***PIKKUKAKKOSET*** Uudet tervetuloa!

Mita sulle kuuluu Niiskis? :hug:

Oot sina aika sissi AAM, toi afro kuulostaa ihan oikeelta liikunnalta, toisin kun mun aiti- vauva -jooga... Mut kivaa se on kuitenkin! Kuulostaa aika pelottavalta toi sun toimenpide! :eek: Kai siihen jotain kipulaaketta saa?
Hyvan kokoinen tytto tuo teidankin Ansku!

Tais tosiaan Taa Martoilla jaada huomaamatta maran lapsen paleleminen... mut onhan sita kiva sit paivitella, kun ei aideilla ole aikaa leikkia lastensa kanssa, eika anneta muidenkaan leikkia... Taisivat itse kaivata lapsen seuraa siella. :hug: Mun tekis kanssa mieli menna kirppikselle, myymaan ja ostamaan, mutta just tuo tungos ja omat lapset... liikaa sahlaysta! :ashamed: Jos olis joku lastenkaitsijana... :D

Ma en yhtaan tieda, mita taalla pain on, mut joo tuo uimahalli on kylla hankala, kun ei yksin saa kahden lapsen kanssa menna, meillapain ainakin pitaa molemmilla lapsilla olla oma kaitsija... eli mahdottomuus monesti. En sit tiia kuinka usein sita muutenkaan viitsisin menna... :D

Ma en vielakaan ole jaksanutalottaa niita kiinteita, kun menee ihan hyvin ilmankin. :ashamed: Kai ne on pakko alottaa ennen seuraavaa neuvolakeikkaa? :LOL:

Miten teilla on alkanut arki Olkkis? Ma jo kaipaan sellasta pienta vauvaa, kun oma tytontankki on jo niin valtava! :D Kai sita kolmatta on pakko joskus viela yrittaa... mut ei viela!

Mitas Emppu?
:wave:
 
Huomenta!

Hyvin on arki alkanut. Sälli syö, nukkuu ja kakkaa. Mitäs muuta viikon ikäinen vauva voisi tehdä? :D Yötkin nukutaan kohtuullisen hyvin, viime yökin vain yhdellä ruokailulla. Tosin syötin poitsun just ennen kuin itse menin nukkumaan joten se varmaan helpotti.

Neuvolasta käytiin eilen katsomassa poikaa ja neuvolan täti sitten totesi että täähän on ihan keltainen. :( Ei kuulemma oo mitään vaarallista mutta pitää pitää mahdollisimman paljon luonnonvalossa ja syöttää päivisin max 3h välein. Saa nähdä miten onnistuu kun ukkeli tosiaan on loistonukkuja. En haluais enää sairaalaan sällin kanssa.

Olkkis ja Pikku-A
 
Ompas pikkumies hyva nukkumaan Olkkis! =) Harmi, etta pitaa heratella syomaan kolmen tunnin valein, mutta jos tuo auttaa... Saat hyvalla omallatunnolla istuskella vauvan kanssa takapihalla tai puistossa! Kylla munkin on jo ikava tuota sopoa vastasyntynytta... Mutta ihanassa iassahan ne lapset on aina- paitsi silloin kun on kiukkukohtaus tai uhma! :LOL: Miten teilla esikoinen on ottanut uuden vauvan?

Meilla ei vielakaan ole tytolla hampaita, mutta uskon yha niiden olevan tulossa... (ainakin jossain vaiheessa :LOL: ). Kuola valuu ja nyrkki menee suuhun (ja kaikki muu). Han yrittaa jo laittaa polvia mahan alle- lieko kohta lahdossa liikkeelle?! =) Kamala tahtotapaus myos, hirvea kirkuna, jos asiat ei mene niinkuin han haluaa! ja hymy sitten kun menee! :D

Esikoinen tykkaa hirveasti vielakin vauvasta, mutta uskon artymyksen tulevan, kun tytto paasee liikkeelle ja alkaa 'pilata' hanen leikkejaan...

Onko teilla viela vauvoilla vaunuja? Meilla alkaa tytto olla kopankokoinen kohta... taytyy varmaan siirtya rattaisiin! :eek: Entas kantoliinat? Miten pitkaan olette kayttaneet?

 
Huomenta!

Nyt on herättelyt ohi ja keltaisuus tipotiessään. Näin ainakin kun silmistä katsoo niin valkuaiset ovat ihan normaalin valkoiset. :D Silti aion jatkaa päivittäisiä ulkoiluhetkiä kun eilinen teki itselle todella hyvää eikä millään olis malttanut tulla sisälle. Tosin sitten alkoi satamaan vettä...

Olkkis ja Pikku-A 8vrk
 
No sehan toimi nopeasti! Hienoa!! =)

Joo, eilen ja edellispaivana oli kylla ihana ilma!

Ma annoin eilen tyton vahan imeskella banaania... tuntui tykkaavan.
Luulen, etta saatan ovuloida nyt, on tutut kivut munasarjankohdalla... voikun ne menkat pysyis viela poissa- taa on niin ihanaa ilman niita!! =)
 
Latte: Mut saa lisätä listalle, kun ehdit... Olkkis74/poika 10.9.2009/52cm,4300g tjsp

Mä taisin nuolaista ennen kuin tipahti. Nyt taas pojalla silmänvalkuaiset kellertää... :( Onneksi ei ihan niin paljon kuin toissa päivänä. No onpahan hyvä motivaatio ulkoilla, kun se luonnonvalo kerran tuota keltaisuutta poistaa. Sitä mä vaan ihmettelen että mitenkähän tuo, kun sanoivat neuvolasta että jopa ikkunalasin läpi tuleva luonnonvalo on hoitokeino. No hyvä vaan että on kotihoitokeinoja niin ei heti tarvitse lähteä sairaalahoitoon.

Olkkis ja Pikku-A 8vrk
 
Sori Olkkis- unohdin ihan lisata sut listalle, mutta siella nyt oot! =)

No, ompa mielenkiintosta, etta ikkunastakin voi maailmaan valilla katsella ja sekin hoitaa! Kiva juttu! Milta nayttaa pojan vari tanaan?Eihan tuo keltaisuus kovin pitkaan jatku kai yleensakaan?

Meilla on rauhallinen aamu, ihan kiva, kun paiva ja ilta meneekin sitten kauheassa tohinassa! Vasyttaa jo ajatuskin! =) Banaania on muuten meilla tytto maistellut aidilta vahan- eihan tuo kai saanut siita irti kuin makua, mutta kuitenkin! Ilmeen perusteella sanoisin, etta maistui paremmalta kuin omat varpaat! :LOL:

 
Moi!

Kuumeisena pikaisesti kirjoitan että edelleen on keltaista silmissä. Tänään ei päästy ollenkaan ulos kun mulle iski rintatulehdus ja päivystyksessä meni melkein 4h ennen kuin pääsin kotiin. Huomenna uusi yritys jos vaikka olisin jo kuumeeton, tosin ei mulla nytkään ole enää kuin lämpöä mutta josko tuo uunituore ekakertalaisisä lähtis poikansa kanssa huomenna ulos jos minusta ei siihen ole. En tiedä, sen näkee aamulla. :D

Nyt nukkumaan, saa rintojen pumppaus jäädä aamuun.

Olkkis ja Pikku-A 9vrk
 
Onnea olkkikselle pojasta :hug: :flower:

Oma napa... Nyt on sitten kaikenmaailman lääkitykset... Menkkoja odotellessa ja sitten asentamaan sitä hormoonikierrukkaa...

Kyllä tämä tästä alkaa iloksi muuttumaan vielä kun sais esikoisen tottelemaan että aamusin syödään puuro vaikka se olisi kuinka ällöttävää/pahaa!!! Hoidossa syö jopa 2 lautasellista!

Aikansa kun taistelee aamusin sen puuron kanssa lopputulos on aina sama. Puurot pitkin keittiötä mukulaa myöden. Ja mun hermot ovat tuhoutuneet. En voi uskoa kuinka se pinna palaakaan niin hemmetin äkkiä! Ja sitten tulee pelastava isi ja antaa leivän! :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :headwall: :headwall: :headwall:

Eihän se ikinä kotona sitten syökkään puuroa kun vanhemmat eivät ole samaa mieltä edes aamupuurosta!!!

Kyl tää alkaa olla finaalis. Mä en jaksa enää " kouluttaa" tota miestä. Hoitakoon sitten asiat esikoisen kanssa miten tykkää mut turha mulle tulla ruikuttaa kun neiti syö vaan nakkeja leipää kurkkua viinirypäleitä sun muuta sontaa!! Saakoot mennä neuvolaan asti selittämään miten asiat on. Kuuntelis sitten siellä syytöksiä että paino laskusuunnassa ja kehitys olematonta. Mä sentään yritän saada sitä syömään kunnes mies tulee paikalle lässyttää ja antamaan lohtuleipää kun äiti on ilkeä ja syöttää aamupuuroa!!! :kieh: :kieh: :kieh:

No niin nyt tuli taas tuutin täydeltä tätä meidän perheonnea!!! :'( :'( :'(
 
Taa
Huomenta!

Niisku-rouva Jos se puuron syöminen on noin kovaa taistelua, niin luovuta ihmeessä. Leipä on mun mielestä yhtä hyvä aamupala kuin puurokin. Tosin nuo ranskanleivät ja muut vehnäleivät ei ehkä ravintoarvoltaan mitään parhaita. Anna ruisleipää tai jotain täysjyväleipää niin on tyytyväisempi lapsi, levollisempi äiti ja siistimpi keittiö :D
Meillä esikoinen teki 10kk iässä puurolakon. Kotona ei saatu menemään enää tippaakaan, mutta isovanhempien luona ja myöhemmin päiväkodissa kyllä söi.

Tänään oli ihana herätä. Nukuttiin taas miehen kanssa miehen puolella, koska tuo pienin nukkui poikittain mun puolella sänkyä. Heräsin siihen, kun pitkät pätkät juttua tuli pienemmän suusta. Kelle lie keskusteli :D . Kohta siihen sänkyyn tuli myös esikoinen, joten siellä köllöteltiin koko perhe.

Tässä kovasti jo odottelen tuota 4kk neuvolaa (joka on vasta lokakuun alussa), että tietäis kuinka meidän kiinteiden alotuksen kanssa käy. 6kk täysimetyksestähän haaveilin, mutta viime kerralla oli painoa tullu niin niukasti, että tais se haave jäädä tosiaan vaan haaveeksi.
Onkos teillä latte nyt muita makuja maisteltu, kun sitä banaania?
 
Huomenta.

Nyt on sitten lääkitys kiloja vastaan.

Menkat alkoivat tänään... vielä ainakin suht hyvässä kunnossa olen. HB oli 110... joten tiukille vetää kroppa... rautaa on popsittava. Olen nyt kääntynyt sen hormoonikierrukan puolelle... Täytyy vaan jostain vetästä rahat siihen ja sitten vuotojen loputtua käydä laitattamassa. Hiukan jännittää kun ei yhtään tiedä miltä se tuntuu...

Noh olen aina ajatellut että jos yhden lapsen olen pystynyt synnyttämään ilokaasulla ei mikään kipu voi mennä sen ylitse... :D Ei se sinäänsä se lapsen synnyttäminen vaan ne tikit... niiden laitto on se mitä en meinaa kestää! :whistle: Tuli justiinsa mieleen pojan synnytyksestä kaikki ajatukset... eka sanoin miehelle että kyllä mä hullu olen ku tähän halusin taas ryhtyä... nauroin kylläkin siihen päälle. :LOL: Osastolla jo halusin uudestaan raskaaksi. Mutta lapset ovat tämän elämän suola... :heart:

piti kertoilla viime neuvolakäynnistäkin mutta on päässyt unohtumaan.

Jäntevä poitsu.
7880g
66,5cm
42,5cm
Iso kultakimpale... :D :heart:

Neitikin päässyt taas käyrille kun on hoidossa alkanut syömään... kotona vielä takkuaa mutta kyllä jotain alas menee... :D

Kyllä tämä elämä tästä vielä iloksi muuttuu... Ja lapsia tulee lisää jos tulee. Ei niitä tehdä ne saadaan... :heart:

Siitä puurosta. Ei se olekkaan pakko syödä... Olen vaan pitänyt itseäni huonona äitinä kun en saa lastani syömään edes puuroa. Mutta väärässä olin ei se tee minusta huonoa äitiä jos lapsi ei puuroansa halua syödä.. :D

Värikästä syksyä kaikille :wave:
 
Heissan!

Voi ei Olkkis! :hug: Tuo rintatulehdus on kylla tosi ankee!!! Saitko laakitysta? Toivottavasti paranet pian! Miten teidan poitsuli? Onko miehella isyysloma?

Niiskis! :hug: Hyva, etta menkat alkoi ja on laakitys! Mulla ei se kierukan asetus muutakuin nipistanyt vahan- ei paha lainkaan!! Aidille lasten on hyva kiukutella, niin se vaan on! :hug: Meilla ainakin on sellaisia kausia, kun syodaan puuroa ja sitten kausia kun syodaan jotain muuta... ainakin syodaan! Ja sit hoidossa/ koulussa syodaan jotain mita ei kotona edes maisteta, kun siella ne kaveritkin syo! :D Potra poika tosiaan! :heart:
Onpas tosiaan muuten kaunis syksy tulossa- vaahterat on tosi kauniin varisia jo! =)

Taa- ei meilla ole mitaan maisteltu... jos nyt viikonloppuna, kun mieskin haluaa olla siina mukana! Siita sita alkaakin ihan uusi rumba! :D Sithan sen tosiaan nakee, miten kauan taysimetyksella, kun ne lapset on niin erilaisia! Meilla menis varmaan vahan pidemmallekin taman tyton kanssa, mutta neuvottiin alkamaan puolen vuoden iassa viimeistaa, kun ne rautavarastot esim lapsella alkaa sitten olla jo aika nollassa ja sita ei kuulemma saa aidinmaidosta!

Meillla on taalla tytto 6kk! Hyvaa synttaria! :heart:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Halfcafnonfatlatte:
Meilla on sitten lahdetty liikkeelle- hankalaltaan tuo tyyli nayttaa, paa massa, pylly pystyssa ja kadet laahaa takana... mutta kylla sillakin tyylilla eteenpain paasee.... :LOL:
Siitä se lähtee... Eikä loppua näy. :D

Meillä mies piti vasta kesälomansa tässä poitsun syntymän aikoihin ja ehti olla jo viikon kotona meidän kanssa. Nyt lähti sitten takas töihin pariksi viikoksi ja sitten jää taas meidän kanssa kotiin 5.10 alkaen pariksi viikoksi. Ihan hyvä järjestely niin saadaan ristiäisetkin järkättyä. Tai siis pappi, kirkko ja kahvipaikka on jo varattu. Vielä pitäis pitopalvelun kanssa sopia tarjoiluista niin sitten ei tarttis enää mitään ihmeellistä. Tai no kukkalaite kastemaljan viereen mutta sen ehtii myöhemminkin. :D Mä aion päästä tosi helpolla noiden ristiäisten kanssa. Laskeskelin että helpoimmalla tosiaan pääsen kun otan kaikki valmiina. Kotona olis pitänyt siivota, etsiä kissoille (2kpl) ristiäispäiväksi hoitopaikka, leipoa yms. Ja kun en mä ole mikään siivous/leipomisintoilija niin oli helppo päättää noin.

Että tällaista tällä kertaa... Pitäis varmaan käyttää tilaisuus hyödyksi ja mennä kiusaamaan isäntää tuonne makkarin puolelle... Edellisestä kerrasta onkin jo aikaa, ihan liian kauan. :D

Olkkis ja Pikku-A



 
Iltapaivaa vaan kaikille!

Kyllapas on KYLMA!!! :eek: Hankalaa yrittaa vauvaa tunkea haalarissa istuimeen! =) Ruokailut on alkaneet sujua hyvin, eilen tytto otti lisaakin! :LOL:

Kyllapas oot ahkera Olkkis! Oikea tarmonpesa! Mun pitais seurata sun mallia, meilla on yha ristiaiset pitamatta ja makuuhuoneessakin n luvattoman hiljaista! :LOL:
 
MEIDÄN PIKKUSÄLLI ON 3VKOA VANHA! Mihin nämä 3vkoa ovat kadonneet? Tänään oli synnytyksen jälkeen oikeastaan ensimmäinen päivä kun huomasin ettei väsyttänyt yhtään. Ehkä tuo on sen ansiota että nukuttiin jätkän kanssa lähes 12h ja vain kolmella heräämisellä. Sai nukuttua vähän univelkoja pois.

Latte: Mä taisin saada jonkin hulluuskohtauksen kun noi ristiäisasiat on jo kukkia vaille valmiit. Tänään sain just sovittua pitopalvelun kanssa ristiäisten tarjoilut ja kattauksen. Kukkajutut katellaan isännän kanssa kun hän on isyyslomalla seuraavat kaksi viikkoa. Ei oikeastaan oteta kukkia kuin kastemaljan viereen...

Missä vaiheessa teillä on muuten ollut nimi valmiina vauvalle? Mä tein sellaisen radikaalin ratkaisun että annoin isännälle vallan päättää poitsun nimi. Näissä lapsiasioissa on kuitenkin niin vähän mihin isi pystyy lopulta vaikuttamaan niin kun nimiasia on sellainen niin antaa isin päättää. Mä kuitenkin voin sanoa mielipiteeni mutta päätösvalta on isillä.

Olkkis ja Pikku-A 3vkoa
 
Taa
Moi!

Huomenna tulee pikkumiehelle 4kk täyteen :heart:
Tänään käytiin neuvolassa. Mittoja saatiin korttiin 6650g, 66,5cm ja pipo 44cm. Painonkehityskäyrä on niin surullista katseltavaa, että kiinteät täytyy nyt alottaa. Jos vaikka sais tuon painon hieman nousemaan. 2 kuukaudessa painoa on tullut n.600g, kun sitä ois saanu vähintään tuplasti tulla.
Muuten on kyllä virkeä, jäntevä ja tyytyväinen vauva.

Milläs maulla sitä lähtis liikkeelle?
Vauva kakkaa muutenkin kerran viikkoon, joten ummetukset ei ole tervetulleita.

Ihanaa! Huomenna tulee äiti käymään täällä ja tuo tuliaisia laivalta :p . Arvatkaa, kuka syö huomenna monta palaa valkosta tobleronea. Sitä on mulle joka kerta laivalta tuotu tuliaisina varmaan 20 vuotta. Ja vieläkin se on yhtä ihanaa :D

Maanantaina lähdetäänkin lasten kanssa Helsinkiin siskon luokse kyläilemään. Palaillaan sitten loppuviikosta/viikonloppuna kotiin. Varokaa siis pääkaupunkiseutulaiset, mä tulen shoppailemaan ikeaan! :D :xmas:
 
Huomenia!
Niin se aika tosiaan kiitaa, meillakin on ollut toinen lapsi jo yli 6kk!!!

Meilla myos mies valitsi nimen lapselle, ihan siita syyta, ettei paasty yksimielisyyteen ja ma en jaksanut enaa miettia! Meilla nimi oli valmiina ja kaytossa jo ennen syntymaan.

Hyvan kokoinen pikkumies teilla minusta on Taa! =) Ala sit syo liikaa suklaata (ma oon kateellinen, kun ite yritan vahentaa noita herkkuja! :D )

Olipas teilla pitkat unet Olkkis! =) Meilla ei vielakaan ole tytolla hampaita, vaikka olen niita kuolamaaran ja ikenien hankauksen peruteella odotellut jo muutaman kuukauden! =) Ruokailut menee tosi hyvin, bataattia menee kauhakaupalla! :D

Nyt mina menen lomalle, mutta nahdaan taas pian!!! :wave: :wave:
 
Me käytiin tänään 1kk-neuvolassa vaikka 1kk tulee täytee vasta ensi lauantaina. Hyvin on sälli kasvanut kun pituutta oli 57.5cm ja painoa 4950g. Huomaa että sälli on ollut kotona ruoka-aikaan vaikka neuvolan täti sanoi että on hoikka poika (päinvastoin kuin vanhempansa :D ). Pituuskäyrä nousee jyrkästi ja painokäyrä taas puolestaan laskee. No kunhan kasvaa niin muulla ei oo väliä. Meillähän poika on täysin korvikkeella kun maitoannos on vähintään 130ml/ateria eikä mullla riitä hermo/kärsivällisyys siihen että sälli sais tuon annoksen vain tissistä.

Onko teidän kenenkään lapsista ollut havaittavissa toispuoleisuutta? Siis sitä että kääntää esim päätään vaan toiseen suuntaan eikä juuri ollenkaan toiseen suuntaan. Meidän ukkeli kääntää päätään vain oikealle, vasen on aika mahdoton suunta. Neuvolassa tätä asiaa kysyttiin ja kuin tilauksesta sälli sitten vilkaisi vasemmallekin ja neuvolan täti sanoi ettei pitäis sen perusteella ainakaan olla mitään fyysistä vikaa miksei kääntäis päätään myös vasemmalle. Toivottavasti saadaan tuo vaiva korjaantumaan ennen kuin on seuraava (lääkäri)neuvola. Jos ei muutu homma niin pitää jutella lääkärin kanssa asiasta uudelleen. Jos sitten ohjais eteenpäin/ohjeistais muuten niin että saatais sinänsä harmiton vaiva korjaantumaan.

Olkkis ja Pikku-A
 
Taa
Moi!

Reissusta palattu ja tobleronet tuhottu :D :ashamed:

Jännitän täällä puhelin kourassa, että koska tulee kaverilta viestiä. Lähti päivällä synnyttämään eikä vieläkään mitään tietoa oo tullu. Onkohan mun läheisillä ollu näin malttamaton olo, kun minä olin synnyttämässä. Esikoista kumminkin pykättiin 35 tuntia ja toista 26 tuntia (sairaalassa oltiin 14 ja 17 tuntia ennen syntymää ). Hidas synnyttäjä kun oon :D

Soseita on maisteltu viikon verran ja hyvin tuntuu uppoavan. Tänäänkin meni purkillinen päärynää ja lisääkin ois halunnu. En vaan viitsinyt enempää antaa. Mahahan siinä ratkeaa.
Kakkaa sitten eilenkin väkerrettiin naama punaisena pitkään ja hartaasti. Toivottavasti ei kauhean kovalle vaan mene pienen maha.
 
Huomenta!

Olkkis- Meilla myos tytto katseli enemman vasemmalle aluksi, otti tavarat vasempaan kateen jakaantyi vaan toiselta kyljelta, mutta ajan myota alkoi sitten touhuamaan myos toisella puolella... Eli ehka teillakin menee ohi ihan itsekseen ajan kanssa! Me ollaankin mietitty, josko tytosta tulee vasenkatinen! =)

Hienosti on poika kasvanut Olkkis!! :heart:

Meilla neuvola loppuviikosta, saa nahda mita sanovat! Meilla myos menee hyvin ruuat alas, mutta tykkaa lampimana paljon enemman... niinkuin kai me kaikki... kylma bataatti ei mahda olla hirvean hyvaa! :D Olis vaan helpompaa, jos suostus kylmiakin ruokia syomaan...

Onpas teillakin tehty maistuvia soseita Taa! =) Ma en oo viela antanut hedelmia... pian vois kokeilla! Oot todella hidas synnyttaja! :eek: =) Hitaasti hyva tulee! :LOL: Joko oot kuullu uutisia?

 
AAM
:wave: heips likat !

Ja onnea uusille pikkukakkosmammoille.. Olkkis, en kai vielä onskuillu sinua :flower: :heart:

voi että kun on tuo kuuluisa oma rajallinen aika ja muistikapasiteetti rajoitettu, "ehtis" muka täälläkin käymään useammin... ashamed: |O

Huhtikuiset on vain pääpaino-pino. Usein hetkon kun tässä tytön nukkuessa makrouniaan ehtii käydä, mä saan niin pahaa silmää ukolta jos illalla istahdan koneelle (luulee varmaan että huvikseni tässä käkin ja likka hoitaa itse itsensä joopajoo antaa elää harhaluulossa sen vain ) niin ETTÄ ehtis jopa ihan "pyöriä netissä" meiningillä no way, en ehdi ainakaan minä en ainakaan joka päivä hyvä kun kerran EHKä kaksi viikossa jos niitäkään :kieh:

Joo siis komian kokoisia lapsia, täälläkin melkein 6 kk täynnä ja kahdeksan kiloa meni rikki jo ennen 5kk neuvolaa, pituus on siinä 67-68 kieppeillä, kohta mennään 74 vaatteille.
Soseita syödään 4-5 kertaa päivässä ja sonta sitä luokkaa että =) kaikkia kiinostaa :LOL: menee hedelmää ja liha/kasvis/kana sosetta.. itsetehtyä ja kaupan.. suositaan semperiä yleisesti ja muksulta kalkkunakasvis :p neitin mielestä ja mango ja banaani-persikka ihan ykköset makeista.
Tissiä syö, harveemin enää öisin kahta kertaa vikat on 12 kieppeissä ja sit 5.30-6.30 ajalla joskus jopa kasilta vasta :eek:
Kieriminen ja kääntyily on nyt päivän sana, oppi yhdellä viikolla toiselta puolelta masulta selälleen ja sitä vissiin seuraavalla viikolla tai sen lopussa toisin päin siis selältä masulle joten molemmat lähes kerralla, kyllästyi vissiin inisemään ittekseen :D kun mä en jatkuvasti pikkurätinästä häntä kääntänyt, no oppipahan nopsaan ko hokas että äiskä ei jassa jatkuvasti enään ja it`s time to begin.. :D
Päristelyä on alkanut nyt vasta tulemaan.. ja ruokailu oi ihanaa |O soseita äitin silmässäkin :D ai että..
piikit saatiin 3 ja 5kk molemmista tuli känkkäilyä ja lämpöilyä/rauhattomuutta sen päivän vain..
Muuten mennyt todella nätisti käyttäytyy kauniisti ja perustyytyväinen vauva :)

Olikohan muuta ? oli varmaan mutta just nyt en muista :D
Lunta odotellessa... :whistle: yäk !

Aam & Anskubansku 5½kk
 
Taa
Alkuperäinen kirjoittaja Halfcafnonfatlatte:
Joko oot kuullu uutisia?
Vasta eilen aamulla tuli puhelua. Oli homma venähtäny ja loppuviimein päätyny hätäsectioon. Mutta pikkuruinen poika sieltä tupsahti maailmaan :heart: Nyt mä odottelen sitten, että pääsevät kotiin, että pääsee kattomaan. Sairaalaan ei saa mennä, koska sairaala on perunu kaikki vierailuajat.
 
Moikka!

Onpas tämä ketju vallan hiljentynyt. Löyty vasta kolmossivulta kun äsken etsin...

Meillä oli eilen ristiäiset ja poika sai nimekseen Arttu Taavetti. Kaikki meni loistavasti. Arttu nukkui koko tilaisuuden ajan mun sylissä, heräsi vasta kun oltiin syöty lämmin ruoka ja aloitettu kahvittelut. :D Nyt opetellaan muistamaan se ettei pojan nimi ole enää salaisuus vaan sitä saa/pitää käyttää ihan normaalisti... :D

Olkkis ja Arttu
 

Yhteistyössä