Pömppömahaisista plussanneet!

Astarte
Helinä, tsemppiä odotteluun! Kyllä se sitten palkitaan runsaalla kädellä!

mmm, voi miten itse odotankaan jokeltelua! Nyt vauvalla pääsee joskus vahingossa jotain esijokelteluäännähdyksiä, pari kertaa päivässä. Kääk, vieläkin 1-3 tunnin imetysvälit sulla. Mulla väsymys tuntuu vain lisääntyvän päivä päivältä. Tänään kun kävi vieraita jouduin todenteolla tsemppaamaan, että pystyin keskittymään keskusteluun. Tuntuu että pätkii ajatus ja pahasti. Aamuisin osaan olla myös aika kiukkuinen, mies parka.

Astarte ja Vaavi 1 kk 1 pvä
 
Paljon paljon onnitteluja kaikille teille joita en vielä ole onnitellut. On syntynyt uusia vauvoja, rouviinnuttu, raskauduttu jne.. :heart:

Ihan pika pikaa vaan meidän kuulumisia, että yöt nukutaan hienosti, päivisin sit leikitään laulellaan ym. aktiviteettejä, vain pieniä torkahduksia välissä. Meidän poika ei ole enää pariin viikkoon herännyt yöllä syömään vaan nukutaan helposti n.21-07. kerran jopa 12h. On nyt muutamia kertoja kääntynyt selältä vatsalleen. Ihana hymyilevä ja terhakka pikku ukkeli. parin viikon päästä alkaa vauvauinti, jota odotan ihan hirveän innolla. Tuntuu että eletään nyt elämän parasta aikaa. Nautitaan joka hetkestä täysin siemauksin.

Paljon haleja ja lämpimiä ajatuksia teille kaikille!! :heart:

Ulpu ja poitsu 3,5kk
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kamilla:
Kiitos Ulpulummukka, hyvin muistan sut kun palstailtiin samois pinois silloin -08 alkuvuodesta! =) Kuinka sulla on mennyt kaksosten kans, vipinää varmasti riittää? B)


Joo kyllä niitten kans päivät kuluu, nyt jo toki olen töissä ja pojat hoidossa. Ja ihmekin on tapahtunut, uusi "pulla" on jo uunissa ihan luomusti vaikka ei pitänyt sitä tapahtua ja ekojakin tehtiin yli 7 vuotta.... =)

Ps. Mä en osaa tätä lainaushommaa...
 
vajaa 30min, niin on lähdettävä synnärille. täksi päiväksi sovittu tippakäynnistys, mutta vedet holahtivatkin 3:20 sängynvierusmatolle. supistaa epäsäännöllisesti.
eilen oli sairaalalla yliaikaiskontrolli josta saatiikin iloisia uutisia! paikat auenneet salamyhkäisesti1,5 senttiin, kohdunsuu pehmeä ja kaulaa jäljellä 1sentti.
palaa kertomaan kuulumisia joskus...

HelinäKeiju75 ja Önni 41+4
 
20.8.09 tyttö tuli maailmaan kiireellisellä sektiolla. mitat 3535g ja 50cm, täyden kympin tyttö!
muu ei sitten mennytkään oppikirjojen mukaan, tyttö vietti ensimmäisen päivän isänsä kanssa kanssa kahdestaan ja äiti yönsä teholla. vuosin 4 litraa verta, koska kohtu ei lähtenyt supistumaan. tänään vasta kotiuduttiin, väsyneinä mutta onnellisina.
nyt mentävä suihkuttelemaan haavaa ja lepäämään. aikas heikko olo vielä, kun hemppa alle 80.
 
mmm
Helinäkeijulle älyttömästi onnea prinsessan johdosta :heart: :heart: Taisi olla raju kokemus sinulle, mutta onneksi kaikki nyt ok, nyt vaan yrität levätä ja voimistua.

Missäs muut luuraa? Kukkuu :wave:

Meillä oli eilen 3kk-neuvola ja neiti painoi 6600g ja 61cm pituutta, joten eipä ihme, että hartiat ja käsivarret kipeenä ajoittain :LOL: Eka rokote pistettiin ja siitäkös suuttui, meinasi äidilläkin itku tulla :( Kävin myös hommaamassa apteekista sen rota-virus rokotteen kun ei päästy siihen rokoteohjelmaan, senhän saa kaikki 1.7 jälkeen syntyneet. Onneksi oli suun kautta annettava :whistle: Vielä jäin miettimään siihen pneumokokki/hepatiitti rokote kokeiluun osallistumista. Ehtii kuulemma seuraavalla neuvolakäynnilläkin vielä. Ei raskis pistätyttää vielä niitäkin, mutta taitaa hyöty olla suurempi. Näkee nyt sitten. Illalla oli vähän kärtty ja taisi olla ehkä lämpöäkin. Supon annoin yöksi ja nukkuikin heti neljän tunnin unet ja syötön jälkeen taas neljä tuntia!!! Pitäiskö supottaa joka ilta :LOL: ei nyt sentään, jospa alkaa unet pidentyä(rukoilee sormet ristissä) :D

Aurinkoista päivän jatkoa kaikille!

mmm ja Minni-neiti(alias Minea Vilhelmiina)
 
mmm, ihana nimi neidillä! Kaunis ja harvinainen :heart:

Me vietiin Seidi siihen rokotusohjelmaan ja on jo ensimmäisen rokotteen saanut. Tiedä sitten oliko pneumokokki- vai b-hepatiitti jonka sai. Sen rotaviruksen sai sit ilman samalla. Neiti kans huusi sydäntäsärkevästi kun pistettiin mutta ei se auta.. :ashamed: Meillä on 3kk-neuvola maanantaina, torstaina tulee tasan 3kk täyteen. Mä laskeskelin että voi nipin napin mennä 5kg rikki :D Pituus voi ollakin jo lähempänä 60 cm, viimeksi 3.8 oli 57,5cm.
Yöt nukkuu hyvin, kerran herättää. Yleensä neljän-viiden aikaan ja sit nukkuu kahdeksaan-yhdeksään, syö ja nukkuu vielä reippaan tunnin :)
Mulla pakkaa kans niska-hartia seutu ja selkä vihoitteleen aika lailla. Mun äiti on sit niitä hieroskellut ja vähä on jo helpottanut.

Saapi nähdä kuinka isukki pärjää illalla tytön kanssa, oon nimittäin menos käymään terassilla kavereiden kanssa jos vaikka nauttis pari siideriä. Ei vaan meinaa isin syli kelvata iltaisin ja voi ollakin että tulee häly kotiin ennen aikoja :whistle:

Tulkaahan kertomaan kuulumisia :wave:
 
Suuret onnittelut helinälle pienestä tytöstä!! :heart: :flower:

Olipa kiva lukea kaikkien kuulumisia. =) Hyvin tuntuu vauveleilla menevän ja äiditkin selviävät tiheistä syötöistä ilmeisen hyvin. ;) On noi hymyt ja jokeltelut vaan jotain niin suurenmoisen ihanaa, että tippa tulee silmiin melkein ajatuksestakin vain. Mustakin tuntuu, että vauvat on nyt ihanassa iässä (pikkasen vajaat 4 kk) ja aivan valloittavia.

Tosin meillä on menossa maitoallergiatestaukset ja ilmeisesti sitä nämä itkut ja kipuilut on osaksi olleet, mutta toisella neidillä on myös tosi paha refluksi, joka siis mennyt nyt siihen, ettei suostu enää syömään... :ashamed: :'( Ihan hirveetä pakottaa toista väkisin, mutta onhan lapsen nyt pakko syödä! Edes nälkä ei oikeen auta asiaan, eli aloittaa syömään, kunnes alkaa huuto ja kiemurtelu, eli ilmeisesti nielu mennyt niin huonoon kuntoon hapoista, että maito sattuu. Tissin hän on hylännyt kokonaan, eikä pysty syömään edes mun maitoa pullosta. Ainut mikä kelpaa entiseen malliin on vesi. Vanhemmat on aika rikki, kun pitää vaan katsoa kuinka lapsi kärsii. Allergialääkärissä ollaan juostu ja nyt sain meille ajan maanantaille Lastenklinikalle, jossa toivottavasti tähystävät tai vastaavaa, jotta selviää miksei tyttö syö enää. Sylistäkin kiemurtelee heti pois, ettei vaan aleta väkisin syöttämään. :(

Ihana nimi muuten mmm teillä! Meidän neidit ovat Lumi Linnea Josefiina ja Kielo Kaneli Vilhelmiina. Ja herranjestas, inssikolmoset!!! :wave: Eihän meillä mitään puuhaa ole tohon verrattuna.... huuh.

Kamillalle ihanaa siideri-iltaa! Meillä illat on sellasta hulinaa, ettei kumpikaan vanhemmista voi olla poissa, vaan touhua ja leikkiä riittää klo 20 saakka, jolloin annetaan iltavelli, ja sitten odotetaan neitien simahtavan jossakin vaiheessa. Jos jaksaa viihdyttää neitejä riittävästi, niin uni tulee ehkä noin klo 21, mutta se tarkoittaa kahden aikuisen täyttä kanniskelu-tanssi-leikki-laulu-juttelu -panosta koko illan ajan. ;) Ja nykyään vielä todella hirveää syömistappelua, kun siitä on tullut reilussa viikossa iso ongelma.

Nyt taitaa tulla isi kotiin, ja päikkärit päättyvät tuolla lastenhuoneessa hetkenä minä hyvänsä...

Voikaahan hyvin kaikki odottajat ja mammat + vauvat! :flower:
 
Astarte
Helinä, onnittelut!! :flower: Taas pömppis-tyttö! Toivottavasti synnytyksestä ei jää pahoja traumoja ja toipumisesi etenee hyvin. Hurjalta kuulostaa 4 litraa verta.

Totean kuten Kurre, kiva lukea vauvakuulumisia!

Meidän tyttönen on kohta 7-viikkoinen. Muutama päivä sitten neuvolassa mitat 54 cm ja 4930 g. Pissasi heti punnituksen jälkeen hoitopöydälle, ja terkka totesi että sinne meni se 30 g. :LOL:

Meilläpä onkin tiheän imemisen kausi. Jee jee! Maanantaina 13 imetystä, tiistaina 26, keskiviikkona 19, torstaina 19, perjantaina 18. Toivottavasti tässä on laskeva trendi! Olen "aika" puhki, kun en osaa antaa kodin räjähtää. Mies aloitti maanantaina työt, niin on pitänyt opetella myös tämä "yhden käden elämä" samalla tehoimetysviikolla. Vauva on kuitenkin niin iloista sorttia (lukuunottamatta jokailtaisia rintaraivareita), että yksikin hymy kantaa taas tunteja eteenpäin ja sen voimin jaksaa. Meillä on alkanut jo "esijokeltelu" ja sitä on niin ihana kuunnella. Toistaiseksi jokellellaan vain ilman vaippaa, se kun on niin kivaa. Vauva onkin sitten hoitopöydällä ilman vaippaa varmaan pari tuntia päivässä ja nautin seurustelusta. Me aloitettiin eilen myös valmennuksessa opetettu vauvatus.

Huomenna ajattelin mennä venyttelytunnille ja aloittaa täten jumppakauden. Jälkitarkastus on ensi viikolla, ja toivottavasti saan luvan ruveta vähän tehokkaampiinkin liikuntoihin kuin vaunulenkeille. Vauva juo pumppaamaani maitoa pullosta mielellään. On vaan melkoista millipeliä tuo maidon riittävyys, kun välillä on annettu iltaisin pakastimesta maitoa kun olen ollut liian väsynyt iltojen maraton-imetyksiin. Ehkä olen näistä jutuista jo kirjoitellutkin, olen nyt liian väsy tarkistamaan..

Kaikki olette antaneet NIIN nätit nimet tytöille! Meillä on nyt 2 viikkoa aikaa nimen kanssa. Arvomme yhä..

Kurre, varmasti on todella raastavaa tuo refluksihomma. Onneksi siihen on lääkityksiä ja onneksi pääsette hyvään hoitoon lastenklinikalle!

Kamilla, voi miten hoikkis-tyttö. Meillä on sellainen hassu lyhyt pallero, kunnon kaksoisleuka ja michelin-reidet! Pituus vähän miinuskäyrällä ja paksuus vähän plussalla. Minä ja mies ollaan kuitenkin keskipituutta pidempiä, mutta ehkä jossain vaiheessa tulee sitten pituuspyrähdyskin. Miten terassilla meni?
 
Helinäkeijun perheelle isot onnentoivotukset!! :flower: prinsessat valtaavat pömppispinon.. =)

Kurre kuulostaa rankalta. Toivottavasti refluksi ongelma alkaa pian hellittämään.

Täällä poika kasvaa rintamaidolla hyvin ja sitä on vielä riittänyt. Imettämisen sivuilmiönä multa on lähtenyt 14kg painoa (odotusaikana tuli 9kg). Nyt kun 4kk tuli täyteen ollaan otettu omaksi iloksi muutamia kertoja maistiaisia päärynä- ja porkkanasoseesta.
Olimme nyt ekaa kertaa vauvauinnissa ja oli aivan ihana kokemus. innolla seuraavaa kertaa odotellessa. Suosittelen kaikille lämpimästi.

Ulpikselle muuten kans hirveesti onnitteluja 'pullasta' :D . Luomutuote tämä meidänkin eka ihmeemme on parin ivfn:n ja niistä seuranneiden keskenmenojen jälkeen. Ollaan ihan hirveän onnellisia näin kolmisin, mutta kyllä uusi raskauskin olisi tervetullut vaikka heti.

Ellalle hyvää odotusaikaa. Aika kuluu niin nopeasti, että sähän synnytät kans jo ihan pian. :heart:
 
:wave:
Meille tuli vihdoin se kauan kaivattu plussa 1.IVFn 2.PASista! Kaksi siirrettiin ja kolmen viikon päästä on ultra niin nähdään montako siellä on (jos on ketään :( ) Jotenkin kamalan vaikea vielä uskoa tähän, voi kumpa tämä/nämä nyt pysyisi kyydissä!
Täällä ketjussa on ollut vähän hiljaisempaa, niin olen kirjoitellut muutaman kerran tuonne toukokuisten pinoon, en vielä ihan ole uskaltanut täysillä mukaan... Jos kaikki menee hyvin niin LA on 8.5.2010.

Ihana lukea teidän vauva arjesta, lisää samanlaista!

Terkuin: Haave & Tauno ja Ansa rv 4+2
 
Pikaisesti, kun neiti vielä nukkuu..

Haaveelle tervetuloa joukkoon ja iso onnittelu :hug: plussasta!!! :heart: :heart: Jännä nähdä sit et onko molemmat kyytiläiset tarttuneet kiinni!
Lisäsin sut tuonne eka sivun listalle, ikä ja synnäri vaan puuttuu :wave:

Me käytiin maanantaina neuvolassa ja lääkäri totesi Seidin terveeksi =) Pituus 60,5 cm ja paino 4850 g. Omalla sievällä käyrällään kuulemma kasvaa eikä oo syytä huoleen vaikka painoa ei oo ton enempää. On se hassua, kun näin siellä yhden samassa synnytysvalmennuksessa olleen tytön ja hänen 2 päivää nuorempi poika oli saman pituinen kuin Seidi mutta painoi tasan 2 kg enemmän :eek: Hih, tuhti isäntämies!

Ei sit tullut silloin perjantaina terassireissusta mitään kun kaveri sai mahataudin. Pitää yrittää joku toinen kerta sit uudestaan. Ollaan yritetty miehen kans totuttaa tyttöä iskänkin syliin iltaisin, että voisin käydä suihkus ilman että tyttö itkee mustana perään..
 
Heips kaikille! Ja aika tosiaan menee nopeasti, kuten Ulpu kirjoitit. Toivottavasti en nyt ihan vielä sentään synnytä, mutta kyllä se marraskuu sieltä hurjaa vauhtia näyttää lähestyvän.

Onnittelut Helinälle pömppisprinsessasta! Neitejä näyttää piisaavan edelleen.

Haaveelle :wave: ja onnittelut!

Täällä suunnalla masuasukki on alkanut toden teolla mukiloida asuntoaan ja se jo tuntuu . . . ihanalta tietenkin, mutta välillä jopa aika kivuliaalta. Tiedä sitten mitä voltteja oppisi tuossa pari viikkoa sitten heti 4Dultran jälkeen tekemään, kun yhtäkkiä potkut voimistuivat. Oli ihan mukava tuo 4d-kokemus, vaikkakin kallis. Onneksi kuitenkin ihan kivoja kuvamuistojakin siitä jäi, joita isoveli nyt innokkaana kaikille esittelee. Ihmeen sitkeesti ja rauhassa on jaksanut tuo tuore eskarilainen tässä koko ajan odottaa mukana, vaikka onkin ollut tietoinen vauvan masussa olosta jo hyvin varhaisesta vaiheesta alkaen. Nyt vaan alkaa äidin tahti ja liikkuminen hidastumaan sen verran, että töiden jälkeen sohva todellakin houkuttelee entistä enemmän. Äitiysloman alkuun vielä viikkoja (23.10.), joten vielä pitäisi jaksaa sinnitellä ;) . . . ainakin tovin. Milloin te muuten jäitte äitiyslomalle / sairaslomalle?

Oikein värikästä syyskuun alkua teille kaikille! :wave:

 
Jospastäältäkin sitten vaihteeksi jaksaisi kuulumisia kirjoittaa. Hassua huomata, että tuolla lapsettomuus puolella tuli kirjoiteltua paljon ahkerammin. Toisaalta nyt tätä vertaistukea raskaana oloon on saatavilla ihan livenä ja ton lapsettomuuden kanssa oli kyllä vähän niin ja näin...siis livenä

Vointi on täällä edelleen hyvä. Kotidoplerilla saa kuunnella ääniä aina tarpeen vaatiessa ja välillä ihan huvikseen. Se laukka ääni on vaan niin ihana. Liikkeitä alkaa pikkuhiljaa tuntua vaikka aina en osaa sanoa onko mahatuntemukset liikkeitä vai jotain muuta. Supisteluja on jonkin verran ja ajattelinkin pyytää, että rakenneultrassa tarkistaisivat myös kohdunsuun tilanteen. Rakenneultra on tosin vasta 29.9 mutta koska supistukset on kivuttomia niin en ole ollut kauhean huolissani. Ruoka on ruvennut maistumaan taas entiseen malliin ja sen huomaa sitten vaa´alla käydessä. Painoa on tullut nyt jo noin 5 kiloa :ashamed:

Kovasti odottelen tota raskauden puolta väliä. Siitä on nyt tullut jonkinlainen välietappi mun odotuksessa. Muutama viikko vielä

Siisu ja Jalmari 17+5
 
Onpas täällä ollut hiljaista. Itsekään en ole pahemmin kaksplussalla roikkunut, eikä muutenkaan koneen ääressä tule istuttua. Nyttemmin olo iltaisin melko poikkinainen, joten enemmänkin illat kulluu tulee tuossa noita sohvatyynyjä paikallaan pitäen. Vielä kiitettävän monta viikkoa töitä jäljellä, vaikka kyllä tuo kokopäiväinen töissäseisominen jo alkaa hiukan tökkimään.

Miten nopeasti se aika kuluukaan, kun Siisullakin on jo viikkoa kasassa noin paljon.

Millä viikoilla teidän vauvelit ovatkaan syntyneet? Itselläni nyt viikkoa kasassa 31 ja usein tulee mietittyä, että mitäpä jos tämä vauhtihirmu aikookin syntyä ennen aikojaan. Vaikka olikin 4D-ultrassa melko isokokoinen ja painoarvio täysiaikaisena nelisen kiloa, silti sitä miettii usein, minkähän kokoinen masuasukki olisi nyt syntyessään ja miten pärjäisi? Tällaisten ajatusten kanssa täällä painitaan nyt, kun jotenkin tuo rimpuilu ja mukilointi tuolla vatsassa on lisääntynyt ihan hirvittäväsi viimeisen viikon aikana ja supisteluakin kai jo on.

Värikästä syysviikonloppua teille kaikille!
 
Jalmari on Jalmari, siitä ei ole epäilystäkään. Sivukuvassa näkyi oikein terhakka pippeli Se siis siitä mun tyttö olosta. Mies on aivan onnesta soikeena

Muutenkin kaikki oli ok. Tarvittavat rakenteet löytyi ja oli oikean kokoiset. Painoarvio oli 391 grammaa. Keskikäyrillä mentiin mittojen kanssa. Kovasti Jalmari touhusi

Nyt mä rupeen orientoitumaan mun vaaleanpunaisista vauvan vaatteista johonki traktori henkisempään :LOL:
 
Nostellaanpa vähän ku ollaan pudottu jo kolmannelle sivulle :)

Ella, meidän Seidi syntyi rv 40+3 eli yli vähän meni. Hyvä kun pikkuinen pitää masussasi elämää, tietää ainakin että on kaikki kunnossa =) Itse tein harvase päivä liikelaskentoja loppuvaiheessa kun tyttö oli niin rauhallinen. Monta kertaa olin ihan varma, että nyt on joku pielessä kun ei liikkeitä tuntunut. Eipä oo pitkä aika enää sullakaan laskettuun aikaan, hurjaa.. Tuntuu kuin olisit just vasta plussannut :eek:

Vai oli Siisulla noin selvät ultranäkymät :wave: Hienoa kuulla että kaikki oli kunnossa :heart: Eipä noi tyttö- tai poikaolot taida aina pitää paikkaansa, itse kyllä olin alusta asti "varma" että tyttö tulee ja niinhän siinä kävi :D Simppoja kun moneen kertaan tutkittiin niin hitaasti eteneviä oli aina paljon enemmän kuin nopeesti liikkuvia. Siitä päättelin että tyttösiittiöitä on miähellä varmaan enemmän :xmas:

(.) Täällä Seidi kasvaa hitaasti mutta varmasti :) Kiinteitä on alettu syömään ja hyvin on maistunut! Toivottavasti painokin rupeis vähä paremmin nousemaan sillä. Ihmettelen kun tuntuu että neiti syö reilusti ja usein mutta paino ei silti nouse samaan tahtiin. Viimeksi vajaa kaksi viikkoa sitten neuvolassa mitat oli 62 cm ja 5156 g. Eli siro neitokainen on, mutta kasvaa omalla käyrällään. Yöt nukkuu ihan hyvin, syö pari kertaa ja nukahtaa hyvin uudestaan onneksi. Päikkäreitä nukkuu vaihtelevasti, välillä oikeinkin hyvin ja sit taas joinakin päivinä lyhyitä pätkiä.
Synnärivalmennus porukan kanssa ollaan tavattu nyt pari kertaa, on ollut mukava treffailla kun lapsukaiset on niin saman ikäisiä =)

Kirjoitelkaahan kuulumisia kun ehditte :wave:
 
mmm
Pikaisesti tässä Minni-neiti sylissä ajattelin ilmoittaa meidänkin kuulumisia :) saattaa tosin olla mitä sattuu kirjaimia kun Minnikin yltää näppäimille.... Ensin kuitenkin

Haave onnea :heart: plussasta ja nyt se seikkailu(tunteiden pyörremyrsky) alkaa :heart:

Siisami onnea pippeli-näkymästä :heart: pömppikset tarvii myös traktori-porukkaa, on meinaa tyttövalta tällä hetkellä varmaan...korjatkaa jos olen väärässä.

Kamillakiva kuulla teidän kuulumisia, kun mennään suunnilleen samaa tahtia :wave:


Täällä kasvetaan nopeasti ja varmasti :D 4kk-neuvolassa saldona oli 64cm ja 7610g joten ruuissa on pysytty :LOL: Maistellaan pottu/kukkakaalta ja hedelmäsoseita, mutta ihan vaan nimeksi, pääasiallinen ravinto on tissimaito ja sitä on hyvin riittänyt. Mahalleen neiti on jo pyörädellyt kohta 4vko ja eilen pyörähteli ekat kerrat takaisin selälleen! Ikää siis 4kk ja 10pvä joten kiire ei vielä olisi. Kovasti nousee pyllykin maasta ja käsillä punnertaa jo yläkropankin irti lattiasta(mahallaan ollessa). Öy-heräämisiä vielä riittää joskus pari kertaa joskus sitten useammin :D Päiväunet joko pikkupätkiä tai n.1h-2h, varsinkin shoppailureissuilla on nyt kunnostautunut nukkumaan kunnon päikkärit, onneksi :LOL:
Eli vauva-arkea eleillään ja äidillä väliin kunnon univelat ja muisti huonontunut oleellisesti, tavarat missä milloinkin, aivan erikoisissa paikoissa :LOL: Hyvä ettei mies ole jo hommannut dementia-lääkitystä. Kämppäkin välillä kunnon sekasotkussa kun ei ole ehtinyt siivoilemaan, Minni-neiti on nimittäin todellinen sylivauva, edelleen :) Joogaan olen kuitenkin yrittänyt päästä kerran viikossa, saapa ainakin olla puolitoista tuntia puolihorroksessa vaikka esim. yläselkä on niin jumissa että selinmakuulla olo kovalla alustalla tuottaa todellista tuskaa :LOL: Näin pikaisesti täältä aurinkoisesta pohjoisesta(syysmyrskystä selvittiin loistavasti neljän seinän sisällä) ja terkkuja kaikille pömpöille ja pömppöäideille :wave: Tulkaa kertomaan kuulumisia!


mmm ja Minni-neiti

ps. Nyt tuli kiire suihkuun kun neiti nukahti :D
 
Heips!

Kamilla: Ihanan aurinkoinen neiti teillä. Voi kun pienet kasvaa niin hurjaa vauhtia.
On se tosiaan vaan niin ihmeellistä, miten nopeasti taas tämäkin syksy on mennyt. Mullakin jo 33 viikkoa kasassa ja marraskuu se sieltä pikkuhiljaa lähestyy. Meillä neiti viihtynyt masussa pitkään poikittain ja olo ollut jo nyt ajoittain varsin kankea. Töitä olisi kaksi viikkoa, mutta. . . saa nähdä missä vaiheessa vauhti(siis se etanan sellainen) pysähtyy kokonaan. Ensi viikolla ensin neuvolaan ja loppuviikosta olen menossa vielä ultraan, kun tuo asento tietysti hieman mietityttää. Mites teillä muilla muuten - missä vaiheessa masuasukit kääntyivät oikeaan asentoon?

mmm: Kiva oli lueskella kuulumisiasi. Ja voi tuota äippä-dementiaa. Se on niin - totaalista. Sulla on sentään jo pikkuinen siellä sitä selittämässä, mutta mulla kunnon dementoituminen alkoi jo raskauden puolessa välissä. Mihinköhän tämä tästä ehtii kehittyä seuraavien kuukausien aikana?

Siisulle vaalenansinistä odotusaikaa. Ihanaa se on kun saa prinssille etsiä ihania vaatteita. Mukavaa on se, että nykyään niitäkin löytyy koko ajan enemmän. Oman pojan ollessa reilun vuoden, mulla oli välillä oikeasti vaikeuksia löytää isokokoiselle pikkumiehelle sellaisia suloisia ja hempeitä (äiti halusi hempeillä) asuja, kun melko pian oli tarjolla vain jalkapallo- ja liekkiprinttiä. Silloin pelastukseni oli suloinen Bamse-nalle, joita vaatteita meille sitten vuosien varrella haalittiin aina kuin vain silmiin osui. Mutta tosiaankin nykyään Snoopyt, muumit ja Puhit onneksi seikkailevat vielä isompienkin poikien vaatteissa.

Leppoisaa vkloppua kaikille! ;)
 
Iltaa!

Kamillalla ihanan aurinkoinen neito! :flower:

Siisamille Onnittelut poika lupauksesta! :flower: :heart:

mm Minni-neidille terveisiä lähettää pömppis- täti!

( . ) Täällä vaihtuu huomenna viikot kaksi numeroisiin... Viimeksi eilen ultrattu ja yksi vaavi siellä masussa on, sydän sykki hurjasti ja kovasti siellä mahassa jo melskattiin! :heart:
Meidän kunnassa on niin ihanasti, että neuvolassa on oma ultralaite ja sillä ruukataan kurkata joka kerta. Minä olen näillä viikoilla käynyt jo kolmesti ultrassa ja np- ultra on vajaan parin viikon päästä. Pahoinvointia on iltaisin ja väsymys on lamaannuttava... :x
Eilen ostin myös elämäni ensimmäiset äitiyshousut! Kävin ultrattavana lähi kaupungissa ja siellä tulee harvoin käytyä niin ajattelin samalla investoida. Vielä en niitä jalassa pidä, mutta kaikki omat housut tahtoo kiristää jo mahasta vaikka painoa ei ole tullut yhtään.

Me ollaan jo kerrottu lähimmille vauvasta, samat ihmiset tiesi meidän PAS:ista ja sitä myötä olivat jo kuulemma arvanneet... Jos tässä vielä ikävästi käy, niin näille ihmisille oltaisiin joka tapauksessa tästä asiasta puhuttu. Vaan ymmärtääkseni kun näin monesti on syke nähty ja aina vastannut viikkoja täydellisesti, on keskenmenon riski jo aika pieni. Valitettavasti itse ei uskalla luottaa vieläkään tähän.

Eipä tänne meidän rauhaan sen kummempaa, aika kuluu yllättävän nopeasti! "Kohta" on jo joulu! :xmas:

Haave & Helmi-Orvokki 9+6
 

Yhteistyössä