Pitäisikö vaan unohtaa vai mitä tehdä?

  • Viestiketjun aloittaja pettynyt
  • Ensimmäinen viesti
tai
En mää halua mitään riitaa, kunhan vain ihmettelen sun "tyyneyttäsi". Mää vauhkoisin pää punaisena. Mää etsisin sen muijan käsiini ja antaisin tukkapöllyä! Mää olen sun puolestasi vihainen täällä jossain.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tai:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ja eikai se mun tehtävä ole varmista ettei naikkonen ole raskana? Eiköhän se ole mieheni ja naikkosen välinen asia.
Kyllä mun mielestäni nimenomaan sun tehtäväsi se on myöskin. No jos sua ei haittaa sisko/velipuolet sun lapsillesi. Ja tulevaan perinnönjakoon ym ym. No silittele sitten vain tyttösen päätä jos ei mitenkään tytsy ole syyllinen. Kummaa puolustelua. Argh!
Ai koska mulla on niin väljä että mies halus tiukempaa, niin sen takia on mun tehtävä?
Enhän mä edes tiedä koko tyyppiä.
Eli siis miehellä on pienet vehkeet. Pienimunasten puhetta toi tiukemman vinkuminen,kosksa tosiaan sen synyttäneenki värkin sellaiseksi saa....

 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko noilla työntöjen määrällä joku vaikutus tähän asiaan :D
Samaa mietin :D. Mä en nyt usko tätä juttua kyllä hetkeäkään. Entä missä on sen typyn oikeudet, eikö miehen ois herrasmiehenä pitänyt hoidella hänet loppuun asti kuitenkin? :saint:
Ei ole sen kummempaa vaikutusta kuin että kesken kaiken alkoi kaduttaa kun muisti minun olemassaoloni. Ja kai sitä saa kuka vain jättää kesken?
Että oli sitten siinä välissä unohtanut sut, oman vaimonsa?? Ja sit siinä työnnellessä taas muisti, että hitto, mullahan ois omakin kotona... :D Ei juma, mä en kattelis hetkeekään tollasta ukkoa.
 
mina
Alkuperäinen kirjoittaja tai:
En mää halua mitään riitaa, kunhan vain ihmettelen sun "tyyneyttäsi". Mää vauhkoisin pää punaisena. Mää etsisin sen muijan käsiini ja antaisin tukkapöllyä! Mää olen sun puolestasi vihainen täällä jossain.
Eihän se nainen ole syyllinen mihinkään!!!! Turha sysätä oman parisuhteen ongelmia toisten niskoille.
 
lilana
Alkuperäinen kirjoittaja pettynyt:
Mies oli ollut kaverinsa tupareissa, joissa paikalla myös miehen kaverin serkkulikka (18 vee). Olivat sitten mies ja tämä neitokainen tanssineet hitaita melkoisessa tuiterissa ja lähentyneet sen verran, että olivat vetäytyneet muista erilleen. Miehen kertoman mukaan hän ei ollut kuin tehnyt muutaman työnnön naisen sisällä, kun omatunto oli kolkuttanut ja homma jäänyt siihen.
Itseäni häiritsee jo nämä muutamat työnnöt paljaaltaan. Mieheni kuitenkin jo 35, joten olis pitänyt olla enemmän älliä päässä.


Jos tarina on tosi.. Niin ainahan miehet sanoo noin ettei mennyt loppuun asti, koska kuulostaa hyväksyttävämmältä, mut KUKAAN mies EI jätä tilaisuutta käyttämättä!! On varmasti vienyt loppuun, älä ole sinisilmäinen hölmö!!! Aja ukkos tiehensä, ei lasten takia yhdessä tarvi pettäjän kanssa olla..
 
luna
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja itse petetty:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mies katuu tekosiaan kovasti. Omien sanojensa mukaan ei lauennut naikkosen sisään.
Oli kuulemma muutaman työnnön jälkeen alkanut kaduttamaan ja kovasti. Oli vain hakenut naikkoselta sitä samaa lämpöä, jota saa yleensä minultakin, mutta kun en ollut paikalla ja mies kovassa jurrissa oli sortunut toiseen.
Kovasti on pää sekaisin itselläni enkä tiedä mitä ajatella tai tehdä..
Pettäjän selityksiä -kirjan luku 1. Paskapuhetta. On se tienny heti kun tanssimaan lähti et haluu pillua ja sit sitä sai. Kuka voi edes todistaa et oli kyse vaan parista? Tai ettei tullut? Aika helpolla tuntuu pääsevän miehes.
Mies ei ole aiemmin pettänyt. Ainakaan ei tunnusta.
Ja itse kertoi mitä tapahtui ja ettei lauennut. Muutenhan olisi olemassa raskaudenkin mahdollisuus, ellei naikkosella pillerit.

Eli kaikkien mielestä minun pitäisi nakata mies pellolle ja viedä lapsilta isä?


Miten sä lapsilta isän viet jos eroat??? Paljon eronneita perheitä ja lapset näkee isäänsäki, näin myös meillä.

Eihän nyt pettäjän kanssa kannata olla. Aina tulet ajattelemaan ja miettimään, et mitä oikeesti tapahtu, koska se ei ole jäänyt "muutamaan työntöön" , koska jos mies ei ole tajunnut tekevänsä väärin jo huoneeseen mennessä, ei ole tajunnut sitä ollessaan naisen sisällä, se on MIES!!

Jos annat mennä läpi sormien tämän, mies tietää ettet jätä sitä ja tekee sen aina uudestaan ja aina se on jäänyt johonkin vaiheeseen, ei koskaan loppuun asti, kun tietää että se menee sulle läpi. Mieti tosissaan!

 
panetettu
Onhan täälä törkeitä muijia, mutta onhan niitä törkeitä ÄIJIÄKIN!
Mies menee , panee nuorta muijaa ja POX, siträ ei olekkaan koskaan tapahtunut. Vittuilkaa, mulle ihan kubällällä.
 
ohis
Olenko minä ainoa, josta tämä "tarina" kuulostaa keksityltä? En osa paremmin sanoa miksi, mutta monia moni a "mieheni on petänyt minua" juttuja sekä livenä kuunnelleena että netistä lukeneena tämä on erilainen, keskittyy ihan epäolennaisuuksiin.

Ja tuo ap:n jatkoketju myöskin, luulen että tarkoitus on vaan provoilla, koska kirjoitus ei tunnu luontevalta, petetyn naisen kirjoittamalta.
 

Yhteistyössä