Pino: 14v

TYTTI kans
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.01.2006 klo 17:53 ex-tytti kirjoitti:
Kiitti veesti että veit mun nimimerkin. siis selvennyksesksi: mä olen tyttinä kirjottanu muille osioille mut en todellakaan ole tää lapsi.
Eihän täällä sais käyttää mitään nimee,jos pitäisi ottaa sellainen mitä ei ole muilla.Saa käyttää järkeä :)
"Tää lapsi",no et säkään kyllä aikuselta vaikuta.
 
m82
idiootti!!järkky porukkaa kohta varmaan joku 12 vee latelee kuinka valmis on äidiksi,missä se raja kulkee.. ja sit joku nostelee hattua ku lapsi tekkee lapsia ja selviää siitä,toinen idiootti,onhan se päivän selvää et ne on pärjänny,ei kai kukaan sitä epäile,voihan 12 vee kans saada lapsen ja ne selviää ei ihme..kusyppä tarkemmin miten oikeasti meni ennenku kannnustat lapsen tekoon,ei kukaan voi oikeasti ajatella et näin on hyvä,ite en ota etes lapsenlikaksi mitään pentua,lapsia aikuisille ja en rosiaan ite ihan varmasti tiä milloin tässä ollaan aikuisia mut sen verran tiän ettei ainakaan ykskään alle 18 vee ole aikunen.Ja alle 16 veet oikeasti todella toivon että saatte ne niin halutut lapsenne vasta vähän vanhampana.J avielä onnea kaikille nuorille äideille!teinit ei nuoria äitejä vaan lapsia.
 
sivusta seurannut
gullon mahotonta!! :LOL: näinhän se on että lapset "tekee" lapsia vahingossa tai siinä luulossa että on valmis äidiksi.just joo! :headwall:
ei sitä aikuisuutta tietenkään iän perusteella voi määritellä mutta kyllä se raja jossain kulkee minkä ikäinen on ns. aikuinen.no iässähän 18vuotias tosiaan on aikuinen oikeen lain mukaan,mut eipä moni sen ikäinenkään todellakaan aikuiselta vaikuta.mut valitettavasti tyttö on valmis hedelmöittymään kuukautisten alkamisen jälkeen ja siispä näitä lapsi saa lapsen juttuja tapahtuu. mutta se joka äidiksi nuorena tulee niin kunhan kantaa vastuunsa niin mikäs siinä!!
 
zuza
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2006 klo 18:26 m82 kirjoitti:
idiootti!!järkky porukkaa kohta varmaan joku 12 vee latelee kuinka valmis on äidiksi,missä se raja kulkee.. ja sit joku nostelee hattua ku lapsi tekkee lapsia ja selviää siitä,toinen idiootti,onhan se päivän selvää et ne on pärjänny,ei kai kukaan sitä epäile,voihan 12 vee kans saada lapsen ja ne selviää ei ihme..kusyppä tarkemmin miten oikeasti meni ennenku kannnustat lapsen tekoon,ei kukaan voi oikeasti ajatella et näin on hyvä,ite en ota etes lapsenlikaksi mitään pentua,lapsia aikuisille ja en rosiaan ite ihan varmasti tiä milloin tässä ollaan aikuisia mut sen verran tiän ettei ainakaan ykskään alle 18 vee ole aikunen.Ja alle 16 veet oikeasti todella toivon että saatte ne niin halutut lapsenne vasta vähän vanhampana.J avielä onnea kaikille nuorille äideille!teinit ei nuoria äitejä vaan lapsia.
kuka on täällä sanonut että 12 vuotias tekisi lapsia??
te ammutte sen verran yli jo että rupee naurattaa toi koko touhu. sä tai kukaan mukaan ei voi tietää millon on kukakin valmiks äidiksi!!!
tunnen yhden joka odotti 14 vuotiaana lasta ja synnytti viisitoista vuotiaana ja kaikki on mennyt todella hyvin. kukaan ei ole valmis äidiksi ennen kun lapsi on syntynyt eikä vielä sillonkaan koko ajan ihminen kasvaa sen mukana. jotkut 14 vuotiaat ovat hyviä kun taas jotkut 30 eivät että mieti sitä kuinka moni lapsi on joutunut lasten kotiin vaikka niillä on vanhempi äiti suurin osa niistä kyllä on "vanhoja" vahinko kyllä. kun taas nuoret äitit on varovaisempi juuri sen takia ku niiltä odotetaan paljon. nuorena jaksaa paremmin!!! eikä elämä ole pilalla jos perheeseen syntyy lapsi.
 
mia
Äitini sai minut 14vuotiaana ja on pärjännyt kasvatuksessa ja kaikessa niin hyvin että huh huh, itsekkään en varmasi helpoin lapsi ole ollut! kerran leikilläni kysyin että äiti olinko minä vahinko, hän vastasi että sinä olit erittäin odoettu ja toivottu lapsi, eli aika kierto tietä mutta tiedän että hän ei minua katunut ole. ny hän on 33vuotias mummu ja erittäin onnellinen sekä tyytyväinen elämäänsä! kyllä näitäkin on!
 
Hiira
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.12.2005 klo 17:58 just kirjoitti:
voi vitsi te jaksatte arvostella ihmisiä iän mukaan.. Kyllä kaikkien aikuisten (?) tulisi jo ymmärtää, että ikä ei tee aikuiseksi...
Oi voi!!! Olen kyllä ihan eri "osastolta" , mutta tulin vaan vilkaisemaan mitä täällä setvitään. Kyllähän juttu on niin että 14-vee on Ihan Kakara ainaki lapsentekoon. Ei se mitään todista jotta on vehkeet jo "toimintakunnos". Milloinkahan täällä huudellaan 12 vuotiaita "pinoon" :'(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2006 klo 17:03 mia kirjoitti:
Äitini sai minut 14vuotiaana ja on pärjännyt kasvatuksessa ja kaikessa niin hyvin että huh huh, itsekkään en varmasi helpoin lapsi ole ollut! kerran leikilläni kysyin että äiti olinko minä vahinko, hän vastasi että sinä olit erittäin odoettu ja toivottu lapsi, eli aika kierto tietä mutta tiedän että hän ei minua katunut ole. ny hän on 33vuotias mummu ja erittäin onnellinen sekä tyytyväinen elämäänsä! kyllä näitäkin on!
Äitini on saanut siskoni 14 vuotiaana,ja minut 17 vuotiaana.
Ja on sanonut että jossain vaiheessa on kyllä itkenyt menetettyä lapsuuttaan/nuoruuttaan.Muttei koskaan ole meitä katunut.
Vaikeaa on äidilläni ollut.Ja tiedän että hän on meitä iästään huolimatta rakastanut aivan hirveästi.
Mutta olisin halunnut äidilleni hiukka helpoman nuoruuden.

Äitini EI myöskään suosittele ketään 14 vuotiasta hankkimaan lapsia,ja ottamaan niin suurta vastuuta elämäänsä.

 
kukapa sitä lapselleen myöntäis että oot vahinko :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: tuskinpa vaan kukaan 14vee silti tahallaan raskaaksi hankkiutuu!!jonkilainen vahinko aina melkein tai ainaki yllätys omasta tyhmyydestään ku ei huolehdi ehkäisystä!näin se on!! :headwall: yläaste ikäsillä on tuhat kertaa enemmän muuta mielessä ku kakkavaippojen vaihtelu ja 24tuntinen vastuu vuorokaudessa päivästä toiseen kannettavana!! ja millä nämä koululaiset elättää lapsensa,hah ei millään niin taas vanhemmat joutuu elättämään omien lapsien lisäx lapsenlapsiaki!! ajatelkaa vähän omia vanhempianne...niillä on ensinnäki teistä vielä täys vastuu ja sit vielä teetätte lisää vastuuta!!huh huh!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2006 klo 11:44 vieras kirjoitti:
kukapa sitä lapselleen myöntäis että oot vahinko :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: tuskinpa vaan kukaan 14vee silti tahallaan raskaaksi hankkiutuu!!jonkilainen vahinko aina melkein tai ainaki yllätys omasta tyhmyydestään ku ei huolehdi ehkäisystä!näin se on!! :headwall: yläaste ikäsillä on tuhat kertaa enemmän muuta mielessä ku kakkavaippojen vaihtelu ja 24tuntinen vastuu vuorokaudessa päivästä toiseen kannettavana!! ja millä nämä koululaiset elättää lapsensa,hah ei millään niin taas vanhemmat joutuu elättämään omien lapsien lisäx lapsenlapsiaki!! ajatelkaa vähän omia vanhempianne...niillä on ensinnäki teistä vielä täys vastuu ja sit vielä teetätte lisää vastuuta!!huh huh!!
Ei millään pahalla,mutta jos minua tällä tarkoitit,niin olen kyllä jo 27 :whistle:
Että ei taida äitini enää minusta vastuussa olla :D
 
hah hah
Eikö ala potuttaa kun kakki oikeat mammat hehkuttaa, että kun on vaikeeta lapsen hoito. Eka tuli päälle kakskymppisenä.

Nyt sitten tulee tällä palstalla kylmää kyytiä, kun 14 vuotias hoitaa saman homman hyvin.

Se siitä äitiydestä, lapsetkin osaa yhtä hyvin hoitaa hoitohommat. Ja ei varmasti vingu ympäriinsä että kun on vaikeeta ton vauvan kanssa.

Hah hah.. En viitsi laittaa noita idiootiksi leimaavia hymioöitä.

 
Jos 14v tulee vahingossa raskaaksi, ja päättää lapsen pitää, niin uskon että yllä niinkin nuori voi olla ihan hyvä äiti. Tarvitsee totta kai tukiverkoston, joka auttaa mm.taloudellisesti. Mutta 14-vuotiaan EI pitäisi missään nimessä tarkoituksella hankkiutua raskaaksi!!
 
zuza
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.01.2006 klo 10:18 Lollo kirjoitti:
Jos 14v tulee vahingossa raskaaksi, ja päättää lapsen pitää, niin uskon että yllä niinkin nuori voi olla ihan hyvä äiti. Tarvitsee totta kai tukiverkoston, joka auttaa mm.taloudellisesti. Mutta 14-vuotiaan EI pitäisi missään nimessä tarkoituksella hankkiutua raskaaksi!!
olen samaa mieltä!! HYvä =)
 
eeemppu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.01.2006 klo 14:09 zuza kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.01.2006 klo 10:18 Lollo kirjoitti:
Jos 14v tulee vahingossa raskaaksi, ja päättää lapsen pitää, niin uskon että yllä niinkin nuori voi olla ihan hyvä äiti. Tarvitsee totta kai tukiverkoston, joka auttaa mm.taloudellisesti. Mutta 14-vuotiaan EI pitäisi missään nimessä tarkoituksella hankkiutua raskaaksi!!
olen samaa mieltä!! HYvä =)

samaa mieltä myös! =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2006 klo 17:03 mia kirjoitti:
Äitini sai minut 14vuotiaana ja on pärjännyt kasvatuksessa ja kaikessa niin hyvin että huh huh, itsekkään en varmasi helpoin lapsi ole ollut! kerran leikilläni kysyin että äiti olinko minä vahinko, hän vastasi että sinä olit erittäin odoettu ja toivottu lapsi, eli aika kierto tietä mutta tiedän että hän ei minua katunut ole. ny hän on 33vuotias mummu ja erittäin onnellinen sekä tyytyväinen elämäänsä! kyllä näitäkin on!
enpä haluis olla mummo vielä 33v...siihen ei ole kuin parisen vuotta.sain itse esikon omasta mielestä nuorena,nipin napin20v.ja näin jälkikäteen ajateltuna ihan hyvä et alotin lasten teon nuorena koska nyt en jaksais,ehkä.ja olin yksin,kunnes uus mies käveli elämäämme.
en kadu esikkoa,mutta joskus mietin mitä elämäni olisi ollut,jos hän ei olisi syntynyt.ei varmaan ois tätä nykystäkään perhettä.
mutta jokainen taaplaa tyylillään.mun lapsilla on nuorekas mummo,50v.bileet edessä.ja hän on oma äitini.
 

Yhteistyössä