Pikapano tuntemattoman kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja Pikapano
  • Ensimmäinen viesti
hmph
No tuota, en minkä tahansa tallaajan mukaan lähtisi. Minut aika harva saa syttymään.
Tosin, sekin ihme tapahtui tuossa pari viikkoa sitten. Kohtasin aivan random-tyypin ja huomasin, että jos se vähänkään vinkkaisi, olisin hetivalmis :p
Ei, en siis ihan tavallisesti lähtisi, koska mulla on niin kovat kriteerit sen suhteen.
 
puotipuksu 70-luvulla
Olen minä. Nuorena kesätöissä kaupassa. Siitä on pitkä aika ja silloin oli semmoisia maalaiskauppoja maalla. Osuuskauppoja. Minä olin myymälän puolella ja varastossa oli semmoinen ujo poika apulaisena. Ei me puhuttu vaikka usein asioin varastoissa hakemassa jotain. Kerran vaan satuttiin kylmäkellarin ovella vastakkain ihan törmäten. Tarrattiin kumpikin kiinni toisiimme ja jotenkin vaan poika painoi minua penkkaa vasten ja siinä pantiin, ja tosi nopeasti. silloin oli tuntematon, mutta ei kauaa.
 
suomineito
[QUOTE="vieras";28491005]Ei tarvitse ihmetellä mistä on kotoisin suomalaisen naisen maine ilmaisena huorana...[/QUOTE]

Mielummin elän sellaisessa maineessa kuin esim. intialaisnaisena, jotka ovat helpostiraiskattavien, happopestävien ja kidutettavien naisten maineessa.
 
"Silja"
Chattipalstalla etsin seksiseuraa ja löysin mieleiseni miehen. Vaihdettiin kuvat ja sovittiin tapaaminen miehen asunnolle. 5 minuuttia siitä, kun olin miehen luona, niin pelmuttiin jo sängyssä ilman vaatteita. Kivaa oli. Hänestä tuli vakkaripanoni.
 
panija
Sitoutuminen ja toistensa tuntemaan oppiminen ei ole minulle. Kun panettaa mennään baariin, etsitään hyvännäköinen jätkä tai muija, tai molemmat, ja eikun pikapanolle!!
 

Yhteistyössä