaa oireettomana hiivatulehdus. Hoida limakalvoja vaikkapa maitohappobakteeripuikoilla flagyl-kuurin jälkeen niin saat taas emättimen terveeseen kuntoon, itse tosin suosin ihan luonnonmukaista piimäkuuria emättimeen lääkekuurien jälkeen, hoitaa limakalvoja sametinpehmeästi. Ja jos oikein limakalvovaivaa tulee (joka siis altistaa uusille tulehduksille) niin lääkäristä saa kyllä bromikuurin tarvittaessa.
Ai ihan tavan piimää laitat emättimeen,ruiskulla vai?Kuinkahan pitkään tuota pitäis tehdä?Mulla loppui eilen kuuri.Olen käyttänyt päivittäin nyt alapäähän ceridal öljyä joka kosteuttaa noita limakalvoja.
Ihan tavallista piimää juu, sormin voit laittaa ja 'sisätiloihin' jos ei onnistu sormipelillä niin kasta tamponi piimään ja laita sen avulla, ruiskua en ole koskaan kokeillut, mutta miksei jos niin haluais.. Tosin ei ole tarkoitus että uit piimässä vaikka toki voit niinkin tehdä, piimää vatiin vaan ja siihen istumaan.
 
masentunut
Auttaakohan tuo oikeesti?Mulla olis myös vivag maitohappokapseleita,mut en tiiä onko niistä haittaa tuolla alapäässä,jos kaikkee sinne työntää?
Mulla on myös ceridal öljyä jota laitan limakalvoille.Kai sekin auttaa?
 
vierailija
Mieheni hyväilee sormillaan minua peräaukosta sekä pimpasta,kysynkin että aiheuttiko tuo hyväily mulle emätintulehduksen?Pari päivää tuon hyväilyn jälkeen mulle tuli tulehdus.
Sain lääkkeet ja oireet paranivat.Kysynkin vielä että onko mahdollista että tulehdus rupeaisi nyt uusiutumaan,vaikka ei enää harrastettaisi tuota peräaukon hyväilyä?Kielsin mieheltä kokonaan tuon touhun,olin hölmö kun en tajunnut että siitä seuraa näin ikävää :(
Onkohan nämä jutut nyt ihan oikeanlaisi tälle keskustelupalstalle....halooo!!!
Mamma-96
 
vierailija
älkää missään nimessä sotkeko bakteereja keskenään!!
minulle peppubakteeri aiheutti munuaistulehduksen, joka voi hoitamattomana olla hengenvaarallinen!
kondomit käyttöön ja muistakaa hyvä käsihygienia!!
 

Yhteistyössä