Pidempään pikkukakkosta toivoneet. Kevät/kesä

on joo. mutta tapahtukohan ovis kun on ollut näin kivuton loppukierto. :D leikkauksen jälkeen kivut loppu ja kierrot alko venymään. vasta ekojen clomien aikana on tuntenu jotain tapahtuvan oviksen tienoilla... jää nähtäväks. ens kierron popsin clomifenin lisäks noita teroja omalla päätöksellä... jos ne tukis keltarauhasta... :D
 
Neleliis onhan se leikkaus varmaan elimistölle kuitenkin oma rasitteensa ja eikös se oo vaan hyvä että kivut loppu. Mä oon muuten ihmetelly et missä mun menkkakivut viipyy kun ei oo vielä alkanu. Yleensä melkein oviksen jälkeen enemmän tai vähemmän jomottelee. Ei muuten alkanu oksu tauti. Eikä tänään oo edes ollu paha olo..
 
Plaah ja kyllähän ne menkkakivutkin alko. Noh onneks vasta varmaan viikon päästä vuotaa :) toiveita elättelen, mutta nyt on niin kiireinen viikko että ei kerkeä itteään liian tarkkaan tutkailemaan. Olishan se mukava jos vaikka plussa yllättäis. Sen verran ankeat talletukset oli, että en niiden varaan kyllä laskis, mutta kaipa se 10h pidättäytyminenkin jotain sisältää :D
 
kyllähän se on hyvä että kivut loppui mutta loppui myös se ovulointiki :D edelleen odotan vuotoa.. tänään onkin ollut pelottavan hiljaista. ei oireita menkoista eikä mahollisesta raskaudesta.. takaraivossa kummittelee ovuloimattomuus tässä kierrossa... oviksesta laskettuna menkkojen olis pitänyt jo alkaa.. :( ja jotenkin näide kuukausien jälkee ei jaksa ekana ajatella jee ehkä olen raskaana... ajattelee et perkele jotain vikaa taas :D jos menkkoja ei ala huomiseen mennessä teen testin ja aloitan terolutit.ihan itse näin nyt päätin :D

eiköhän mimmi jotain sisällä joo tuon 10h pidättäytyminen :D toivotaan!!
 
Neleliis etkös sä tässä kierrossa tikuttanu oviksen? Ei se lh piikki kyllä ovista takaa, mutta aika todennäköstä kuitenkin :) innolla odotan kyllä sun testin tulosta. Jotenkin vaan kuulostaa niin lupaavalle..
 
Neleliis ei oo varmaa tietoa, mutta yleisin syy taitaa olla just keltarauhasen vajaatoiminta (vai mikä sen nimi nyt on), mutta aika outoa, jos pelkästään clomien kanssa. Onkos niissä semmosta sivuvaikutuksena?

On: Dpo 9-10 aamuyö pyöritty sängyssä miettein lähdenkö oksentamaan vai en. En kuitenkaan mennyt. Ihme pahoinvointia. Kun olis paha krapula vähän väliä. Eipä mitään muita oireita..
 
Hmm lupaavaa, mimmi! Täälläkin ollut lievää pahoinvointia tänään ja eilen, lähinnä ruokailujen jälkeen. Ja tänään erikoista vatsakipua. Samoja oireita kuin viimeksi.

Milloin testaat mimmi? Mä ehkä jo huomenna (dpo 10, oli kyllä nega viime kierrossa) ja ainakin ylihuomenna, kun on hippailua tiedossa. Rfsu:n liuskat testiin ekaa kertaa. Ja sit on yks proMatris jäljellä..
 
Pinjamaaria voin kertoa että noi rfsu:n liuskat ei mitään kovin herkkiä ole (tai ei ainakaan itellä antanu edes rv 6+ kuin haamua) ja mitä tuolla himotestaajien puolella on vertailua ollut esim pregcheckin kanssa niin paljon heikompaa viivaa antanut.

En aio testaa ellei menkat myöhästy (eli varmaan dpo 16 aikaisintaa, jos sinne asti jostain syystä pääsis) :) sain vihdoin kaikki testit tuhottua kiusaamasta joka kierrossa niin nyt en sitä negaa halua nähdä ja kaappeihin niitä hommata..
 
Moi!

Edelleenkään en halua kovin aktiivisena olla koko foorumilla, välttääkseni sen etten lietso taas vauvabuumiin itseäni. Mutta, kun on kerrottavaa, piipahdan kertomassa.. ;)

Eli, tästä kierrosta soittelin ennen pääsiäistä sairaalaan, että josko aloitan letrot (kk piti alkaa just pääsiäispyhinä). Sain luvan aloittaa letrot ja soitin heti pääsiäisen jälkeen ultra-aikaa, menkat kun alkoi päivä mun oletusta myöhemmin. Kävin kp10 ultrassa, eli maanantaina ja vasemmalla oli yksi tarpeeksi iso follikkeli, jonka kypsymistä ja kasvua odoteltiin. Tänään sitten mies kävi "asioimassa" klinikalla, jossa tutkittiin uudelleen spermakin (jossa oli hitusen normaalia pienempi tiheys, n. 11miljoonaa tai mitä lie onkaan, kun toivottu olis 14, mutta tähän hoitoon vallan mainio tulos silti, alle viiden jos menee inssit ei yleensä onnistu), liikkuvuus pestynä erinomainen, kun naturellina siinäkin oli viimeksi aavistuksen heikompi liikkuvuus vrt. priimatavara ;) No, minä kävin myös sitten pöydällä pötköttelemässä ja pregnylin pisti hoitaja samoilla tulilla. Nyt odotellaan sitten.. saas nähdä kauanko malttaa odottaa, ensin vaan tarvii sen muniksen irtoamisenkin (n. vrk:ssa irtoaa pregnylistä). Ja seksiä pitäis kans harrastaa kuulemma, ihan päiväkin määrätty lauantaille :D

Mutta joo, nyt on hieman hassu tilanne sinällään tämä koko "projekti". Parisuhde on mitä on tällä hetkellä eikä voi oikein kukoistuksesta puhua, ollaan ns. nokkapokkasilla lähes koko ajan. Mietin pitkään tätä hoitoihin lähtöä, kun samalla olen puntaroinut myös toiseen osoitteeseen lähtemistä enemmän tai vähemmän tosissaan, turhautuneena tähän yhteiseloon. Ehkä tämä nyt on vain ohimenevä fiilis, mutta niin surullista toisaalta, että en ole varma toivonko plussaa vai negaa tästä ekasta inssistä. Tottahan toki jos plussa tulisi, kyllä tämä yhteiselo pyritään rakentamaan niin että tässä voidaan yhdessä olla ja onnellisenakin vielä.. ja toisaalta, vaikka negakin tulisi, en yleensä helposti parisuhteen ongelmissakaan luovuta. :'(

Hups, pieni avautuminen. Ihania nämä hormoni- ja tunnemyrskyt kaikkine mielen oikkuineen.. :p
 
Bambini voimia teille! Uskon että raskaaksitulo vaikeudet on parisuheelle oma rasitteensa. Eihän plussa tietysti mikään parisuhteen pelastaja ole, mutta ainakin meillä meno rauhoittuisi varmasti (mä olen koko ajan kiukkuinen kun olen turhautunut tähän tilanteeseen kun mikään ei etene mihinkään suuntaan ja puran sen tiuskimalla ja raivoamalla miehelle). Toivotaan teille nyt kuitenkin sitä plussaa, eiköhän se vaan ole molemmille onnellinen asia! :)
 
Täällä kp 2. Höh, pettymys taas suuri!! Jos jotain positiivista niin kierto lyheni teroilla 29:ään. Tässä pari päivää kieriskelly hirveissä kivuissa..tuntuu että pahenee joka kierto. Nyt oli jo semmoset et hyvä jos pysty lääkkeillä töissä olla.. Mistähän johtuu..vaikuttaako terot vai voisiko olla jotain muuta endoa ym... Kurjaa! Nyt alkaa onneksi helpottaa!

Harmi ettei NeleLiis ettei teilläkään tärpännyt vaikka lupaavalta vaikutti! Toivo sitten teihin muihin,pidetään peukut ja jännätään!
 
Mä taas huvikseni laskureita täyttelin jos plussa tästä kierrosta tulis niin la olis 28.12. Kuulostaako ihan hirveältä jos en la:ta haluais joululle. Ihan vaan lasta ajatellen (synttärit olis jouluaattona jos syntyis samalla rv:lla kun esikoinen (39+3)). Toki mulle ihan sama Kuhan sen plussan vaan sais kun ei meillä ainakaan pysty kikkailemaan millon olis hyvä vauvan syntyä..

Mamido höh. Eikun uutta yritystä vaan..
 
mimmi mä kans ajattelin noin! :D ja onneks sitte hypättii joulukuun yli :D

meillä on kanssa vähän ollut ongelmia. tai lähinnä mulla. mä oon kanssa miettiny eri osotteita. mä oon jotenki sekaisin ja kokoajan jonku ärtymyksen ja negatiivisuuden alla. en tiiä tuovatko nuo clomit oman osan sivuoireistaan vai onko tää tilanne vaan niin kärjistynyt. sovittiin miehen kanssa että me pidetään ens kuussa clomitauko ja siinä samalla tauotetaan yrittäminenki. mitään seksipakko päiviä ei laiteta siihen kiertoo . mennään tunteella.

miksi seksi tuntuu pakolta?? ainaku ovis on ohi mä vetäydyn miehen läheltä pois ja ahdistun jos toine ees vihjaa jotain seksistä... eiöen sain aukastuu suuni. sa samalla tietwnki loukkasin miestä. vaikka en tarkottanut sitä pahalla vaan sillä et yhdessä keksittäis ratkasu.. plaah... sori tää avautuminen :D
 
Täälläkin skipattiin joulukuu. Kp 1 tänään. No ainakin oviksen taisin saada bongattua oikein. Kiukuttaa kun kaikki periaatteessa kunnossa ja ajotuskin yleensä mennyt nappiin eikä siltikään voi mitään tapahtua..
 
voi harmi!!! :(

lääkäri soitti ja mä olisin päässy ultraan vielä tästäki kierrosta ja sit progetesti mutta ultra aikoja ei ollu joten luotetaan nyt pelkkään progeen. jos tästä en raskaudu ni lääkkeistä tauko kierto ja sitten aloitetaan joku femar lääke... puuh....
 

Yhteistyössä