*Pikkukakkosta odottavat 2011*

Onnea Wiiwuskalle! :flower:

Tulinpa tämä kamalan väsymyksen kourissa kertomaan, että sain vähän helpotusta pahoinvointiin rannekkeilla. En ostanut hienoja kaupasta, vaan väkersin ihan itse idealsiteistä ja muovisista korkeista. En tiedä onko lumevaikutusta vai aitoa, mutta ei oikeastaan edes kiinnosta. Pääasia, että toimii.
Edelleenkään en ole oksentanut, mutta "kestokrapula" on vaivannut tasaisen tappavasti. Rannekkeiden kanssa ruokakin maistuu vähän paremmin. Taidan ostaa ihan viralliset pahoinvointirannekkeet, nyt näyttää kuin olisin yrittänyt sahata ranteeni auki :D joten piilottelen ranteita julkisilla paikoilla.

D 7+5?
 
Kiitos paljon :)

suzz saa toki :) epäilevät ahtaumaa, esikoinen ei millään syntynyt vaan loppumetreillä oli tosiaan _ikuisuuden_ jumissa vaikka oli oikeassa asennossa eikä mitenkään kovin iso. Toiseksi se tosiaan oli niin kamala kokemus etten enää suostu synnyttämään alakautta. Sain niin pahat traumat että pelkäsin seksin harrastamista etten vaan tule raskaaksi. Sain sitten sektio-luvan anyway vaikka nyt tulevassa arvioinnissa todettaisiinkin että lapsi mahtuu syntymään :)
 
tintsu-86 kiva kuulla ettei mitään vakavampaa ollut :)

Ensiviikolla olisi se synnytystapa-arvio, eikä jälleen ole esikoiselle hoitopaikkaa. Ei viittis ottaa sitä mukaakaan ku tehdään kuitenkin toi sisätutkimuskin siellä, mut näiltä näkymin ei ole paljon vaihtoehtoja.. : /

SuzZ + masukki 35+4
 
Tintsu-86 todennäköisesti ei ole. Se on vissii pakollinen jos edellinen on ollut sektio. Mut se oli siitä syystä ku synnytys vähän kuin pysähtyi, ja jäi muutamasta sentistä vajaa et ois päässy ponnistaa. Mä nukahtelin kivuista huolimatta siihen sängylle ku en ollu nukkunu melkein 2 vuorokauteen ni se meni hätäsektioksi (puudutkset ei toimineet)
Ajattelin niistä huolimatta yrittää uusiksi, jos täl kertaa sais supistustenkin aikana vähän nukuttua.

SuzZ + masukki 35+5
 
Heippa!

En ole hetkeen käyny taas täälläkään nokkaani näyttämässä,pahoitteluni.
Miragelle voimia ja toivottavasti pääsee pian takaisin tälle puolen ja sit ihan loppuun asti!:hug:
Doppleri on postissa tulossa ja odottelen että huomenna pääsisin testaileen jos sieltä mitää kuuluu..
2vk sitte kävin ottaa parvorokkotestin ja tulos valmistuu neuvolankoneen mukaan 26.2!!!tätiki ihmetteli tuota..mut ilmeisesti olen sen sairastanu tai se ei ole tarttunu mulle,kaverin lasilla oli nimittäin se ja se olisi jo minulle tullu ku itämisaika onkin 1-3vk eikä 3kk niinku eka kuulin..
Täällä mennään raskausviikolla 10. tuoki on vähän et miten laskee,kuukautisista vaiko hedelmäittymisestä vaikka ei siinä ole ku parin pvn ero mut olen laskenu tuon hedelmöittymisestä..ja LA oliski 12.9 eikä 9.9 mut ilmoittelen ultran jälkeen tarkempaa pvm =)

Pahoinvointi on helpottanu taas tän viikon,ihanaa!!!kävi parempana 7.viikolla mut tuli takas ja nyt toivottavasti häippäsi!

Mut nyt tää alkaa häippäseen salille saamaan hieman happee,aurinkoista keskiviikkoa kaikille!!!!

 
Viimeksi muokattu:
tintsu
Onnea hyvistä ultrakuulumisista :)

Dalila
Alko naurattaa nuo sun ite tekemät pahoinvointirannekkeet :LOL: Meillä mies ehotti kans jos olis ite tehny ne, hm mitähän se olis niihin laittanu... Jotain jeesusteippiä ranteisiin :D Ei mut mies osti mulle semmoset rannekkeet ja kyllä ne sen pahimman ällötyksen vie pois :)

Tervetuloa suski :wave:
Ilmotteletko vielä synnärin ja millon esikoinen on syntyny niin lisään neki listaan :)

SuzZ
Toivottavasti sulla tää toinen synnytys menee erilailla ku eka... :)

JiiMii
Tuo doppleri on kyllä mainio keksintö :) Mä esikoisesta sain sydänäänet kuuluviin ekan kerran rv.10+4
Toivottavasti sulla ällötys pysyy sitten kans poissa :)


Kyllä nää rannekkeet auttaa tosissaan... Pahimman ällötyksen vie pois :) Vielä ku auttas väsymykseen ja saamattomuuteenki :whistle:

Salainen toive ja Torsti rv.7+5 (6+5) :heart:
 
Viimeksi muokattu:
paivi28 kiva et muillakin on näitä ongelmia. Meillä tyttö on aina vailla kaikkee, kaakaota, karkkia, leipää, mehua... Kuhan se jotain vaan saa. Eikä se yleensä mitään ees halua kun on väsynyt. Haluaa vaan tahalllaan juoksuttaa meitä. Vaikka ei niihin ehtoihin lähdetäkkää niin silti se jaksaa olla vailla. Meni se sit eilen siinä 23 jälkee nukkumaan vaikka mä jäinkin hereille. Se etsi jotain oravalelua josta mulla ei ollut mitään havaintoa...

SuzZ + masukki 35+6
 
SuzZ Meillä poika ei osaa "päättää" kummassa sängyssä nukkuisi omassa vai meidän ja näin myös juoksuttaa meitä. Jos hänet laittaa omaan sänkyyn niin siitä tulee kauhee huuto. Omaan sänkyyn suostuu menemään vasta kun me mennään nukkumaan. Saa nähdä millanen stressivauva tästä masukista tulee kun joka ilta saa stressata pojan nukkumaan menosta. Muutenkin sillä on menossa melkoinen uhmaikä ja välillä tuntuu etten muuta teekään kun huudan sille.
 
paivi28 Sanos älä muuta. Välil tulee iha hulluks ton kersan kanssa :D
Onneksi mummo ottaa sen huomenn hoitoon, pidetään miehen kanssa iltaa ihan kahdelleen kun vielä siihen on mahdollisuus.. Voi olla et ku ens kuussa vauva syntyy niin omaa aikaa ei vähään aikaa heru. Jospa tänään ois helppo ilta ku ollaan pihalla reippailtu tänään, huolimatta et mulla noita selkäkipuja ja vauvanpainamis kipuja on..

Huomenna poksuu :)
 
Hei taas!

Mulle vois etusivulla vaihtaa että mulla on siis tyttö 10/09 :) Siellä taitaa lukea että olis poika...

Täällä edelleen pahoinvointia ja muutenkin voipumusta, väsymystä ja ärtyisyyttä. Koksa se energinen keskiraskaus alkaa!!?? Ihan kamala raskaus ollu tähän asti... No, ei parane valittaa kun kuitenkin saa raskaana olla ja mitä luultavammin sen palkinnon sitten syliin kesällä.

No, anteeksi nyt todella omanapainen teksti :ashamed: Oon vaan niin väsy että...ja piti jotain elonmerkkejä tulla antamaan itsestä :)

hemari 15+6
 
hemari
Hups sori mun moka :D Samassa kuussa ku meillä nuo esikoiset syntyny niin jotenki tullu tuo poika sinne :D

Voi kurja tuon pahoinvoinnin kanssa :hug: Mä suosittelen kyllä ostamaan ne pahoinvointirannekkeet...
Mulla nää oikeesti on auttanu :) Harmi ettei nää väsymykseen auta ja saamattomuuteen, joka on mullaki menossa...

Salainen toive ja Torsti rv.7+6 (6+6) Kohta vaihtuu taas viikot! :)
 
Hyvin nukuttu yö takana. Vaikka sängyssä meinaskin olla vähän ruuhkaa. 2 koiraa, lapsi ja mies, ihme kyl sovittiin kaikki :)
Kauhee pakkanen, melkei 30-astetta. Tänään pysyn kyl visusti sisätiloissa..

SuzZ +masukki 36+0 PoKS PoKS PoKS!!!
 
Hei kaikille vanhoille ja uusille tuttavuuksille! Tuun tänne varovasti kurkkaamaan tuolta pkkukakkosten toivojista :wave: Tänään sain ihanan ja toivotun plussan joten en uskalla vielä tuonne listoille asti ilmoittautua. Taustailen tässä nyt hetken...
 
Matildalle Onnea ponnea! :flower:

Eilinen oli ihan kauhean väsyny päivä. MItään ei olisi jaksanut tehdä ja nukutti kamalasti. Tänään taas sitten paaljon virkemämpi. Ulkoilemassa käytiin. Täällä ei pakkasta tällähetkellä kuin vain n. 10astetta.

Reilu viikko np-ultraan ja huomenna poksuu taas viikot. Tällähetkellä tuntuu menevän husin nopsaa.

Minttumi & viuhti 10+6 :heart:
 
Moikka!

Minäkin nyt taas tällä saralla aktivoidun! Toinen siis tulossa, LA 3.10 laskureiden mukaan. Tyttö syntynyt 3/09. Ikää itsellä 24v.

Karmee väsy päällä ja nyt viikon ajan aamuisin pahaolo ollut :( Oksentamassa kävin tänään ekaa kertaa :( Mietiskelin että sellaiset 4-8 viikkoa tästä eteenpäin oli pahoinvointia esikoisen kohdalla, toivottavasti ei nyt kestä vielä niin pitkään!

nessu ja pieni 6+4
 
SuzZ
Millaset sulla on tuntemukset siellä? Viikko enää niin sitten vauva olis ihan täysaikanen, eikö se niin mene? Miten nää aina unohtaa...

Matilda
Oi ihanaa! Kiva saaha sutki tänne mukaan :)

nessu
Voin kyllä suositella pahoinvointirannekkeita. Mulla ne ainaki vie pahimman ällötyksen pois, välissä olo on miltei jopa normaali... :)
Kerrotko vielä synnärin niin lisään sen listaan :)


Salainen toive ja Torsti rv.8+0 (7+0) :heart:
 
Viimeksi muokattu:
salainen toive eipä tuo mitään :) ja niin, mulla on pahoinvointirannekkeet, mutta ne autto mulla kunnolla vaan pari viikkoa, ja sitten kai jotenkin totuin niihin niin että en enää huomannu et olis auttanu. Uskalsin kyllä ottaa ne pois ranteista vasta tammikuussa, ja tosiaan mitään eroa ei enää ollu. Eli nyt en enää pidä niitä. Ja siis onhan mun olo jo selkeästi parempi, mutta eipä vaan vieläkään ole kokonaan pahoinvointi poissa, mur.

Tervetuloa uudet :) Ja onnea plussista!

suzzilla hyvät viikot jo :) viikon päästä tosiaan oon jo täysaikanen, vau!

Tänään nyt sitten poksumisen kunniaksi otin ekan masukuvan. Ja mun silmiin kun katson peilistä niin näyttää jo isolta masulta, mut siinä kuvassa...pah. Pienen pieni kumpu :) Käyn lisäilemässä tänne sen kuvan kun kerkeän :)

hemari 16+0 POKS
 
SuzZ Hulluks meinaa tääläkin välillä tulla! Meillä on kans ens viikon lauantaina kavereiden tuparit, pääsee poika välillä mummulaan =)

Matilda-08 ja Nessu-86 Onnittelut plussista =)

Jouduin hakemaan tänään sairaslomaa, eilen illalla töissä oli kauheet nivuskivut ja selkää särki, onneks on jo vähän parempi!

Päivi ja Pikkupoju 22+5
 
heippa! meillä esikko on tosi reipas nukkumaanmenijä, vaikka ois kuin kivat leikit iskän kanssa niin reippaasti tulee peseen hampaat ja menee sänkyynsä laulamaan unilaulua! Sitten taas jos on sattunu nukahtaan päivällä autoon muutamaksi kymmeniksi minuuteiksi, niin menee vasta joskus 9-10 aikaan nukkuun.. muuten menee jo 19.30-20 nukkuun :) kiltti ja reipas on kyllä.

Mulla poksuu tänään 22+0! <3
aioin laittaa pömppökuvaa, mut en muistanu :/
 

Yhteistyössä