Pino noin kp 4-8/ 26-32 oleville;=)

nti
No niin tulihan se täti sieltä tai ainakin vessapaperissa oli tänää verta :/ Tuli vielä oikein päivää ennen :headwall: kp27/28. No mutta pääseepä ainakin tädin lähettyä yrittämään uudestaan.

Rouva Pikkumyylle paljon jarrusukkia että tiuhti-viuhti pysyy matkassa mukana.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Pikkumyy:
Jarrusukista :D :heart:
Juli oireesi vaikuttavat paljon samanlaisilta kuin minun, mikä sun lämpö on tällä hetkellä? Minulla 37,1 nyt mitattuna.Muutamapv sitten oli 36,3-36,7 aamuisin;=) :heart:

Toivon kaikille Onnea! :heart:
No ei taida juuri olla koholla,kun äskön mittasin. :| Eilen illalla oli 36,7 (mun normi lämpö 35,6).Hiukka koholla on kuitenki ollu,muttei paljoa.Kp 23 tänään.
Nyt 35,7 että tooosi vähän koholla.
 
siitä astikun aloin "kokeilemaan kp21 uudestaan ovista ihan huvikseni, kun tiesin, jotta ovistestitkin voivat näyttää raskauden, ja kun heti tuli vähän punaista, mikä koko ajan vahvistui ja sen jälkeen myös raskaustestiin tuli ensin haamu ja päivittäin sekin vahvistui :heart: , toivoin ainakin, että raskaus olisi alkanut,mutta vielä tänään testiä tehdessäni jännitti ihan kauheasti! :heart: .Käytin siis eka kerren sitä Lugesteronia , keltarauhashormonia tässä kierrossani ja uskon sen auttaneen :heart: . Minulla oli Hormonikierukka 4 vuotta, ennen poistoa ja se varmaan oli heikentänyt limakalvuja kohdussa, että alkio ei päässyt kiinnittymään ilman tukihoitoa, tähän uskon! Suosittelen kaikkien keillä raskaaksitulo kestänyt juttelemaan gynen kanssa keltarauhashormonin käytöstä tukena! :heart: Niin tuo Lugesteronikin tekee "oireita",Nyt en tiedä, mitä oireita se teki ja mitä tämä alkanut raskaus! :heart:

Onnea jokaiselle edelleenkin! :heart:





 
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Pikkumyy:
siitä astikun aloin "kokeilemaan kp21 uudestaan ovista ihan huvikseni, kun tiesin, jotta ovistestitkin voivat näyttää raskauden, ja kun heti tuli vähän punaista, mikä koko ajan vahvistui ja sen jälkeen myös raskaustestiin tuli ensin haamu ja päivittäin sekin vahvistui :heart: , toivoin ainakin, että raskaus olisi alkanut,mutta vielä tänään testiä tehdessäni jännitti ihan kauheasti! :heart: .Käytin siis eka kerren sitä Lugesteronia , keltarauhashormonia tässä kierrossani ja uskon sen auttaneen :heart: . Minulla oli Hormonikierukka 4 vuotta, ennen poistoa ja se varmaan oli heikentänyt limakalvuja kohdussa, että alkio ei päässyt kiinnittymään ilman tukihoitoa, tähän uskon! Suosittelen kaikkien keillä raskaaksitulo kestänyt juttelemaan gynen kanssa keltarauhashormonin käytöstä tukena! :heart: Niin tuo Lugesteronikin tekee "oireita",Nyt en tiedä, mitä oireita se teki ja mitä tämä alkanut raskaus! :heart:

Onnea jokaiselle edelleenkin! :heart:


Mulla on nimittäin aika vahva tunne siitä et raskaana olisin.Mut sen näkee varmaksi vasta sitten jos se plussa tulee.
 
Pamu kpahottelut testatusta negasta, toivotaan että ehtisi vielä muuttua plussaksi. Jos ei, nin seuraavaan kiertoon sitten toivoa rutkasti.
Itse kanssa testasin eilen ja tänään kaksi negaa. Ensi kierrossa stten tikutan ahkerasti ovista.... olen niin ahkeraan tikutellut tässäkin kierrossa, että varmaan on taas taitettava babyplussalle tilausta vetämään... että riittää varmasti.
Rouva Pikkumyy: ihania kuvia olet pistänyt jakeluun :flower:
 
kiitos hanni samoin sulle vielä plussasäteitä...

juli05 ootkos jo testannut? vai onko multa menny ohi?

täällä menkkamaista muljuntaa koko pävän ajan, että kait se täti tuolta kurvailee...
toivottavasti EI en oo sitä kyllä kutsunut meille!!!
:kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pamu k:
kiitos hanni samoin sulle vielä plussasäteitä...

juli05 ootkos jo testannut? vai onko multa menny ohi?

täällä menkkamaista muljuntaa koko pävän ajan, että kait se täti tuolta kurvailee...
toivottavasti EI en oo sitä kyllä kutsunut meille!!!
:kieh:
En oo vielä testaillu.Tänään kp 25.Taidan oottaa viikonloppuun testaamisen kanssa.Siis ihanan tunne,kun ei oo menkkakipuja mulla yhtään. :whistle: Jo se on jo niin luksusta.alavatsalla on semmonen jännä painon tunne.Pakko yrittää syödä säännöllisesti ettei iske pahaolo.
 
Nuo Lugesteronit hakemassa väestöliiton gyneltä ja sen tähden kysyin pääsenkö sinne myös ultraan, kun edellisessä kierrossa tämä gyne pongasi myös irtoamassa olevan munasolun ja on oikein mukava gyne!silloin suunnilleen viikkoja 6+4 ilmeisesti :heart: , siis 21.12.-07 :heart:
 
Nyt alko pelottamaan ja paljon.Siteeseen tuli verta just.Ei paljon,mutta kuitenkin.Ihan shokissa oon täällä niin varma plussasta olin koko ajan. :'( :'( :'( En haluu ees töihin mennä. :'( :'( :'( :'( Kp 26 tänään. :'( :'( :'( :'( :'( :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Pikkumyy:
Toivotaan, että on muuta verta, ei menkkoja, toisilla sitä on alussa!*ajetaan verenvuoto pois*

Pidän peukkuja, että loppuisi vuoto! :wave:
Tänään oon vuotanut paljon.Koko ajan oon saanu vessassa ravata.
Varhainen km tais olla,koska raskaana olin.Muuta selitystä en keksi.Oon ihan turta.Luulen et seuraava kierros pidetään mataalaa profiilia.Ei taho jaksaa.Saikkua olisin pitäny tän pvän jos ei tarttis lääkärintodistusta hankkia.
 

Yhteistyössä