Pömppömahaiset plussaajat, vol 6

Heippa taas pömppöfrendit!

Olen iloinen, että tulin tänne palstalle näiden uutisteni kanssa.
Ihana kuulla myös sinusta Stella ja miten huippu onkaan tuo kahden vilkkaan kaverin potkimistouhu!!! Koska sulla onkaan laskettu aika?!? Olen hieman pihalla näistä tärkeistä jutuista Pömppiksissä, mutta pikkuhiljaa ehkä pääsen taas kartalle ;)

Homma on nyt se, että menen perjantaina sairaalaan ultraan tsekkaamaan tilanteen. Jos siellä ei ole edelleenkään mitään elonmerkkejä varmaan täytyyy varautua siihen lääkkeelliseen tyhjennykseen... mutta jos on...oi oi.. :heart:

Hyvä, että otin miettimisaikaa ja olen jutellut rakkaitten ihmisteni kanssa - enkä ole hämmentänyt päätäni keskustelemalla isäkandidaatin kanssa. On sellainen olo, että kyllä tämä menee kuten on tarkoitettu. Uskon siihen mitä Kamilla taisi kirjoittaa, että meissä naisissa on tarvittaessa ihmeellisiä voimia ja sinnikkyyttä. Sitä tullaan tarvitsemaan joka tapauksessa!!

Mukavaa viikkoa kaikille ja kuulumiin! :wave:
 
Ei ollut elämää mun sisällä, pelkkä sikipussi. Sain jo ekan tyhjennyslääkkeen ja sitten ensi viikolla varsinainen hoito. Toivottavasti lääkkeellinen tyhjennys riittäisi eikä kävisi kuten viimeksi, jolloin jouduin kuukausien päästä lisäksi kaavintaan.

Kamilla voisitko poistaa mut raskautuneiden listalta.. .kiitos. En enää millään muista, miten lista päivitetään.

Olo on aika tyhjä, surullinen, ehkä helpottunutkin jollain lailla. Elämä jatkuu, vaikkei just nyt oikein kiinnosta mikään. No kunhan tän viikonlopun ja ens viikon selviää, ehkä sitten on jotain uutta toivoa taas kiikarissa.
 
Adeliini - voi että ehdin jo olla iloinen puolestasi, ja sitten...:( Olen pahoillani.

MinzuS - lykkyä:heart:

Kamilla, ihanan kesäinen kuva edellisellä sivulla. Voi kun suvi olikin suloinen ja vesipedoille ihan yhtä juhlaa!

Stellastellastella! Aivan huippua kuulla sinusta!:wave: Ja ihanaa, että raskautesi on edennyt oppikirjan mukaan... Sinä jos kuka on ansainnut helpon ja nautinnollisen raskausajan. Joo, ne loppuajat on tukalia, mutta silti...! Mitenkäs pitkällä sitä jo ollaan. Nää viikot kun mennä huristaa.

Itsellä vähän :'( olo. Perjantain piti olla siirtopäivä. Kello 10:33 tuli kuitenkin puhelu, jossa kerrottiin, ettei yksikään alkioista ollut selvinnyt sulatuksesta. Olo on pettynyt ja haikea. Ja kuitenkin kyynelten läpi kiitollinen jo tuosta ihanaakin ihanammasta pikkumiehestä, joka täyttää kotimme naurulla ja ilolla. Nyt vedetään vähän henkeä ja mietitään.

Kuulaita syyspäiviä, ystävät!

Kallella kypärin,
vappis
 
En ole kirjoitellut mitään aikoihin, joten saa nähdä onnistunko toimimaan oikein näillä uusilla sivuilla... Silloin tällöin olen käynyt vilkaisemassa täällä, mitä kenellekin kuuluu. Olen iloinnut kanssanne ja murehtinut kanssanne. Tämä oli minullekin tärkeä ketju silloin pari vuotta sitten, enkä ole oikein osannut jättää tätä kokonaan taakseni. Siltikään en uskonut tulevani enää koskaan tänne itse kirjoittamaan, mutta elämä on täynnä yllätyksiä - ja yksi niistä yllätyksistä osui kohdallemme tänä kesänä.

Haluan siis kertoa teille, että odottelen tässä rauhallisin mielin rakenneultraa. NP-ultrassa tuossa aiemmin oli kaikki oikein hyvin. Yksi pieni ihanainen on mahassa köllimässä ja kasvamassa. Usko, toivo ja rakkaus ovat kantavina voimina jokapäiväisessä elämässäni. Aion saada tämän pienen syliini keväällä. Olemme koko perhe iloisesti yllättyneitä asiasta, sillä kukaan meistä ei enää osannut tätä odottaa <3

Kiitos teille kaikille tästä ihanasta palstasta. Kävin vilkuilemassa noita odottajien ketjuja, mutta niissä riidellään ja syytellään ihmisiä, joten en taida niihin listautua, sillä haluan nauttia tästä ajasta ilman negatiivissävytteistä keskustelua.

Ihanaa syksyn jatkoa, ja onnea ja iloa elämäänne, toivottaa Nitro kaikesta sydämestään.
 
Heippa taas ihanaisille pömppissiskoille! :heart:

Adelle iso rutistus, voi kun ikävää ettei pieni ollut jaksanut kasvaa.. :'(
Kovasti jaksamista, uskon ja toivon kuitenkin että vielä tulee päivä kun saat plussan joka pysyy matkassa kaikki 9kk :hug:

Vappikselle myös halit :hug: Ootteko päättäneet jatkosta, meinaatteko lähteä uuteen piikkirumbaan vielä?

Jokohan Stella pian pääsee tositoimiin synnärille? =) :wave:

Mitäs muille pömpöille kuuluu, mmm, Miru, Sahrami, Ulpu, Hobelix, Astarte, Helinäkeiju, Ella ym. Olis kiva kuulla kuulumisia!

Minzulla on piinikset meneillään, toisesta ketjusta kävin kurkkimassa? Mitkä fiilikset? :)
Voi Nitro, kyyneleet silmissä luin täällä kirjoitustasi, IHANAA!!! :flower: :heart:
Aivan mahtavan yllärin saitte ja kyllä pieni varmasti pysyy matkassa mukana kun noin pitkälle on raskaus jo edennyt! Samalla lailla käyn kurkkimassa tasaisin väliajoin jospa joku tärkeistä ketjukavereista olis kirjoitellut. Sydämessä olet sinäkin ja kaikki muut ihanaiset joiden kanssa ollaan tätä tietä kuljettu :heart: PeePee:n kanssa nähdään livenäkin ja Kurren kuulumisia saan lukea fb:sta :)
En enään muista taustaasi kunnolla, muuta kuin että keskenmenoja oli takana ja pitkä&kivinen tie takana. Lähtikö tämä raskaus ihan spontaanisti matkaan? =)

(.) Sain ajan perhesuunnitteluneuvolaan 6.10 ja toivon saavani sieltä lähetteen julkisen gynelle ja sitä kautta clomireseptiä mukaan pikkukakkosen yritykseen :) Kokeillaan nyt ensin noilla clomeilla (millä kaikeksi yllätykseksi meidän pikkuneiti lähti silloin kaksi vuotta sitten matkaan) ja katsotaan sit jos ei onnistu jospa kokeilisimme vielä IVF/ICSI:ä. Aiemmin ajattelin että clomit kokeillaan mutta putkihommiin ei enään lähdetä mutta nyt on mieli kyllä muuttumassa.. Kovasti toivottais vielä toista lasta meidän perheeseen ja jos ei clomit pure niin sit pitää siirtyä järeämpiin hoitoihin.
 



Pömppiksistä plussanneet =)

Miruliini + Pappu & Nupu :D s.5.12.2008
Sahranami + Aatu & Beetu :D s.30.12.2008
Meikku :D s.25.01.2009
Soraya :D s.2.3.2009
Vappuviuhka :D s.24.3.2009
Hanneli -78 :D s.30.4.2009
Ulpu78 :D s.26.4.2009
mmm :D s.30.5.2009
Hannele :D s.19.5.2009
Kamilla :D s.3.6.2009
Hobelix :D s.1.6.2009
Kurreliini + pikku prinsessat :D s.1.5.2009
Astarte :D s.13.7.2009
Helinäkeiju75 :D s.20.8.2009
MinzuS :D s.27.8.2009
EllaElias :D s.11.11.2009
Siisami :D s.18.2.2010
Haave :D s.16.3.2010
PeePee77 :D s.13.5.2010
Auringokukka :D s.30.5.2010
retuli82 :D s.31.7.2010
Stella08 :D
Nitro :D

 
Voi Adeliini , lämmin :hug: vielä tätäkin kautta! Ja uskon myös Kamillan tavoin, että vielä tulee se plussapäivä uudelleen, ja se plussa tulee kestämään sen 9 kk, sitten kun sen aika on.

Nitro , oi, ihania uutisia :heart: Olettekin jo mukavan pitkällä raskauden kanssa, tulethan kertomaan lisää kuulumisia :)

Vappis , voi kuinka harmillista että alkiot eivät kestäneet sulatusta... varmasti mietintätauon paikka ja uusien suunnitelmien tekoa. Paljon jaksuja!

Kamilla , rutkasti onnea matkaan pikkukakkosen kanssa! Plussaonnea myös muille, jotka ovat suunnittelemassa/jo toteuttamassa "toista kierrosta" !
 
Tänään pp7 ja täällä piinaillaan täysillä ja vahtaan oireita minkä enempi kerkeen ja minähän kerkeen kun olen pojan kanssa kotona edelleen :) Jäin työttömäksi ja ihan kauhia kiirus ei nyt ole töitä hakea kun niin hyvin viihdyn pojan kanssa kotosalla :)
 
Heippa kaikki,

Kiitos lohdun sanoista. Olen aika sekaisin ja väsynyt ja jotenkin tuntuu, että täytyy vielä pitkään sulatella tuota yllätysraskautta ja keskenmenoa. Toki tämä antoi toivoa tulevaisuutta ajatellen, mutta ensin täytyy toipua tästä ja löytää se sopiva mieskin... sitten joskus.

Nitro, ihana uutinen sinulla, toivoa on aina!!

Hyvää syksyn jatkoa Pömppikset, voimia plussaamisyrityksiin ja voikaahan paksusti. Vetäydyn nyt taustalle... :wave:
 
Aden ja Vappiksen vanavedessä, minäkin tuon surkeita uutisia ja kuulumisia... Täällä on mieli maassa - olen taustaillut ihan hiljaa, koska kannoin niin isoa salaisuutta sisälläni - luomuplussaa (!) - joka nyt otettiin meiltä pois...ehdin jo nähdä sykkeenkin, mutta näin sitten kävi.

Onneksi täällä on ihania uutisia, kuten Nitron jo melkein rakenneultraan ehtinyt raskaus ja eikös Stellakin jo kohta synnytä?

uh, että joskus on haikeaa...
 
Meikulle kovasti pahoitteluja, voi kuinka epäreilua että ehditte jo iloita ihanasta luomuylläristä ja sit julmasti ilo vietiinkin pois :( Toivotaan että se kuitenkin on hyvä merkki tulevan kannalta ja raskautuisit pian uudelleen! :hug:

Joko Stellalla on murut sylissä?? :attn: Kuulumisia kovasti odotellen :wave:
 
Meikulle :hug:

Omaa napaa: Ovulaatiotesti näytti eilen plussaa joten PAS sitten maanantaina jos vaan joku kolmesta alkiosta selviäisi sulatuksesta! Kyllä jännittää kun viimeksi kolme jouduttiin sulattamaan, että yksi siirtokelpoinen saatiin.

Minä olen ollut työtön nyt viikon, mutta kun mulla on tuo 1v2kk poika kotona, niin ihan hirmuista työmotivaatiota ei ole. Työvoimatoimistossa kuitenkin löysivät minulle paikan johon piti hakea. Kävin keskiviikkona työhaastattelussakin ja kerroin siellä, että käymme lapsettomuushoidoissa ja niistä tulee sitten jonkun verran poissaoloja. Tuo paikka olisi äitiysloman sijaisuus. Saa nähdä saanko paikan
 
Ihanaa syyspäivää teille Pömppissiskot!

Enpä ole moneen kuukauteen kirjautunut sisään, vaikka säännöllisesti lueskelen iltaisin tätäkin palstaa Murua nukuttaessani. No, kännykällä kyllä lukee, muttei sillä mitään kirjoitella... :headwall:

Retulille onnea pojasta! Miten teillä sujuu pikkumiehen kanssa?

Nitrolle onnittelut upeasta uutisesta! Kaikkea hyvää raskauteesi! Nauti siitä ihanasta ajasta!

Kyyneleet silmissä luin Adeliinin kuulumiset ja toivoin niin kovasti, että raskautesi olisi jatkunut- voi miten elämä koettelee - antaa, kiusaa ja ottaa. Kaikkea hyvää ja ihanaa elämääsi toivon sinulle sydämestani!

Osa teistä on jo toisella kierroksella, vau,! Upeaa! Niin - eipä ole helppoa pikkusisaruksenkaan alkuun saaminen... Halit pettymyksen saaneille! On niin käsittämätöntä, ettei teillä Vappis yksikään selvinnyt sulatuksesta - huoh! Ja Meikku extra halit sinullekin! Tsemppiä naiset, tsemppiä lähettelen teille!

Minzu? Mitenkä....?

Kesä oli ja meni ihanan lämpimänä! Ah, kyllä nautin :cool:! Vietettiin pimun kanssa kaiket päivät ulkona. Oli niin luksusta, kun ei tarvinnut moneen viikkoon pukea hellemekkoa enempää, äidille tai Murulle. Tapaaminen hellesäillä ei meillekään olisi ollut kovin sopivaa - vaikka junalla oltaisiin kyllä matkattu Helsinkiin. Ehkäpä Kurre innostat meidät uudelleen? Mukaan olisi ihana saada kaikki Pömppikset! :attn:pitäisikö kuuluttaa KaksPlus lehdessä kaikki koolle?

Meillä siis Murun kanssa elo sujuu. Pimu on tempperamenttinen topakka neiti. Nyt viikkoa vajaa 5 kk. Kääntyi vatsalleen 2,5 kuukauden ikäisenä - ei ihan vielä pääse eteenpäin, mutta melkein. No, päreethän siinä pimulla menee monta kertaa päivässä, kun ei kulje! :LOL: Meillä asuu siis varsinainen puuhakas aktiivihiili, jota pitää viihdyttää - tai on tylsää ;). No, ei ole äidilläkään päivisin toimettomia hetkiä! Yöt meillä nukutaan edelleen hienosti. Pari tissihetkeä hoituu nopeasti ja taas jatketaan unia. Vielä mennään maitolinjalla, mutta kohta pitää aloittaa muut syömispuuhat.

Kamillalle kiitos pinon päivittelystä!

Stella huhuu? Kaikki hyvin ja onko jo vauva uutisia?

Raikkaita syysilmoja kaikille! Ja aurinkoa päiväänne!

Auris ja Muru 4,5 kk
 
Nostellaanpa vähän ettei pudota aivan mahdottoman kauas! :)

Kiva oli lukea Auriksen kuulumisia, teillä on sit samanlainen touhutyttö taloudes ku meilläkin :D Olis kyllä tosi kiva tavata livenä pömppissiskoja, oliskohan innokkaita lähtemään?

Minzulla on ilmeisesti siirto tehty pe vai tänään? Toisesta pinosta vaan huomasin. Toivottavasti oot saanut kyytiläisen(set) mukaan!! :heart:

STELLAAA???? Olis kiva kuulla vauva-uutisia!! :heart: :heart:

(.) Kävin julkisen gynellä jolta sain Metu-reseptin mukaan ja kehoituksen pudottaa painoa. Ultrassa näkyi et PCO on vähän pahentunut=rakkuloita tullut jonkin verran lisää ja ovista ei ollut tapahtunut. Silloin oli kp 20. Lokakuun puolivälistä oon syöny sit Metuja ja viime keskiviikkona (kp 16) kävin yksityisellä ultrassa, halusin nähdä onko mitään tapahtunut. No siellähän mun suureksi hämmästykseksi olla möllötteli yksi kypsä munasolu!! Metut oli auttaneet noin hyvin, dieettiä en ollu saanu pidettyä ja clomeja en saanut julkisen gyneltä. Yksityisen gyne sit antoi Pregnyl-reseptin ja kehoituksen ´vokotella mieheni´ kahtena seuraavana iltana. Näin sit tehtiin ja nyt "piinaillaan" :D Odotukset tietysti korkealla että pääsee sit tippumaankin korkeelta vajaan parin viikon päästä ;) Sain myös clomireseptin ens kiertoa varten jos ei nyt onnistu. Olishan se ihme jos näin helpolla päästäis, mut ainakin on jonkinlaiset mahikset kun solu on varmasti irronnut ja hommailut ajoitettu oikeeseen aikaan.
 
Viimeksi muokattu:
Hienoa Kamilla päästään taas piinailemaan samaan aikaan :D

Mulle tosiaan siirrettiin kaksi nelisoluista alkiota pakkasesta ja nämä oli nyt viimeiset siitä satsista mikä saatiin pakkaseen kun esikoinen sai alkunsa tuoresiirrosta. Toiveet on korkealla ja ajatus kaksosistakaan ei pelota, tämä oli ensimmäinen kerta kun mulle siirretään kaksi alkiota.

MinzuS ja PP3 :)
 
Hei - pitkästä aikaa, mun palstailu on tosiaan aika onnetonta.
Huhuilen ihan ekana Stellan perään - toivottavasti kaikki on hyvin!!! Samoin Nitrolle tsemiä - ei sullakaan paljoa enää ole jäljelllä..

Ja kiitos lohduista - saan itseni yhä kiinni siitä että jossittelen "mitä jos olisinkin nyt vielä raskaana ja olisi rakenneultra" jne.. Nauroin juuri ääneen kun luin tuota Kamillan kommenttiä ja kannustusta - että toivotaan, että raskaudun pian uudestaan, nimittäin: odottelin tuossa taas "innolla" tulevaa sumujen aloitusta, fiksasin kalenteriani hoitoa ajatellen jne. Menkat oli ja sit vuoto vähän jatkuikin. Äkkäsivät ottaa hcg:n viikkoa ennen sumujen aloitusta ja mitäs mitäs, hcg olikin kohollaan (jotain 40 ja sillon oli jo joku 2 vko menkoista) Eli olin tosiaan ilmeisesti tullut uudelleen raskaaksi tai jotain sellaista kiinnittymisen yritystä oli ollut (hcg kun oli noin surkee, että ehkei ollut ihan kunnon raskaus, mutta kuitenkin) Näin se luonto heittelee ( - vaiko pitää pilkkanaan?) Summa summarum, en ole raskaana enkä sitten päässyt yhteenkään hoitoon vuonna 2010. Ehkä sit ensi vuonna onnekkaampi. Jos joku raskaus tässä kropassa vielä alkaa, niin sais luvan kestää täydet 9kk. Joululahjatoive. pliis
Ihania hetkiä itse kullekin pömppispinon lukijalle - vaikka satunnaisesti pinoilemmekin :)
 
Hei rakkaat pömppissiskot! :heart:

Pitihän teille tulla pikimiten päivittämään että täällä on plussattu pelkästään Metujen voimalla!!!! =)

Lokakuun kierrossa kun kävin ultrassa niin ei gyne totes et ovista ei oo tapahtunut ja PCO on vähä pahentunut. Sain sit Metu-reseptin ja kehoituksen laihduttaa. Noooh, laihdutus ei kyl päässyt vauhtiin mut Metuja popsin ja viikonloppuna tein plussatestin! Aikas hurjaa että näin helposti sit onnistui, kun ei ollut clomejakaan käytössä. Ilmeisesti lapsettomuuden syy on meikäläisellä ollut sitten toi insuliiniresistenssi johon Metut auttoi. Mutta kovin varovaisesti vielä tietty suhtaudun tähän, raskaus on vielä niin alussa. Toivotaan kuitenkin että kaikki menee hyvin ja elokuussa olisi nyytti sylissä :heart:

Lämminhenkistä joulunodotusta kaikille, olis kiva kuulla kuulumisia! :wave:

Kamilla 4+3
 
Kamilla, ihan superjuttu!!!! Onnea - ja peukut pystyyn että kaikki menee hyvin. Arvaa mitä mä haaveilen - sitä kolmatta luomuplussaa, ihan kreisiä! Tässä unohtuu meikäläiseltä realismi :)

Kaunista, lumista itsenäisyyspäivää !
- ja Stella, toivottavasti kaikki hyvin (ja ehdit jossain välissä heittää pienen merkin itsestäsi)
 
Tännekin vielä Onnittelut Kamilla!!! On se vaan niin hieno juttu :D

Meillä on määrittelemätön tauko menossa kun yksityiseen ei nyt just ole varaa varmaan ainakaan vuoteen ja tähän asti meidän kaikki hoidothan on tehty yksityisellä. Huomenna lääkäri soittelee ja katsotaan saanko häneltä lähetteen julkiselle puolle ja sitten ihmetellään sen jälkeen millainen on jonotus ja huolitaanko meitä sinne hoitoihin. Mulla ylipainoa ja laihdutuskuuri alkoi jälleen kerran tänään :D
 
Kiitos Meikku ja Minzu! =)

Viikon verran pitää vielä jännittää, sit pääsen yksityiselle ultraan. Silloin pitäis olla viikkoja kasas 6+5 tai 6+6 eli syke pitäis näkyä jos on näkyäkseen. Ensin meinasin että en mee, mutta en kestä kärvistellä joulua epätietoisuudessa ja joko saamme joululahjoista parhaimman tai sit pettymyksen, saa nähdä...

Stellaa jaksan edelleen huhuilla :attn: Olettehan sinä ja vauvat kunnossa....?
 
Säkillinen onnea, mielettömän hieno plussausuutinen Kamilla! :heart: Ajatella, että loppupeleissä teillä on metuista kiinni... icsit ja muut ei nekään olleet ratkaisu... ihmeellisiä on raskautumiseen johtavat tiet tosiaan... :D Pidän peukkuja ja lähetän vauvaliimaa sikana! Hih, en mäkään voisi odottaa joulun yli ultraa, etä siis tottakai menette!

Meikku varpaatkin pidetään täällä pystyssä - KAIKKI on mahdollista! :)
Minzulle tsemppiä laihdutukseen! Se tekee hyvää myös korvien väliin, kun askel kevenee ;)

Meillä neiti puuhapakkaus sai puoli vuotta täyteen. Pimu konttaa - mutta koska mikään ei riitä - pitää nousta ylös. Eli seisomaan vaan tai ainakin polvilleen joka paikkaan. Puh, huh sanoo äiti. Nukkuessaan on (enimmäkseen) paikoillaan, muuten heiluu ja häärää ihan koko aika. Jotta vilkkaaksi tuota pakkausta voisi kutsua :D Syö aikamoisia annoksia, koska kuluttaa kaiken. Painoa ei silti saatu ihan 7 kiloa puolivuotiaana, pituutta oli 66,5 senttiä. Syö kyllä mielellään kaikkea, mutta touhua ja tekemistä pitää olla siinäkin hommassa, leluja lusikoita, kansia - kaikkea kivaa hakattavaa ja heiteltävää ruokapuuhailua siksi aikaa. Paikallaan istuminen on TYLSÄÄ neidin mielestä. Ruokaa pitää lapata vauhdilla ennenkuin mielenkiinto loppuu. No, äiti osaa sen riittävällä nopeudella ja tarkkuudella (siis osuu suuhun) edes isä ei onnistu siinä puuhassa - että en mä täältä minnekään lähde ilman neitosta, vaikka imetän siis enää vain osittain :LOL: Sitä paitsi pimu väsyttää kaikki muut vauhdillaan ja vahdittavuudellaan jo puolessa tunnissa ja taas tarvitaan äitiä :p Ei puutu päivistä tekemistä meillä ei. Ihan huippua! Tätä kannatti odottaa! :heart:

Mukavaa joulunodotusta kaikille!

Auris ja Muru 6,5 kk
 
Viimeksi muokattu:
Pitkään tätä ketjua lukeneena en voi ymmärtää Stellan "käytöstä". Sinun kanssasi pitkään kirjoitelleet ovat useasti kysyneet kuulumisiasi ja ovat varmasti aidosti huolissaan kun sinusta ei ole kuulunut mitään. Miksi et voi tulla kertomaan kuulumisiasi?? Minusta on jotenkin alusta alkaen tuntunut että et ole edes raskaana ollutkaan, halusit vaan kovasti kuulua joukkoon kun niin moni tästä ketjusta raskautui... Toivottavasti olen väärässä ja sinä ja vauvasi voit hyvin...
 
Heippa!!

paljastanpa tänne onnellisen sekavana, että tein tänäaamuna testin -PLUSSAA!!

Suuren suuret onnittelut Kamilla teillekin.

Hyvää tätävuotta kaikille, pulkkailkaa ja nauttikaa kunnon lumitalvesta.:)
 
Mahtavaa Ulpu!!! Sydämelliset onnittelut plussasta!! Tää on kyllä jännä kuinka monella nää pikkukakkoset lähtee alulle huomattavasti helpommin kuin esikoiset :O

Auriksen muru kuulostaa kyl just meidän neidiltä :D Koko ajan sata lasis menossa ja actionia pitää olla "koko ajan". Kuljetaankin tie kuralla perhekerhois ja avoimes päiväkodis että neiti sais leikkikamuja ja virikkeitä tarpeeksi. Vähä jännittää kuinka sit pärjään jos/kun vauva syntyy elokuulla... Lähinnä se että kuinka saan pidettyä neidin tyytyväisenä vauvan hoidon ohessa. Luulen ettei toi kerhois kulkeminen oo sit enää niin yksinkertaista kahden kans ku mitä se nyt on.. Noh, se on sit sen ajan murhe.

( . ) Np-ultra olis perjantaina, toivotaan että kaikki olis kunnossa! :heart:

Mitäs muille kuuluu? :wave:
 

Yhteistyössä