Pidempään pikkukakkosta toivoneet. Kevät/kesä

Kiitos pinjamaaria. Ei niistä verikokeista varmasti mitään haittaakaan oo, soittele vaan aikaa :) ite oon ainakin tyytyväinen siitä et selviteltiin ja nyt tiedän, mikä tilanne. Lohdutuksena voin kertoo et prolaktiiniarvo oli hyvä, vaikka edelleen muillakin maitoa tulee puristaes vaikka imetyksen lopetuksesta on jo 14 kk ;) en tajuu!
 
Sori hiljaiselosta. Täällä alkoi taas menkat. Yk19 alkoi siis ja kp3 on nyt menossa. Nyt tiputtelu alkoi jo kp25 ja kunnonl menkat kp27. Normisti kierto sen 28-29. Mies menee antaan näytteen nyt ens viikon maanantaina. Jos oltais sitten taas vähän enemmän selvillä, mistä kiikastaa.
 
Mimmmmiiiiii!!!! Plussa!!!!! Mitä ihmettä, niin ihanaa :love:. Niin se vaan matkan varaaminen auttoi! Nyt kaikki peukut ja varpaatkin täällä teille pystyssä.

Mulla olisi tänään 14+0, joten kohta kai ollaan jo aika varmoilla viikoilla. Pikkuhiljaa alkaa mahan pömpötys jo näkyä, mutta edelleenkään ei olla kerrottu kuin perheille ja yhdelle ystävälle. Maanantaina olisi tarkoitus kuitenkin kertoa pomolle, joten kai tämä kohta alkaa olla julkista. Nt-ultrassa ja seuloissa kaikki oli niin kuin pitää.

Kovasti jaksamisia teille huonoja uutisia saaneille. En oikein osaa sanoa muuta kuin lähettää paljon halauksia.
 
  • Tykkää
Reactions: mimmi92
Kyllä se taitaa ihan raskausplussa olla :) vaikea uskoa todeksi, mutta kai se vaan täytyy..

Asiasta toiseen kyllä kyrsi kun avasin tk keskuksesta tulleen kuoren. Se lähete oli vieläkin peruutettu syyllä: selittämätön lapsettomuus, yksityisellä ei havaittua syytä. Spontaanin raskauden mahdollisuus olemassa. Vuoden kuluttua voi ottaa yhteyttä, jos ei raskaus ala. On kyllä niin eri käytännöt eri kunnissa ilmeisesti. Silloin vuoden kuluttua olisi kuitenkin ollut 3v yritystä takana ja silloin vasta oltaisiin julkiselle päästy EHKÄ ensikäynnille. Näin NKL..

Noh eipä tarvii toistaseksi sitä miettiä, kunhan avauduin..
 
Huiii, ihanaa. varovaiset onnittelut nyt ja paljon onnea matkaan! <3

Ihan käsittämätöntä miten voi olla noin. Kyllä kaiken järjen mukaan kaikki pääsevät hoitoihin vuoden yrityksen jälkeen jos raskaus ei ole alkanut, oli siihen löydetty syytä tai ei. Silloin yleensä niitä apuja tarvitaan, kyllä jokainen alansa tunteva lääkäri tämän tietää. En voi ymmärtää.
 
Mimmi paljon paljon onnea! Ihana kuulla et joku meistä plussaa. :love::love::love:

Viikonloppuna lähti vähä lapasesta. Hajosin ihan täysin tappelun elämää vastaan ja jopa saboin et en halua elää näin enään... Mun veljen vaimo odottaa toista... Kaiken lisäksu valehteli testikuvista joita mul lähetti et olis ollu kaverin... Ja me oltiin mun mielestä läheisissä väleissä koska hän tiesi meidän tilanteesta... Tuli sitte sanoattua hänelle et loukkaannuin häben tavasta ilmottaa raskaudesta ja valehtelusta. Hän käänsi sen niin että olen vihanen hänr raskaudesta. Joo mä olen kateellinen kyllä ja pettynyt ja musta mun olis kuulunu saada ensin vauva koska heillä on vasta puolivuotias lapsi. Mutta sanoin että raskaus on onnellinen asia mutta mua särkee tää uutinen... Noh mun veli katkasi välit ja sano et ei ikinä anna mulle anteeksi kun mä en osaa iloita hetkellä heidän kanssaan... :cry:
 
Neleliis Tämä on tosi kaksipiippuinen juttu kun itse kärsii lapsettomuudesta ja toiset saavat lapset todella pienellä ikäerolla. He ovat mielestäni toimineet todella ajattelemattomasti nimenomaan valehdellessaan ja selvästi eivät ymmärrä mitä pitkään lasta toivomisen saatossa tapahtuu. Vielä on kun ovat tienneet tilanteestanne että ongelmia on. Sinulla on täysi oikeus olla surullinen ja loukkaantunut. Ehkäpä tulivat tuohon tulokseen miten kertoa sillä eivät tienneet miten tuoda asia julki juurikin tilanteenne vuoksi, väärä tapa silti. Itse aikanaan mietin kun olimme tuossa tilanteessa toiveillessamme ja pelkäsin raskausuutisia lähipiiriltä niin tunteeni olisivat olleet tismalleen samanlaiset vauvauutisia saadessa. Toki olisin toivonut ihan suoraa lähestymistä asian suhteen, valehtelu ja kiertely ei ole missään tilanteessa oikein. No, nyt tuntuu edes pahalta ajatella että ajattelin negatiivisesti sillä molemmat pariskunnat jäivät vaille biologisia lapsia. Toivon ja uskon että veljesi kuitenkin järkevöityy sen verran että ymmärtää jossain vaiheessa että kaikki ei ole niin mustavalkoista miltä näyttää. Tsemppiä. *halaus
 
Voi ei Neleliis. Kuulostaa niin kurjalta tilanteelta. Miksi pitää tuossa tilanteessa valehdella asiasta, helpompi olisi varmasti muuten ollut suhtautua asiaan..

Surusilmät paljos sulla on jo viikkoja, millon rakenneultra? :)

Tää vaan tuntuu niin epätodellisesta kun ei ole oireita, mutta testi vahvistunut. Esikoisen neuvolassa asiasta ohimennen mainitsin ja oman ajan sain jo ensiviikolle (rv 6+0), lupasi kysellä tekeekö siellä vielä joku varhaisultria.. Ei vaan yhtään tunnu oikein miltään. Vähän hassua kun sitä plussaa on jonkun aikaa odottanut, niin tottakai olen iloinen, mutta samaan aikaan hämmentynyt ja yritän vaan keskittyä kaikkiin muihin asioihin. Kai sitä vaan osittain oli jo asennoitunut tulevaisuuteen yhden lapsen kanssa. Vaikea selitää, mutta olo joten sekava..
 
Mimmi kiitos! Kyllä on sama henkilö... Ja olen aika järkyttynyt. Miten se saattokaan värittää kaiken noin. Ei mikään ihme jos mun veli on vihainen. Jos hän käänsi asian niin että olen vihainen plussasta... En ole. Vaan valheesta. Ja vain pettynyt ja surullinen omasta puolesta kun meillä ei onnista. Ja kerroin hänelle raskauden olevan onnellinen asia mutta meitä vaan särkee. Kirjotin sinne myös en pystyny olee hiljaa... Törkeetä kaksnaamasuutta.. Tuolla fb on taas jotai neuvola asiaa hän laittanu mulle. En ole viestiä avanut ettei nää mun nähneen sitä. Koska en jaksa käydä asioita sen kans läpi. Hän saa tarrvittavat tiedot neuvolasta mä en oo mikää tieto pankki... Tuolla viestiketjussa hän väittää ettei ole yhteydessä muhun... Huoh. Vitsi ku tekis mieli paukuttaa kuvakaappauksella kaikki tiskiin :D mutta nik sika en viitsi olla.
 
Onnea plussasta Mimmi92 :) NeleLiis inhottava tilanne :/
Mä oon kyll itse tässä yrittämisen aikana tullut jotenkin katkeraksi. Vaikea jotenkin olla aidosti onnellinen kaikkien raskauksista. Moni kun tulee raskaaksi heti kun ehkäsy kerran unohtuu. En oo ikinä ennen ollut kateudesta kärsivä, mutta nykyisin olen :/ Toki olen onnellinen heidän puolesta jotka jo pidempään yrittäneet. En vaan jaksa kuunnella sellaista kun jotkut valittavat, ettei yk1 tai yk2 oo viel tärpännyt.
Meil kävi mies eilen antamas näytteen. Nyt odotellaan sen tuloksia. Viikonloppuna taitaa olla seuraava ovis.
 
Neleliis Veti kyllä ihan sanattomaksi tuo homma..

Mimmi Viikkoja on nyt 17+jotaki, rakenneultra ois 5.10 eli muutama viikko pitää vielä odotella. Puolivälissä mennään kohta. :) Neuvola mulla ois huomenna, viimeksi kävin sydänäänia kuuntelemassa perjantaina, huomenna saapi kuulla uudestaan. Oon joutunu ravaamaan viikottain kuunteluttamassa noita ääniä kun on ollut niin kova pelko keskenmenosta ja pikku vuotoakin oli tuossa pari kertaa. Onneksi taisi tulla vain limakalvoilta mutta säikäytti kuitenkin. Muutoin olo on tosi hyvä, suuremmilta vaivoilta oon vielä välttynyt vaikka alkaa nostelemaan varsinkin töissäollessa kolotukset päätään..
 
Manradii Itsellä tuo kateus oli ihan jokapäiväistä kun ekaa yriteltiin, pikkukakkosen kohdalla se kateus alkoi nostaa päätään vasta siellä vuoden yrityksen jälkeen kun huomasi että eihän tämä taaskaan onnistu. Hyvän tovin sainkin sen aikaaan pidettyää aisoissa..Hävettää myöntää mutta kyllä musta tuntui pahalta kun täälläkin porukka plussasi ja itse jäi rannalle ruikuttamaan, itsekin mietin uskallanko täällä käydä täällä kuulumisia kertomassa ettei kukaan vain pahoita mieltään. :/ Mutta älkää nyt ymmärtäkö väärin, aina minä olin kuitenkin iloinen että plussa toisille tuli ;)
 
Manradii, mullekkin tuli tämä kateus vasta vuoden yrittämisen jälkeen. Oikeastaan ekan kerran silloin kun tämä sama nainen plussasi. Ja kun tosiaan änki kotiini asian kertomaan ja hehkuttamaan. Mutta olin veljeni puolesta iloinen ja ylpeä. Siinä vain kesti hetken itse räpiköidä yli omien tunteiden. Heidän tytär on mun kummityttöni ja niin rakas ja ihana tapaus. Tädin mussukka.

Tää kyseinen naine laitto iltasella viestiä ja vaatii tapaamista. Suostuin tapaamaan hänet lauantaina. Minun vanhemmat varoitteli että sama meno voi jatkua vielä silloinkin. Koska niin kovin toisti itseään heillekkin ja puolusteli itseään. Ja vetosi siihen että hän sai valehdella hyvällä syyllä ja ei ollut aikaa kirjoittaa mulle erillistä viestiä vaan naputti saman mulle. Mikä oikeesti kuvan kaappauksella jos ottaa on kahden kuvan pituinen hehkutus viesti :unsure: tottakai jokainen tyylillään mutta ei kannata itse nöksähtää jos tolleen arkaannpaikkaan napauttaa itse.


Surusilmät aika on mennyt todella vauhdilla. Joko tosiaan puoliväli häämöttää. Jestas! Ja on ihana lukea samassa tilanteeasa olleiden onnea. Se tuo aina uskoa ja voimia itselle.

Mimmi koita nauti nyt olosta ilman oireita vaikka varmasti epötodellista onkin. Mutta jos nyt oksennus lentäis jatkuvaa soittoa eihä sitä kerkis hymyilläkkää välissä. Mä laitoin tuon sydän hymiön tohon ja kaupan päälliseks tuli noi naurut ja nyt en saa poistettua nauravia naamoja... Kyllä oon hyvä tässä .:love::LOL::LOL:
 
Mandarii katkeruus on tullut tutuksi esikoista ja kakkosta yittäessä siinä vuoden kieppeillä. Kakkosta yrittäessä ehkä aikaisemmmin just sen takia kun vanhat epätoivon tunteet nousee takaisin kun huomaa ettei taaskaan näytä onnistuvan. Se vuos varmaan myös sen takia kun siinä ajassa "pitäisi" onnistua, jos kaikki normaalisti..

NeleLiis toivottavasti saatte selvitettyä asiat :love: ja joo mä inhoon tätä uutta versiota puhelimella (koneella en ikinä käy) kaikki tosi hankalaa ja viestit katoaa ja yhtäkkiä hyppääkin jonnekkin muualle..

Surusilmät hui kun aika menee nopsaa :) Meinaatteko sukupuolta kysyä? ja hyvähän siellä neuvolassa on käydä jos huolestuttaa!
Meillä oli esikoisen aikaan kotidoppleri todella ahkerassa käytössä. Lainasin sen mun äidille, millähän verukkeella saisin kyseltyä takaisin, kun yritetään pitää yllätyksenä jouluun saakka (n. rv 20) pettymyksien varalta..
 
Onnittelut lämpöiset mimmi <3

NeleLiis:voi mikä tilanne! Ymmärrän täysin tuskasi! Ei kukaan näin pitkään yrittänyt voi varmasti kieltää ettei sattuisi, varsinkin kun noin valehdellaan!

Tänne ei mitään. Yritän olla ajattelematta koko Lapsiasiaa huonolla menestyksellä tosin. Dpo 7 tänään.
 
Mandarii lisäsin sit listalle :) oon kaikkien kp ihan pihalla..

Uutta ketjua pitäis varmaan syksylle/talvelle perustaa, joten jos joku haluaa ketjua alkaa päivittämään, niin voisi samalla tehdä myös uuden, niin saa etusivulle tiedot?
 
Täällä on kp 20 ja ovisplussa pamahti tiistaina ja nyt sitte kaikkemme taas tehneinä piinailemaan. En tiiä kui tyhmää on piinailla kun ovulaatio on ollu clomifenilläkin heikko... :( noh nyt ainakin oli kunnon säryt ennen oviksen et ehkä siel joku kasvo tai kasvoivat ja toivottavasti irtosikin. (Kaksosetkin käy :D)Ajattelin aloittaa terolutit omalla luvallani tukemaan loppukiertoa. Aloitan tossa punaviinin lipittämisenkin. Onko niin että mahdollisen kiinnittymisen aikaan eli dpo4-8 lipitellään punkkua lasi päivässä? Tätä en ookkaa viel testannut. :D

Kuka olisi halukas jatkamaan listan päivitystä. Mä oon tehny sitä joten mä en takas sitä ottasi. Mulla kun ei ole tietokonetta käytössä enää sitäkään vähää mitä ennen. Ja puhelimella menee hwrmo sitä päivit
 
ei oireita ja eilen kun oli rv 5+0 tuli digiin 2-3, vähän odottelin 3+, mutta tiistaina onneks ultra niin pääsee tästä piinasta.

Mähän tosiaan tässä kierrossa lomalla join dpo 2-11 (olis pitäny lopettaa aiemmin) vähintään puol pulloa punkkua joka ilta kun lapsi saatu nukkumaan. Välillä meni jopa pullo.. Tuli ainakin oikeasti rentouduttua, tiedä sitten vaikuttiko asiaan..
 

Yhteistyössä