Persujen syvin olemus?

  • Viestiketjun aloittaja 7thHeaven
  • Ensimmäinen viesti
7thHeaven
[QUOTE="vieras";27283372]Vai niin. Tuo on muuten rikos levittää tuota linkkiä.[/QUOTE]

Onko? Löysin tämän yhdestä blogista, ja tietääkseni tuo tumblr. on myös jonkinmoinen blogi?
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
"vieras"
[QUOTE="vieras";27283401]Demareiden tekemä juttu. Poliisi asiahan tuosta tulee.[/QUOTE]

sen tiedän! Ei todellekaan tee noin... Kokomuus tekee noin! Kaikki sallitua politiikassa?
 
7thHeaven
[QUOTE="vieras";27283431]sen tiedän! Ei todellekaan tee noin... Kokomuus tekee noin! Kaikki sallitua politiikassa?[/QUOTE]

Mitä helvettiä sä oikein yrität nyt sanoa?

Mikä tuossa kuvassa muuten on rikollista? :D
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
7thHeaven
[QUOTE="lissu";27283483]Mikä juttu tää on? Onko noi ehdokkaiden kuvia vai mitä?[/QUOTE]

On ilmeisesti, ja joku on koonnut niitä blogisivulleen.

Kyl tää avarsi mulle sen, mitä tarkoittaa kun joku sanoo että "näyttää ihan Persulle".
 
  • Tykkää
Reactions: Criminal Mind
7thHeaven
[QUOTE="vieras";27283529]en minä näytä sitä vaan sinä! Katsokaa! mitä miettii? Osaatko olla oikeasti köyhän puolella![/QUOTE]

Sää kyllä kirjotatki ku Persu :saint:
 
"Vieras"
Netistä napattuja persujen ehdokkaita. Ei ole rikollista kerätä kuvat yhdelle saitille. Eikä ole mikään kilpaileva puolue tämän takana kuten hommalaiset tulee kohta kertomaan.
 
Minä en ole Hommalainen, enkä ota muutenkaan tässä ketjussa niihin asioihin mitään kantaa, mutta sanon vain, että minusta on asiatonta, että joku (en viittaa aloittajaan) kokoaa tuollaiset kuvat yhdelle nettisivulle ja levittää niitä sitten ympäri Internettiä.
Minusta se on kummallista, että ollaan mukamas niin avarakatseisia ja vihertäviä, mutta sitten mitään muita, kun omia mielipiteitä ei kuitenkaan hyväksytä - onko tämä sitten ideaalia ja tasa-arvoista? Minusta ei.

Ihmisten arvosteleminen ulkonäön ja pukeutumisen perusteella, heitä yhtään sen syvemmältä tuntematta, on minusta törkeää.
 
"vieras"
Itsekin kyllä nauroin, vaikka ei tietenkään saisi. Mutta tuohon blogiin suhtautuminen kyllä osoittaa näppärästi persujen kaksoismoraalin joten palvelee tarkoitusta.
 
"vieras"
Minä en ole Hommalainen, enkä ota muutenkaan tässä ketjussa niihin asioihin mitään kantaa, mutta sanon vain, että minusta on asiatonta, että joku (en viittaa aloittajaan) kokoaa tuollaiset kuvat yhdelle nettisivulle ja levittää niitä sitten ympäri Internettiä.
Minusta se on kummallista, että ollaan mukamas niin avarakatseisia ja vihertäviä, mutta sitten mitään muita, kun omia mielipiteitä ei kuitenkaan hyväksytä - onko tämä sitten ideaalia ja tasa-arvoista? Minusta ei.

Ihmisten arvosteleminen ulkonäön ja pukeutumisen perusteella, heitä yhtään sen syvemmältä tuntematta, on minusta törkeää.
Näinhän se on, mutta kun jotkut palstan pikkurouvista luulevat kunnallisvaalien olevan jonkin sortin missikisat. Tästähän muuten aikoinaan varoitettiin kun naisille annettiin äänioikeus.
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen

Yhteistyössä