Pömppömahaiset plussaajat, vol 6

peepee voi surkujen surku!! Niin kovasti toivoin, että oisit tuonu mukavia uutisia. Mutta eteenpäin vaan on mentävä. Taas kerran :hug:

Stella myös sinulle pahoitteluni :hug: Niin, ja kyselit tuosta Puregonista... Oletko avannut yhtään ampullia? Silloinhan ne säilyy jääkaapissa viimeiseen käyttöpäivään asti. Valmistaja takaa, että lääke säilyy käyttökelpoisena ja tehokkaana siihen määrättyyn päivään asti, sen jälkeen lääke kannattaa viedä apteekkiin hävitettäväksi. Lääkkeessä voi ajankanssa tapahtua muutoksia, lääkemolekyylit esim. hajoaa ja teho muuttuu... varsinkin, jos on kovinkin vanhentunutta tavaraa. Eihän ruokakaan säily ikuisuuksia, alkaa tulla muutoksia koostumuksessa.

Tunnustan B) Vaiks olenkin tälleen hälläväli-meiningillä menossa, niin silti tunnun kyttäilevän joka ikistä nippailua ja tissin vihlaisua |O En tiiä... jotensakin oli niin hirveen varma merkki raskautumisesta sillon ekasta hoidosta, kun rinnat kipeyty ihan tajuttomasti! Laitoin sen tietty suurimmaksi osaksi lugejen syyksi, mutta kappas nyt on kans luget käytössä, muttei ainaskaan vielä sen kummempia kipuiluja ole ollut. Muutamaa vihlaisua lukuunottamatta... No jaa.
 
Moi!

Täällä on käyty tänään ultrassa ja ihan hyvältä kuulemma näytti. Tänään on kp 10 ja ennusti oviksen tulevan akselilla lauantai-maanantai. (Johtofolli oli 10 mm ja limis 6,5 mm) Jos tulisi viimeistään maanantaina niin kerettäisiin siirtoon ennen vappua... Voi pliis tulis ovis viimeistään maanantaina! :/ :ashamed:
Tilasin nuita Clearbluen ovistestejä, ettei tarvitse jahkailla onko se ovisplussa vai ei. Nyt taas jotain tapahtuu tällä saralla ja meikkis on aivan täpinöissään!

PeePee :hug: On se vain niin, että vaikka järki kuinka sanoo että raskautumismahdollisuudet on pienet niin on se kamala pettymys se yksi yksinäinen viiva testissä. Ei voi mitään.

EllaElias :flower: :heart: Onnea plussasta ja ihanasta sykkeestä!

Stella toivon kädet kyynärpäitä myöten ristissä, että sun ovis tajuaisi tulla viimeistään maanantaina! Meillä olis sitte varmaan aika samalla aikataululla tuo siirto ja piinaaminen. Olikos sulla blastoja vai näitä "tavis" alkioita?

Miten, onko teillä aloitettu luget ennen PAS:ia vai samana päivänä kuin tuo alkio siirretään? Mulla tehdään siis PAS luonnolliseen kiertoon ja luget onkin sitten ainoat lääkkeet mitä tässä siirrossa käytän.
 
Huippufiilikset!

Ultrassa kerrankin hyviä uutisia, kp 9 limis oli about 8, eli sehän tarkoittaa sitä, että siirtoon päästään vappuaattona. Pregnylin pistän sunnuntaina saadakseni oviksen aikaan maanantaina ja nyt viikonloppuna aloitan Prednisonin taas. Meidän pakkastyypit siis (1 kuitenkin vain siirretään) ovat 3.päivän ikäisiä eli 8-soluisia. Oujee, pitkästä aikaa oikein odotan vappua..Eli pikku-Valpuria lähdetään siis hakemaan! Eikä tässä vielä kaikki, hakemaan lähdetään myös luomu-Valtteria, sillä munasarjoissa köllötteli jo yksi 16 mm folli vasurissa ja oikeallakin itse asiassa 1 vähän pienempi folli.


Joten Haave, hoidahan se ovis paikalleen maanantaiksi niin päästään piinailemaan samaan tahtiin. Itse ajattelin plussata äitienpäivänä, lähdetkö kimppaan?

Aurinkoista viikonloppua Ystävät Rakkaat,
Stella (ihan ekan kerran kirjoitin ensin oikean nimeni. Ehkä sekin oli merkki jostain, uudesta tuulesta joka kutittelee jo vatsanpohjaa)
 
Voi Stella, miten hienoja uutisia sulla! Tuolla aurinkoisella ja taisteluntahtoisella asenteella Valpurille ja Valtterille ei jää muuta mahdollisuutta kuin napata kiinni noin iloiseen ja lämpimään ihmiseen. Kevät tuokoon nyt teille sen kauan kaivatun onnen!

Haaveelle tsemppiä oviksen pongailuun!

Mites Retulin piinailut sujuvat?

Ekassa jutustelu neuvolassa on nyt käyty. Ennen vappua menen vielä ylimääräiseen ultraan väestöliiton hoitajalle. Tahtoo tosiaan nähdä että masuasukilla olisi kaikki hyvin ja saisi itsekin vähän rauhoituttua. Todella tiukassa on tämä ainainen pelko ja huoli. :ashamed: Ja Stellalle vielä erityiskiitos siitä että tiedät!

Kaikille teille pömppiksille oikein aurikoista kevätvkloppua! B)
 
Täällä ovulaatio havaittu Clearbluen digitestissä! Jee! :D Eli The Siirto on tiistaina!
Täytyy kyllä kehua noita testejä, ei ole tarvinut arvuutella onko se nyt ovis vai ei, todella helppoja tehdä ja tulkita. Tällä hetkellä ei yhtään harmita vaikka olivathan ne melko arvokkaita. :LOL:
Täytyy heti maanantaina soittaa VL:ään, että olen tulossa tiistaina. Onkin helppo lähteä milloin vaan, olen nimittäin taas sairaslomalla... Oikea olkapää on lääkärin diagnoosin mukaan tulehtunut, mutta ainakin se on pirun kipeä. Meillä onkin kohta kuin pommin jäljiltä, minä en saa tehdä mitään sillä tuota olkaa yritetään parannella levolla ja mies tekee töitä kellon ympäri... Nooh, pakko saada itsensä kuntoon, ei ole mukava herätä aamulla kamalaan kipuun ja särkyyn... :/
Mutta tämä tyttö rupiaa kahtomaan jääkiekkoa, MM kisat onkin ainoa milloin jääkiekkoa seuraan.
Mutta palaan astialle viimeistään tiistaina kertomaan miten siirto meni.

:wave:
 
Haave , onnea oviksesta :D Miekin suosin noita clearbuen testejä, vaiks ovatkin arvokkaita. Ei tartte ainakaan miettiä että onko se tulos plussa vai ei! Onnea The Siirtoon :D

Stella , ei voi muuta kuin hymyn kare suupielissä lukea tekstiäsi =) Ihanaa kun olet niin positiivisella mielin mukana menossa! Tästä ei voi seurata mitään muuta kuin hyvää :whistle:

Ella , täällä varsinaiset piinistelyt on unohtunna melkein kokonaan... Tässä juuri tulikin mieleen, että ens viikollahan sitä vois testailla jos ei vuoto sitä ennen ala. Kun on tässä männä vkolla tullu uutta ajateltavaa, kun mietin, josko lähtis opiskelemaan työn ohella. Katsellaan... mut mitään oireita ei kyllä ole. Minkäänlaisia.
 
Huomenia kaikki armaat pömpöt =) Ihana aurinkoinen aamu! Kesä tulee, jes!!

Huih, taas on päivät vierähdelly extranopeudella... nyt jo kp 27... eli odotan tätiä saapuvaksi huomiselle maanantaille tai viimeistään keskiviikkoon mennessä. On aina ollu aikas tarkasti tuo 14-15 vrk oviksesta. Noh, jos täti ei saavu keskiviikkoon mennessä, niin sitten on pakko testata torstaiaamuna, niin näkee sitten wapun vieton mahikset. Joka tapauksessa wappua vietellään, hattukin on jo hommattu :D
 
Retulille ihan vinkiksi, että teepä nyt nopsasti se päätös, että lähdet opiskelemaan, niin eiköhän sitten ala tapahtumaan ja testiin keskiviikkona se plussa pärähtää varmasti. Nimittäin mulle kävi silloin aikoinaan juuri niin, että olin vihdoin päässyt opiskelemaan koulutukseen, jonne jo useita kertoja aiemminkin olin pyrkinyt ja kas kummaa, ehdin sitten olemaan siellä pari viikkoa, kun plussan testasin. Eli mulla ainakin tämä toimii. Sinulle se plussa tulee sitten heti päätöksen tekemisen jälkeen. Suosittelen siis lämpimästi!

PeePee: Toivottavasti oli mukavat messut ja sait mukaasi kasapäin vinkkejä! Sitten ei muuta kuin pihaa uudistamaan ja kesän ihanuudesta nauttimaan!

Haave: Hienoa että ovis tuli niin kuin pitiki ja nyt ei muuta kuin onnea tulevaan siirtoon!
 
Heippahei.

Ihanaa kun täällä on ollut multasormikeskusteluja, omatkin jo syyhyää uusiin istutuksiin! En ole vielä päättänyt mitä laittaisin kesäksi kasvamaan, toistaiseksi ihastelen vielä noita mun krookuksia ja odottelen tulppaanien kukintaa.

Jaahas, Retulilla onkin jännät paikat tässä lähipäivinä. Onko vielä tätioireita vaiko kenties mitään muuta ilmassa...? Olen ihan samalla linjalla Ellan kanssa: siitä vaan uusia suunnitelmia tekemään, niin aion tehdä itsekin. Toimiipa se nyt sitten vauvahankkeen kannalta taikatemppuna tai ei, niin uudet ajatukset tekevät joka tapauksessa hyvää.

PeePee : Lukaisin jotain sun kirjoituksia tuolta muista pinoista: käy ihmeessä yksityisellä tai arvauskeskuksessa ottamassa kaikki haluamasi vasta-aine yms. testit. Se on aika kallis testipaketti (about 300 euroa, muistaakseni) mutta herranen aika, sitten se on otettu ja voit lakata miettimästä sitä TAI vaihtoehtoisesti saada tietää jotakin, jolle ehkä voi tehdä jotakin. Kiitokset vielä sulle ihanainen ikuisesta tsempityksestä ja hengessä mukana elämisestä! Kieltämättä, on tämä piinallista odottaa...Vaikka hyvällä mielellä olenkin, niin jotenkin en nyt kuitenkaan ihan 100% hurmiossa liitele tuolla yläilmoissa viime epäonnistumisen jälkeen vaan pelkään tietysti että limis vielä romahtaa torstaihin mennessä tai tietysti pikkuiset voivat kuukahtaakin, eli kyllä tässä nyt ollaan tosiaan torstaihin puolille päivin asti tulisilla hiilillä...Vielä vastaus kysymykseen: tämä on nyt sitten 5.alkionsiirto.

Haave: Jeejee, sulla on siirto huomenna! Tulehan sitten heti kertomaan kuulumiset!

Lämmintä ja erityisen hedelmällistä vappuviikkoa toivottaen,
S
 



Tiistai 28.4 :wave:


Retuli82.....................clomit.........................kp29/-/ktt
Sitronella...................PAS............................kp20/27-29/syksyllä
Siisami.......................PAS............................kp19/-/ktt
Neilikka78.................1.IVF/ICSI...................kp17/26/touko
Haave........................PAS............................kp16/30/ktt 0
Stella08.....................PAS............................kp13/27/siirto 30.4
PeePee77.................tauko..........................kp8/29-31/ktt
HH09.........................4.ICSI.........................kp/28/kesä-heinä
Tiger..........................PAS.............................kp/-/syksyllä



Testailijat :p

Haave
Stella

Haamuillut ;)



Plussanneet =)

Miruliini + Pappu & Nupu :D s.5.12.2008
Sahranami + Aatu & Beetu :D s.30.12.2008
Meikku :D s.25.01.2009
Soraya :D s.2.3.2009
Vappuviuhka :D s.24.3.2009
Hanneli -78 :D
Ulpu78 :D
mmm :D
Hannele :D
Kamilla :D
Hobelix :D
Väre :D
Kurreliini + oravanpojat :D
Astarte :D
Helinäkeiju75 :D
MinzuS :D
EllaElias :D

Auringokukka km :'(
Rouva Pikkumyy km :'(
Rouva Puh km :'(

 
Huomenta!

Täällä väliaikatietoja pikaisesti ennenkuin lähden ajamaan klinikalle. Yksi ampulli sulatettu jossa kaksi alkiota ja kummatkin hengissä ainakin toistaiseksi... Nyt rupesi jänskättämään että siirtääkö ne kaksi kerralla! Huh, täytyy lähteä kampaamaan naama ja tukka ja lähteä hakemaan pallerot kyytille! :heart:
En muista että olisin tuoresiirtoa näin hermoillut...

Tsemppiä päivään toivoo Haave (löysät housuissa...)
 
PeePee: vasta-ainetulokset ovat sikäli "helpot" että lääkäritalossa varmasti saat vastaukset, vaikka siellä ei lapsettomuuslääkäriä siellä olisikaan. Tulokset tulevat ns. viite-arvoina ja lausumina "onko joku värjäytymiskuvio homogeeninen" tms (en nyt muista) ja jos jotkut viiterajat ylittyy, vastaus on juuri sen tietyn vasta-aineen osalta sitten siinä (tyyliin että onko tumavasta-aineita tai kilpparivasta-aineita rajojen yli). Jos siellä jotain näkyisi, mietitään sitten miten etenet. Voithan sä aina vaikka lähettää vastauksesi jollekin sisätautilääkärille tai esim. Felicitakseen "second opinionia" varten. Mutta suurella todenäköisyydellä siellä tuloksissa ei näy mitään. Kuten tiedät, näistä vasta-aineista lääkärit ovat eri mielisiä että vaikuttaako ne nyt sitten oikeesti yhtään mihinkään ja auttaako esim. kortisoni oikeesti. Toisaalta, kuten tuolla muissa pinoissa on todettu, esim. jenkeissä ja vissiin monessa muussakin maassa lapsettomuuspotilailla pistetään se kortisoni laskemaan omaa immuniteettipuolustusta ihan automatic koska ei siitä haittaa ole terveelle ihmiselle mutta joskus siitä voi olla hyötyä kiinnittymisen suhteen (jos ei sitä nyt putkeen aivan sairaan kauaa syö). Toisaalta, kyllä se taitaa kuitenkin enimmäkseen niin olla, että jos alkio on terve, niin kyllä se kiinnittyy jos on kiinnittyäkseen...

Haave: Ihan mielettömän suloisen ihana ajatus, että kun tuut takas kirjottamaan, sulla on masussa pikkunen tai pikkuiset!!!! Se on sitten sulle PP0. Eikun KTT0!

(.) Eipä mitään ihmeempiä. Paitsi että ne hehkuttamani luomuyritykset jäi vähille. Mies oli eilen illalla silleen, että käviskö kuitenkin aamulla.ja kysyi siinä sitten aamiaispöytään kömpiessään, että käviskö kuitenkin tänä iltana..Hhohhoijaa. Samat keskustelut joka kerta.
 
Haave :D Ihanaa, pallerot kyytiin ja menoksi :heart: Onnea matkaan!!

Ella , otin neuvosta vaarin ja laitoin eilen hakupaperit kouluun vetämään :p Toivottasti olis positiivista vaikutusta :D

Eli menkkoja ei täällä vielä kuulu eikä näy... lämmöt on viel koholla, mutta tietty noi lugetkin asiaan vaikuttaa. Eilen illalla oli pikkasen etovaa oloa, tänään koko aamu ja aamupäivä myös, tosin on enemmän kuin todennäköstä että on vain tekemällä tehtyä oiretta :| Testiä en ole vielä hommannu... jos huomenna ostas töistä mukaan ja testais viimeistään torstaiaamuna, jos ei vuotoa näy. Toivotaan vaan parasta! Ja kiitos ihanaiset tsempeistä =)

Niin, ja Stellalle onnea torstain koitoksiin :heart:
 
Iltaa!

Täällä sitä ollaan ktt ainakin 13.5 asti jolloin saapi testata. Yksi pallura siirrettiin, olivat kumpikin todella terhakkaita ja lähteneet taas jakautumaan eteenpäin, toinen pakastettiin uudelleen. Siirto oli nopea ja kivuton, mutta nyt illalla varsinkin on mahaa krampannut ja nippaillut ja maha on aivan sairaan turvoksissa. Limis oli hyvä ja alkio oli hyvä, joten lääkärin mukaan loistavat edellytykset onnistumiselle. No näillä mennään.

Retulille tsemppiä todellisiin piinapäiviin! Hyvältä kuullostaa ystävä!

[/b]Stella :hug: Tiedän niin miltä sinusta tuntui aamupalalla.... Mutta onneksi teillä on siellä klinikalla se A -sunnitelma, kun suunnitelma B ei mennyt nappiin.

PeePee Mulla mennyt täysin luotto julkiseen (omaan TK:hon) liittyen about mihinkään mikä etäisestikkään koskee lapsettomuutta ja lapsettomuushoitoja... Omassa TK:ssa lääkäri joka on gynekologiaan erikoistunut, ei löytänyt minulta kuin yhden munasarjan... Kyllä niitä siellä kaksi on, mutta varmaan endo on ne liimaillut pitkin sisäelimiä... Mutta minäkin suosittelen menemään vaikka yksityiselle jos muuten ei mitään tapahdu.

Täytyy lähteä asentamaan iki-ihanat luget.... :LOL:

-Haave & Sikuriina ktt 0-
 
Haaveelle onnittelut kyytiläisestä!! Tosi hyvältä kuulostaa, kun pikkuinen oli terhakkaasti lähtenyt jakaantumaan, antaa hurjasti toivoa että jakaantuminen jatkuu kohdun lämmössäkin sit! :heart:

Retuli taitaa napata seuraavan plussan! Jos oikein muistan, niin eikös sulla tapaa täti kurvata usein paikalle jo paljon aiemmin? Kp:t paukkuu jo lupaavasti ;) ++++ :whistle:

Stella, tuli ihan deja-vue ku luin tekstiäsi! Monesti kans hammasta purren vastasin miehelle, et "joo, kai se käy sit myöhemminkin.." Vaikka olis tehnyt mieli huutaa että NYT HETI, ETTEI OVIS KARKAA!!!! Meillä kyllä usko luomuihmeeseen oli molemmilla tosi vähissä, et sit perään usein ajattelin et no samapa tuo, ei se kuitenkaan onnaa. Mut ymmärrän kyllä täysin sun fiilikset!!

PeePee, torstaina nähdään! =) :wave:
 
Pikapikaa ilmoittelen, että nega tuli äsken testiin... kaippa sen ois testissä jo pitäny näkyä. Vuotoa ei näy, mutta lopetan nyt luget jos ne hanat aukeais. Toivotan kaikille oikein rattoisaa vappua ja palajan asiaan vkloppuna :wave:
 



Torstai 30.4 :wave:


Retuli82.....................clomit.........................kp31/-/ktt
Sitronella...................PAS............................kp22/27-29/syksyllä
Siisami.......................PAS............................kp21/-/ktt
Neilikka78.................1.IVF/ICSI...................kp19/26/touko
Haave........................PAS............................kp18/30/ktt2
Stella08.....................PAS............................kp15/27/ktt0
PeePee77.................tauko..........................kp10/29-31/ktt
HH09.........................4.ICSI.........................kp/28/kesä-heinä
Tiger..........................PAS.............................kp/-/syksyllä



Testailijat :p

Haave 13.5
Stella 14.5

Haamuillut ;)



Plussanneet =)

Miruliini + Pappu & Nupu :D s.5.12.2008
Sahranami + Aatu & Beetu :D s.30.12.2008
Meikku :D s.25.01.2009
Soraya :D s.2.3.2009
Vappuviuhka :D s.24.3.2009
Hanneli -78 :D
Ulpu78 :D
mmm :D
Hannele :D
Kamilla :D
Hobelix :D
Väre :D
Kurreliini + oravanpojat :D
Astarte :D
Helinäkeiju75 :D
MinzuS :D
EllaElias :D

Auringokukka km :'(
Rouva Pikkumyy km :'(
Rouva Puh km :'(

 
Heippa siskot.

Retuli-ystäväiseni, tiedetään kaikki miltä susta tuntuu. Tää on niin tätä :hug: Suosittelen skoolaamaan vappuna ihan kunnolla kuohujuomalla tai millä ikinä tykkäätkään. Malja keväälle ja toivolle. Kyllä se vielä onnistuu.

Kamilla Ihanaa että olit jo noin varmasti merkannut mulle ktt0 tälle päivälle jo ennen siirtoa...

Nimittäin, tarina meni näin. Kun menin intoa täynnä paikalle klo 11 rakko pinkeänä kuin heliumpallo, niin tilanne oli se, että yksi alkio oli aamulla sulatettu, mutta se oli menettänyt puolet soluistaan ja vaikka oli "elossa" niin ei ilmeisesti näyttänyt kovin hyvältä (huom, pistettiin siis pakkaseen top-luokan 8-soluisena) Joten olivat päättäneet ottaa sulamaan toisen ihan pari minuuttia ennen kuin mä tulin, mutta siitä ei vielä siinä vaiheessa tiedetty mitään sen enempää. "Että jos me soitellaan sulle tunnin päästä," No mikäs siinä, vessan kautta ruokakauppaan ja kotia kohti ja kyllä alkoi kylmä hiki levitä varpaiden väliinkin. Että näinkö tässä hel&%%?tti käy. Mutta ei sentään. Juuri kun kävelin kotiovelle, soitto tuli: toinen alkio (pakastettaessa lähes top 8 soluinen) oli tullut pakkasesta ilman vaurioita. Eli uusi käynti klinikalle ja kaikki nyt siis niin hyvin kuin olla ja voi. Valpuri on siis noudettu :heart: Testipäivä 14.5...Saapa nähdä, maltanko sinne asti.

KTT! Vappu! Aurinkoa haavoille!


 
Voi Stella :heart: :flower: Oon käyny ainakin vartin välein katsomassa koko päivän, että ootko käynyt kertoon siirrosta mitään ja kun vähän siivouksen tynkää yritin niin sillä välin...

Oon ollu koko päivän ihan :'( ... Kamalan liikuttunut ja kävin pahoittamassa mieleni tuolla Mitäs nyt -puolella lapsettomuushoito ketjussa... Muutenkin mulle on vasta tänään iskostunut päähän, että mää oon lähimpänä raskaana oloa kuin oon ikinä ollut... (en tiiä tajuatteko mun pointin) Että mulla on OIKEASTI mahdollisuus tulla raskaaksi ja saada se ihana nyytti ja tehdä meistä miehen kanssa vanhempia... Lisäksi olen lopettanut tupakoinnin ja mulla on kamalat nikotiini tuskat... Fiksu olisi lopettanut aikaisemmin (ja vielä fiksumpi ei olisi koskaan koko röökin polttoa aloittanutkaan), mutta minusta ei ollut siihen ennenkuin nyt pakon edessä... :ashamed: ja vasta pp2 menossa... Voi luaja.

Retuli :hug: Aina toitotetaan että niin kauan on toivoa kun vuoto ei ala, mutta tässäkin kohtaa on meitä koulattu kovalla kädellä... Mutta jos kuitenkin...? :heart:

No jos palais taas siivouksien pariin ja lähtis ripustaan lakanat tuonne ulos kuivumaan... Ajattelin ostaa muutaman orvokin vapun kunniaksi ja istuttaa purkkeihin (jotka saa tarvittaessa vielä sisään yöksi jos kovin hallaa lupaa yöksi...) pihamaata koristamaan, ja grilli pitäisi kaivaa talviteloilta esiin ja öljytä... (Saatiin tosi upea kaasugrilli häälahjaksi ja lupasin pyhästi pitää siitä hyvää huolta.) Huomiseksi on luvattu tänne hyvää ilmaa niin voisi vähän grillailla jotain...
Mitä teidän vappu menyyn kuuluu? Meillä varmaankin jotain piffejä grillataan ja teen tomaatti - basilika- mozzarella salaattia (jos löytän pastoroitua mozzarellaa), lisäksi perinteiset nakit ja perunasalaatit. Miehelle ostan muutaman oluen (on tehnyt kellon ympäri melkein töitä jo kaksi viikkoa ja olen niin ylpeä miehestäni muutenkin) ja itselleni luultavasti limpparia. Ja sipsejä on pakko saada huomista Suomi - Slovakia peliä varten... Ja mitähän vielä...
Täytyykin soitella miehelle ja houkutella lähtemään aikaisemmin töistä, että keretään kaupaan hyvissä ajoin... Nyt lopetan tämän selittelyn ja lähden oikeasti hommiin!

Ihanaa vappua kaikille ja Stellan sanoin aurinkoa haavoille! :flower:
 
Mahtavaa Stella että sait kyytiläisen!! Sekunnin sadasosan ajan kyllä mietin eilen päivittäessäni että laitanko ktt0 mut jotenkin oli vahvasti sellainen tunne että kyllä sieltä Valpuri kyytiin saadaan! =) :heart:
Parin viikon päästä päivitän sit sut ja Haaveen plussalistaan!
Tällä asenteella mennään! :wave:

Iloista ja aurinkoista vappua kaikille!!
 



Perjantai 1.5 :wave:


Sitronella...................PAS............................kp23/27-29/syksyllä
Siisami.......................PAS............................kp22/-/ktt
Neilikka78.................1.IVF/ICSI...................kp20/26/touko
Haave........................PAS............................kp19/30/ktt3
Stella08.....................PAS............................kp16/27/ktt1
PeePee77.................tauko..........................kp11/29-31/ktt
Retuli82.....................clomit.........................kp/-/ktt
HH09.........................4.ICSI.........................kp/28/kesä-heinä
Tiger..........................PAS.............................kp/-/syksyllä



Testailijat :p

Haave 13.5
Stella 14.5

Haamuillut ;)



Plussanneet =)

Miruliini + Pappu & Nupu :D s.5.12.2008
Sahranami + Aatu & Beetu :D s.30.12.2008
Meikku :D s.25.01.2009
Soraya :D s.2.3.2009
Vappuviuhka :D s.24.3.2009
Hanneli -78 :D
Ulpu78 :D
mmm :D
Hannele :D
Kamilla :D
Hobelix :D
Väre :D
Kurreliini + oravanpojat :D
Astarte :D
Helinäkeiju75 :D
MinzuS :D
EllaElias :D

Auringokukka km :'(
Rouva Pikkumyy km :'(
Rouva Puh km :'(

 
ILOISTA VAPPUA KAIKILLE :D

Stella , hihhii, Valpuri siellä alkaa rakentelemaan omaa pesäkotoaan :heart: Ihanaa, kun pääsitte siirtoon alun hankaluuksien jälkeen. Se on se Voima-Valpuri :p Ja kyllä eilen piti korkata ja kunnolla...

Haave , ihana vappumenyy =) Me naatiskeltiin eilen hyvästä seurasta, karaokesta, tortilloista ja ehkä muutamasta alkoholipitoisesta juomasta. Ihanaa, kun vapaa jatkuu tiistaille niin ei tuu harmia palautumisen kannalta :whistle:

Mut juuh, voiskos joku lähettää sen tädin tänne? Kp:t paukkuu että oksat pois, mittään tuhruakaan ei näy... LH-huippu oli 18 vrk sitten. Liekkö nuo clomit ja luget sitten sekotti koko kierron, juuh, ärsyttää.
 
Retulille :hug: negasta. Hyvä, että laitoit hakupaperit vetämään, eiköhän se onni sieltä saavu kuitenkin, vaikka ensi kuussa. Aiotko vielä testata, jos tätiä ei vaan kuulu?

Haave: Onnittelut kyytiläisestä!

Stellalle myös lämpimät onnittelut kyytiläisestä, Valpurista. Jännittäväksi tuo siirtopäivä meni, onneksi kaikki kuitenkin kääntyi parhain päin. Ja nyt sekä sinulle että Haaveelle oikein rauhallisia piinapäiviä ja malttakaahan olla testaamatta liian aikaisin. ;)

Stellalle vielä haluaisin sanoa, että kirjoitit niin tuttuja fiiliksiä oviksen ajoilta. Samoja tunteita on koettu täälläkin. Onneksi tilanne teillä nyt valoisa ja luottavainen!

Mitäs PeePee sulle kuuluu? Milloin teillä se suunnitteluaika on?

Tänne suunnalle kuuluu mulkavaa. Olin keskiviikkona Väestöliiton kätilön ultrassa, jossa näkyi masuasukkimme ihan voimissaan. Sydänäänetkin sain nyt ekaa kertaa kuulla. Olo helpottui suuresti - ainakin siksi päiväksi - no taisi kyllä auttoi jatkoonkin. Tuntuu kyllä käsittämättömältä miten varuillaan ihminen voikaan olla. Kahden viikon päästä niskaturvotusultra, joten eiköhän sen ajan nyt tuolla näyllä taas jaksa.

Aurinkoista vapunpäivää teille kaikille!
 

Meille syntyi pieni poika su aamuna 26.4. Hän syntyi siis rv 37+2, pituus 48cm paino 3020g

Heräsin su n.1.30 lapsivedenmenoon ja sit siitä pian lähdettiin sairaalaan. Synnytys kesti säännöllisten supisteluiden alkamisesta istukan ulostuloon yht.4h15min. Ponnistusvaiheeseen meni 7min. Epiduraalia ei ehtinyt saada kun kohdunsuu oli 6cm auki kun päästiin synnytyssaliin ja hetken kuluttua jo 8cm auki. Sain kuitenkin ennen ponnistusta spinaalipuudutuksen, mikä oli tosi hyvä ja vei kivun kokonaan. Ilokaasua vedin alkuun ihan överikännit ja syljin salin lattialle silmät päässä pyörien

Päästiin vasta tänään kotiin, kun pojalla nousi bilirubiini arvot sen verran, että oli 1vrk lampun alla ja sit niitä seurattiin. Huomenna käydään lastenlääkärillä kontrollissa ja toivottavasti olisivat laskeneet entisestään.

Kotiin tulon jälkeen olen itkenyt tunnin aivan solkenaan onnesta. Kaikki sisällä ollut pelko ja tukahdetut pettymysten tunteet purkautui ulos. Kyynelehdin tässä nytkin ja en osaa millään sanoin kertoa miten onnellinen olen. Poika on niin täydellinen ja elämä on nyt täydellistä. Tälläinen rakkauden määrä toista ihmistä kohtaan on jotain ihan ihmeellistä.

Voin kertoa, että jokaikinen pettymys on ollut tämän arvoista.

Ulpu ja poika 5vrk
 

Yhteistyössä