***PIKKUKAKKOSET*** Uudet tervetuloa!

AAM
Alkuperäinen kirjoittaja Halfcafnonfatlatte:
Ma liityn metsastysseurueeseen... tosin ajatuskin nostaa kylman hien pintaan... :x
parasta tossa on että ei vienyt kauaa aikaa ja hiki tuli :LOL: :D ajattelin että testi luontoisesti pyrin tekemään noi joka päivä pojan ollessa päikkäreillä :whistle: :whistle: :| :D :xmas: .. kunnes --> |O
 
Heips!Mäkin voisin ilmottautua tänne,jos vaan soppii!Odotuspuolel välil kirjottelinkin!
Eli meijän pikkukakkonen,Miro synty 19.1.09 klo 22.29 rv 37!3195g,49cm.Esikoinen on syntynyt 03/07.
Miro synty 3vko etuajas ja tuli maailmaan aikast nopeesti!Lapsivedet meni kotona ja heti rupes supistamaan 3min välein!Synnytys kesti 3h40 min!Olin periaatteessa eka synnyttäjä koska Eetu synty sektiol! Miro joutu heti lastenosastol ja joutu oleen siel melkeen viikon!hengitys huonoa,ei syönny hyvin ja sokerit alhaal!Sit viel kellastu!
Nyt meillä on kaikki hyvin!Miro on iso 5kk jässikkä!4kk iäs paino 8310g! :D

Mustasukkasuutta ei oo ilmenny!Kovasti isoveli tykkää auttaa Miron hoidossa!
Muuten kyl esikoisel on uhmaa! :whistle:

 
Makin voisin koettaa sita AAM, et jos joka paiva muistais... tosin esikoisen jalkeen taisin ostaa kirjan ' Getting back to shape' ja se makaa avaamattomana (miltei) polykerroksen alla kirjahyllyssa... yha. :ashamed: Ma oon niin laiska! :headwall:

Tervetuloa Tyyppien aippa! :wave: Meilla oli nakojaan suht identtisen synnytykset! =) Hyvan kokoisena Miro syntyi ja iso poika jo! =) Hyva, etta oli asiantunteva apu paikalla alussa ja nyt poika voi hyvin! :hug:

Tassa ihmettelen, viitsisko menna ulos vai ei... vahan on tuollaisia ukkospilven nakoisia taivaalla, vaikka valilla aurinko paistaakin... =)

Nukuttiin tyton kanssa pitkaan, han meni vasta kymmenelta nukkumaan... =) Ma oon yrittanyt kaikkeni tuodakseni iloa hanen elamaansa, mutta ei... meilla ei naureta... noh, ei saa ilmeisesti olla malttamaton! :D

 
Taa
Sopiikos tänne pinoutua?

Mulla on kesäkuun alussa -09 syntynyt poika ja tyttö on helmikuussa -07 maailmaan putkahtanu.

Tänään jäin ekaa kertaa yksin lasten kanssa, kun mies palasi töihin isyyslomaltaan. Isomman sain ainakin ilman ongelmia päiväunille, mutta kattellaan nyt mitä päivä tuo tullessaan.
 
Tervetuloa Taa! :wave: Teillakin ihan ekat viikot meneillaan. :heart: Miten on paiva alkanut kolmisteen? Vielako esikoinen nukkuu? Minka kokoinen poika syntyi?

Meilla on valilla sellaista raivoa tuolla esikoisella Tyyppien aippa, etta on omat kasvattajan'taidot' kovilla... Miten lapselle opetetaan pettymyksen hyvaksymista ja kasittelya? :| Esikoinen on myos todella kilpailuhenkinen ja tietysti valilla haviaa, eika ole paras... siitahan riemu repeaa...

 
Taa
Alkuperäinen kirjoittaja Halfcafnonfatlatte:
Tervetuloa Taa! :wave: Teillakin ihan ekat viikot meneillaan. :heart: Miten on paiva alkanut kolmisteen? Vielako esikoinen nukkuu? Minka kokoinen poika syntyi?
Hyvin alkoi meillä päivä. Esikoinen meni ekaa kertaa pitkään aikaan kiltisti nukkumaan ja nukkui jopa 1,5h :eek:. Kohta yritän lähteä puistoon molempien kanssa. Onneksi tuo vauva nukkuu aika hyvin vaunuissa.

Poika oli syntyessään 4530g :D Pituutta 51cm ja pipo 37cm ja tarkka päivähän oli 3.6 (Hei tutut :wave: )
 
Taa
Täältä lähtis lahjotuksena yksi uhmaikänen :wave:
Viime yö oli ihan tuskaa, kun piti taistella uhmiksen kanssa siitä, että kuuluuko klo 03 nukkua vai ei. Nykyään on muutenkin kaikki asiat taistelua: pukeminen, syöminen, nukkuminen, siivoaminen... Tuntuu, että alkaa keinot loppua.

Vinkkejä otetaan vastaan!
 
AAM
tervetuloa taa:lle ja tyyppien äipälle munkin puolesta...

Taa vaihdetaanko yks uhmis toiseen =) ? uhmisten vaihtoviikot.. :whistle: :xmas:

meillä kans ensimmäinen vastaus mihin tahansa kysymykseen on "nää" oli se mitä tahansa.. paitti jos on kyse jätskin tai herkkujen (njamma njamma :D =jäde, karkki = kaakaa, ajaa myös kakun nimen ) syömisestä... |O

Nukkumaan tuo sentään suostuu, luojan kiitos ! nukuttaminen onkin pääosin mun harteilla ko mies on yötyössä (sit lomalla 3 vkoa)...

Muuten kivat kelit :) x=)x ettei loppui heti ois niin ihana jos jatkuis nyt kolmisen viikkoa tollaisena :saint: :D

nyt pyykille.. :wave:

AAM & kids
 
Ma tuun mukaan vaihtoviikkoihin mun testosteronihirvion kanssa... mikaan ei kay ja mikaan ei ole hyvin... :| Meilla ei tietysti edes nukuta paikkareita... eli taistelut jatkuu koko paivan valilla ja sit iltaisin onkin usein kaikista kivointa, kun ollaan kaikki vasyneitakin. :headwall: Valilla otettiin taaskaytostaulukko tarroineen kayttoon...

Sopivan kokoinen pikkumies teillakin Taa. =) Valoisuus pitkalle iltaan ja aikaisin aamuyosta ei ainakaan meilla auta esikoisen suostuttelussa... ilmeisesti on vaikea uskoa, etta valoisaan aikaan on myos yo. (Ja aikuisillas vanhuus ja koko ei kulje kasi kadessa... :LOL: )

Miten teilla mies saa nukuttua paivisin AAM? Miten saat lapset pysymaan hiljaisina vai oottekok evakossa? Meilla ei kylla pystys nukkumaan kuolleetkaan... :ashamed:

 
AAM
Alkuperäinen kirjoittaja Emppu788:
Aleissa käyty eilen :) On se kumma että aleissa on aina ne tavarat mitkä ei kiinnosta :D
niinpä :) tosin mä kyllä löydän useimmiten alesta hyvää ja kivaa tavaraa..
tässä eiliset "löydöt" okei tätä "MOM" lainia ei enään löydy lindexiltä mutta KAS löysinpäs ja ihana mekko onkin tuo kukallinen ja "farkkua" oleva oli musta muuten vain kiva muutenkin että noi oli 70% rekissä ja just mun kokoa, ainakin vatsalihasjumpan jälkeen kun olen turbo sikspäkkini kanssa valmis.. joskus :whistle:



kukallinen oli 7,5 ja farkku 9 eur vai toisinpäin ? ei pahan hintaisia musta :) :saint: ton hintaisia sais aina olla...

Aam & kids
 
Ma oon ostellut alesta lapsille vaatteita ja ihan liikaa... :ashamed: Itelleni ostin hameen, mutta ei oikein huvita itelle mitaan kesaksi ostaa, kun on niin paljon viela tuota ylimaaraista...

Ihanat mekot AAM!! =) Ehdottomasti kelpaisi tuollaiset hinnat aina! :D
 
Meillä ei oo tullut mitään ja 2 rokotusta jo saanut :)


Tässä viimeviikon/tänviikon saldo

- kahtena päivänä huono olo
-hiukan rusahtavaa vuotoa
-maha muutaman kerran sekaisin
-taas muutaman kerran hiukan rusahtavaa vuotoa
-taas hiukan öklötystä


Mutta testi näytti selkeää negaa hmm...Kuukautiset oli kesäkuun
kesäkuun alusta...Noita oireita kun oli jäbästä :) Nyt menossa
kp 24... Meillä ei nyt lasta yritellä mutta ei oo vielä pillereitäkään
vaan pelkkä kumi

 
AAM
emppu joko teillä vakavissaan väkerretään siellä pikkukolmosta.. :D ;)
mä tahtoisin kans jos ei talouspoliittinen tilanne ois niin nihkeä. voi kun joku tuttu voittais lotossa ja maksais meidän kaikki lainat pois :LOL: :saint:
oikeesti jos voittaisin tekisin kyllä jollekin tutulle iiison palveluksen tiättekö jos sattui tulee apaut päälle kolme milliä esim.. mitä helvetin iloa siitä rahasta ois jos ei sitä jollekin muullekin jakais :)

rokotuksia ei meillä vielä, mutta se pneumokokkijuttu alkaa maanantaina joten.. piikkiä pukkaa neitille haitariin :kieh:
ja kakkoselle tuli joskus jotai ärtymystä ei mtn pahempaa koskaan. ei punatuksia ei ripuleita yms..
Latte kysyit siitä ukon nukkumisesta, aikas hyvin nukkuu vaikka tuo ykkönen pitääkin joskus metakkaa, oppinut kyllä hillitsemään ittensä, toivottavasti pikkanenkin oppii. ja muuten pyritään olemaan ulkona aamupäiväsiitä 10 etiäpäin aina kahteentoista yhteen kelillä ko kelillä :|

tultiin just kotio maaseutumatkalta itäkeskuksesta ja bussilla ja metrolla sai pieni mies matkustaa :heart: meinas ekaks tyssätä täysin matkateko ko ei päästy mukaan dösiin ko olivat täynnä vaunuja ja rattaita mutta meniin ison väylän varteen niin siellä meni useampi linja niin johan päästiin heti oli tilaa enempi..
kyllä olikin tohkeissaan liikennevälineistä.. ja lopuksi sai vielä br toysin alesta über heenon kyttäauton mukaan ko oli niin kiltisti kun antoi äiskä hm:llä shopata vähän alevaatteita..
nyt nukkuu ko tukki sängyssä poliisiauto kainalossa :LOL: :D ja mä saan nauttia kahvini ja suklaakeksini vatsalihasliikkeiden jälkeen rauhassa.. :whistle: :) B)

ja aurinkokin paistaa B) nice...

miehellä alkaa loma ens ma :D jee !!

aam & kids
 
Rokotukset takanapain ja tytto ainakin viela ok! =) Panadolia on kotona, jos nousee kuumetta, toivottavasti ei tarvita! Tytto on jo 6.6kg! Isompi, kuin veljensa tassa iassa... :whistle:

Hmm Emppu! :D Eihan sita koskaan tieda... =) Teillekin kolmasta ilmeisesti jossain vaiheessa haluttais? Ihanaahan se olis meillekin kolmaskin saada, mutta en tiia jaksaako kroppa enaa... tuo rm oli sen verran ankeeta, etta... :(

Nyt meen vahan kotihommiin, kun tyttokin nukkuu...


:wave:
Latte ja 13 viikkoinen
 
Mua alkaa taas harmittaa (ja tyttoa kanssa) tama helle! Vaikka vauvakin on vaan vaippa paalla, on hanella jatkuva hiki... :headwall: Ei pitais tietenkaan valittaa kauniista saasta, mutta valitan silti! |O

Loytykos sulle mitaan tuliaisia sielta Itiksesta AAM? :D Vai oliko poika ainut onnekas? :LOL: Oot kylla aika sissi, kun viitsit vaunujen kanssa lahtea dosiin ja metroihin heilumaan! Mua ei sais kuin aseella uhaten! =)

Anyway, ma loysin lapsille kivaa vaatetta tanaan! =) Ja itelleni mekon!! :D
 
AAM
Latte sieltä löytyi semmoi ryppytoppi 3eur tiäkkö tuommoinen sen mun sinisen mekon yläosa venyvää kangasta.. voi vaan repäistä alas ja riiputtaa tissiä toisen suussa julkisilla paikoilla tietty :D :LOL: B)
ja sit lilat polvileggarit :ashamed: ukko inhoo joviaalisti niitä niin siks ostin =) moon ilkiö mut myönsi että oikean vaateyhdistelmän kanssa näytän sentäs ihan kivalta niissä, sentäs joku "erävoitto" mulle...

Mä jotenkin voisin jo odotella pikkukolmosta, ainakin unelmissani :saint: :heart: kauhia himotus uuteen vaavaan... :headwall: takokaa joku järkeä mun päähän..
joku oli ukolle töissäkin heittänyt että onkos jo lapsiluku täynnä ? ukko se sit siihen että ei kai ny vielä vaimon mielestä.. tyyppi oli sit vaan nauranu sille piti kai vitsinä sen heittoa.. :/ mä lopetan lastenteon sitten kun synnytykset alkaa oleen niin että hengissä en meina selvitä ! :p :xmas: eli varmaan joskus kuuskymppisenä.. :whistle: :LOL: lapsiraukat..

Ai vitsi mitä jorinaa mulla taas tulee, älkää kuolko tylsyyteen.. pitää vissiin lähteä sänkyyn.. huomenna "vapaapäivä" eli siis ei mtn kalenterissa.

aam & kids
 
Ai suurperhetta haluaisit! Mikas siina! :D Ihaniahan lapset on... mullekin kavisi, kunhan ei tarttis olla raskaana (tai olis hyva olo raskaana ollessa) ja olis rahaa... =)

No, tunnistan sut sit ainakin, jos joskus tormataan! Sa oot se nainen lapsilauman keskella, liilat legginsit jalassa, ryppytoppi vyotarolla ja vauva rinnassa kiinni! :LOL:

Taytyiskohan munkin menna jo lepoon... :LOL:
:wave:
 
AAM
Latte ja mä huudan muukuloille pää punasena "saatana riviin järjesty" :ashamed: |O :LOL:
Kokeillessa tässä iltasella funtsasin että perskules eihän noi leggarit käy ilman hametta tai jotai alaosaa, se pitää vielä hankkia joku matchaava alesta tietty.. :D muutoin kaltsariinikset loistaa ihan liian kirkkaasti läpi niistä.. :ashamed: ei sit ollut sitä paksumpaa denieriä tai jotain.. :xmas: äijä meinas nauruun kuolla B) ko meinas että ulosko pelkälteen noilla lähtisin ?? :xmas:
 

Yhteistyössä