***PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.24***

********LAUANTAI 29.1.2011************




MUKANA:

Nauruprinsessa........poika 09/08....................kp 34/28 *yk 1
Maria-08..................esik. 12/08....................kp 34/? *yk1
Minnuska89..............tyttö 03/09....................kp 33/32 *1v
Kellukka..................poika 03/08....................kp 32/28-31 *yk 4
Collins....................tyttö 12/06.....................kp 31/25-28 *yk6
Maira.................... poika 06/10....................kp 31/27 *yk1
Tiitulainen...............tyttö 06/09.....................kp 30/28 *yk4
Kamomilla -81........ tyttö 12/08.....................kp 29/35 *yk17
Kinkula...................poika 09/09....................kp 29/28-34 *yk 7
Danone81...............esikoinen 08/09..............kp 28/29 *yk 3
Onnenkipuna............poika 12/06...................kp 28/28-34 *yk 3
Pistepirkko..............tyttö 12/07.....................Kp 25/28 *yk6
Jarenah..................poika 10/05....................kp 24/30 *yk 6
Neiti Näpsän äiti......tyttö 10/08.....................kp 24/32 *yk 1
Viola80...................tyttö..............................kp 24/31 *yk2
Vouhis....................poika 01/03...................kp 22/27-28 *yk 3
Jumima...................esik. 06/09....................kp 19/28-29 *yk 2
Tellervo.................esik.08/07......................kp 18/30-36 *yk 2
AJ.........................poika-08.........................kp 15/28-30 *yk 3
Matilda-08............. tyttö 04/09.....................kp 12/26 *yk 3
Heidi-80..................poika 08/08...................kp 10/27-34 *yk 6
Villany....................poika 02/10....................kp 8/40 *yk 1




PIINAILIJAT:

Kinkula.........................dpo 13
Danone81......................dpo 13-14
Onnen kipuna................dpo 12
Kamomilla-81................dpo2

TAUSTAILEMASSA:
Hoodrat
ellen-......................poika 11/09
Myrskytuulii.............poika 11/06
Tash......................esik. 05/10
Viuhti10..................esik. 03/10.



HAAMUILIJAT:
Danone81
Maira


PLUSSANNEET 2011:

Tammikuu2011: Salaisiahaaveita(yk 2), Ninnu-liini (yk6), Äippää (yk 2), Mirage (yk 4), Salainen toive (yk2), Nessu86, Dirty Dancing (yk9-10), Neiti Nöttiäinen (yk3), kikka89
 
Tervehdys kaikille ja tervetuloa uusille =)
:hug: kaikille tarvitseville! Olen lukenut kaikki viestit mutten nyt kerkeä kommentoimaan :(

Omaa napaa sen verran että ovistestissä edelleen hailakkaa viivaa...toivottavasti se nyt sieltä tulee, sen verran kyllä on alamahassa juilintaa! Onneksi loma alkoi että voi ottaa rennosti. Olen pari viikkoa pois koneen ääreltä eli jospas tässä välissä tapahtuisi jotain merkittävää :saint:
Plussa onnea kaikille ja jaksamisia odotteluun :) :heart:
 
Ja täällä sitten kp1. Ei ole enää mitään sanottavaa, oikein mitään tunnettakaan, kun oli jo niin asennoitunut ettei tälläkään kertaa tärppää. Vähän kuin toivoisi että osaisi lentää, jos toivoo, että tulisi raskaaksi, aivan yhtä todennäköiseltä vaikuttaa.

Kauan eläköön yrityskierto 8, tässä sitä ollaan!
 
Pikaisesti tässä töiden lomassa omaa napaa:

TÄTI TULI TÄNÄÄN!!!!! Tällä kertaa tädin otin riemu mielin vastaan. Tieto siitä ettei kierto ton enempää venynyt eikä kroppa toistaiseksi ole pillereiden jälkeen totaalisesti seonnut on tervetullut!! :)

Matilda Mulle siis voi laittaa kp1 ja yk2 :)
 
Kiitos kannustuksesta, mutta tarkistin kalenterista et täti tuli ed. kerran 3.1. eli nyt on kaiketi kp 28. Kyl plussa tulis jos olis tullakseen. Nyt on jo menkkaolokin, joten tätiä odotellessa.
Tiitulainen : Sun kirjoitus oli suoraan mun päästä.

Kinkula : pahoittelut tädistä. Tyhjäksi se mielen vetää. Joka kerta.
 
Voi kuinka monelle on täti tullut kylään.. :( Hirveesti tsemppiä uusiin kiertoihin!! :hug: Mä en pysty edes kuvittelee kuinka vaikeeta on tuossa tilanteessa kun joutuu aina vaan odottamaan ja mahdollisesti pettymään... : /

Toivottavasti pian tärppäis! :heart:


Mutta kaikesta huolimatta, mukavaa lauantain jatkoa kaikille! :)
 
voi ei miten monelle on tullu täti :| ei auta kun toivottaa parempia plussatuulia seuraaviin kiertoihin :hug: nyt toivotaan että helmikuussa mahdollisimman moni pääsis täällä plussaamaan :heart:

täällä taas tänään tehty täysin negatiiviinen raskaustesti kun ei se täti vieläkään oo tajunnu tulla kylään :kieh: kyllä tää on niin väärin että just menee vikoperin, mie toivon tätin kylään että pääsis seuraavaan kiertoon täysillä nii eihän sitä sit tietenkään näy :kieh: jos ois pienikin mahdollisuus että oisin voinu olla raskaana, nii johan sen ois pitäny jonkinlaisena haamuna edes näkyä testissä, mutta ei niin ei...
 
mä päivitän vaan pikaisesti tilanteeni,eilen testattu nega ja tänään sitten jo olikin kp1 paikka.Mut vois ottaa listalta pois,ei tarvii jättää taustailijoinkaan roikkumaan,tuun sitten ilmoittautumaan uudelleen jos siltä tuntuu.Pidin sillon esikoistakin kuumeillessa palstataukoa ja se oli tosi hyvä juttu.yritän nyt jollain tavalla saada ajatukset tästä projektista pois, yritän hävittää kaikki kalenteritkin näköpiiristä ettei tulis laskettua päiviä!!ja nautin myös täysin siemauksin nyt esikoisesta ja meidän perheen yhteisestä lomasta! Voikaa hyvin ja toivon paljon plussia!
 
onnenkipuna :hug: Tsemppiä uuteen kiertoon!Toivottavasti seuraava palaamiskerta olis tuonne odottajiin eikä tänne.. :)

maria
Naisen kroppa on ihmeellinen asia, tai ainakin mä oon siihen lopputulokseen tullut..Toivottavasti saat jonkun ratkaisun tuohon, eipä se kierron venyminenkää hääviä ole.. :hug:

Collins
Huhuu, mitä siellä tapahtuu?

Mä täällä arvon et kehtaanko/viitsinkö mennä hakee taas apteekista testin, vai annanko vaan olla..Hävettää kun on saanu vähän väliä ravata apteekin testihyllyllä.. :ashamed:
 
Moikka! Mahtuisko mukaan vielä yksi pikkukakkosesta haaveileva? Tyttö syntynyt 11/2009 ja toista lasta ollaan yritetty jo jonkin aikaa. N. 2 vuoden ikäero ois meillä haaveena :) Raskautumista vaikeuttaa mun pco, kävin lääkärillä joka totesi että on epätodennäköistä että luomuna tärppäisi . Sain sitten clomifenit avuksi ja ne olen aloittanut tässä kierrossa. Pco on pahentunut synnytyksen jälkeen, esikoinen tärppäsi ihan luomuna n. vuoden yrityksen jälkeen.

Plussatuulia kaikille! Mulla jännäilypäivät vasta 3 viikon päästä :)
 
onnenkipuna kinkula ja tiitulainen suuren suuri :hug:

maria nyt voin sano että niiiiiin ymmärrän sun fiilikset! Mulla kans oli suht varma tieto et ei plussaa voi tulla mut tätiä vaan ei näkyny. Ja se se vasta raastavaa olikin!! Ties et on turha plussaa toivoa, mut sitte ei voinu menkat alkaa et olis päässy uuteen kiertoon. Mä jo näin kauhukuvia, et kroppa menny pillereistä sekasin ja menkkoja saa odottaa seuraavat puol vuotta ja pikku kakkosen toivominen on turhaa. En muista ikinä olleeni niin ilonen menkkojen alkamisesta ku eilen! :D Nyt tietää et kroppa on kunnossa ja "pian" pääsee uutta yritystä laittamaan. Mä pidän sulle peukkuja että joko sieltä yllätysplussa ilmaantuis tai täti tulla tupsahtais :)

Pistepirkko mites siellä on olot?

Maira Anna mennä vaan!! Hittojako se niille kuulu kuka sieltä ostaa mitä ja kuinka usein! ;) ja tosiasia on ettei ne tod.näk. ees kiinnitä siihen mitään huomiota siellä apteekissa :) et varmasti ole apteekissa ainoa nainen joka asioinut testihyllyllä. Elä ajattele muita vaan teet just niinku ite haluat!! :hug:

COLLINS!!! Samaa kyselisin kuin Maira eli mitä sinne kuuluu?? Täällä utelias kanssa jännääjä huutelee! ;)

Omaa napaa ei oikein tällä kertaa ole :) Tässä kp2 yk2 ja fiilis ihan jees :)

Magda Aina mahtuu yks kuumeilija lisää :) Tervetuloa!!
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos kysymästä Nauruprinsessa. Oireet jatkuu; päätä särkee, tissit on valtavat, aamulla yökin ja viime yönä heräsin kylmästä hiestä märkänä. Kuumetta ei kuitenkaan ollut :/ . On tää syvältä.

Maira apteekkiin vaan! Ne on iloisia kun kauppa käy :) .

Jatkan pään hakkaamista seinään :headwall: .

Muille positiivisempaa mieltä :) !
 
Hei!

Tervtuloa uudet!
Onnea plussanneille:flower: ja halaus tädin uhreille!:hug:
Omaa napaa kiireessä:
Minulla on jo siis kp 31 vai 32, mekat olisi pitäneet alkaa 28-30, eivätpä ole alkaneet.
Eilen tein K-kaupasta ostetun liuskatestin päivävirtsasta nega tuli. Muutenkin on olo että on kaikki mahdolliset menkanalkamisoireet, joten odottelen tätiä! Vaikea uskoa,e ttä olisin raskaana, yksi liuskatesti odottaa kaapissa, meinasin tehdä aamuvirtsasta testin, mutta en sitten tehnyt, kun mieheni on sitä mieltä että menkat ovat varmasti tulossa, olen kuulema niin äkäinen..

No, päivittelen tilaani tänne, jahka jotain päivittämistä on, plääh!
Äsken juuri tappelin mieheni kanssa taas ja olo on pinkeä ja ällö. Alkaisi nyt menkat, eikä alkuviikosta, kun on niin paljon työjuttuja.. joo. Tekisi mieli testata jo tänään, mutta pitäisikö sittenkin odottaa aamupissaa?

Kellukka
 
Kiitokset myötunnosta Maira ja Nauruprinsessa :heart:

Kellukka toivottavasti sieltä plussa vielä tärähtäisi :) itse tekisin kyllä kaiken varuilta vasta aamupissasta niin olisi ainakin hiukkasen varmempi..

Maira mikset tilaa testejä netin kautta? halvemmallakin saa verrattuna apteekkiin ja toimitukset on tosi nopeita + ei joudu kohtamaan apteekin tätejä kasvotusten niin usein :D mutta en tosiaan usko että ne apteekissa mitään ajattelee vaikka usein siellä vierailisitkin, kuten Pistepirkko sanoi ovat vain iloisia kun kauppa käy ;)

Itse juuri tilasin netin kautta kunnon satsit ovulaatio- ja raskaustestejä, että eipähän ainakaan seuraavassa kierrossa sitten jää ovulaatiot huomaamatta hemmetti! laskeskelin juuri että jos tämä kierto venyy ennätyskierron mittaseks, niin menkkoja saisi odotella vasta maaliskuun puolella...joten en aijjo jättää mitään sattuman varaan kun seuraavan kerran pääsee yrittämään :LOL:
 
Listaan voi päivittää 1/34 ja Yk 13

Täällä tänään se hemmetin täti tuli kylään, eli ei edelleenkään onnistanut ja siirrytään yrityskertaan 13 :'( Keskiviikkona lääkäri varasi ajan sokerirasitukseen ja otetaan muutkin mahdolliset verikokeet siinä samassa, myös papa otettiin ja tulokset siitä saadaan ehkä vasta helmikuun lopulla ja TAAS otetaan klamytesti että sen voi pois sulkea, mitä hemmettiä ne nyt taas sitä ottaa kun on jo varmaan 3 kerta muutaman kuukauden sisään.. Pitää noudattaa nytten kun täti tuli niin sitä Nia:n neuvoa mitä mulle kertoi ykistyisellä viestillä, kierrot mulla on jäänyt nytten heitteleen tuota Kp 32-34 väliä :)
 
Pistepirkko: Laskeskelin tossa vanhasta neuvolakortista et mä tein plussan ku oli rv 6+0. Sitä ennen oli ollu valtava väsymys(4h päikkärit ei tuntunu riittävän) ja tissit oli erilailla kipeet ku ennen menkkoi - siis kipeemmät. Et älä luovuta vielä! Niin kauan ku täti ei oo astunu sisälle on aina toivoa ettei se tulekaan :)

ON: Mä vähän suunnittelin tilaavani netistä raskaustestei ens kuun loppua varten. Ku ei se kierto varmaan aina noin pitkä voi olla, vähän noi cerazettet sekottanu ku lopetin ne joulukuun puoles välis. En haluu ovulaatiotestei ku pelkään et tää muuttuu sit liikaa yrittämiseks/tekemiseks. Käytän noita netin laskureita vaan.
 
Ilmoittaudun myös tänne, olen siis taustaillut teidän pinoa jo jonkun aikaa, mutta tuolla keskeenmenon jälkeen.. pinossa jonkun verran kirjoitellut!

Nimimerkin takana on: 27v nainen ja 26 vuotias mies, sekä poika 10/04
Syksyllä vauvakuume tarttui myös isäntään ja ajattelimme hetken olevan oikea, jo siksikin että voisin olla mammalomalla kun poitsu aloittaa koulun.
Kierukka poistettiin lokakuun alussa. Ja ilman kuukauttisia plussasin maraskuun alussa. tämä meni kuitenkin kesken marraskuunlopulla.
Nyt siis Kp 13/25-28 ja Yk on miten se nyt sitten lasketaan niin alusta laskien 4. ja keskenmenosta laskien 3.

Tässä kierrossa olen juonut sitä paljon kehuttua greippimehua, oviksen tikuttelua suunnittelin, mutta muuton vuoksi tämä viikko ollut niin kaamea, että se sitten jäi :( Ovis saattaisi olla ovella, toivotavasti ei ainakaan vielä kokonaan ole mennyt ohi... koska muuton, väsymyksen, stressin, kinastelun myötä tänään oli ainut kerta, tällä viikolla kun pääsimme saman peiton alle!

Oloina tällä hetkellä; Väsymys (muutto väsymys?), ala vatsa nippailut ja polttelut, ala selkä TODELLA kipeä (muutossa rasittunut?), lämmöt ollut koholla jo jonkin aikaa ei edes kunnolla laskenut mielestäni tädin ollessa kylässä (tämä vähän ihmetyttää??), paleltaa, itku herkässä ja tappelu myöskin, kuiva kausi loppui perjantaina mutta vielä en ole bongannut NIITÄ limoja.

Tässäpä tämä lyhykäisyydessä! Ei muuta kuin tsemppiä kaikille ja onnittelut teille onnellisille!!
 
********SUNNUNTAI 30.1.2011************




MUKANA:


Maria-08..................esik. 12/08....................kp 35/? *yk1
Kellukka..................poika 03/08....................kp 33/28-31 *yk 4
Collins....................tyttö 12/06.....................kp 32/25-28 *yk6
Maira.................... poika 06/10....................kp 32/27 *yk1
Kamomilla -81........ tyttö 12/08.....................kp 30/35 *yk17
Pistepirkko..............tyttö 12/07.....................Kp 29/28 *yk6
Jarenah..................poika 10/05....................kp 25/30 *yk 6
Neiti Näpsän äiti......tyttö 10/08.....................kp 25/32 *yk 1
Viola80...................tyttö..............................kp 25/31 *yk2
Vouhis....................poika 01/03...................kp 23/27-28 *yk 3
Jumima...................esik. 06/09....................kp 20/28-29 *yk 2
Tellervo.................esik.08/07......................kp 19/30-36 *yk 2
AJ.........................poika-08.........................kp 16/28-30 *yk 3
Matilda-08............. tyttö 04/09.....................kp 13/26 *yk 3
Miina84....................poika 10/04 .................kp 13/25-28 *yk4
Heidi-80..................poika 08/08....................kp 11/27-34 *yk 6
Villany....................poika 02/10....................kp 9/40 *yk 1
Tiitulainen...............tyttö 06/09.....................kp 3/28 *yk5
Nauruprinsessa........poika 09/08....................kp 2/28 *yk 2
Kinkula...................poika 09/09....................kp 2/28-34 *yk 8
Minnuska89..............tyttö 03/09....................kp 1/34 *yk 13



PIINAILIJAT:

Kamomilla-81................dpo2

TAUSTAILEMASSA:
magda....................tyttö 11/09
Hoodrat
ellen-......................poika 11/09
Myrskytuulii.............poika 11/06
Tash......................esik. 05/10
Viuhti10..................esik. 03/10.



HAAMUILIJAT:

Maira


PLUSSANNEET 2011:

Tammikuu2011: Salaisiahaaveita(yk 2), Ninnu-liini (yk6), Äippää (yk 2), Mirage (yk 4), Salainen toive (yk2), Nessu86, Dirty Dancing (yk9-10), Neiti Nöttiäinen (yk3), kikka89, Danone81 (yk3)
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos Villany kannustuksesta :hug: . Yritän pysyä positiivisena, mutta tänään 3. tyylipuhdas nega tehty.
Kiitos Matilda kun päivitit kp:t !
Tervetuloa Miina!
Ja Minnuskalle pahoittelut tädistä :( !

Enää ei ole edes menkkamaista oloa :/ . Vain oireet ja 3 negaa...
 

Yhteistyössä