Pömppömahaiset plussaajat, vol 6



Maanantai 14.9 :wave:


Auringokukka............3.ICSI.........................kp25/-/ktt5
HH09.........................tauko.........................kp/28/ktt
Sitronella...................tauko.........................kp15/-/ktt



Testailijat :p

Auringokukka 23.9

Haamuillut ;)



Plussanneet =)

Miruliini + Pappu & Nupu :D s.5.12.2008
Sahranami + Aatu & Beetu :D s.30.12.2008
Meikku :D s.25.01.2009
Soraya :D s.2.3.2009
Vappuviuhka :D s.24.3.2009
Hanneli -78 :D s.30.4.2009
Ulpu78 :D s.26.4.2009
mmm :D s.30.5.2009
Hannele :D
Kamilla :D s.3.6.2009
Hobelix :D s.1.6.2009
Väre :D
Kurreliini + pikku prinsessat :D s.1.5.2009
Astarte :D s.13.7.2009
Helinäkeiju75 :D s.20.8.2009
MinzuS :D
EllaElias :D
Siisami :D
Haave :D
PeePee77 :D
löllykkä :D

 
Siisami rauhallisesti vaan hengittelyä - ultraus aika tulee ja näet taas ihanaisen vaavisi! =) Tuntuu muuten, että ihan just sä plussasit ja nyt JO lähenet raskauden puoliväliä. Mahtavaa!

Täälläpä oli menkkasärkyä tiistaina klo 10-22, eilen pientä jomotusta muutaman kerran päivän aikana, samoin tänään. Tai ei se ole jomotusta vaan pikemminkin tunnen jomottavan sykäyksen silloin tällöin. Mutta, mutta hyvin menee, raskaana ollaan toistaiseksi :D . Ja ollaan vielä melkein viikko! Tää on niin paras olotila ikinä! Ei edes ihan tuota pikaa julkaistava irtisanomisilmoitus tunnu miltään (helpotushan se suorastaan on) - se nimittäin pitäis tulla näillä näppylöillä. YT lopetuskokous pitäisi olla jo ohi... Tietoa odotellessa siis....

Rakas ystävä, HH09... Mikä vointi? :hug:
 
Aivan: Kamilla sun päivityksesi mukaan mulla on tänään siis ktt 12 =). Jep jep. Pitänee huomenna kipaista kaupungilla ja ostaa raskaustesti. Jos jättäisi tälläkin kertaa hankkimatta laukaisualustan ja ottais vaan pöytämallin :LOL:.

Oireita? No joo... samanlaisia kuin aiemmin ja kuitenkin niin erilaisiakin. On tää jännää. Viikonloppuna oli taas kumpanakin päivänä menkkamaista särkyä. Ei pissitä eikä janota. Rinnat on - hmm ei kipeät eikä arat mutta raskaat herkät. Eli kyllä on taas näiden perusteella fifty-sixty mahikset kumpaan vaan :D. Jos nyt jotain arpoisin - niin ehdottoman poissuljettu on vaihtoehto _ _ _ _ ( ;) ) Hih, kuulette sitten keskiviikkona!

Kamilla kerrohan miten teillä Seidi-neidin kanssa sujuu ja mitä neitokainen "osaa" (muuta kuin hurmata vanhempansa)? =)

Hei, ja olen tosiaan toista päivää epävirallisesti työtön. YT:t loppuivat torstaina ja sinne ei tarvitse enää ikuna työntekijänä mennä. Huh, huh, viimeinen vuosi oli raskas... Olen oikein helpottunut tilanteesta tällä hetkellä.
 
Auris, ei voi kuin ihailla sun rentoa "piinailua"! :D Mä hyppelin seinille silloin siirtojen jälkeen tuossa vaiheessa ja olin kuin tulisilla hiilillä! Mutta toi on kyllä niin oikea asenne, eipä tulos muutu vaikka päällään seisois. Mielettömästi peukutuksia ja aurinkoenergiaa lähetän sulle sinne testaukseen vaikka sitä positiivista mieltä teikäläisellä on runsaasti jo omasta takaa kaikista ikävistä vastoinkäymisistä huolimatta.

Mitäpäs tänne, hyväähän meille kuuluu! =) Neitokainen osaa todella hurmata vanhempansa mutta myös välillä viedä hermoromahduksen partaalle kun on keskiyö, miehen pitää nousta aamulla viideltä töihin, Seidi huutaa ihan mustana yliväsymystään ja mamma on jo valmiiksi väsynyt :whistle: No, onneksi noi huutoillat ei oo jokapäiväisiä ja ollaan opittu pikkuhiljaa miten neitokaisen kanssa kannattaa toimia :)
Käsi tytyllä menee suuhun jatkuvasti, kovasti juttelee ja tekee ääniharjoituksia, jumppailee suunnilleen taukoamatta, osaa jo vierastaakin ja yrittää tarttua esineisiin, välillä onnistuenkin! On se mahdotonta toi kehitys, tuntuu että joka viikko tulee joku pieni asia lisää! Huomenna on neuvolakäynti, jospa se 5 kg menis vihdoin rikki B) Kolmekuukautis neuvolassa kolme viikkoa sitten mitat oli 60,5 cm ja 4850 g.

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille! :heart:
 


Maanantai 21.9 :wave:


Auringokukka............3.ICSI.........................kp32/-/ktt12
HH09.........................tauko.........................kp/28/ktt
Sitronella...................tauko.........................kp22/-/ktt



Testailijat :p

Auringokukka 23.9

Haamuillut ;)



Plussanneet =)

Miruliini + Pappu & Nupu :D s.5.12.2008
Sahranami + Aatu & Beetu :D s.30.12.2008
Meikku :D s.25.01.2009
Soraya :D s.2.3.2009
Vappuviuhka :D s.24.3.2009
Hanneli -78 :D s.30.4.2009
Ulpu78 :D s.26.4.2009
mmm :D s.30.5.2009
Hannele :D
Kamilla :D s.3.6.2009
Hobelix :D s.1.6.2009
Väre :D
Kurreliini + pikku prinsessat :D s.1.5.2009
Astarte :D s.13.7.2009
Helinäkeiju75 :D s.20.8.2009
MinzuS :D
EllaElias :D
Siisami :D
Haave :D
PeePee77 :D
löllykkä :D

 
(Kopsasin suoraan tuolta toukokuisten pinosta.)

:heart: :heart: :heart:


( . ) Ultrassa käyty. Mua jännitti aivan sikana, tais miestäki pikkusen jänskättää ku vihdoin meidän vuoro tuli. Ensin siinä juteltiin lääkärin kans, kerroin siirrosta ja alkioiden määrästä ja hän kyseli millon mulla endoa on viimeks leikattu ynnä muuta... Sitte siirryttiin itse asiaan eli ultraamiseen. Ensin kokeili käsin kohtua ja sitten ultras. Näyttö oli minusta pois päin ja oli pitkään hiljaa... Yritin koko ajan tulkita sen ilmettä että onko siellä mitään vai ei. Lopulta pyysi miestä siihen näytön viereen ja alkoi sille selittämään mitä siellä näkyy ja kysyi näätkö sinä tuon jumputuksen? VOI LUOJA sitä helpotuksen tunnetta! Siellä yksi alkio ja syke näkyi, sen vuoksi kesti aluksi niin kauan kun halusi tarkasti katsoa että onko siellä toista.
Pää-perämitta oli 10mm vastaten viikkoja 7+0, mutta ei kuulemma lähdetä ainakaan tässä vaiheessa muuttamaan LA:ta. Antoi neuvolakortinkin johon laittoi tiedot tuosta ensimmäisestä ultrasta. Lisäks siellä oli 5 cm (!) halkaisijaltaa kysta oikeassa munasarjassa, sanoi että saa siellä ollakkin jos ei se mua mitenkään vaivaa. Mutta tarttee varmaan leikata pois jos rupeaa kovasti vaivaamaan ja kipua aiheuttamaan. Nyt saa sitte sitä pelätä... :/ Ens viikolla eka neuvola ja sitte siitä taas parin viikon päästä "ylimääräinen" ultra rv 10.

Nyt on NIIN helpottunut ja onnellinen olo, meillä on pieni masuvauva!!!



[/b] Aurikselle Peukut testaamiseen, Jospa se nyt.... :heart: :heart: :heart:


Haavis & helmi-orvokki 7+2
 
Jiihaa! Onnea hyvistä ultrakuulumisista Haave!:D :flower: :heart: Ja heh, mustaukset on kyllä niin varmoja raskausoireita, etten ihmettele vaikka sulle kävi niin! :LOL: Hurjan iso kysta sulle on kasvanut... Mulle tuli alkuvuonna kystia, kun oma kierto yritti käynnistyä, mutta istukan palanen kohdussa oli tietty haittana. Oi jeesus kuinka kipeää teki parin tunnin ajan, kun yksi niistä lopulta puhkesi. Eikä kyseessä siis ollut alkuunkaan noin iso kuin sinulla. Jos vähänkin alkaa tuntua isompaa kipua, minä menisin sinuna näyttämään sitä. Toivotaan, että se poistuu vähin äänin eikä ainakaan kasva. Muuten kystat ovat kyllä harmittomia ja yleensä ovat vain ylisuurentuneita keltarauhasia. Sua varmasti seurataan, jotta lähteekö itsekseen pienenemään tai jos suurenee, niin voivat jopa "raaputtaa" sen pintaa, jolloin kysta lähtee tyhjenemään. Toivottavasti en huolestuta sinua, tarkoitukseni on kertoa, että älä ole huolissasi siitä kuitenkaan! =) Helmi-Orvokilla on kaikki hyvin! :heart:

Eilen illalla ruokaa puuhastellessani, tuli mieleeni testaus valmistelut. Mähän en ole halunnut testata yksin vessassa hämärässä. Sen verran tärkeästä (ja kalliista) asiasta on kyse. Pisun olen lirauttanut toki johonkin mukiin, josta se sitten on päässyt "arvoiseensa" testiastiaan. Käytetty ollaan testitikun upotusastiana konjakkilasia ja kuohuviinilasia. Ja viime syksynä oli käytössä viinilasi, joka on mun 30-v lahja. Ajattelin sen olevan niinkuin hedelmällinen - ja hui oli vähän liiankin hedelmällinen! :saint: Joten nyt tarkastelin vitriiniä mikä olisi sopiva... Päädyin mielestäni erittäin sopivaan: mummulta perittyyn Suomen olympiavuoden lasiin! Siinä on kansallispukuisia naisia kuvina. Mikä kansallisromanttinen Suomipläjäys! :D Ihme ettei kukaan ole vielä keksinyt myydä testausmukeja? Siinä vasta bisnes... Hmm... Pitäisiköhän alkaa kauppiaaksi....?! ;)

Kiitos Siisami ja muut! Tiedän kyllä, että joukko ihania naisia odottaa tulospalvelun uutisia huomen aamulla =). Ihan samoin minäkin odotan muiden tuloksia jännityksellä! Ysin jälkeen lupaan päästää teidät jännityksestä.

Kamilla kyllä Seidi kasvaa mukavasti omalla käyrällään. Hih, tässä vaiheessa toivotaan, että 5 kiloa menisi rikki ja 15 vuoden päästä sama nuori nainen vahtii jo puntaria, jottei vaan "seuraava 5 kiloa" menisi rikki. Naisen elämää! :D Kyllä vaan, tuossa vaiheessa joka viikko tuo uutta. Se on jotenkin niin ihmeellinen asia tuo "käsien löytyminen", että vauva on itsekin välillä hämillään. :heart: Kohta hän hoksaa miten edetä, kierimällä, vetämällä tai työntämällä... Meidän nuorin kummilapsemme (8 kk) on juuri hoksannut konttauksen. Nyt eivät enää isoveljen lelut ole ollenkaan saavuttamattomissa... ;)
 
Voi Haave :heart: :heart: Niin ihania ultrakuulumisia! Oikein paljon onnea! En edes tunne sinua livenä, mutta silti hymyilen täällä teitä ajatellen ihan höperönä :D

Auris +++++++++++++ :whistle: Mummun perintö, kansallispukuiset, naiseus, sukupolvien ketju, äitiys... Merkit ja toimenpiteet on niin positiiviset! :heart:

Kamilla kiitos kun päivität! Kuulumisten lukemisen ohessa tulin tarkistamaan, et mikä kp miulla on menossa. Oli kiva lukea Seidin touhuista! =)

HH09:ta minäkin kaipailen. :hug:
 
Kyllä vaan tulos on tiedossa. Hitaasti mutta varmasti se ilmestyi näyttöruudulle. Kaksi viivaa, eli toistakseksi ollaan edelleen raskaana! Kamilla voit sirtää mut jälleen plussanneisiin :D ! Tällä kertaa olen varma yhdestä kyytiläisestä, niin erilainen on tämä raskauden alku verrattuna viime vuoteen. :heart:
 
Oi kuinka ihanaa! :heart: Kyl NYT kaikki menee hyvin ja kesällä sitä jo ollaan onnellisia pikkuvauvan vanhempia. Nyt sun ei tarvi ressata työkuvioillakaan piitkiin aikoihin. Oon kyl kertakaikkiaan iloinen teidän puolesta. :D

Tääl meidän poika viihdyttää päivät suloisella naurullaan, kiljumisillaan jne.. Ikää jo karvaa vaille 5kk. Hän liikkuu pieniä matkoja kierien ja elämä on yhtä hymyä.
 
Oi rakkaat Haave ja Auris!!! :D :D Uskomattoman ihania uutisia! Helmi-Orvokki voi vallan mainiosti ja Auriksenkin alkaa olemaan aika miettiä nimeä pienelle kullannupulle. =)

Meillä vauhtia ja vilskettä riittää. Tytöt on kasvaneet hurjasti ja Pikku-Seidi tuntuu kovin sirolta, sillä meillä painetaan jo sen 6 kiloa. Ikää on siis syntymästä ihan kohta 5 kk ja lasketusta ajasta nyt 3 kk. Täällä kun käy kuulumisia kurkkimassa niin tulee täysin mieleen se, kun itsekin vielä kovasti toivoi saavansa joskus olla raskaana ja kokea sen oman lapsen ihmeen. Kyllä ne ajat vaan on vieläkin aika pinnassa, vaikka nykyinen arki kaiken energian viekin. Tässä kuva meidän tytöistä, näyttävät jo hurjan isoilta noissa vaatteissa.



Kovasti voimia kaikille ja isot rutistukset! :hug:

Kurre
 
Voi kuinka MAHTAVAA!!! ONNEA AURIS ja oikein iso halirutistus! Toivottavasti tuli perille asti näin virtuaalisesti :hug: Jotenkin oli sellainen tunne, että saan sut siirtää plussanneisiin ja oon kans ihan varma et tällä kertaa raskaus menee loppuun asti! Hienoa kun ei sun tosiaan tarvi enää murehtia työasioita. Osaat varmasti sanomattakin nyt nauttia olotilasta täysin rinnoin, aivan mahtava juttu :heart: :heart:

Kurren tytöt on kyllä aivan sydämeen käyvän suloisia, ihana kuva!! :heart: :flower:
Kuinka onnistutkin saamaan naurukuvia, meillä Seidi menee aina totiseksi kun ruvetaan kuvaamaan :D Ihmettelee kai kameraa. Hienosti tytöt tosiaan kasvaneet, perässä tullaan :wave:
 


Keskiviikko 23.9 :wave:


HH09.........................tauko.........................kp/28/ktt
Sitronella...................tauko.........................kp24/-/ktt



Testailijat :p

Haamuillut ;)



Plussanneet =)

Miruliini + Pappu & Nupu :D s.5.12.2008
Sahranami + Aatu & Beetu :D s.30.12.2008
Meikku :D s.25.01.2009
Soraya :D s.2.3.2009
Vappuviuhka :D s.24.3.2009
Hanneli -78 :D s.30.4.2009
Ulpu78 :D s.26.4.2009
mmm :D s.30.5.2009
Hannele :D
Kamilla :D s.3.6.2009
Hobelix :D s.1.6.2009
Väre :D
Kurreliini + pikku prinsessat :D s.1.5.2009
Astarte :D s.13.7.2009
Helinäkeiju75 :D s.20.8.2009
MinzuS :D
EllaElias :D
Siisami :D
Haave :D
PeePee77 :D
löllykkä :D
Auringokukka :D

 
Auris: ONNEAAAAAAA!!!!! Kyllä tolla testijärjestelmällä jo plussa pitikin saada :heart: Meillä on aina tyydytty vanhaan pakasterasiaan :D Mäkin olen ihan varma, että nyt sitten menee loppuun asti ja touko- vai kesäkuussa syntyy pieni ihme.
 
Kiitos teille ystävät! Silmät sumeina luin teidän onnittelujanne :heart:.

Tiedämme olevamme raskaina ja siitä olemme erittäin kiitollisia ja onnellisia. Mutta ei tässä jiihaa-huutoja eikä räyhäkästä oloa ole, meillä kummallakaan. Minulla on sentään omat sisäiset tuntemukseni ja intuitioni, mies raukalla ei ole edes niitä... Hänelle tämä tulee olevaan vaikeampaa. Annetaan päivän kerrallaan kulua eteenpäin ja viedä meitä kohti yhteistä vanhemmuutta. Mutta kyllä, uskon lujasti, että toukokuun loppupuolella meillä on pieni käärö sylissä tuhisemassa :heart:. Pidän mielessäni teidän jo synteneiden vauvojen naurut ja ilon kiljahdukset. Nauttikaa kääröistänne! Kasvavat kohta finninaamaisiksi nuoriksi ennen kuin huomaattekaan =).

Kurre teidän tytöt ovat jo tosiaan kuvasa ison näköisiä muruja, vaikka pieniä ovatkin! Ihanasti ovat kasvaneet! Olen lukenut tuolta muualta, että allergioita on teilläkin - todella kurjaa pienillä. Voin lohduttaa, että tilanne paranee hyvin suurella todennäköisyydellä iän myötä. Ja keskosten kehitys ei välttämättä poikkea muusta ikäluokasta mitenkään, ottavat kyllä kaikessa kiinni. Minulla on yksi kummitytöistäni syntynyt alle kilonpainoisena toukkana ja nyt on fiksu 8. luokkalainen, matikkaluokalla POIKIEN kanssa. Todellinen tahtonainen kaikessa ;).
 
Auris :heart: :flower: :D Suuren suuret onnitteluhalit toiselta pömppikseltä jonka SINÄ (Ja myös kaikki muut pömppikset!) tsemppasit plussaan! Toivoisin sinun liittyvän tuonne toukokuisiin sitten kun sinusta siltä tuntuu ja uskallat. Löllykkä on tästä "meidän" pinosta siellä myöskin. Nyt uskotaan lujaa että saadaan kaikki toukokuiset pienet kääröt toukokuussa kainaloon!

Kurren tytöille ja Kamillan Seidille terveisiä täältä virtuaali-pömppis-tätiltä!
 
Auringonkukalle todella isot onnittelut plussasta. :flower: :flower: :heart: :heart:

Kurre ihanat pikkuiset sinulla. =) :heart:

Ensi viikkoa täällä alan pikkuhiljaa jännittämään. Keskiviikkona olisi ultra ja nähdään josko jotain vielä olisi tallella. Ihana tuo meidän 3v7kk neiti. Pikkusisko kun hänen mielestään liian rajusti "hyppii" sylissä niin heti on toinen torumassa.. "Ei saa hyppiä äitin päällä, massussa on vauva ja käy kipiää" =) Ja isoveli 13v sanoi josko poika tulee niin se on sitten mun koulutuksessa... Vaikka alussa meinasi poika kotoota muuttaa pois kun kuuli että vauva tulossa. Tosin sanottiin että mikään ei ole varmaa ennenkuin käärö tuhisee sylissä.

Nyt päivä askareiden pariin.
 
Kiitos Vappis ja Löllykkä! :D

Jep, jep, kyllä mä tuun toukokuisten pinkkaan, Haave ja Löllykkä (ja onhan siellä muitakin tältä -muus-palstalta), olen lukenut sitä alusta asti ;). Käväisen poikien kanssa ensin Londonin suurkaupungissa muutaman päivän lomalla. Ensi viikon lopulla orientoidun ilmoittautumaan "toiselle puolelle". =)

Meillä pojat eivät vielä tiedä raskaudestani. Tänään tai huomenna kerrotaan. Ottivat myös aika raskaasti viime syksyisen keskenmenon. Ikävintä oli varmaan katsoa alakuloa ja surua. Varmasti ne nousevat mieleen ensimmäisenä, kun kerromme iloisen uutisen.

Viikonloppuja kaikille! Palailen ensi viikon loppupuolella!
 

Yhteistyössä