*Pikkukakkosta odottavat 2011*

Lueskelen muitten kuulumisia ja nostelen ketjua.:)

Huhhuh näitä mielialanvaihteluja. Kyllä saa toi mies tuta, se jo sanokin että ei ees muistanu että oon ollu tällänen esikoisesta.:D Toivottavasti tää menee nopeesti ohi, ei näistä raivareista nauti kyllä kukaan.

Hannaliina ja tipunen 6+2 :heart:
 
Kylläpäs säikäytti kun tänään aamulla menin vessaan niin paperiin jäi limansekaista verta.:( Soitin jo hädissäni päivystykseenkin, mutta kuulemma normaalia kun ei edes ole mitään kipuja. Vaikka tiesinhän minä että se voi olla ihan normaalia, mutta silti pelästyin.

Hannaliina ja Tipunen 6+3.:heart:
 
Hannaliina tottakai toi pelästyttää! Mäkin esikoisesta vuosin pariin otteeseen oikeen kunnolla ja ehdin jo itkeä keskenmenoa. Kivuttomuus on hyvä merkki :)

tänne ei uutta. Aika tuntuu menevän nopeasti... muuttohommat stressaavat tosi paljon. Varsinkin kun nyt tuo ukko on päättäny et ei me myydäkään meidän asuntoa vaan otetaan uus vuokralainen sinne. Siis mitä! Miten ihmeessä me sitten ostetaan uus asunto, voi päivää sentään :kieh:

hemari ja helmiäinen 24+4
 
Hannaliina
Ei ole ilmeisesti tuon kerran jälkeen mitään tullu? Varmasti on säikäyttäny.

Hei sopisko jos tekisin uuden pinon? ku tää on tuolla salamyhkäily-nikillä tehty :D

hemari
Miehet :D Vieläkö sulla on supistellu?



Tännekkään ei sen kummempia kuulu.
Oon meinannu saaha jonku kriisin aikaan liikkeitten tuntemisen ja painon kanssa... Tyhmää.
Kyllä ne liikkeet siitä vahvistuu ja paino lähtee sitten aikanaan...

Esikoisen pieneks jääneet vaatteet pitäs käyä läpi niin tietäs mitä pitää hommata.
Jos sais tuon ukon houkuteltua kaveriks, mukavampi olis yhessä niitä penkoa :)


Monella jo puoliväli raskaudesta rikki... Itellä tuntuu sinne olevan vielä matkaa vaikka kuinka. Rakenneultra on 16.5 jollon on rv.21+3 :)

Talvicci ja Torsti rv.16+5 :heart:
 
Talvicci mulle käy uus pino :) Äläkä nyt stressaa painosta. Sitä tulee ja sit se menee :D Eiks nii. Mäkin oon viimeks painanu näin paljon ku odotin esikoista viikolla 30! Nice... ei ihme et maha tuntuu isolta ja muutenki painava olo. Taitaa tällä kertaa mennä 70kg rikki... Ja joo, supistaa edelleen päivittäin, varsinki liikkeessä, mut eipä se ole tonne alakertaan mitään tehny ni en huolehdi siitä enää.
Ja eihän sulla oo puoliväliin ku 3 viikkoa! Se menee nopsaa :) Kun pääsiäinenkin tässä on. Kylläpäs säkin oot jo pitkällä, ihan havahduin!

(.) nyt alkoi se aika kun potkut on niin kovia että kahvikuppi pomppii mahan päällä :D Ihanaa!

hemari ja helmiäinen 24+5
 
Mäki oon viimeks painanu näin paljon kun odotin esikoista viikolla 36! Mutta lähtöpaino oli 7kg enemmän kuin esikoisen aikaan. Muutenkin painoa on nyt tullut paljon maltillisemmin, ainakin tähän asti. Ja täällä myös tuntuu että todellakin on raskaana!
Kävin ultrassa tänään. Kaikki kunnossa ja painoarvio 1900g :)
Lääkäri laitto mulle vieläkin uuden käynnin neljän viikon päähän. Pitää käydä verikokeissa ja katsotaan vielä kasvua. Ihan kiva kun tutkitaan :)

Päivi ja Pikkupoju 31+3
 
Tuosta painosta ihan näin pikasesti vielä...
Tosiaan ku mä niin ajattelin et tällä kertaa kerryttäs sitä vähemmän ku viimeks :whistle: Mut jos tätä menoa jatkuu niin :LOL: Viime nla:ssa rv.15+3 oli saman verran painoa ku esikoisesta rv.18+5... Lähtöpaino kuitenki sama. Esikoisesta kiloja kerty n.17kg. Synnärille jäin n.10kg ja 4kk synnytyksestä sopi omat farkut jalkaan. Sen jälkeen jossain vaiheessa sai uusia kaikki housut ku ne jäi isoks. Oon selitelly tätä painonnousua kyllä silläki et ku alussa oli niin huono olo et oli oikeesti pakko koko ajan vääntää jotain... Eikä nytkään kyllä auta asiaa se et ukko kantaa kotiin vähän väliä jotain karkkia ja muuta...
Pitää kyllä kuitenki alkaa kattomaan syömisiä ja liikkua enemmän...
 
Talvicci Kyllä mulleki passaa tuo uus pino,laita sit vaik tänne linkki siihen pinoon niin huomaavat kaikki muutki =)

(.) Tää käväs päivystyksessä tipassa pari tuntia,alkoi taas kivut,siis virtsakivet...lääkäri ihmetteli kylläki sitä et mulla ne kivut tulee lähinnä liikkuessa ja yleensä kivistä kärsivillä se on toisinpäin,lepo pahaksi,liikkuessa helpottaa...mut edelleen samalla diagnoosilla mennään ja vkn päästä soittelen tiimiin ja kysyn mitä olivat kirurgisella mieltä et pitäiskö tutkii enemmän,luultavasti ei.Ja ei oikeestaan mitään muuta kipulääkettä voi syödä ku panadolia(tms.) eli ei tuokaan suositellu mulle kirjoitettua kipulääkettä,mut onneks kivut tosiaan levossa helpottaa...
Nesteytyksen jälkeen oli verenpaineetki aivan loistavat 106/65 millaset on viimeks ollu ennen raskautta!!eilen neuvolassa paineet oli 88/55,jotka mitattiin viel kahteen otteeseen pitänee alkaa muutenki juomaan todella paljon enemmän.
Paino kauhistuttaa itelläki,oli tullu reilu puol kg/vk sokerirasitukseen menen siis minäki joskus kk päästä: / täällä paukkuu varmaan kk päästä jo 80 kg!hyi että....
esikoisesta lähtöpaino oli 70kg,painoin laitokselle mentäes 89kg ja lähtiessä jotai 83kg,vuoden aikana laihdutin sit niin et painoin "parhaimmillaan" 58kg,eli laihdutin keventäjillä 13kg ja sit painoo vaan lähti ku ruokatottumukset oli erit ja ajattelin nytki et kyl ruokatottumukset taas sit muuttuu!mut hyvin olen saanu täs 2-3vuoden aikana kilot takas ja nytki lähtöpaino oli tuon 70kg:rolleyes:
Mut nyt jotain hyvää juomaa tekemään :p

JiiMii&Piipari19+3
 

Yhteistyössä