PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 8

SIIS TÄÄLLÄHÄN ROPISEE KAIKILLE PLUSSIA :D :heart: :heart: :heart: :heart: ONNEA!!!! :flower: :flower:

Kesis mä olen myös valmis päivittäjäksi jos allusmamma ei ota kontolleen hommaa.. :D en kyllä tiiä että tuleekohan siitä niin kaunis jos mä hommaa pyöritän :D

tänne ei mitään.. ovista ootellessa...
 
Nasu21 voi ei, en mä siis ottanut sitä mitenkään uteluna! :) olisin tietysti lyhyemminkin voinut selittää kuin koko "sairaskertomukseni" :D kiitos peukkujen pitämisestä :heart: :) ja kovasti onnea yritykseen! =)

Allusmamma no mut tosi kiva, kiitos! :) ihana työnimi, papana :D
Haluaisitko ottaa jo seuraavan päivityksen kontollesi? :saint:
 
Onnea Allusmamma hienosta haamusta! Kauanko teillä on yritystä takana?

Tämä vakava vauvakuumetauti on johtanut jo sellaiseen oireeseen, että kaupungilla kävellessäni näen vain vauvamasuja ja tuijottelen niitä kateellisena kyräillen :p Ihan sama juttu siis kuin ekalla kierroksella! Kuvittelin jotenkin että toisen kohdalla sitä ei ole yhtä fanaattinen mutta ainakin omalla kohdallani huomaan olavani ihan yhtä hullu :headwall:

Kiva että on hyväntahtoisia halukkaita pinon päivitykseen - itse olen valitettavasti vähän tohelo näissä jutuissa enkä voi luvata että olisin kauhean näppärä siinä :/

Mulla tuli muuten raskauskiloja myös sen 20, mutta kaikki lähti suureksi ihmetyksekseni! Olin ihan varautunut siihen etten mahdu enää vanhoihin vaatteisiini, mutta toisin kävi. Pienenä tarkennuksena kuitenkin, että vanhat rintaliivit ovat nyt liian suuria, kiitos imetyksen :LOL:

Itse en koskaan saanut mitään kommenttia painonnousun suhteen neuvolasta, lienee aika yksilöllistä ja neuvolakohtaista. Lähtöpainoni tosin olikin suht alhainen, mutta olen kyllä kuullut joidenkin terv.hoitajien kommentoivan aika rankasti myös hoikkien painonnousua.

Viereisestä huoneesta kuuluu jolotusta ja kiljuntaa - esikoiselta jäi päikkärit puoleen tuntiin ja nyt yritämme saada uudelleen nukkumaan (aika huonolla menestyksellä :headwall: ).

Mukavaa viikonlopun alkua kaikille!
 
AAM
Alkuperäinen kirjoittaja Tinkerbelle:
Onnea Allusmamma hienosta haamusta! Kauanko teillä on yritystä takana?
3-4 kk on yritystä on nyt.. Tuulimunaraskaus tuli mulla 2 kk jälkee ekoista menkoista kun imetyksenä lopetin juolukuun jälkeen kokonaan. ekasta normikierrosta siis raskauduin heti..

 
Allusmamma ehkä se uusi pino kannattaa tehdä joka tapauksessa, päivitti sitten etusivua tai tekstin sekaan, ettei kukaan hämäänny tuosta ekasta sivusta. =) Mutta ihan kuis vais tuntuu! :)

Tinkerbelle se on kauheeta kun vauvakuume iskee päälle ihan kunnon kierroksilla heti kättelyssä :D mulla se vauvakuume on ehkä vaan pahentunut nyt tokalla kerralla kun tiedän miten ihana oma lapsi on :heart: :heart: :heart:
 
Enpäs ole taas aikoihin tänne ehtinyt. Hyvin kyllä pysyy vauvakuumekin taka-alalla, kun ei täällä ramppaa koko ajan :LOL:

Ihan yllätyin, kuinka pitkällä oma kierto on, kun etusivulta sitä tiirailin. Oireen oiretta ei kyllä ole. Sen sijaan olen kärsinyt ikävästä selkäkivusta tämän viikon. Ja tänään on sitten ollut vatsa kiitettävästi sekaisin. Lienee töistä tullut joku pöpö, kuin muillakin on ollut samaa.


Mukavaa viikonloppua!
 
AAM
Kiitokset onnitteluista :) :heart: pilvilinnassa vieläkin elän.. :D

käväsin ostamassa Ladyvita plus kapsuleita espoonlahden äsmarketista.. hintaa 7,5 e paketti. niissä menee umpeen expidate 09/2008 joten myi siellä 50% hinnalla.

Oisko joku halunnut tilata voisin postittaa sitte ? en oo yhtää tietoisia minkä hintaisia muualla on...
 
Heh, heti alkoi nännejä aristaa, kun kahlasin ketjua läpi :LOL:
Tämä palstailu saa heti aikaan raskausoireita.
Yhtään testiä en kuitenkaan tuhlaa ennen ensi viikonloppua (niin varmaan.... ).

Esikoisen synnytystä en ala sen kummemmin selostamaan kuin että oli aivan huippusynnytys! Alkoi rv 39 +5. kesti 13 tuntia. Koko synnytys meni sellaisessa onnenhuumassa. Jälkitarkastuksessakin lääkäriä nauratti, kun sanoin, että synnytys oli aivan ihana! Olisin heti pojan ulos saatuani voinut tehdä sen vaikka uudelleen.


Mielettömän suuret onnittelut Kesikselle ja Allusmammalle!!! :flower:
 
Olipas Kesis hieno plussa. Mäkin sillon aikoinaan esikoisen plussasin Clearbluella. Tuli niin muistot mieleen... :) Allusmamma myös onnittelut plussasta.

Täällä on sit pudottu taas maan kamaralle, kp2 ja yk8.:( Ehkäpä se muakin sit vielä joskus onnistaa... :) Yks kumma juttu vain on... Mä pidän suuresti aurajuustosta ( en kylläkään raakana ), mutta nykyään jo sen haju ällöttää mua. :x Töissä kun aukasee jääkaapin oven, jossa sitä säilytettän, niin tuntuu että pitää hengitystä pidättää että voi ottaa sieltä tavaroita. Ei mua ennen se haju ole ällöttäny. Ehkä vain on tullu kiintiö täyteen aurajuustoa. :D
 
AAM
sunnuntailapsi kaikki varpaat pystyssä ja yritä säilyttää usko (paremmin kuin minä omaani :whistle: ) en jaksanut uskoa et olisin mut olinkin...

Lumikuningatar :hug: :hug: :| uutta putkeen ja oilit hyödynnykseen...
Blondielle kans supertsemppi päälle...
Palstarotta thums up täällä ois se kiva saada lisää plussanneita elokuulle ja huhtimasuihin.. (joo mä olin niin hätähousu että sinne kävin ilmoittamassa että maybe....) :headwall: :headwall: VITSI kun oisin ollut jonossa kun jaettiin kärsivällisyyttä... |O
 
Kiitos Joie ja Lumikuningatar :heart: :heart:
Ja pahoittelut Lumikuningatar tädin tulosta :hug: Ihan varmasti teitä onnistaa myös :heart:

Päivittelinkin vielä tuossa ohimennen huomiselle kp:t. :) Päivitättekö Allusmamma tai Nemu vaikka siitä eteenpäin? Tai perustatteko uuden pinon, miten vain se meneekin kätevimmin =)
 
Joo samoilla linjoilla mennään..Mulla kyllä vasta toi 1.yk. alkamassa..Nyt sitten ei auta muu kuin toivoa parasta..
Saa nähä miten kauan menee ennenkuin pikku2:nen saa alkunsa...
Tietty toivon,että pian.. :wave:

Kaikkille tsemppii vauvan yritykseen!! :D
 

Yhteistyössä