Pömppömahaiset plussaajat, vol 6

Näin tässä kävi: kaksi senttistä kaveria on kyydissä. :heart: :heart:

Mies on voitonriemuinen: sanoi koko ajan, että kaksi siellä on. Minä uskoin yhteen. Niin paljon uskoinkin, etten itse asiassa edes kauheasti jännittänyt. Ehkä ihan vähän juuri siinä kun alettiin ultraamaan.

Vaikka näky oli hämmentävä, ei tullut itkua. Tuli vain mykistynyt olo. Rauhallinen. Lääkäri antoi kuvia, jutteli lääkitysten lopettamisista, kyseli huonovointisuudesta, antoi Äitiyskortin ja niin edelleen. Seuraava ultra olisi vasta se np-ultra.

Jotenkin ihan pöllämystynyt olo.

Tekisi mieli soittaa kaikille ja lähettää meiliä: meillä on vihdoinkin onnellisia uutisia. Samaan aikaan tekee vain mieli käpertyä sohvalle ja olla ja tiedostaa. Mä olen raskaana.

Kaunista viikonloppua Pömppäsiskoille ja jokaiselle, jolta Toivo on välillä ollut kadoksissa.

Toivottelee
Onnellinen ja huonovointinen Stella & Tyypit 7+2
 
:D Oioioioi! Kylmät väreet meni taas - kaksi pientä murua matkassa!!! :heart: :heart: Nyt rakas pömppäsisko otatkin sitten tosi iisisti, tarvitset lepoa kolmen edestä. Ja se paha olo voi äityä erittäin pahaksi, usko pois. Käperryt sinne sohvalle nyt vain ja annat tän upean auringon paistaa ja lämmittää sua sisältä saakka!

Kurre

ps. Laitoin sulle yksäriä myöskin.
 
Ihanaa Stella!!!
Ja yhdyn edelliseen eli Kurren tavoin: lepäile, lepäile - hui, kaksi kaveria!!! mua jännittää ihan älyttömästi sun puolesta - lupaathan välillä heittää kuulumisia tänne tai jonnekii!!!

meikku
 
Voi Stella :hug: IHANAA, onnea muru mahtavista ultranäkymistä!! Kovasti haluan kans lukea kuulumisiasi (niinkuin muidenkin pinolaisten) jatkossa! :wave:

:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

"Niin kauan odotettu
niin hartaasti toivottu
niin suuresti rakastettu
jo kauan ennen syntymääsi.

Miten pitkältä tieltä
miten syvältä kivusta
viimeiseltä rajalta
äitisi sinut nouti.

Ja nyt vain hymyä
valoa viattomuutta
kuin säteilevä heinäkuun päivä. Varjoton.
Kuin ei koskaan syksyä. Talvea.
Pakkasöitä.

Elämä
pitele hellin lujin käsin aarrettasi.
Varo pudottamasta sylistäsi
tomuiselle kiviselle tielle
ennen kuin nämä
nauravat ruusuvarpaat
valmiit vahvat
hyppimään kiipeilemään kivien yli.
Innolla. Ilolla."

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
:heart: :heart: Sylillinen onnea Stella! :flower: :flower: Ihana uutinen! Hih, voin uskoa, että on pöllämystynyt olo ;). Nauti fiiliksistä, kohta voi olla "nautinto" kaukana ja haluaisit peruuttaa koko tilauksen. Voin kyllä vakuuttaa, että siitä selviää, vaikkei siltä pahempina hetkinä tuntunut. Lämpimiä ajatuksia sinulle lähetän! Nyt uskot vain ihan täysillä raskauteesi ja käperryt raskaana olemiseen! Annat miehesi hemmotella sydämensä pohjasta sinua. Olette sen ansainneet! :heart:

Kauniin runon olit laittanut Kamilla. Stellan uutisia hymyssä suin luin ja samaan aikaan silmät kostuivat tunteellisesta runosta...

Aurinkoista päivän jatkoa kaikille Pömppiksille!

Auris ja Kultamuru 29+0
 
Meidän Oskarilla oli kiire maailmaan, Poika syntyi 16.3.2010 rv 32+3. Maanantaina 15.3 meni illalla vedet ja seuraavana päivänä alettiin käynnistellä koska tulehdusarvot oli nousseet. Aamulla klo 10.30 aloitettiin tyhjästä ja poika syntyi illalla 22.08. Hengittää itse, mutta on muuten kovin pieni (synt. paino 1945g) ja on lastenosastolla kasvamassa ainakin pari-kolme viikkoa.

Haave & Poika
 
Paljon onnea Haaveelle ja pikku Oskarille :heart: . Kävinkin lukemassa tuolla toukokuisista miten synnytys ja vauvan hoito on lähtenyt käyntiin. Kovasti voimia Oskarille, että kasvaisi vahvaksi mieheksi ja pääsisitte koko perhe kotiin. Onko siitä muuten ollut puhetta, miten kauan ne pitävät Oskaria sairaalassa? Ihanalta tuntuu, että noin valmis vauva on jo noilla viikoilla, itse kun olen nyt rv 32+4. Tsemppiä kovasti ja kirjoittelehan miten Oskari kasvaa.

Stellalle myös sylintäydeltä onnea :heart: :heart: äänistä ja vielä tuplat :D

Muoks. Päivittäiskö Kamilla ystäväinen myös odotuspuolen pömppispinoon Haaveen vauvauutiset ja ehkä munkin nimen sinne vois odottajiin jo lisätä :D
 
Stella hih, olipa teillä iloinen yllätys. Tuplaonnittelut :heart: :heart:

Haave Paljon onnea myös teidän perheelle!

PeePee Viimeisellä suoralla jo menossa! Miten sun raskaus on sujunut?
Mä olin noilla viikoilla jo sairaslomalla selkäsäryn vuoksi ja närästi ihan hirveesti. Huvittuneena muistelee tilanteita kun kerrankin makasin sohvalla ja yhtäkkiä oksennus nousi suuhun. kiireisesti nousin ylös ja kohti vessaa, mut selkää vihloi niin et jalat ei meinannu kantaa, niin pissakin lorahti housuun. Elämän hienointa aikaa? :LOL:
Oikein hyvää loppuraskauden aikaa sulle! :heart:
 
Suuret onnittelut Haaveelle pienenpienestä Oskarista!! :heart: Kyllä poika ihan varmasti siitä kasvaa ja vauhdilla, niin kävi meilläkin, vaikka oltiin teitä pikkasempia. Ja samalla viikolla synnyttiin. Jaksamista äidille ja isälle, pian olette kotona ja pääsette ihmettelemään, kuinka ihana se vauva onkaan! :flower:

PeePee
, sinun uutisia aletaankin tässä pian jo odottelemaan! :heart: =) Mutta ensin nautit loppuraskauden ihanuuksista oikeen kunnolla!
 
mmm
Älyttömästi onnea kaikille synnyttäneille ja plussanneille ja kaikille "vanhoille" äideille :heart: :heart:

Stellalle tuplaonnittelut IHANAA :heart: :heart:

PeePee ihania ja leppoisia loppusuoran hetkiä :)

Meillä Minni-neiti jo reilut 10kk ja vauhtia ja mustelmiakin riittää :LOL: kontataan, noustaan seisomaan, kävellään tukea vasten ja välillä unohdetaan ettei se kävely onnistu ilman tukea :LOL: hampaita 8kpl ja niiden takia on nuhaa ollut 8 kertaa ja saman verran valvottuja öitä yms mukavaa. Onneksi kaikki hampaat vielä tallella kun vauhti on välillä tosi vauhdikasta :eek:
Ihanaa lukea kun täällä käy vaklaamassa suunnilleen kaikki jotka myös ovat aloitelleet täällä. Milloin sitä uusinta kierrosta aloitellaan :) ?

Tuli tuossa noista kaksosista mieleen kun Minni-neidillähän on noi kolmos serkut. Niillä se varsinaista vauva-arkea elellään.....liukuhihnaa ja valvottuja öitä, joten mikäpä tässä yhden vauvan kanssa olellessa B) Tosin suht kilttejä kyllä ovat, pojat mietiskelee ja neiti ilmoittelee varsin kärkkäästi olemassa olostaan. Äidillä onneksi viikoilla apua kodinhoitajasta ja sukukin auttelee mielellään. Mutta jännä nähdä miten käy kun lähtevät liikkeelle... Niin ja sitten vielä meidän tuttava perheelle tulee ihan kohta kaksospojat joten vilinää varmaan riittää heilläkin. Asuvat muuten ihan lähekkäin nää kolmos- ja kaksoisperheet, joten herää kysymys, että mikähän alueellinen vaikutus on :LOL: onneksi asutaan vähän kauempana.

Jaahas joku kupsahti taas, täytyy mennä arvioimaan vahingon laatu ;)

Hyvää kevän jatkoa koko poppoolle :heart:


mmm ja Minni-neiti
 
Monen monta kertaa on jo pitännyt täällä pistäytyä, mutta vihdoin sain aikaiseksi. . . ja täällähän on taas koko joukko ihania uutisia odottamassa.

Stellalle tuplaonnittelut :heart: :heart: pienistä masukeista!
Siisamille onnittelut reilunkokoisesta pojasta!
Haaveelle niin ikään poikaonnittelut ja tsemppiä pienelle kasvamiseen!

Alkoikos täällä nyt vaihteeksi poikabuumi - eikös se niin ollut, että ainakin jossain vaiheessa syntyi suuri joukko pömppistyttösiä?

Meidän pömppistyttönen tulee huomenna 5kk. On aivan ihana ja kiltti neiti. Aika vaan menee niin käsittömän nopeasti. Tuolla me leikkimökin terassille tänään jo vaunulenkin päätteeksi kovasti paljon maailmaa ihmeteltiin ja tosi hauskaa oli pienellä ja isoveljelläkin. :D :kieh:

Oikein aurinkoista ja iloista kevättä teille kaikille!
 
samaa minäkin täällä täpinöissäni odottelen - kun ei ole omia hoitoja nyt meneillään niin kuumeilen Stellan tilannetta... Ja Sitriksenkii kuulumiset kiinnostaisi, miten kevään ivf sujui...niin toivoisin että sullekii se plussa ilmestyisi =)
 
Meikku:Täällä vielä yhtenä kappaleena ja viikot tänään tasan 38! Ei vain malttais oottaa, että saa oman vauvan syliin...

Kamillalle kiitos kahvitteluseurasta. Se piirakan ohje jäi, joten jos ehdit laittaa sähköpostia? Oli se niiiiiin hyvää, että pakko päästä leipomaan...

Stellan np-uutisia täälläkin ootellaan =)
 
Iloista vappuaattoa rakkaat Pömppikset!

Voi vitsi, Minni-neiti on jo noin iso ja Ellan tyttökin lähes puolivuotias! :heart: :heart: Ihan mahtavaa! Haaveen Oskarikin on päässyt kotiin. Haave, mun mies kyselee vähän väliä mitä sulle kuuluu - koskettaa häntäkin, kun toukokuulainen on jo maailmassa :).

PeePeelle tsemppiä viimeisiin päiviin, ei voi enää puhua juurikaan monesta viikosta :D. Uutisia saadaan odotella sulta ihan tuota pikaa!

Stellaa huhuilen minäkin jännityksellä....

Täällä Turussa kaikki hyvin. Vointi on erinomainen kaikin puolin. Kultamuru kasvaa, vatsa kasvaa, isällä synnytysjännitys kasvaa :D. Mutta kaikki siis edelleen hyvin. Viimeisiä viikkoja meilläkin nautitaan - nyt voi jo puhua, että nautin tästä odotuksesta. Äitiysloma alkoi viikko sitten, tosin "lomailun" suhteen mikään ei muuttunut. Onhan tässä oltu jo syyskuusta asti kotona ;). Kultamuru köllii masussa miten huvittaa, istuu ja pyörii minkä ehtii. Tilaa tuntuu siis olevan eikä kiirettäkään asettua tottelevaisen lapsen tavoin pää alaspäin :saint:. Ennakoiko siis vaikeuksia teini-iässä :LOL:

Munkkeja ja simaa kaikille! :wave: Nautitaan kauniista kevätpäivistä! :wave:

Auris ja Kultamuru 35+4
 
Auris Kiitos kysymästä, meillä menee aivan vallan mainiosti! Poika on NIIIIN kiltti ettei voi sanoin kuvata! Painoa on kertynyt "hurjat" 3050g viime perjantaina mitattuna, tiistaina mennäänkin neuvolaan käymään niin saadaan pituuskin vihdoin otettua.
Eihän sitä voi sanoin kuvailla sitä rakkauden määrää kun omaa lasta katsoo, mies on myös ihan täysin myyty ja osallistuu kaikkeen lapsenhoidossa vähintään yhtä paljon kuin minä.

Sano miehellesi terveisiä, ja kiitokset että olette jaksaneet meitä ajatuksin muistaa!

Mullahan ei valitettavasti se imetys onnistunut, poika oli liian pieni ja heikko imemään rinnasta ja kuinka ollakkaan mulla on jo kerennyt yhdet menkat tulla. Vaikka olivat kipujen puolesta paljon helpommat kuin ennen, niin kolmio lääkkeitä meni kuitenkin sen verran että maitoa ei olisi voinut enää pojalle antaa... Niinpä se lypsäminenkin sitten jäi. Mutta kovasti näyttää paino nousevan ihan korvikkeellakin B) Tästä syystä mieskin on voinut osallistua tuohon syöttöpuuhaan ja hallitsee sen oikeastaan paremmin kuin minä (saa enemmän maitoa menemään kerralla). Lauleskelee ja juttelee pojalle, minä kun menen sanattomaksi melkein aina kun niitä pikkuisia nappisilmiä katselen... :heart:

Ei sille mitään mahda, väkisinkin ajatukset siirtyy välillä mahdollisuuten että jos meille vielä joskus toinen tulisi... En toki vielä halua raskaaksi, haluan nauttia Oskarista vielä rauhassa, mutta jos ensi vuoden puolella käytäis hakemassa kyytiin ne pakkaseen jääneet alkiot... Ja mistä sen tietää jos onni osuu kohdalle jo toisen kerran... :heart:
 
Haave tuossa heitti ilmoille ajatuksiaan tulevaisuuden suhteen. Kysyisinkin nyt teiltä kaikilta, jokos teille on tullut mieleen haaveilla/suunnitella/toteuttaa seuraavan pikkunyytin hankintaa? Tähän liittyen, mites teillä on menkat alkaneet imetyksen aikana vai lopettamisen jälkeen?

Meillä neiti on vielä todella kiinni tissittelyssä, vaikka kiinteitäkin syö ihan mukavasti. Täällä ei menkkoja vielä ole näkynyt, mutta nyt pari päivää nekin on mielessä pyörinyt, kun on ilmassa ollut pientä menkkakipumaista jomotusta. :headwall: Mitään vertailukohtaa ei nyt itsellä ole, kun ekan synnytyksen jälkeen tuli haettua jossain vaiheessa minipillerit ja tällä kertaa on nyt menty ilman pilleripalleroita. Siksi mielenkiiinnolla tätäkin asiaa teiltä kyselen.
Nyt on pakko lopettaa, neiti ei oikein viihdy tuossa lattialla yksin vaan kaipailee viihdytysjoukkoja kehiin. :LOL:
 
Ellalle pikaisesti: Mulla oli useana kuukautena menkkatuntemuksia mut mitään ei tullu. Imetän edelleen, neiti saa pelkästään rintamaitoa lukuunottamatta vesihörppyjä. Nyt on kahdet menkat tullu eli n.9,5kk meni synnytyksestä ennenku alkoi. Ehkäisyä ei oo käytetty mut olishan se ihme jos täysin luomuna tärppäis.
 

Yhteistyössä