pitsan oksentamisesta

  • Viestiketjun aloittaja "pläski"
  • Ensimmäinen viesti
Barf
Pitsa oli mahassa ja sitten sinne tuli olut. Tervehdykset vaihdettiin ja hyvin sinne molemmat mahtuivat. Sitten tuli toinen, kolmas ja vielä neljäskin olut. Pitsa kysyi siltä neljänneltä, että mitäs siellä ylhäällä oikein tapahtuu, kun teitä tulee tänne mahaan näin paljon. Olut selitti, että siellä on hurjat bileet. No pitsa siihen totesi: "Minä menen katsomaan"
 
kfkfkf
Mullakin on vastaleivottu suklaakakku tuolla, mut tietkö mitä? En aio syödä siitä palastakaan. Jätä mieluummin koko pizza syömättä, ei ole tervettä tuollainen ahmimisoksentelu.

Sano miehelle ettet jaksakkaan syödä ja laita jääkaappiin odottamaan jos et oikeasti sitä halua syödä
 
"a p"
Mullakin on vastaleivottu suklaakakku tuolla, mut tietkö mitä? En aio syödä siitä palastakaan. Jätä mieluummin koko pizza syömättä, ei ole tervettä tuollainen ahmimisoksentelu.

Sano miehelle ettet jaksakkaan syödä ja laita jääkaappiin odottamaan jos et oikeasti sitä halua syödä
ei minusta tuollaiseen itseni kiusaamiseen ole. vaan valitettavasti taisi nyt tänään käydä niin, että jää oksentamatta. en ole vielä saanut tilaisuutta oksentaa niin ettei mies sitä huomaisi.
 
"a p"
nonni, tässä se nyt taas nähtiin... kun en oksentanut sitä eilistä pitsaa ni vituiks mäni. tänään oon vedellyt kakut ja mäkkiateriat ja kaikki. eli se siitä laihdutuksesta :(

turha enää ees yrittää :(
 
"vieras"
[QUOTE="a p";28464823]milläs se sitten selittyy, että ensimmäisella kerralla kun oksensin vähän yli kaksi tuntia syömisen jälkeen niin paino oli seuraavana aamuna -300g? vaikka siis olin pitsaa syönyt[/QUOTE]

Olet oksentanut vissiin aivosikin. Oksennat valtavasti nesteitä, siksi paino laskee...
 
"a p"
mitä oon nyt lueskellut, niin suurin osa ilmeisesti oksentaa n. puolen tunnin kuluessa syömisen aloittamisesta. ehkä pidän tuota jonkinlaisena rajana itsekin. tosin vaikeaa on löytää sopiva hetki oksentamiseen kun perhe on kotona, siksi saattaa mennä välillä reilusti ylikin tuon. höh.

no, eilen vedin varmaan jonku 3000 kaloria ilman oksentamista kun en saanut tilaisuutta, mutta jos nyt pyrkisi pysymään jossain 800-1000 kaloria jatkossa ja sen yli menevät oksennetaan.
 
....
[QUOTE="a p";28462188]
turha enää ees yrittää :([/QUOTE]

Yleensähän sitä tulee tsempattua laihduttajia. Mutta sinä olet sairas, kannattaa todellakin lopettaa tuo touhu.

Kuvottavaa ja niin turhaa tuollainen harrastus.
 
"a p"
tuo luovutusmieliala nyt johtui vaan ylensyönnin aiheuttamasta tilapäisestä masennushetkestä, tänään jatkuu laihis! ja toki pyrkimys on olla oksentelematta kunhan vaan syömiset pysyy kurissa
 

Yhteistyössä