Pidempään pikkukakkosta toivoneet. Syksy/Talvi

pinjamaaria, mä en tiiä koska alkais testailee.. mä yleensä ootan niitä menkkoja. aikanaa tuli testattuu niin paljo et nykyää ei innosta enneku menkat on myöhässä. laskin et tää kierto pitäis olla 29päivän mittanen.. katsotaan :D
 
Pöh ei vieläkään ovisplussa. Nyt loppu tikuttelu (tikkuja kyllä olis vielä reilusti jäljellä :D), menee vaan hermo koko touhuun. Joko ovis oli jo tai sit tuskin tulee tässä kierrossa ollenkaan. En kyllä ihmettele, vaikka jäis välistä kun viimeiset extra kilot pudonnu niin vauhdilla :) noh sen näkee sit millon menkat alkaa..
 
Tiistai 10.3.2015



nimim.esikkokpyasyyhoito
Aanis6/1216/27-3010/13-Anastrozol
Bambinipoika -08--/2811-12ei diagnoosiaclomifen
millionnea11/10--/351/12--
mimmi922/1426/303/14selittämätön-
NeleLiis6/0925/312/13endoterot ja clomit
ninas_4/1048/26-2811/12 selittämätön-
Pinjamaaria8/1328/23-368/14 --
Surusilmät8/12-7/13 --



Piinailijat

Ninas_
NeleLiis dpo 10
Pinjamaaria dpo 7
Mimmi92 dpo 2





:heart:plussanneet
:heart:

Tammikuu 2014
Nenna81 (yk10)

Helmikuu 2014
Penni79 (yk16)
Mäkimeirami (yk13)

Maaliskuu 2014

Pympy(n.4v)
Markke(yk19)
Mannamaaria (yk9)

Huhtikuu 2014
Noora89(yk13)
Karmini(yk10)

Toukokuu 2014
Safiia(1v7kk)

Joulukuu 2014
Pullero85(7kk)
Miukula (yk 4)

Tammikuu 2015
Huvi (2,5v)


HUOM!
kiertopäivien ylittyminen 50:n päivän tarkoittaa listalta tippumista, ellei ilmoita pitkästä kierrosta.
 
Viimeksi muokattu:
Mun pitäis viedä pissanäyte maanantaina terkkariin, saapi varmistuksen että kaikki on tullu pois. Sitten jään odottelemaan menkkoja, ne vissiin tuli 5-6vk päästä km?
En muista yhtään..Noh joka tapauksessa odottelen niitä ensi viikolle suurinpiirtein, tai sitä seuraavalle tuosta laskettuna. Sitten varmaan aletaan toiveilemaan jollain tavalla..

Nyt on asiat puhuttu selviksi ja tämä pikku "tauko" tekee varmasti meille vain hyvää.
 
Surusilmät mulla tuli menkat 4vko km jälkeen. Oon ymmärtäny et voi mennä pitempäänkin et kierto palautuu..

Tikutin sitten eilenkin eikä vieläkään plussaa. Ehkä mä vaan nyt oletan et ovis oli ja meni :)
 
mimmi oletetaan vaan että oli ja meni :D

täällä ei mitään uutta. mulla oli dpo3-4 menkkakipuja... eikä vielä tossa vaiheessa kuulu olla mitään tuntemuksia.. yleensä just nega kierrossa on kaikki oireet ... noh katsotaan. huomenna progetestiä ottaa.
 
Täälläkin menkkakipuja ollut eilen ja tänään. Vatsa myös ollut sekasin. Taidan kuitenkin tänään vielä tehä ovistestin kun limaa tulee ja kohdunsuukin ehkä vähän auki. Jos ei vieläkään plussa niin alan kyllä niitä menkkoja odottelemaan viikon sisään..

Muok. Ja negaahan se näytti. Nyt kyllä luovutan tän kierron osalta.
 
Viimeksi muokattu:
pinjamaaria keltarauhasta mietin itsekkin. joskus lukenu et jos keltarauhanen oireilee on selvä negakierto mutta sitten taas lukenu että ei välttis... äääh... menispä aika nopeesti.

tänää olin siellä proge testissä... lupas soittaa jos en ole ovuloinut..
 
Neleliis Mulla oireilee keltarauhanen tosi monesti, ovulaation jälkeiset kivut saattaa kestää vajaan viikon verran. Kiva olisi tietää enkö noilla kerroilla ovuloinutkaan..

Noh, tiistaina pääsen soittamaan lääkärille, saan tietää miten edetään. Maanantaina pissanäytteen anto..
 
Surusilmät haluatko muuten että poistan sut plussanneista tai laitan perään jotain?

Tänään ei oo ollu menkkakipuja (ainakaan vielä. Olin eilen ihan varma että kohta alkaa vuoto. Jos se ovis olikin tosi ajoissa niin saattais olla jo dpo 8 tai enemmän. Äh tosi ärsyttävää kun ei tiiä yhtään millon menkat alkaa. Aina ollu kierto melkein säännöllinen ja sen ovisplussan saanu... Tänään käyn tekee vielä viimesen ovistestin ja lisää en osta! Paitsi ehkä kesällä jos me meinataan sitä inssiä lähteä kokeilemaan. Kääk, ei siihenkään enää pitkä aika ole. Pitäis nyt vaan koittaa päättää mitä tehään. Luomuplussa kuitenkin oli lääkärin mukaan ihan yhtä mahdollinen tutkimusten perusteella..
 
surusilmät mä saan tietää oonko ovuloinut... sitten voi omalta kohdalta päätellä ovuloiko ku keltarauhanen kipuilee... puuh on se kyllä inhottavaa tämmöne pähkäily... miten lapsen teosta onki tullu näin perkeleen vaikeeta?!?!? :/
mulla sen leikkauksen jälkee ei ole kipuillu ja kierrot on ollu 37-49luokkaa joten sillo en ole varmaa ovuloinu... tai sillä perustein ne clomit anto.
mun veli sai nyt vauvan viikko sitten... nyt en tunne katkeruutta niinkun heidän odotus aikana :( ... mutta vaikea pidätellä itseä kun tekis mieli vaan hypistellä vauvaa. tänään kävin pientä silittelee. tosiaan pientä 2600g prinsessa <3
 
Voi ihanaa neleliis kun sukuun tulee vauvoja. Mä pääsen ehkä reilun viikon päästä hypistelemään mun pikkuveljeä :) la olis vasta 3 viikon päästä, mutta viikko sitten ultratessa paino-arviossa oli jo 3,7kg, joten varmaan käynnistetään etuajassa...

On vähän harkinnassa jos jäisin syksyllä töistä vielä hoitovapaalle. Tuntuu et aika meni liian nopeesti kotona ollessa. Ja jos johonkin hoitoihin lähetään niin pystyis keskittyy niihin paremmin. Äh niin vaikeeta päättää mitään.

Eilen just anoppi vinkkaili kun koko suku paikalla että kukas tekis nyt sen tytön kun kaikki lapsenlapset poikia.. Plaah ajoitus meni taas nappiin mut eipä kai se nytkään tärppää ku ei aiemminkaan. Ja vielä näin myöhään oviskin.
 
saa uutta energiaa kun näkee vauvoja! :D

siis nyt mä sanon tän ääneen... mulla on niin plussa olo... tissit on eritavalla kipeet kun yleensä. muutamia kovia vihlasuja kohdussa ja lauantaina alko ihme huimaus. huimaa aina kun olen käynyt lenkillä... ja muuten on sillee aika rauhallinen olo... tietty voi johtua noista clomeistaki ehkä... noh katsotaan :)
 
Heippa pitkästä aikaa. Täällä palstallakin ollut hiljaisempaa. Taustalla oon lueskellut, mut jotenkin ei ole ollut voimia kirjoitella. Onnea mimmi ovisplussasta! Ninas edelleen piinailijoissa, toivottavasti ois plussa tullut :) muillekin piinailijoille tsemppiä. Surusilmät toivon teille sydämestäni voimia ja tsemppiä :)

Omasta navasta sen verran et tänään digi hymyili ja tehtiin inseminaatio. Nopeeta toimintaa ja helppo homma :D nyt en sit uskalla oikein toivoo mihinkään suuntaan. Jos päästää ajatukset lentoon niin tippuu korkealta. Onnistumisprosentit ei huimaa eli täytyy pitää jalat maassa. Ens kuun haluisin pitää taukokiertoa, kun jotenkin vaan haluis hetken taukoa tästä kaikesta... mut katotaan nyt eka tää tulos.

Oli muuten proge-arvo 19 viime kuussa. Ton mukaan oisin ovuloinu vaik ultra sanoi muuta. Et ota sit tosta selvää. Mitään tukilääkkeitä ei määrätty luteaalivaiheeseen vaik niistä kyselin. Kai se on luotettava viisaampiin.
 
Neleliis voih jospa se nyt olis tärppi käyny :) meinasinkin jo eilen kysellä et onko mitään oireita ilmaantunu :)

Pinjamaaria vielä on melko aikasta tuomita tätä kiertoa, joten toivotaan parasta :)

Aanis hienoa, että kuitenkin päädyitte siihen :) nyt pidetään sormet ja varpaat ristissä, että tuottais toivotun tuloksen :)

On: Dpo 2 ja molemmilla puolilla vatsaa tuntunu nippailuja, joten en oikeen tällä kertaa osaa veikata kummalta puolelta ovuloin (vai olisko jopa molemmilta?) :) odottelua vaan.. Talletukset dpo -1 ja 0 joten mahikset pitäis olla ihan hyvät ja kuitenkin yk 12 joten tilastollisesti ajateltuna pikku hiljaa saattais jotain alkaa tapahtumaan..
 
NeleLiis kiitos tunnustuksesta. :D Mulla on ollut yhdessä kierrossa tunne raskautumisesta. Ja tunnehan se tosiaan vain oli. Toivotaan sulle parasta! :) Nyt ei ainakaan vielä oo semmosta tunnetta. Kun tää pms-ketutuskin on aika voimakasta. NO, tänään oli kuitenkin semmosta uutta, että tuntui oikealle, enemmän selän puolelle semmoista kirvelevää tykyttävää kipua. Tuntui joitain minuutteja ja sit lakkas. Mutta tuskinpa kiinnittymistä, kun ei tuntunut tuossa keskellä?

Aanis, pidetään peukkuja! :)
 
taitaa tää munki tunne jäädä vaan tunteeseen. ruskeaa vuotoa vähän tänään tullut... oon kyllä ihmeissäni... yleensä ei näin aikasin ole muuttunut vuoto kun kellertävälsi... ja olishan se suuri ihme jos mulla kierto lyhenis näiden pitkien kiertojen jälkeen... (hyvähän se olis)
 

Yhteistyössä