Perhe uimarannalla ja vain lapsilla uikkarit.

  • Viestiketjun aloittaja Huh hellettä
  • Ensimmäinen viesti
fanni
Ajattelin ensin, että olivat alasti :D No joo jos eivät osaa uida, pelkäävät vettä, häpeävät vartaloaan, tai eivät vaan tykkää uida. Mä olen 7 vuotta seurustellu mun miehen kanssa ja kertaakaan en ole nähnyt hänen uivan :)
 
appu
mä teen noin. mulla yksi vuotias ja kolme muuta lasta.
yksivuotiasta en todellakaan jätä yksin vesirajaan ja mene uimaan. ja uikkaria en päälleni laita siksi aikaa ku nuo viihtyy vedessä. me ei kovin kauaa rannalla olla. tunti suunnilleen. mä laitan uikkarit päälle ja menen uimaankin, jos mulla on joku muu aikuinen mukana, joka myös katsoo lasten perään. kahluu-ajaksi tuntuu typerältä laittaa uikkarit, jos ei kuitenkaan uimaan ole menossa.. ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja plm:
No en mä ymmärrä mitä tekemistä lasten uimaanoppimisella ja vanhempien vaatetuksella on toistensa kanssa.
No, tottakai on. :D Vanhemmillahan pitää olla uikkarit päällä, et lapset oppivat uimaan, niin se on tuo minun isompikin oppinut kun olen bikineissä laiturilla maannut vaikken uimassa käykkään. :LOL: Pienemmän kanssa ollaan vielä hilkulla uimaan oppimisessa ilmeisesti pitäisi olla enemmän uikkarissa. :xmas:
 
v
Taisi ap kaivata vaan "silmänruokaa". Voi kun meikä olisi kyykkinyt vedenrajassa lapio ja sanko kourassa ja välillä kahlannut lasten kanssa siinä rantavedessä ja välillä maannut siinä matalassa vedessä näyttäen uinti liikkeitä juuttuneena siihen hiekkaan kuin ryhävalas.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huh hellettä:
Tänään seurasin perhettä jossa vanhemmat olivat rantsulla vaatteet päällä. Kahlasivat vaatteet päällä vedessä lasten perässä. Laiskuuden huippuja. Miten lapset oppivat edes uimaan?
jos mä olisin vetänyt uikkarit päälle ja mennyt lasten kanssa uimaan, sä olisit nyt tehnyt aloituksen "uimarannalla nähtyä" :snotty:
 
plm
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:
Alkuperäinen kirjoittaja plm:
No en mä ymmärrä mitä tekemistä lasten uimaanoppimisella ja vanhempien vaatetuksella on toistensa kanssa.
No, tottakai on. :D Vanhemmillahan pitää olla uikkarit päällä, et lapset oppivat uimaan, niin se on tuo minun isompikin oppinut kun olen bikineissä laiturilla maannut vaikken uimassa käykkään. :LOL: Pienemmän kanssa ollaan vielä hilkulla uimaan oppimisessa ilmeisesti pitäisi olla enemmän uikkarissa. :xmas:
:D Kyllä, pienemmät biksut päälle niin eiköhän pienempikin opi :D
 
joolianne
Ens kerralla mä sit riisun itseni alasti niin ei tartte ihmetellä miks mulla on vaatteet päällä..

Kyllä mä ap ihan itse päätän miten mä rannalla pukeudun ja haluunko uida. Ymmärrän kyllä, että sä halusit katsella mua biksut päällä, mut kun mua ei vain huvita uida joten en mä viitsi sua varten sit niitä biksuja laittaa. Sori.
 
äiti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ehkä ne oli polttanut itsensä auringossa ja pitivät vaatteet suojana.
Auringoltahan on järkevä suojautua joka tapauksessa. Enkä mä kyllä tajua mitä järkeä mun olis laittaa biksut, kun pitää vahtia montaa lasta, en mä kuitenkaan mihinkään uimaan itse vois mennä.

Meidän rannalla aikuiset on yleensä vahtimassa lapsia eikä uimassa itse. Siis ne joilla on pieniä lapsia.

 

Yhteistyössä