??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

Alotellaanpa taas kun uusi kierto päällä: kierron pituus n. 25, yk7

Ovulaatiota en testannut mutta kalenterin perusteella se olisi ollut eilen, 1.1 siis.. Lasketaanpa nyt siis kalenterin mukkaan vaikka siihen en nyt oikein luotakaan.

Dpo-2, kp13: Touhuiltu ukon kanssa <3
Dpo-1, kp14: Ei erikoisempia oloja.
Dpo0, kp15: Kalenteri antaa ovispäiväksi tämän. Touhuiltu ukon kanssa <3
Dpo1, kp16: Hieman nippaillut alavatsalla. Valkovuoto sellaista vetistä. Kohdunkaula hyvin hyvin auki ja pehmeä, sijainti alhaalla. Kaikki masentaa, veetuttaa ja mikään ei oo hyvin.
Dpo2, kp17: Nyt nippaillut illasta selkeästi oikealta puolelta. Oviskipuja tod.näkösesti..? Laskeako nyt sitten alusta oviksen jälkeisen ajan vai mitä tekisin? Seksi +. Mieliala ihan jees. Kohdunsuu hieman ylempänä ja pehmeä, mutta selkeästi enemmän auki kuin eilen. :O
Dpo3, kp18: Edelleen oikealla tuntuu ajoittain kipua. Valkovuotoa ei oikeastaan tuu yhtään. Kohdunsuun tilannetta en tälle päivää ole testannut. Mieliala taas yhtä hemmettiä, itkenyt vain ja syönyt kuin hevonen. Nyt mennyt tälle päivää PELLILLINEN PIZZAA!! Siis woot.. :( :( :( Eilen olin turvoksissa taas illan kuin ilmapallo. Nyt ei turvota niin pahasti.. Epäilen kuitenkin että ovulaatio olisi oikeasti ollut eilen, mutta mennään nyt kuitenkin tuon kalenterin mukkaan.. :)
Dpo4, kp19: Ei mainittavaa. Rinnat herkillä. Mahakipuja hiukan, lähinnä oikealla. Seksiä x 2. Kohdunnapukka ylhäällä, pehmeä ja hieman auki. Hieman kuivempaa olotilaa muutoin. Turvotuksia.
Dpo5, kp20: Mahallaan jos on niin sattuupi vatsaan. Alaselkäkipuja (tosin niitä nyt ollut jo aiemmin ihan eri syystäkin). Aamusta vessassa käydessä hieman limaa pyyhittäessä. Lämpöjä en mitannut. Rinnat edelleen herkillä.


Menkkojen pitäisi alkaa 12.1, eli 6pvn päästä. Testi aikaisintaan 13.1.


Uudet päivitykset aina punaisella :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: nelHM
DPO9 ei mainittavaa. Välillä outoa oloa, josko sittenkin? Ei, ehkä ei, koska mitään suurta ei tunnu. Palelee taas iltaa kohden, mutta eilinen iltalämpö oli pettymys. Aamulla oli taas onneksi vähän korkeampi. Päätä särkee taas vaihteeksi.
Huomenna kyllä testaan, kun on kymppipäivä.
 
Nuorallatanssija Tulehan kertomaan tulos. Tuulosia puhaltelen :whistle:Mulla on illasta aina lämmöt matalammat kuin aamulla. Päivällä kuitenkin on lähes aamun lukemissa vielä.. outoa. Mulla myös tulee välillä tunne, että ehkäpä +.. sitten taas havahtuu todellisuuteen. Mutta mulla on jotenkin rauhallinen/seesteinen olo, tän koko raskautumishomman suhteen (kävi niin tai näin).. en osaa paremmin selittää.
 
Viimeksi muokattu:
Sinänsä hyvä idea että jatketaan omaan tekstiin, mutta monesti menee ohitte että ketkä kaikki on sitä päivitellyt .. :/

Olisikohan jotain parempaa keinoa?? Näkisi kuitenkin aina uusissa viesteissä että joku laitellut jotain, nyt vaikka päivittellee niin se ei näy missään.. hmm...


Nuorallatanssija: Täällä kans ootellaan miten sulla käynyt!!! Kovasti peukkuja pidetään! :) <3

päivitän omaani nyt tämän viestin jälkeen. :)
 
Maicy Toi punaväri on hyvä. Koska samaa mieltä olen, että ei tiedä kuka milloinkin päivittänyt. Pitäskö joku maininta laittaa jos oma piinailu jää edelliselle sivulle ja kirjottaa tuorein punasella? Vois löytyä helpommin. Minä ainakin tykkään lueskella muiden juttuja =)
 
Sen voisi laittaa kyllä! :)

Riittäsköhän vaan :


Huom UUDET JA VANHAT! Kun päivitätte omia tietojanne, niin laittakaa uusin viesti AINA punaisella. :) Näin ollen pysytään hieman kartalla ketkä päivittelee ja pystyy paremmin hahmottamaan uudet päivitykset! :)
 
Moikka!
Oltiin tosiaan viikonloppu mun vanhempien luona ja just kotiuduttiin. Outoa oloa riitti perjantaina, ei oikein maistunut mikään. Lauantaina illalla oli menkantuntuista oloa ja varauduin jo menkkojen alkuun, mutta ei..
Ehkä ne sieltä sitten tulee kuitenkin.
Testi pe aamulla näytti negaa.
 
Huaaah... :) Minusta tuntuu suorastaan syntiseltä ajanhukalta alkaa listata tänne oireita kun olen niitä naisia jotka ovat aina löytävinään itsestään sata raskausoiretta heti jos menkat ovat olleet päivänkin myöhässä. Eli nyt kun yrittämällä yritän niin on ihan luonnollista että aistin vaikka mitä mahannipistyksistä ja oudosta limasta pikkareissa väsymykseen ja ruokaällötykseen... Piinaviikko menossa eli jos menkkoja ei ala kuulua tällä viikolla kuten kiertoni mukaan pitäisi ellen ole raskaana, pääsen testaamaan ensi viikolla... En luota varhaiseen testaamiseen koska ihan ajallaan eli menkkojen pois jäätyä tehty testi näytti kaksosraskaudestani negaa aikoinaan, vaikka tiesin silloin jo oireista että olin raskaana! (sitä raskautta edelsi keskenmeno ja raskausoireet olivat keholla hyvin tuoreessa muistissa vielä). Tosin ehkä nuo testit ovat kehittyneet kymmenessä vuodessa.
 
Ei varmaan ole oikea paikka kysellä.. tai en tiedä.. Oire tai ei, mutta tässä tulee! Imetän ja toisesta rinnasta on tullut ihan luttero ja tyhjä ja toinen niin täynnä ja pinkee :O. mitä ihmettä?! Voikohan maito loppua yhtäkkiä ja onko oire mistä? Ennen menkkoja maitoa tuli kyllä ihan reilusti viimeksi. JA imetys tasaista jnejne.. Mä oon ihan Jossu kohta :stick:. Isäntäki vattuili ihan urakalla.. "just tinkelibout it" :LOL::LOL:

Oispahan ihan kiva, jos jollai jotain kokemusta/tietoa/kommenttia olisi. Kiitos =)

Ps. Nyt dpo11.. tuossa eilen vasta alkoi hyytymään toinen kannu ja nännit ihan törkeen kipeet olleet muutaman päivän. Imettäminen sattuu ja sekin uutta. Koskaa ole sattunut ja neljäs lapsi imemässä..
 
  • Tykkää
Reactions: Reirei85
Onko kellään tullut ( ehkä kiinnittittymisen aikoihin) keltaista vuotoa? minulla tuli kp 27/34-36 yhtenä päivänä reilusti kirkasta melko tumman keltaista vuotoa ( ei haissut). Seuraavina päivinä ihan normaalia valkoista :) nyt 29/34-36
 
^^ Mulla kahdessa aiemmassa raskaudessa bongasin kiinnittymisvuodot. Ei keltaista, vaan ovisliman tapaista/vaaleeta ja venyvää limaa. Mutta olen lukenut myös rusehtavasta vuodosta, että miksipä ei keltaistakin! Peukut pystyyn, ettö ois tiluksia siellä tehty =)
 
Toivotaan!! Mulla se oli kans sellasta ihan ovisliman tapaista.. luulinkin että ovuloinko uudestaan. Tuli siinä dpo6-7 kahdessa aiemmassa. Tässä kierrossa tullut myössamoilla dpo:lla samanlaista, mikä nostatti toiveita, mutta turhaan kait? Sitten nyt tuli dpo10 kunnon klöntti uudestaan ihan kuin ovislimaa, mutta sen sisällä oli veriviiruja. Ja sellaista mulla ei ole koskaan ollut. Mietinkin, voisko mahd. kiinnittyminen olla noin myöhään? Veriviiruista olen myös lukenut alkion kiinnittyessä. Mutta mä oon vähä toiveet jo kuopannut ja katseet jo uuteen kiertoon.
 
mun kierto onkin nyt erilainen kuin luulin joten en päivitä tuota edellistä...

menkat pitäs alkaa 14.1 eli silloin olisi dpo11. siis tuolloin viimeistään pitäisi alkaa menkat. nyt kp25/22-27. dpo8 luultavimmin. ei menkkaoireita, ei tuhruja. alaselkä kipee, eilen dpo7 metallinmakua suussa. valkovuoto jännän oloista. kohdunnapukka kova, suljettu ja ylhäällä sijaitsee... r-testinä pc ja täysin puhdas nega.. :( vielä aikaista, tiedän mutta ei malttanut. vielä kolme testiä jäljellä. huomenna, maanantaina ja sit ke jos ei oo alkanut menkat..
 
mymosa
Mitähän tää on kun en bongannut ovista tässä kierrossa, liuska oli kyllä vahva mutta digi nega.. silti tuli limat. Nyt sitten oli hetken ihan kuivaa, nyt alkoi vetinen vv, kuten yleensä ennen menkkoja, mutta seassa on kuitenkin kirkasta venyvää limaa.. eikös se ole ovisoire? Onko tää joku pitkittynyt ovis.. lämmöt olleet nyt muutamana päivänä 35.8, alimmillaan 35.5
 
Hei kaikille, ajattelin muutaman kuukauden pohdinnan jälkeen uskaltautua mukaan.

Olemme mieheni kanssa yrittämässä ensimmäistä lastamme. Yritys alkoi viime kesänä, kun jätin monen vuoden jälkeen pillerit pois. Kroppa meni sekaisin pillereiden jättämisestä ja ekat menkat tulivatkin sitten vasta kolmen kuukauden odottelun jälkeen (luulin jo, että oli kesälomalta tärpännyt, kun mulla menkat yleisesti (mitä nyt ajalta ennen pillereitä muistan) aika tarkat).

Eka luomukierto marraskuun 2013 lopulla kolmen kuukauden odottelun jälkeen oli varsin tasainen 28 päivää. Mutkaa matkaan toi paha vyöruusu kasvoissa, jonka vuoksi jouduin syömään vahvoja särkylääkkeitä viime vuoden lopulla. Silloin pidättäydyimme tietoisesti hedelmällisinä päivinä joulukuussa, vaikka mielestäni löysinkin ovulaation (kun kerrankin pääsin niitä käyttämään, kun kierto ei ollut sekaisin/menkat ei puuttuneet).

Viimeisin uusi yritys alkoi ovulaation etsinnällä (veikaten tasaista 28 pv:n kiertoa) nyt vuoden vaihteessa ja ei muuta kuin uutena vuotena uutta yritystä. Ovulaatiota en löytänyt, mutta luotin päivien laskentaan, kun olimme paikassa, jossa en voinut aina tehdä ovulaatiotestiä sopivaan aikaan, joten epäilen testin luotettavuutta, vaikka tikuttelin ahkerasti (One Step).

Nyt kp 33/28 (oletuskiertoaikana 28 pv kuten ekat normaalit menkat oli). Testi näyttää negaa (eilen aamuna).

Syksyllä kun ensimmäisen kerran menkat jäi pois oli alavatsan aika koviakin nippailua ja kuplintaa sekä kipuja munasarjojen kohdalla. Toki toivo on korkealla ja siksi pelkäänkin, että kehoni aiheuttaa uudestaan aivan turhia oireita. Oireet sinänsä ovat todellisia, mutta luulen, että ne liittyvät pillereiden poisjättämiseen ja siihen, että keho etsii omaa rytmiään.

Nyt oireina viimeisen 1,5 viikon aikana alavatsan nippailu ja kuplinta, käsittämätön jano viime viikolla (n. 3 litraa vettä ja suu kuiva, uusi oire, nyt hieman tasoittunut), voimakkaan hajuinen ja värinen pissa (jopa vihertävä hieman) vaikka joinkin paljon ja yleensä pissa hyvin vaalea (myös uusi oire, nyt tasoittunut hieman), kipu varsinkin oikeassa alavatsassa sekä osittain heijastuu häpyluuhun ja hyppiminen/jumppa on inhottavaa (nyt tasoittunut, ei enää kipeä, osittain uusi oire), vatsan turvotus, vyö tuntuu ikävältä sekä kaikista kummallisinta; hiiva (uusi, mahdollinen oire, voihan se tietty muustakin tulla). En muista milloin viimeksi on ollut hiiva eikä nyt olla hetkeen sekstailtukaan eikä sillä ole koskaan ollut tähän hiivaan vaikutusta.

Hetken jo elättelin toivoja, että nyt ois tärpännyt, kun sen verran voimakkaat oireet kuin syksyllä ekassa kierrossa. Mutta eilisen aamun negatiivinen tulos oli pettymys, kuinkas muutenkaan. Oireet ovat hieman hellittäneet, mutta on kyllä hermoja raastavaa. Ja kyllä, tiedän, että olemme yrittäneet vasta niiiiiiiiiiiiiiin vähän aikaa. Eräs ystäväni miehensä kanssa yritti 7 vuotta, joten oikeasti en saisi olla edes pettynyt. Mutta olen ja tulinpa nyt jakamaan hetken mielijohteesta tänne omat fiilikset. Maha edelleen ajoittain kipeä, joten ei se ovulaatiokaan mitään 2,5 viikkoa voi kestää, mutta miksi lie janottaa ja maha kipeä. Huokaus, tympeä maanantai.

Hyvää viikon alkua kuitenkin kaikille!
 
Hei kaikille, ajattelin muutaman kuukauden pohdinnan jälkeen uskaltautua mukaan.

Olemme mieheni kanssa yrittämässä ensimmäistä lastamme. Yritys alkoi viime kesänä, kun jätin monen vuoden jälkeen pillerit pois. Kroppa meni sekaisin pillereiden jättämisestä ja ekat menkat tulivatkin sitten vasta kolmen kuukauden odottelun jälkeen (luulin jo, että oli kesälomalta tärpännyt, kun mulla menkat yleisesti (mitä nyt ajalta ennen pillereitä muistan) aika tarkat).

Eka luomukierto marraskuun 2013 lopulla kolmen kuukauden odottelun jälkeen oli varsin tasainen 28 päivää. Mutkaa matkaan toi paha vyöruusu kasvoissa, jonka vuoksi jouduin syömään vahvoja särkylääkkeitä viime vuoden lopulla. Silloin pidättäydyimme tietoisesti hedelmällisinä päivinä joulukuussa, vaikka mielestäni löysinkin ovulaation (kun kerrankin pääsin niitä käyttämään, kun kierto ei ollut sekaisin/menkat ei puuttuneet).

Viimeisin uusi yritys alkoi ovulaation etsinnällä (veikaten tasaista 28 pv:n kiertoa) nyt vuoden vaihteessa ja ei muuta kuin uutena vuotena uutta yritystä. Ovulaatiota en löytänyt, mutta luotin päivien laskentaan, kun olimme paikassa, jossa en voinut aina tehdä ovulaatiotestiä sopivaan aikaan, joten epäilen testin luotettavuutta, vaikka tikuttelin ahkerasti (One Step).

Nyt kp 33/28 (oletuskiertoaikana 28 pv kuten ekat normaalit menkat oli). Testi näyttää negaa (eilen aamuna).

Syksyllä kun ensimmäisen kerran menkat jäi pois oli alavatsan aika koviakin nippailua ja kuplintaa sekä kipuja munasarjojen kohdalla. Toki toivo on korkealla ja siksi pelkäänkin, että kehoni aiheuttaa uudestaan aivan turhia oireita. Oireet sinänsä ovat todellisia, mutta luulen, että ne liittyvät pillereiden poisjättämiseen ja siihen, että keho etsii omaa rytmiään.

Nyt oireina viimeisen 1,5 viikon aikana alavatsan nippailu ja kuplinta, käsittämätön jano viime viikolla (n. 3 litraa vettä ja suu kuiva, uusi oire, nyt hieman tasoittunut), voimakkaan hajuinen ja värinen pissa (jopa vihertävä hieman) vaikka joinkin paljon ja yleensä pissa hyvin vaalea (myös uusi oire, nyt tasoittunut hieman), kipu varsinkin oikeassa alavatsassa sekä osittain heijastuu häpyluuhun ja hyppiminen/jumppa on inhottavaa (nyt tasoittunut, ei enää kipeä, osittain uusi oire), vatsan turvotus, vyö tuntuu ikävältä sekä kaikista kummallisinta; hiiva (uusi, mahdollinen oire, voihan se tietty muustakin tulla). En muista milloin viimeksi on ollut hiiva eikä nyt olla hetkeen sekstailtukaan eikä sillä ole koskaan ollut tähän hiivaan vaikutusta.

Hetken jo elättelin toivoja, että nyt ois tärpännyt, kun sen verran voimakkaat oireet kuin syksyllä ekassa kierrossa. Mutta eilisen aamun negatiivinen tulos oli pettymys, kuinkas muutenkaan. Oireet ovat hieman hellittäneet, mutta on kyllä hermoja raastavaa. Ja kyllä, tiedän, että olemme yrittäneet vasta niiiiiiiiiiiiiiin vähän aikaa. Eräs ystäväni miehensä kanssa yritti 7 vuotta, joten oikeasti en saisi olla edes pettynyt. Mutta olen ja tulinpa nyt jakamaan hetken mielijohteesta tänne omat fiilikset. Maha edelleen ajoittain kipeä, joten ei se ovulaatiokaan mitään 2,5 viikkoa voi kestää, mutta miksi lie janottaa ja maha kipeä. Huokaus, tympeä maanantai.

Hyvää viikon alkua kuitenkin kaikille!
Ja hei,
kp 1/28-34 alkoi tänään.
Uutta matoa koukkuun...
 
Heippa, tulen takaisin ketjuun piinailemaan.
Tänään kp 14, eilen tehty inseminaatio, 2 vk päästä raskauskoe verestä.
Eli kp 13 inseminaatio kp14 menossa, nippailee ja koskee vatsaan ja selkään, märkä olo alakerrassa, turvottaa
Vatsaan koskeminen tosin saattaa johtua eilisestä hoidosta.

Kp 15 tänään, nännit on välillä kipeet ja vatsaa nippailee
Kp 16 ja dpo 3 menossa nännit ei ole enää niin herkät kuin eilen.
Vatsaa nippailee viellä, alaselässä menkkamaista jomotusta, palelee

Kp 17 ja dpo 4, samat oireet jatkuu kuin eilenkin
kp 18 ja dpo 5 Nännit ei ole kipeät enää, menkkamaisia tuntemuksia vatsassa ja selässä, välillä lievempiä, välillä kovempia, herkyyttä[Kp 19 dpo 6 menkkamaisi kipuja vatsassa ja selässä,pari kertaa todella kova kipu oikealla puolella kylkeä väsyttää, ei oo viellä tullut näppylää leukaan, pari kertaa vihlaisuja alakerrassa.

Kp 20 ja dpo 7 menossa, samanlaisia oireita tänäänkin, lisäksi lounaan jälkeen oli vähän aikaa huono olo
Kp 25 ja dpo 13menossa. Menkkajomotuksia on, väsyttää nyt illalla vaikka nukuin päiväunet.Kova kipu vasemmassa jalassa, no ei ehkä raskausoire, paleltaa illalla, lämpö 36.8 ja kasvot hehkuu punaisina, jano.
 
Viimeksi muokattu:
Ajattelinpa laittaa tänne tärppikierron muiden kuumeilijoiden nähtäväksi! Tuli nimittäin plussa niin puskista tällä kertaa! Olimme juuri päättäneet, että ensi viikolla soitellaan jo ja kysellään miten pääsisi lapsettomuustutkimuksiin.. :) Taisi käydä siis klassinen, kun mieli rentoutuu ja liiat paineet katoaa, tärppi kävikin. Ei siis sen kummempia oireita, lukekaa lisää alta.

KP1-5 menkat
KP7 seksiä
KP 9 seksiä
KP 11 seksiä
KP 12- 15 ovistestailuja, negaa näyttää
KP 16 ehkä ovis lähestymässä, melkein tasavahvat viivat. Ei muuten mitään tuntemuksia. seksiä
KP 17 digitesti näytti hymynaamaa, jee ovis bongattu!! seksiä
KP 18 seksiä
KP 19-25 ei mitään erityistä ja "seksikiintiö" täynnä :D
KP 26 outoa vatsakipua, vatsa löysällä.... nice.
KP 27-29 nenä tukossa, olenkohan tulossa sairaaksi, tukkoisuus katosi pian, kuiva yskä jäi. Parina päivänä päikkärit töiden jlk. väsymystä.
KP 30 tunne että menkat alkaa, pikkuhousunsuojaan pieni määrä rusehtavaa vuotoa. Olen aivan vakuuttunut, että viimeistään huomenna vuodetaan.
KP 31 no ei ne ala... Painelen tissejä, tunnustelen oloa.. ei mitään.. Pieni toive taas heräsi
KP 32 aamulla päätän tehdä testin, sillä aina ennenkin menkat alkaneet testipäivänä. liuskatestiin tuleekin haalea viiva, mitä ei ole ikinä ennen tullut, ei haamun haamua! Ja näyttää jo viivalta! Mieskin näkee viivan.. Pohdintaa onkohan testi rikki, teinkö vahingossa ovulaatiotestin, mitäs nyt... Parin tunnin pidätyksen jälkeen päätän kokeilla digitestin. ja siihen ilmestuu raskaana 1-2!!!

Eli ilman sen suurempia oireita, aika varmana siitä, ettei tämä ollut meidän kierto, tärppi kävikin! Ja juuri oltiin keskusteltu hoitojen aloittamisesta, päätetty taas alkaa nauttimaan toisistamme aidosti, ottaa ilo irti yhteisestä ajasta kahdestaan, varattiin matka jne. Uskomaton yllätys, paljon onnenkyyneleitä - me pystyttiin siihen!! :) Yrityskierto oli siis 11.
 
Mä oon niin huono arvioimaan omaa kehoani, ku meeillä on tähän saakka ollut"tulee jos tulee" meininkiä. Seksiä kyllä niin vähän että ei mikään ihme ku ei oo tärpännyt. :D Tässä kierrossa laskeskelin, et ovis osu ma-ke sektorille ja koko viime viikko oltu ahkerina miehen kanssa. En siis tosiaan tiedä,mikä dpo menossa, joten sanotaan sitten vaan, että on kp18/30. Noin niinku apauttiarallaa. Melkolailla sen 30pvää kierto ollut, paitsi viime kierrossa 23, mikä todennäköisesti johtui pitkästä (ja stressaavasta) matkasta.

No oireita.. Ti-ke särki vatsaa. Nännit on koholla, välillä on niinku "polttelis". Alavatsaa on särkenyt tänään ja illasta iski yllättäen totaali väsymys. Olin tyttäreni kanssa kahdestaan kotona ja pakko raahata meidät molemmat ulos, ku ei hereillä pysynyt. Meinasin nukahtaa hämähäkkikeinuun. :D Nuhituttanut on aamuisin. Lämpöjä en oo mittaillut muuta ku tänään klo 17 olo 36,5 ja klo 20 36,9. Tästäkään tiedosta ei mitään hyötyä. :D

Oon nii skeptinen,että en ihmettele, vaikka keksisin kaikki oireet/ tulkitsisin normaalit olot yli. Tässä on nyt melkein pari viikkoa ainaki, ku voi rauhassa odotella ja keksiä lisää oireita. :D
 
Hei! Kp 27/28 menossa. Ovis oli vasta kp 19 eli nyt on Dpo 9. Menkat olleet viimeksi myöhässä joku 4 vuotta sitten, mutta en tiiä kun oli tuo ovis myöhässä. Yleensä mulla alkaa tuhruvuoto jo paria päivää ennen kuukautisia ja menkkakipuja on muutama päivä ennen. Vielä ei oo kumpiakaan sen pahemmin näkynyt.

Dpo 0 ovistestissä elämäni vahvin plussa mutta ekaa kertaa vasta kp 19, sattumalta testasin vielä näin myöhään. Tietysti seksiä oli edeltävinä+tänä päivänä.
Dpo 1 ei erityisempää, vähän kosteaa
Dpo 2 ei oireita, kuivaa kautta ei tullut
Dpo 3 kosteutta, vihlontaa alavatsalla. Illalla 'ovislimaa' runsaasti.
Dpo 4 kostea olo
Dpo 5 pikku nippailut alavatsalla. Vetistä valkovuotoa. Illalla ehkä ihan haalean vaaleanpunainen pikku viiru pikkuhousuissa jos en kuvitellut :F
Dpo 6 menkkamaiset fiilikset. Nippailua oikealla alavatsalla, välillä voimakastakin, tää on kyllä tuttu oire edellisiltäkin (nega) kierroilta. Kosteaa on yhä alapäässä.
Dpo 7 eka raskaustesti malttamattomana, negatiivinen. Kosteus ja liukkaus jatkuu :D Illalla seksiä jonka jälkeen menkkamaiset tuntemukset
Dpo 8 aamulla taas negatiivinen testi. Seksihaluja mikä mulla harvinaista ennen menkkoja. Itketti, herkkyyttä. Perus PMS oireet. Illalla kauhea närästys ja huono olo.
Dpo 9 en testaa ennenku menkat on oikeesti myöhässä jos maltan. eli 5 päivää pitäis vielä ootella jos ei oo vielä silloin alkaneet niin.. Aamulla huono olo, koko ajan närästää ja pienenkin syömisen jälkeen vasta turvonnut ja ihan täysi olo, kuin olis krapula. Lasi vettäkin saa huono olon aikaan ja aamulla yökötti joku ruuan haju :X
Kosteaa alapäässä ja saa koko ajan ravata vessassa kattomassa onko kkvuoto alkanut.. :(
Välillä nopeasti ohimenevät kuukautistuntemukset, ovat vain hetkellisiä. Tissit kipeät ulkosyrjältä, varsinkin vasen rinta :D Oikealla alavatsalla ei oo tykytellyt enää kipeästi kuten edeltävinä päivinä. Nyt ollaan varmaan siinä pienoisella rajalla ollaanko raskaana vai eikö.

On uudenlaisia oireita, ja menkat voi tietysi olla sen 5 päivää myöhässä. Katsellaan. Mutta kuukautiskipujen ja tuhrujen puuttuminen luo positiivista fiilistä. Voi olla että tipun taas pilvistä mut ei se mitään sit taas jatketaan!

Dpo 10 yöllä voimakas kuukautiskipu sykäys vatsalla johon heräsin, rinnat kipeät, muhkuraiset. Iltapäivällä järkyttävä paleli, lämpö 37,1.
Alavatsa kipuja, kova jano, väsymys, heikotus. Illalla 'sähköiskut' alavatsalla. Nukun levottomasti ja nukahtamisvaikeuksia
Dpo 11 vetistä kirkasta vuotoa runsaasti. lämpö 37,4. Negatiivinen raskaustesti
Dpo 12 Kipu rinnoissa lievempää, raskaustesti taas negatiivinen. Lämpö 37,1. Illalla todella oksettava olo, ilmavaivat ja kova närästys.
Dpo 13(tänään) Rinnat välillä kipeät, välillä ei. Lämpö seilaa ylös alas, välillä posket hehkuu välillä kamala vilu. Kahvi närästää ja oksettaa. Ilmavaivat, närästys. Tänään kp31/27-28 tänään en testannut jotenkin usko meni että pitäis olla jo plussa :( Ei silti mitään menkkamaisia oireita kuten kipuja/tuhruvuotoa mitä yleensä ennen menkkoja? Mikä mulla on??
 
Viimeksi muokattu:
Tässäpä yk4 oirelistaa:

DPO -1 Hirveä määrä ovislimaa bongattu ja ukko-kulta kellistetty ;)
DPO 0 Limaa ei normaalia enemmän, alavatsa kipuilee. Yritetty ukon kellistystä uudelleen mutta huonoin tuloksin :mad:
DPO 1 Alavatsa kirvelee edelleen ja nännit ihan aavistuksen kipeät.
Dpo 2 Alavatsalla ei juurikaan enää kipua, mutta nännit enemmän kipeät.
Dpo 3 Nännit kipuilee, iltapäivällä vähän huono olo.
Dpo 4 Edelleen nännit herkkinä ja taas iltapäivällä huono olo. Ihan hirveä väsymys koko päivän ja nukuin pojan kanssa päikkäritkin.
Dpo 5 Nännit ihan ministi herkkänä, alamasua nippailee oikealta. Päätä jomottaa koko päivän.
Dpo 6 Eipä oikeastaan mitään normaalista poikkeavaa. Paitsi että ilmavaivat vaivaa :p Alavatsaa vähän nippailee. Liekkö ilmakuplia sielläkin :D
Dpo 7 Aamulla ja päivällä ihan oireetonta, paitsi pieni tissi/nännikipu edelleen jomottelee. Iltapäivästä alkaa alavatsaa turvottaa ja nipistelyä munasarjoissa. Illalla repäisykipuja aina istumasta noustessa, alapäätä nipistelee, reisiä särkee kuten ennen menkkoja. Pakko oli pissiä yksi Davidin liuskatesti pois kaapista huutelemasta ja nega tietty tuli (esikoisesta sain ekan haamun vasta DPO12 illalla).
Dpo 8 Alavatsaa turvottaa & nipistelyä munasarjoissa. Alavatsassa kummallista kuplintaa ja kaiherrusta. Menkkasärkyä reisissä. Paleltaa ja lämmöt vähän koholla.
Dpo 9 Illalla taas masutuntemuksia. Päivällä oli niin hässäkkää ettei ehtinyt tunnustella oloja. Tällä kertaa Sofin One Step -testiin kusaistu ja joku hitsin haamun esiäiti sieltä kurkkii. On niin hailura että voipi olla viivanpaikka.
Dpo 10 Ihan aamusta alavatsassa taas oloja. Samoin illalla. Päivällä paleltaa hurjasti. Aamulla lyhyt huonon olon tunne, samoin illalla. Rintoja särkee sivuilta mutta nänneissä ei kipua. Taas se haamun esiäiti tai viivanpaikka One Stepissa.
Tässä kierrossa plussa testiin Dpo12-13 mutta vuoto alkoi Dpo14 :'(

Ja eikun kohti uutta kiertoa eli yk5 oireita:
Dpo1-3 Rinnat ja nännit kipuilee. Dpo3 repäisykipuja alavatsalla aina istumasta ylösnoustessa. Rinnat täyden tuntuiset.
Dpo4 Rintoja vihloo heti aamusta, reisiä särkee kuin menkkojen aikaan.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä