Pitäisikö vaan unohtaa vai mitä tehdä?

  • Viestiketjun aloittaja pettynyt
  • Ensimmäinen viesti
petetty
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mies sai lähteä pihalle edes siksi aikaa että tuo kuopus herää päikkäreiltä. Lähdetään sitten vauvan kanssa mummolaan, jossa vanhemmat lapset jo ovat.
Pakko ottaa etäisyyttä tuosta äijästä.

Ja kai 18-vee typy nyt aina tällaisen 33 v just synnyttäneen äidin voittaa. Olis pitäny olla tekemättä lapsia, niin ei olis niin löysä ja paska muutenkin.
Älä ittees ruoski. Mies olis pannu vaikka kolmijalkasta aasia jos pettääkseen on. Ei siinä paremmuuskilpailua käydä. Jätä miehes ja etsi tilalle sellanen joka arvostaa sua tollasena kun oot. Äitinä ja naisena. Ite miehesi tilanteensa on aiheuttanut, et sinä.
Musta tuo "halus todistaa rakkautensa makuuhuoneessa" kertoo miehestä aika paljon. ilman kumia nussii ties ketä ja sit olis valmis pahimmassa tapauksessa sairastuttamaan sutkin sen horon taudeilla?
Missä on kunnioitus?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja yx:
Alkuperäinen kirjoittaja ohhoh:
eniten mua tässä jutussa ihmetyttää se, että jos mies kerran pani sitä tyttöä, niin miksei kertonu suoraan tai sit salannu koko asiaa?? luuliko se, että sillä on oikeesti jotain vaikutusta, vetääkö muutaman työnnön vai loppuun asti.. siis pettämisnäkökulmasta.

ja jos se tosiaan nyt vasta alkoi pelkäämään raskauden/taudin mahdollisuutta, eikä tajunnu ilman sua niiden olevan mahdollisia, niin... hohhoijaa.
yllensä ihmetyttää, että kertoi muutamista työnnöistä ja sitten yht'äkkiä tunnustaa ja tekstailee... taitaa olla provo koko juttu. Miten joku kehtaa keksiä tälläisia? Ja jos on totta, niin miksi mies yksin pippaloissa. Mä en päästäisi miestäni yksin tollasiin juhliin, vaikka luotankin häneen.
No hyvä jos sun elämässä ei vois tällaista sattua. En uskonut niin käyvän itsellenikään.
Meillä kuitenkin kuukausi sitten syntynyt vauva, joten eipä sen kanssa paljon juhlita yömyöhään missään pippaloissa.
 
Rouva
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mies katuu tekosiaan kovasti. Omien sanojensa mukaan ei lauennut naikkosen sisään.
Oli kuulemma muutaman työnnön jälkeen alkanut kaduttamaan ja kovasti. Oli vain hakenut naikkoselta sitä samaa lämpöä, jota saa yleensä minultakin, mutta kun en ollut paikalla ja mies kovassa jurrissa oli sortunut toiseen.
Kovasti on pää sekaisin itselläni enkä tiedä mitä ajatella tai tehdä..
No voi mies rassukkaa, kun et ollut siellä lämpöäsi tarjoamassa.

Haloo!! Onko se muka joku puolustus, että kun kerran sinä et ollut paikalla, piti painaa 18-vuotiasta naikkosta??? Herää pahvi.
 
yx
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja yx:
Alkuperäinen kirjoittaja ohhoh:
eniten mua tässä jutussa ihmetyttää se, että jos mies kerran pani sitä tyttöä, niin miksei kertonu suoraan tai sit salannu koko asiaa?? luuliko se, että sillä on oikeesti jotain vaikutusta, vetääkö muutaman työnnön vai loppuun asti.. siis pettämisnäkökulmasta.

ja jos se tosiaan nyt vasta alkoi pelkäämään raskauden/taudin mahdollisuutta, eikä tajunnu ilman sua niiden olevan mahdollisia, niin... hohhoijaa.
yllensä ihmetyttää, että kertoi muutamista työnnöistä ja sitten yht'äkkiä tunnustaa ja tekstailee... taitaa olla provo koko juttu. Miten joku kehtaa keksiä tälläisia? Ja jos on totta, niin miksi mies yksin pippaloissa. Mä en päästäisi miestäni yksin tollasiin juhliin, vaikka luotankin häneen.
siis luotat miehees, mut et silti päästäis häntä tupareihin ? siis mitä ? mikset ?
siis miksi hän menis yksin? tottakait lähtisin mukaan. Miksi hän haluaisi lähteä yksin? Ei sellaisia tilanteita ole ollutkaan. siis aina kaksin, missä vain. erottamattomat :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mies sai lähteä pihalle edes siksi aikaa että tuo kuopus herää päikkäreiltä. Lähdetään sitten vauvan kanssa mummolaan, jossa vanhemmat lapset jo ovat.
Pakko ottaa etäisyyttä tuosta äijästä.

Ja kai 18-vee typy nyt aina tällaisen 33 v just synnyttäneen äidin voittaa. Olis pitäny olla tekemättä lapsia, niin ei olis niin löysä ja paska muutenkin.
Et sinä ole mikään löysä tai paska! Ukkosi on täysi paska kyllä sinunkin edestäsi! Älä ala itseäsi morkkaamaan!
 
petetty
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:
Hyi helvetti, yök yök yök yök.... mikä oksettava mies.

Ei tosiaan olis asiaa mun luo takasi tuollasen jälkeen. Mies on nöyryyttänyt sua kaikkien tuparivieraitten nähden, kuinka voit edes harkita antavasi anteeksi? Vai luuletko, etteivät muut vieraat tiedä, mitä äijäs on tehnyt?

Millainen oksettava sika äijä ensinnäkkään alkaa hinkkaan hitaita tytön kanssa, joka ikänsä puolesta voisi olla hänen tyttärensä? Yök.

Millaisen miehenmallin tuollainen kuvottava retale voi antaa lapsillesi?

Joo, lapsia pitää ajatella, eikä hätiköiden erota, mutta tässä tapauksessa ajattelisin kyllä itseäni, ihan mihin tahansa ei lastenkaan vuoksi tarvitse alistua.
Niinpä. Jos miehes on valmis halventamaan sua teidän (?) kavereiden nähden, kaikkien juhlissa olleiden edessä, pettämään sua, valehtelemaan sulle ja riskeeraaman jopa oman ja sun terveyden, kannattaako sellaisen miehen kanssa olla edes lasten takia?
 
Alkuperäinen kirjoittaja yx:
Alkuperäinen kirjoittaja ohhoh:
eniten mua tässä jutussa ihmetyttää se, että jos mies kerran pani sitä tyttöä, niin miksei kertonu suoraan tai sit salannu koko asiaa?? luuliko se, että sillä on oikeesti jotain vaikutusta, vetääkö muutaman työnnön vai loppuun asti.. siis pettämisnäkökulmasta.

ja jos se tosiaan nyt vasta alkoi pelkäämään raskauden/taudin mahdollisuutta, eikä tajunnu ilman sua niiden olevan mahdollisia, niin... hohhoijaa.
yllensä ihmetyttää, että kertoi muutamista työnnöistä ja sitten yht'äkkiä tunnustaa ja tekstailee... taitaa olla provo koko juttu. Miten joku kehtaa keksiä tälläisia? Ja jos on totta, niin miksi mies yksin pippaloissa. Mä en päästäisi miestäni yksin tollasiin juhliin, vaikka luotankin häneen.
Viimeisen virkkeesi kaksi toteamusta kumoavat toisensa.
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja yx:
Alkuperäinen kirjoittaja ohhoh:
eniten mua tässä jutussa ihmetyttää se, että jos mies kerran pani sitä tyttöä, niin miksei kertonu suoraan tai sit salannu koko asiaa?? luuliko se, että sillä on oikeesti jotain vaikutusta, vetääkö muutaman työnnön vai loppuun asti.. siis pettämisnäkökulmasta.

ja jos se tosiaan nyt vasta alkoi pelkäämään raskauden/taudin mahdollisuutta, eikä tajunnu ilman sua niiden olevan mahdollisia, niin... hohhoijaa.
yllensä ihmetyttää, että kertoi muutamista työnnöistä ja sitten yht'äkkiä tunnustaa ja tekstailee... taitaa olla provo koko juttu. Miten joku kehtaa keksiä tälläisia? Ja jos on totta, niin miksi mies yksin pippaloissa. Mä en päästäisi miestäni yksin tollasiin juhliin, vaikka luotankin häneen.
No hyvä jos sun elämässä ei vois tällaista sattua. En uskonut niin käyvän itsellenikään.
Meillä kuitenkin kuukausi sitten syntynyt vauva, joten eipä sen kanssa paljon juhlita yömyöhään missään pippaloissa.
Miehesi on niin sika. Siis voi elämä, minua harmittaa suunnattomasti sinun puolesta. Itsekin juuri synnyttänyt ja olisi kamalin loukkaus jos mies tässä tilanteessa vielä menisi ja pettäisi. Nyt lopetat ton itsesi syyllistämisen, sinä et ole tehnyt mitään väärää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja yx:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja yx:
Alkuperäinen kirjoittaja ohhoh:
eniten mua tässä jutussa ihmetyttää se, että jos mies kerran pani sitä tyttöä, niin miksei kertonu suoraan tai sit salannu koko asiaa?? luuliko se, että sillä on oikeesti jotain vaikutusta, vetääkö muutaman työnnön vai loppuun asti.. siis pettämisnäkökulmasta.

ja jos se tosiaan nyt vasta alkoi pelkäämään raskauden/taudin mahdollisuutta, eikä tajunnu ilman sua niiden olevan mahdollisia, niin... hohhoijaa.
yllensä ihmetyttää, että kertoi muutamista työnnöistä ja sitten yht'äkkiä tunnustaa ja tekstailee... taitaa olla provo koko juttu. Miten joku kehtaa keksiä tälläisia? Ja jos on totta, niin miksi mies yksin pippaloissa. Mä en päästäisi miestäni yksin tollasiin juhliin, vaikka luotankin häneen.
siis luotat miehees, mut et silti päästäis häntä tupareihin ? siis mitä ? mikset ?
siis miksi hän menis yksin? tottakait lähtisin mukaan. Miksi hän haluaisi lähteä yksin? Ei sellaisia tilanteita ole ollutkaan. siis aina kaksin, missä vain. erottamattomat :)
no monikin ihminen tykkää käydä ilman puolisookin jossain. harvinaisempaa se on minusta että aina jokapaikassa kaksin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Aika tylysti sanottu tuo loppu. Meinaatko että se synnyttäneen naisen pillu on piloilla vai? Tiukkaa tavaraa se on, jos sen asian on huolehtinut kuntoon. Ja 18-vuotiaalla pimulla voi olla taidot vielä aika hakusessa. Että ei nyt lähdetä tuolle linjalle että aletaan AP:n mieltä entistä enemmän pahoittamaan.
Ei se välttämättä ole tiukka/löysä, mut aattelinpa vaan, että se voi tuntua erilaiselta kun perheessä on kuukauden ikäinen vauvakin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nannanapa:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Aika tylysti sanottu tuo loppu. Meinaatko että se synnyttäneen naisen pillu on piloilla vai? Tiukkaa tavaraa se on, jos sen asian on huolehtinut kuntoon. Ja 18-vuotiaalla pimulla voi olla taidot vielä aika hakusessa. Että ei nyt lähdetä tuolle linjalle että aletaan AP:n mieltä entistä enemmän pahoittamaan.
Ei se välttämättä ole tiukka/löysä, mut aattelinpa vaan, että se voi tuntua erilaiselta kun perheessä on kuukauden ikäinen vauvakin.
:eek: Joo, varmaan ollut tosi jännää ja ihanaa :eek:
 
yx
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja yx:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja yx:
Alkuperäinen kirjoittaja ohhoh:
eniten mua tässä jutussa ihmetyttää se, että jos mies kerran pani sitä tyttöä, niin miksei kertonu suoraan tai sit salannu koko asiaa?? luuliko se, että sillä on oikeesti jotain vaikutusta, vetääkö muutaman työnnön vai loppuun asti.. siis pettämisnäkökulmasta.

ja jos se tosiaan nyt vasta alkoi pelkäämään raskauden/taudin mahdollisuutta, eikä tajunnu ilman sua niiden olevan mahdollisia, niin... hohhoijaa.
yllensä ihmetyttää, että kertoi muutamista työnnöistä ja sitten yht'äkkiä tunnustaa ja tekstailee... taitaa olla provo koko juttu. Miten joku kehtaa keksiä tälläisia? Ja jos on totta, niin miksi mies yksin pippaloissa. Mä en päästäisi miestäni yksin tollasiin juhliin, vaikka luotankin häneen.
siis luotat miehees, mut et silti päästäis häntä tupareihin ? siis mitä ? mikset ?
siis miksi hän menis yksin? tottakait lähtisin mukaan. Miksi hän haluaisi lähteä yksin? Ei sellaisia tilanteita ole ollutkaan. siis aina kaksin, missä vain. erottamattomat :)
no monikin ihminen tykkää käydä ilman puolisookin jossain. harvinaisempaa se on minusta että aina jokapaikassa kaksin.
Meillä mies haluu mut mukaan aina. Jos mä en haluu lähtee, ei hänkään lähde. Yleensä haluun ja mennään yhdessä. Hänn haluaa olla mun kaa ja jakaa kaiken mun kaa. Käy kyllä kalassa veljensä kaa ja mun veljen kaa, siellä en oo mukana, mut juhlissa oon.
 
ap
No niin vauva heräsi, joten päästään pois täältä. Toivottavasti mies älyää pysyä poissa kuvioista edes hetken, jotta saan ajatella rauhassa asioita. Hävettää vain mennä anoppilaan ja pyytää saada olla siellä jonkun aikaa. Ihania ihmisiä toki ovat, mutta kuitenkin.
 
yx
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja yx:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
YX

Sä kirjoitit ettet päästäisi miestäsi yksin... Se kertoi meille jo kaiken tarpeellisen...
Niin jos hän yht'äkkiä haluisi välttämnättä lähtee yksin, mut sellaisia tilanteita, kun ei ole ollut.
no mikset sä päästäis ? *mie vänkään :xmas: *
Mieheni on erittäin komee ja haluttu. Mut tiedän, että hän rakastaa mua. Kyllä kai alkais ihmetyttää, jos yht'äkkiä haluis lähtee yksin, kun aina haluaa mut mukaan. Silloin hälytyskellot alkaisi soida... No joo, luotan, mut olen mustasukkainen. Naiset nimittäin kattoo aina miestäni ihailevasti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No niin vauva heräsi, joten päästään pois täältä. Toivottavasti mies älyää pysyä poissa kuvioista edes hetken, jotta saan ajatella rauhassa asioita. Hävettää vain mennä anoppilaan ja pyytää saada olla siellä jonkun aikaa. Ihania ihmisiä toki ovat, mutta kuitenkin.
Eikö ole muuta paikkaa minne mennä? Käske miehes sinne anoppilaan!
 
kolmen äiti
Pettää kerran, pettää toisenkin....

Ei tollasta tilannetta voi puolustella mitenkään... ja kaikesta päätellen miehes ei osaa käyttää alkoholia, ja kännihän ei ole mikään puolustus. Kaikenlaisii sitä onkin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja yx:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja yx:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
YX

Sä kirjoitit ettet päästäisi miestäsi yksin... Se kertoi meille jo kaiken tarpeellisen...
Niin jos hän yht'äkkiä haluisi välttämnättä lähtee yksin, mut sellaisia tilanteita, kun ei ole ollut.
no mikset sä päästäis ? *mie vänkään :xmas: *
Mieheni on erittäin komee ja haluttu. Mut tiedän, että hän rakastaa mua. Kyllä kai alkais ihmetyttää, jos yht'äkkiä haluis lähtee yksin, kun aina haluaa mut mukaan. Silloin hälytyskellot alkaisi soida... No joo, luotan, mut olen mustasukkainen. Naiset nimittäin kattoo aina miestäni ihailevasti.
Ja sulla oli ikää...??? Huhhuh.
 

Yhteistyössä